تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :آیا قیمت شیبا اینو می تواند به ۱۰ سنت برسد؟

  • کد خبر : 2615525
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
لورس :آیا قیمت شیبا اینو می تواند به ۱۰ سنت برسد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا قیمت شیبا اینو می تواند به ۱۰ سنت برسد؟ به گزارش زوم ارز، شیبا اینو به طور برجسته ای برجسته شده است. مانند همه دارایی‌ها، خوش‌بینی فروکش می‌کند و سوال مهمی که در ذهن همه وجود دارد این است: آیا قیمت شیبا اینو می‌تواند به ۱۰ سنت برسد؟ در اینجا، پتانسیل ها و دام های مسیر Shiba Inu را در پیش رو باز می کنیم.
شیبا اینو قیمت بسیار پایینی دارد نمی توان صعود چشمگیر شیبا اینو را انکار کرد، به خصوص در سال ۲۰۲۱ که به یکی از برترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد. سفر آن با روند گسترده‌تر بازار مشخص شد، جایی که حتی سهام و دارایی‌های غیرمتعارف شاهد افزایش‌های غیرمنتظره بودند. با این حال، جزر و مد از آن زمان تغییر کرده است، به طوری که Shiba Inu در حال حاضر حدود ۹۲٪ کمتر از اوج ارزش خود معامله می شود. با توجه به اینکه مشتاقان به یک تجدید حیات خیره کننده امید بسته اند – افزایشی در حدود ۱۳,۷۶۰,۰۰۰٪ – ارزیابی واقعیت زمین ضروری است.
آیا Shiba Inu بهتر از Dogecoin و دیگران است؟ برای اینکه هر ارز دیجیتال جایگاه خود را در بلندمدت تثبیت کند، باید چیزی بیش از یک ابزار سوداگرانه باشد. باید برنامه ها و ادغام های و..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا قیمت شیبا اینو می تواند به ۱۰ سنت برسد؟

به گزارش زوم ارز، شیبا اینو به طور برجسته ای برجسته شده است. مانند همه دارایی‌ها، خوش‌بینی فروکش می‌کند و سوال مهمی که در ذهن همه وجود دارد این است: آیا قیمت شیبا اینو می‌تواند به ۱۰ سنت برسد؟ در اینجا، پتانسیل ها و دام های مسیر Shiba Inu را در پیش رو باز می کنیم.

شیبا اینو قیمت بسیار پایینی دارد

نمی توان صعود چشمگیر شیبا اینو را انکار کرد، به خصوص در سال ۲۰۲۱ که به یکی از برترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد. سفر آن با روند گسترده‌تر بازار مشخص شد، جایی که حتی سهام و دارایی‌های غیرمتعارف شاهد افزایش‌های غیرمنتظره بودند. با این حال، جزر و مد از آن زمان تغییر کرده است، به طوری که Shiba Inu در حال حاضر حدود ۹۲٪ کمتر از اوج ارزش خود معامله می شود. با توجه به اینکه مشتاقان به یک تجدید حیات خیره کننده امید بسته اند – افزایشی در حدود ۱۳,۷۶۰,۰۰۰٪ – ارزیابی واقعیت زمین ضروری است.

بخوانید  داده‌های آن‌چین: امواج هودل نشان‌دهنده شکل‌گیری نقطه عطفی در چرخه بازار هستند

آیا قیمت شیبا اینو می تواند به 10 سنت برسد؟

آیا Shiba Inu بهتر از Dogecoin و دیگران است؟

برای اینکه هر ارز دیجیتال جایگاه خود را در بلندمدت تثبیت کند، باید چیزی بیش از یک ابزار سوداگرانه باشد. باید برنامه ها و ادغام های واقعی را در سناریوهای دنیای واقعی پیدا کند. ارزیابی شیبا اینو با این لنز نگرانی‌های خاصی را نشان می‌دهد.

شیبا اینو، اگرچه برای تطبیق پذیری بیشتر از سلف خود، Dogecoin ساخته شده است، اما از پتانسیل خود بهره چندانی نبرده است. سازگاری آن با شبکه‌های قوی، دنیایی از امکانات را نوید می‌دهد، اما نرخ پذیرش فعلی بسیار ضعیف است. در حال حاضر، شیبا اینو تنها توسط تعداد کمی از بازرگانان در سراسر جهان مورد پذیرش قرار گرفته است.

آیا قیمت شیبا اینو می تواند به 10 سنت برسد؟

با این حال، همه چیز تاریک نیست. تلاش‌هایی برای افزایش جذابیت شیبا اینو در حال انجام است. معرفی Shibarium، یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲، با هدف افزایش تراکنش ها و کاهش هزینه ها است. این حرکت به طور بالقوه می تواند جایگاه شیبا اینو را در حوزه هایی مانند امور مالی غیرمتمرکز یا NFT ها ارتقا دهد. موفقیت چنین ابتکاراتی باید دیده شود.

بخوانید  ۱۲ عاملی را که باید قبل از سرمایه گذاری در پروژه های شیباریوم در نظر گرفته شود!!

در این میان، نمی‌توان ارزهای رمزپایه‌ای را که به نظر می‌رسد ارزش‌های پیشنهادی بهتری ارائه می‌دهند، نادیده گرفت. به عنوان مثال، اتریوم با ارزش بازار گسترده‌ای که دارد، به نظر می‌رسد انتخاب باثبات‌تری برای سرمایه‌گذاران باشد.

آیا قیمت شیبا اینو به ۱۰ سنت خواهد رسید؟

به طور فرضی، اگر شیبا اینو به نقطه عطف ۱۰ سنت دست یابد، ارزش بازار حاصل از آن رقمی نجومی خواهد بود که حتی هولناک ترین مشاغل را تحت الشعاع قرار می دهد. امروزه، Apple، یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین غول‌های فناوری جهان، دارای ارزش بازار تقریباً ۲.۷ تریلیون دلار است.

آیا قیمت شیبا اینو می تواند به 10 سنت برسد؟

در مقایسه، اگر قیمت شیبا اینو به ۱۰ سنت افزایش یابد، ارزش بازار خود را به رقم خیره کننده ۵۹ تریلیون دلار می رساند. چنین ارزش گذاری برای شیبا اینو بیش از ۲۰ برابر ارزش اپل خواهد بود. با توجه به محصولات ملموس، دسترسی جهانی، و تأثیر اجتماعی قابل توجه دستورات اپل، این ارزش گذاری بالقوه برای شیبا اینو بسیار غیرقابل قبول و فاقد مبنای منطقی به نظر می رسد.

بخوانید  صعود مقتدرانه چین لینک به صدر جدول پرسودترین رمزارزهای بازار!

منبع: cryptoticker.io

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها