تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :آیا قیمت لایت کوین می تواند به ۱۰۰ دلار برسد؟

  • کد خبر : 2636371
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
لورس :آیا قیمت لایت کوین می تواند به ۱۰۰ دلار برسد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا قیمت لایت کوین می تواند به ۱۰۰ دلار برسد؟ به گزارش زوم ارز، قیمت Litecoin در حال حاضر در خط روند حمایتی صعودی بلندمدت قرار دارد و از یک الگوی صعودی کوتاه مدت خارج شده است.
با توجه به این اطلاعات، نمی‌توان به طور قطعی پیش‌بینی کرد که آیا قیمت LTC با موفقیت مقاومت را شکسته و به سمت ۱۰۰ دلار حرکت خواهد کرد یا خیر.
Litecoin با پشتیبانی طولانی مدت پرش می‌کند قیمت Litecoin در کنار یک خط روند حمایتی صعودی بلندمدت از ژوئن ۲۰۲۲ افزایش یافته است. این خط روند برای ۶۳۰ روز وجود داشته است. از آگوست ۲۰۲۳ به بعد، قیمت LTC در این خط روند شش بار افزایش یافته است (نمادهای سبز)، و برخی از این افزایش‌ها با ناحیه پشتیبانی افقی همسان بوده‌اند.
در هفته‌ای که گذشت، قیمت LTC به نظر می‌رسد یک حرکت صعودی را آغاز کرده است، اما فقط به صورت تدریجی بالاتر از خط روند حمایتی صعودی معامله می‌شود.
با وجود عدم حرکت صعودی قطعی، شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) یک قرائت صعودی را نشان می‌دهد. معامله‌گران در ارزیابی شرایط بازار از RSI به عنوان یک شاخص حرکت استفاده می‌کنند تا تشخیص دهند آیا بازار بیش از حد خریداری شده یا بی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا قیمت لایت کوین می تواند به ۱۰۰ دلار برسد؟

به گزارش زوم ارز، قیمت Litecoin در حال حاضر در خط روند حمایتی صعودی بلندمدت قرار دارد و از یک الگوی صعودی کوتاه مدت خارج شده است.

با توجه به این اطلاعات، نمی‌توان به طور قطعی پیش‌بینی کرد که آیا قیمت LTC با موفقیت مقاومت را شکسته و به سمت ۱۰۰ دلار حرکت خواهد کرد یا خیر.

Litecoin با پشتیبانی طولانی مدت پرش می‌کند

قیمت Litecoin در کنار یک خط روند حمایتی صعودی بلندمدت از ژوئن ۲۰۲۲ افزایش یافته است. این خط روند برای ۶۳۰ روز وجود داشته است. از آگوست ۲۰۲۳ به بعد، قیمت LTC در این خط روند شش بار افزایش یافته است (نمادهای سبز)، و برخی از این افزایش‌ها با ناحیه پشتیبانی افقی همسان بوده‌اند.

در هفته‌ای که گذشت، قیمت LTC به نظر می‌رسد یک حرکت صعودی را آغاز کرده است، اما فقط به صورت تدریجی بالاتر از خط روند حمایتی صعودی معامله می‌شود.

با وجود عدم حرکت صعودی قطعی، شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) یک قرائت صعودی را نشان می‌دهد. معامله‌گران در ارزیابی شرایط بازار از RSI به عنوان یک شاخص حرکت استفاده می‌کنند تا تشخیص دهند آیا بازار بیش از حد خریداری شده یا بیش از حد فروش است و آیا باید یک دارایی را تجمیع یا به فروش برسانند.

اگر قدرت نسبی (RSI) بیشتر از ۵۰ باشد و در حالت صعودی باشد، خریداران همچنان مزیت دارند. اما اگر خواند RSI کمتر از ۵۰ باشد، وضعیت برعکس است. همانطور که گفته شد، RSI هفتگی به بالای ۵۰ رسیده است که نشان‌دهنده روند صعودی است.

پیش بینی قیمت لایت کوین: آیا شکست آغاز شده است؟

تحلیل فنی نشان می‌دهد که بازه زمانی روزانه با خوانش‌های صعودی دوره هفتگی مطابقت دارد. نمودار نشان می‌دهد که قیمت ارز Litecoin (LTC) در حال جدا شدن از یک الگوی مثلث صعودی است که از اوت ۲۰۲۲ وجود داشته است. در حالی که قیمت LTC به بالاتر از مقاومت مثلث حرکت کرده است، هنوز به بسته شدن روزانه بالای آن نرسیده است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی روزانه از این شکست پشتیبانی می‌کند زیرا بالای مقدار ۵۰ قرار دارد و در حال افزایش است، که هر دو نشانه روند صعودی است. در صورت ادامه این افزایش، قابلیت وجود LTC برای رسیدن به منطقه مقاومتی با قیمت ۹۵ دلار وجود دارد که حدود ۲۸ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

با این حال، علیرغم پیش‌بینی صعودی قیمت LTC، اگر قیمت نتواند مقاومت ۷۵ دلاری را شکست دهد، ممکن است خط روند حمایتی مثلث در سطح ۶۸ دلار به عنوان نقطه پشتیبان مورد استفاده قرار بگیرد و باعث ایجاد یک افت ۱۲ درصدی شود.

منبع: beincrypto.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها