تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :آیا فروش ۱٫۰۲ میلیارد آدا توسط نهنگ‌ها به معنای سقوط است؟

  • کد خبر : 2610470
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ‌های کاردانو در یک هفته ۱٫۰۲ میلیارد ارز کاردانو فروخته‌اند. این حرکت می‌تواند نشان‌دهنده‌ی مشکلات بیشتر برای قیمت ADA باشد. عملکرد راکد ADA با سیگنال نزولی از سوی نهنگ‌ها همخوانی چندانی ندارد.
خلاصه‌ی خبر نهنگ‌های کاردانو در هفته‌ی گذشته بیش از یک میلیارد ADA فروخته‌اند. این حرکت نشان‌دهنده‌ی یک سیگنال نزولی به طور خاص برای ADA است. فروش دارایی توسط این نهنگ‌ها طبعا نشانه‌ی مثبتی برای این ارز دیجیتال محسوب نمی‌شود. چالش‌های کاردانو در سپتامبر ادامه دارد کاردانو آگوست سختی را پشت سر گذاشت و ۱۸% کاهش ارزش داشت. متأسفانه، سپتامبر نیز هیچ آرامشی برای ADA به همراه نداشته. ADA همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد و در تلاش برای عبور از آستانه‌ی ۰٫۲۶ دلار است.
فروش گسترده‌ی نهنگ‌های ADA این یک هشدار مهم برای ADA به حساب می‌آید. داده‌های اخیر از فروش قابل توجه نهنگ‌های ADA در هفته‌ی گذشته حکایت دارند. این نهنگ‌ها که بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون ADA دارند، به دلیل ذخایر قابل توجهشان، نقش مهمی در شبکه ایفا می‌کنند. داده‌های اخیر کاهش شدید ذخایر ADA آن‌ها را با توزیع خالص ۱٫۰۲ میلیارد ADA، معادل تقریباً ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ‌های کاردانو در یک هفته ۱٫۰۲ میلیارد ارز کاردانو فروخته‌اند. این حرکت می‌تواند نشان‌دهنده‌ی مشکلات بیشتر برای قیمت ADA باشد. عملکرد راکد ADA با سیگنال نزولی از سوی نهنگ‌ها همخوانی چندانی ندارد.

خلاصه‌ی خبر

  • نهنگ‌های کاردانو در هفته‌ی گذشته بیش از یک میلیارد ADA فروخته‌اند.
  • این حرکت نشان‌دهنده‌ی یک سیگنال نزولی به طور خاص برای ADA است.
  • فروش دارایی توسط این نهنگ‌ها طبعا نشانه‌ی مثبتی برای این ارز دیجیتال محسوب نمی‌شود.

چالش‌های کاردانو در سپتامبر ادامه دارد

کاردانو آگوست سختی را پشت سر گذاشت و ۱۸% کاهش ارزش داشت. متأسفانه، سپتامبر نیز هیچ آرامشی برای ADA به همراه نداشته. ADA همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد و در تلاش برای عبور از آستانه‌ی ۰٫۲۶ دلار است.

فروش گسترده‌ی نهنگ‌های ADA

این یک هشدار مهم برای ADA به حساب می‌آید. داده‌های اخیر از فروش قابل توجه نهنگ‌های ADA در هفته‌ی گذشته حکایت دارند. این نهنگ‌ها که بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون ADA دارند، به دلیل ذخایر قابل توجهشان، نقش مهمی در شبکه ایفا می‌کنند. داده‌های اخیر کاهش شدید ذخایر ADA آن‌ها را با توزیع خالص ۱٫۰۲ میلیارد ADA، معادل تقریباً ۲۶۰ میلیون دلار نشان می‌دهد. این فروش قابل توجه نشان می‌دهد که برخی از این دارندگان با نفوذ، به بازیابی سریع ADA اعتماد ندارند و تصمیم به کاهش زیان خود و خروج از بازار گرفته‌اند.

بخوانید  بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

رتبه‌بندی ADA در معرض خطر

علیرغم چالش‌های موجود، کاردانو همچنان جایگاه خود را به عنوان هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار حفظ کرده است. با این حال، فاصله بین کاردانو (ADA) و دوج‌کوین (DOGE) در رتبه هشتم به کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است. اگر روند نزولی کاردانو به دلیل اقدامات نهنگ‌ها ادامه یابد، کاردانو در معرض سقوط در رتبه‌بندی قرار می‌گیرد. اگر کاردانو نتواند روند نزولی خود را متوقف کند، ممکن است به زودی جایگاه خود را به Dogecoin واگذار کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها