تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :آیا فصل آلت‌کوین‌ها فرا رسیده است؟

  • کد خبر : 2634714
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
لورس :آیا فصل آلت‌کوین‌ها فرا رسیده است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مطابق با شاخص فصل آلت‌کوین از وب‌سایت blockchaincenter.net، یک اندیکاتور که ورود به اصطلاح “فصل آلت‌کوین” را اعلام می‌کند، زمان برای آلت‌کوین‌ها فرا رسیده است.
توکن‌های هوش مصنوعی؛ یکی از پرسودترین‌های ارز دیجیتال در سه‌ماهه آخر ۲۰۲۳ این معیار به طور اساسی نشان می‌دهد که ۷۵% از ۵۰ آلت‌کوین برتر در ۹۰ روز گذشته نسبت به بیت‌کوین عملکرد بهتری داشته‌اند.
فهرست مطالبصعود آلت‌کوین‌ها در حالی که تازه وارد فصل شده‌ایمفصل آلت‌کوین قبلی کی اتفاق افتاد؟توکن‌های برتر عملکرد بازار بیت‌کوین را تحت‌الشعاع قرار می‌دهندآیا زمان خرید آلت کوین است؟سوالات پرتکرار صعود آلت‌کوین‌ها در حالی که تازه وارد فصل شده‌ایم در اوایل دسامبر ۲۰۲۳، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به رمزارزها با اشتیاق امکان آغاز فصل آلت‌کوین را پیش‌بینی می‌کردند. هنگام گزارش در مورد این موضوع در آن زمان، خبرگزاری Bitcoin.com News به شاخص فصل آلت‌کوین از blockchaincenter.net اشاره کرد، که امتیاز ۴۷ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده بود.
این امتیاز نشان می‌داد که تا تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۸ آذر)، حداقل بر اساس ارزیابی شاخص، هنوز فصل آلت‌کوین نبود..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مطابق با شاخص فصل آلت‌کوین از وب‌سایت blockchaincenter.net، یک اندیکاتور که ورود به اصطلاح “فصل آلت‌کوین” را اعلام می‌کند، زمان برای آلت‌کوین‌ها فرا رسیده است.

  • توکن‌های هوش مصنوعی؛ یکی از پرسودترین‌های ارز دیجیتال در سه‌ماهه آخر ۲۰۲۳

این معیار به طور اساسی نشان می‌دهد که ۷۵% از ۵۰ آلت‌کوین برتر در ۹۰ روز گذشته نسبت به بیت‌کوین عملکرد بهتری داشته‌اند.

فهرست مطالب

  • صعود آلت‌کوین‌ها در حالی که تازه وارد فصل شده‌ایم
  • فصل آلت‌کوین قبلی کی اتفاق افتاد؟
  • توکن‌های برتر عملکرد بازار بیت‌کوین را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند
  • آیا زمان خرید آلت کوین است؟
  • سوالات پرتکرار

صعود آلت‌کوین‌ها در حالی که تازه وارد فصل شده‌ایم

در اوایل دسامبر ۲۰۲۳، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به رمزارزها با اشتیاق امکان آغاز فصل آلت‌کوین را پیش‌بینی می‌کردند. هنگام گزارش در مورد این موضوع در آن زمان، خبرگزاری Bitcoin.com News به شاخص فصل آلت‌کوین از blockchaincenter.net اشاره کرد، که امتیاز ۴۷ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده بود.

این امتیاز نشان می‌داد که تا تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۸ آذر)، حداقل بر اساس ارزیابی شاخص، هنوز فصل آلت‌کوین نبوده است. اما امروز، داستانی که توسط این معیار روایت می‌شود، کاملا متفاوت است.

یک تصویر ثبت‌شده از شاخص blockchaincenter.net در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۴ دی)، به وضوح اعلام می‌کند که “فصل آلت‌کوین است.” شاخص در موقعیت ۷۶ از ۱۰۰ قرار گرفته است، که هر امتیاز بالاتر از ۷۵، ورود به فصل آلت‌کوین را نشان می‌دهد.

شاخص فصل آلت کوین

فصل آلت‌کوین قبلی کی اتفاق افتاد؟

این سطح آخرین بار در پایان ماه اوت ۲۰۲۲ مشاهده شد و تا پایان سپتامبر همان سال ادامه یافت. طبق روش شناسی شاخص، وقتی ۷۵% از ۵۰ توکن رمزارز برتر عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین (BTC) در طول ۹۰ روز (یک فصل) داشته باشند، رسماً فصل آلت‌کوین به حساب می‌آید.

فصل آلت‌کوین همچنین از پایان مارس ۲۰۲۱ تا اواسط ژوئن ۲۰۲۱ نیز رخ داد. دارایی‌های برتری که طی این فصل عملکرد بهتری نسبت به BTC داشته‌اند شامل ORDI، SEI، INJ، SOL، ICP، AVAX، IMX، NEAR و تعداد زیادی دیگر می‌شوند.

توکن‌های برتر عملکرد بازار بیت‌کوین را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند

اندیکاتور آلت سیزن بر روی نمودار قیمت بیت کوین
اندیکاتور آلت سیزن بر روی نمودار قیمت بیت کوین

افزایش ۲,۰۶۷% ارزش ORDI و افزایش ۵۵۸٫۵% ارزش SEI، به مراتب از BTC پیشی گرفته‌اند. علاوه بر شاخص فصل آلت‌کوین، سلطه بازار اتریوم (ETH) در زمان‌های اخیر افزایش یافته است. در حال حاضر، بر اساس وب‌سایت coinmarketcap.com، اتریوم (ETH) دارای دامیننس ۱۸% است، در حالی که بیت‌کوین (BTC) با ۴۹٫۸% قرار دارد.

در همین حال، در وب‌سایت coingecko.com، اتریوم (ETH) با ۱۷٫۲% و بیت‌کوین (BTC) با ۴۷٫۵% قرار دارند. نشانه فوری فصل آلت‌کوین موضوعی پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی است و این اولین بار در یک دوره طولانی است که شاخص چنین روندی را نشان می‌دهد.

آیا زمان خرید آلت کوین است؟

سوالات اساسی اکنون این هستند: این وضعیت چقدر طول خواهد کشید و آیا صعود بیت‌کوین متوقف خواهد شد یا در میان نوسانات قابل توجه بازار آلت‌کوین به حاشیه خواهد رفت؟ به طور متفاوت، این فصل جاری آلت‌کوین ممکن است به سرعت از بین برود و نتواند به انتظارات دست یابد.

منبع: بخش خبری Bitcoin.com

سوالات پرتکرار

نشانه شروع فصل آلت‌کوین چیست؟

زمانی که ۷۵% از ۵۰ آلت‌کوین برتر در ۹۰ روز از بیت کوین پیشی می‌گیرند.

آیا اکنون زمان خوبی برای خرید آلت‌کوین‌ها است؟

بستگی به شرایط بازار و استراتژی سرمایه‌گذاری شخصی دارد.

نوشته آیا فصل آلت‌کوین‌ها فرا رسیده است؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها