تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آیا فدرال رزرو دوباره نرخ بهره را افزایش خواهد داد؟

  • کد خبر : 2603296
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
لورس :آیا فدرال رزرو دوباره نرخ بهره را افزایش خواهد داد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا فدرال رزرو دوباره نرخ بهره را افزایش خواهد داد؟ به گزارش زوم ارز، احتمال افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو روز جمعه پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول، قوی تر شد.
در طول این سخنرانی، پاول مجدداً تاکید کرد که فدرال رزرو همچنان متعهد به کاهش تورم به ۲٪ است، علیرغم اینکه برخی از اقتصاددانان پیشنهاد می کنند که دستیابی به این هدف ممکن است دشوار باشد. پاول گفت: “دو درصد هدف تورم ما بوده و خواهد ماند.” او افزود که رسیدن به آنجا مستلزم “دوره ای از رشد اقتصادی پایین تر از روند است.”
تا کنون، فدرال رزرو نتایج مورد نیاز خود را بدست نیاورده است، زیرا اقتصاد “ممکن است آنطور که انتظار می رود سرد نشود.” در اوایل این هفته، پل کروگمن، اقتصاددان محبوب، مقاله ای برای نیویورک تایمز نوشت، با این استدلال که فدرال رزرو ممکن است بخواهد به جای آن تورم ۳ درصد را هدف قرار دهد، با این استدلال که ۲ درصد «احتمالاً اقتصاد بد» است. بر اساس ابزار CME FedWatch، پس از سخنرانی، احتمال افزایش نرخ بهره در نشست بعدی فدرال رزرو در سپتامبر به ۱۹ درصد افزایش یافت. در همین حال، احتمال افزایش دیگر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا فدرال رزرو دوباره نرخ بهره را افزایش خواهد داد؟

به گزارش زوم ارز، احتمال افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو روز جمعه پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول، قوی تر شد.

  • در طول این سخنرانی، پاول مجدداً تاکید کرد که فدرال رزرو همچنان متعهد به کاهش تورم به ۲٪ است، علیرغم اینکه برخی از اقتصاددانان پیشنهاد می کنند که دستیابی به این هدف ممکن است دشوار باشد.
  • پاول گفت: “دو درصد هدف تورم ما بوده و خواهد ماند.” او افزود که رسیدن به آنجا مستلزم “دوره ای از رشد اقتصادی پایین تر از روند است.”

  • تا کنون، فدرال رزرو نتایج مورد نیاز خود را بدست نیاورده است، زیرا اقتصاد “ممکن است آنطور که انتظار می رود سرد نشود.”
  • در اوایل این هفته، پل کروگمن، اقتصاددان محبوب، مقاله ای برای نیویورک تایمز نوشت، با این استدلال که فدرال رزرو ممکن است بخواهد به جای آن تورم ۳ درصد را هدف قرار دهد، با این استدلال که ۲ درصد «احتمالاً اقتصاد بد» است.
  • بر اساس ابزار CME FedWatch، پس از سخنرانی، احتمال افزایش نرخ بهره در نشست بعدی فدرال رزرو در سپتامبر به ۱۹ درصد افزایش یافت. در همین حال، احتمال افزایش دیگری در سال جاری به ۵۲.۱٪ افزایش یافت – بالاترین سطح در دو ماه گذشته.
  • کاهش نرخ‌ها، که بسیاری انتظار دارند باعث سرمایه‌گذاری بیشتر در ارزهای دیجیتال و سهام شود، تا ژوئن ۲۰۲۴ انتظار نمی‌رود.
بخوانید  چه ساعتی را برای ترید کردن در فارکس انتخاب کنیم؟

منبع: cryptopotato.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603296

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها