تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :آیا ماه اکتبر می‌تواند شرایط رشد قیمت بیت کوین و این ۴ آلت کوین را فراهم کند؟

  • کد خبر : 2621567
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
لورس :آیا ماه اکتبر می‌تواند شرایط رشد قیمت بیت کوین و این ۴ آلت کوین را فراهم کند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا ماه اکتبر می‌تواند شرایط رشد قیمت بیت کوین و این ۴ آلت کوین را فراهم کند؟ بیت‌ کوین در گذشته نشان داده است در ماه اکتبر تمایل به رشد و یک رالی قیمتی دارد و این امر احتمالاً درهایی را برای ایجاد تحولات در MKR ،AAVE ،RUNE ،INJ و سایر آلت کوین‌ها می‌گشاید.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بعد از افزایش قیمت بیت کوین حدوداً ۸۰ درصدی در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۳، پادشاه ارزهای دیجیتال در سه ماهه سوم منتهی به ماه سپتامبر با ریزش تقریباً ۱۱ درصدی مواجه شد. با این حال، هنوز هم جای امید برای گاوها باقی مانده چرا که آنها توانستند در ماه سپتامبر امسال اولین کلوز ماهانه مثبت این ماه را از سال ۲۰۱۶ به ثبت برسانند.
خریداران تلاش خواهند کرد که در ماه اکتبر، ماهی که سابقه تاریخی مثبتی داشته، با توجه به این مومنتوم ایجاد شده کار خود را ادامه دهند. طبق داده‌های CoinGlass، بازدهی ماهانه قیمت در اکتبر از سال ۲۰۱۳ تنها در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ منفی بوده است. هیچ تضمینی برای تکرار تاریخ وجود ندارد، اما داده‌ها می‌توانند به عنوان نقطه شروع خوبی برای تدوین استراتژی‌ها توسط تریدرها استف..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا ماه اکتبر می‌تواند شرایط رشد قیمت بیت کوین و این ۴ آلت کوین را فراهم کند؟

بیت‌ کوین در گذشته نشان داده است در ماه اکتبر تمایل به رشد و یک رالی قیمتی دارد و این امر احتمالاً درهایی را برای ایجاد تحولات در MKR ،AAVE ،RUNE ،INJ و سایر آلت کوین‌ها می‌گشاید.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بعد از افزایش قیمت بیت کوین حدوداً ۸۰ درصدی در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۳، پادشاه ارزهای دیجیتال در سه ماهه سوم منتهی به ماه سپتامبر با ریزش تقریباً ۱۱ درصدی مواجه شد. با این حال، هنوز هم جای امید برای گاوها باقی مانده چرا که آنها توانستند در ماه سپتامبر امسال اولین کلوز ماهانه مثبت این ماه را از سال ۲۰۱۶ به ثبت برسانند.

خریداران تلاش خواهند کرد که در ماه اکتبر، ماهی که سابقه تاریخی مثبتی داشته، با توجه به این مومنتوم ایجاد شده کار خود را ادامه دهند. طبق داده‌های CoinGlass، بازدهی ماهانه قیمت در اکتبر از سال ۲۰۱۳ تنها در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ منفی بوده است. هیچ تضمینی برای تکرار تاریخ وجود ندارد، اما داده‌ها می‌توانند به عنوان نقطه شروع خوبی برای تدوین استراتژی‌ها توسط تریدرها استفاده شوند.

قدرتی که بیت‌ کوین اخیراً از خود نشان داده نیز به محبوبیت دیگر ارزهای دیجیتال کمک کرده است. آلت کوین‌هایی که در این مطلب انتخاب شده‌اند برای شکست رو به بالای سطوح مقاومتی سربار خود تلاش می‌کنند، که نشان‌دهنده شروع یک ریکاوری قدرتمند است. اگر بیت‌ کوین ریلیف رالی خود را به سطح ۲۸ هزار دلار گسترش دهد، مومنتوم صعودی ممکن است بیش از پیش افزایش یابد.

همه‌ی آلت کوین‌ها قرار نیست یک جهش قیمتی را تجربه کنند. ارزهای دیجیتالی که قدرت خود را به نمایش گذشته‌اند، همان‌هایی هستند که احتمالاً این ریکاوری را رهبری خواهند کرد. در این مطلب نمودار ۵ ارز دیجیتالی برتری که ممکن است در کوتاه‌مدت نسبت به دیگر ارزها عملکرد بهتری داشته باشند را بررسی می‌کنیم.

شایان ذکر است در چند ساعت گذشته قیمت بیت کوین با رشدی ناگهانی به سطح ۲۸۰۰۰ دلار رسیده است و بررسی‌های حمایت‌ها و مقاوت‌های ارائه شده در زیر با توجه به تایم‌فریم‌های روزانه و ۴ ساعته در حال حاضر معتبر هستند.

تحلیل قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت‌ کوین از تاریخ ۲۸ سپتامبر در بالای میانگین‌های متحرک معامله شده که نقطه‌ عطف مثبتی برای آن محسوب می‌شود. این شرایط بدان معناست که برتری خریداران با گذشت زمان در بازار بیشتر می‌شود.

نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

خرس‌ها تلاش می‌کنند که رالی قیمت در نزدیکی ۲۷،۵۰۰ دلار را متوقف کنند، اما گاوها تا حد زیادی تسلیم نشده‌اند. این امر نشان می‌دهد که با رسیدن قیمت به هر کف کوچکی گاوها به خرید می‌پردازند. در این حالت احتمال شکست رو بالای سطح ۲۷،۵۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. جفت ارز BTC/USDT سپس ممکن است مقاومت کلیدی و سربار خود به مبلغ ۲۸،۱۴۳ دلار را مجدداً تست کند. این سطح می‌تواند مجدداً خرس‌های تازه‌کار را به فروش دارایی‌های خود ترغیب کند.

اگر قیمت به شدت از سطح ۲۸،۱۴۳ دلار سقوط کند، این جفت ارز ممکن است دوباره میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود به نرخ ۲۶،۶۳۰ دلار را تست کند. یک جهش قدرتمند از این سطح ممکن است قیمت را به بالای سطح ۲۸،۱۴۳ دلار برساند. در نتیجه، این جفت ارز احتمالاً به هدف ۳۰ هزار دلاری خود هم برسد.

اگر قیمت به سمت پایین حرکت کند و در زیر حمایت مستحکم ۲۶ هزار دلاری تثبیت گردد، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت منتفی می‌شود.

نمودار ۴ ساعته بیت کوین
نمودار ۴ ساعته بیت کوین

نمودار ۴ ساعته قیمت نشان می‌دهد که بیت کوین در میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای خود حمایت شده است. این امر بدان معناست که گاوها سعی در بدست گرفتن کنترل بازار دارند. با این حال، احتمالاً خرس‌ها به آسانی تسلیم نخواهند شد و تلاش می‌کنند در محدوده‌ای بین ۲۷،۳۰۰ دلار و ۲۷،۵۰۰ دلار این ریکاوری را متوقف کنند. فروشندگان سپس مجبور خواهند شد قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای کاهش دهند تا کنترل را به دست گیرند.

به عبارت دیگر، اگر گاوها از سد مقاومت سربار ۲۷،۵۰۰ دلاری عبور کنند، مسیر برای یک رالی احتمالی به ۲۸،۱۴۳ دلار هموار خواهد شد. ممکن است در این سطح شاهد نبرد سختی میان خریداران و فروشندگان باشیم.

تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت میکر

قیمت میکر در تاریخ ۲۶ سپتامبر سطح ۱۳۷۰ دلار را به سمت بالا شکست و در همان‌جا بسته شد، که نشان‌دهنده شروع یک روند صعودی جدید است. زمانی که یک دارایی در روند صعودی قرار می‌گیرد، تریدرها تمایل به خرید در کف‌های بازار دارند.

نمودار روزانه میکر
نمودار روزانه میکر

خرس‌ها تلاش کردند که رالی قیمت در سطح ۱۶۰۰ دلار را متوقف کنند، اما گاوها در سطح ۱۴۳۲ دلار در کف بازار خرید کردند و مانع این اتفاق شدند. چنین چیزی نشان می‌دهد که احساسات معامله‌گران همچنان مثبت است و در سطوح پایین‌تر در حال خرید هستند. اگر گاوها قیمت را به بالای ۱۶۰۰ دلار برسانند، جفت ارز MKR/USDT ممکن است یک رالی به ۱۷۶۰ دلار داشته باشد و سپس به سمت ۱۹۰۹ دلار شتاب گیرد.

بر خلاف این فرضیه، اگر قیمت به صورت شارپ سقوط کند و سطح ۱۴۳۲ دلار را نیز از دست بدهد و زیر آن بسته شود، ممکن است فرصتی برای تست مجدد سطح شکست ۱۳۷۰ دلاری فراهم شود. خرس‌ها برای اینکه نشان دهند روند صعودی احتمالاً به پایان رسیده، باید قیمت را به زیر این حمایت برسانند.

نمودار ۴ ساعته میکر
نمودار ۴ ساعته میکر

نمودار ۴ ساعته قیمت نشان می‌دهد که خرس‌ها به شدت از مقاومت سربار سطح ۱۶۰۰ دلار محافظت می‌کنند. اگر گاوها می‌خواهند همچنان شانسی برای ادامه روند صعودی و بقای آن داشته باشند، باید در کف‌های قیمتی به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای خرید کنند.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای مقداری عقب‌نشینی کند، خریداران دوباره تلاش خواهند کرد تا مانع ۱۶۰۰ دلاری را از پیش رو بردارند و مرحله بعدی روند صعودی را آغاز کنند. و به عنوان یک حالت جایگزین، اگر این جفت ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای سقوط کند، ممکن است یک روند نزولی به سمت ۱۴۳۲ دلار و سپس میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای شروع شود.

تحلیل میکر

تحلیل قیمت آوه

قیمت آوه تلاش می‌کند تا خط روند نزولی بلندمدت خود را به سمت بالا بشکند، که نشان‌دهنده یک تغییر روند احتمالی است. ریجکت رو به بالای قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۶۲/۴۲ دلار در تاریخ ۲۸ سپتامبر بدان معناست که احساسات معامله‌گران از فروش در رالی‌ها به خرید در کف‌ها تغییر پیدا کرده است.

نمودار روزانه آوه
نمودار روزانه آوه

خرس‌ها سعی خواهند کرد که این ریکاوری را در خط روند نزولی متوقف کنند، اما اگر گاوها به قیمت اجازه ندهند که به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، احتمال شکست رو به بالای آن افزایش خواهد یافت. جفت ارز AAVE/USDT سپس می‌تواند یک حرکت صعودی به سمت ۸۸ دلار داشته باشد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حمایت مهمی است که در سطوح پایین باید به آن توجه داشته باشیم. اگر این سطح شکسته شود، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر همچنان فعال هستند. چنین چیزی می‌تواند باعث کاهش قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۵۸/۸۲ دلار شود.

نمودار ۴ ساعته آوه
نمودار ۴ ساعته آوه

همچنین شیب رو به بالای خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و حرکت شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی منطقه‌ اشباع خرید در نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوهای بازار خرس‌ها را تحت فرمان خود گرفته‌اند. رالی احتمالی قیمت ممکن است در برخورد با خط روند نزولی به فروش خرس‌ها منجر شود، اما گاوها برای پایان این کاهش قیمت در میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای تمام تلاش خود را خواهند کرد.

یک بازگشت قدرتمند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای درهایی را برای یک رشد احتمالی به بالاتر از خط روند نزولی باز می‌کند. آوه ممکن است ابتدا به سمت هدف ۷۵ دلار و سپس ۸۰ دلار رالی کند. خرس‌ها باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای برسانند و در آنجا حفظ کنند تا شتاب حرکت کاهش پیدا کند.

تحلیل آوه

تحلیل قیمت تورچین

قیمت تورچین برای سومین بار متوالی در طی چند روز گذشته به سطح مقاومت سربار خود در سطح ۲ دلار رسیده است. تست مجدد چنیدین و چندباره یک سطح مقاومت منجر به تضعیف آن می‌شود.

نمودار روزانه تورچین
نمودار روزانه تورچین

اگر گاوها سطوح زیادی را تسلیم خرس‌ها نکنند، احتمال یک رالی قیمتی به بالای ۲ دلار افزایش می‌یابد. اگر این اتفاق رخ دهد، جفت ارز RUNE/USDT ممکن است ابتدا به ۲/۲۸ دلار برسد و سپس هدف ۲/۷۸ دلار را در چشم‌انداز خود خواهد داشت.

اگر قیمت سقوط کند و در زیر میانگین‌های متحرک بسته شود، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت اعتبار خود را از دست می‌دهد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که گاوها تسلیم شده‌اند و این جفت ارز ممکن است تا سطح ۱/۳۷ دلار هم کاهش پیدا کند.

نمودار ۴ ساعته تورچین
نمودار ۴ ساعته تورچین

نمودار ۴ ساعته قیمت نشان می‌دهد که خرس‌ها در نزدیکی حد مقاومت سربار ۲ دلاری به فروش می‌پردازند، اما نکته مثبتی که وجود دارد این است که گاوها اجازه نداده‌اند قیمت در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای پایدار بماند. این امر نشان می‌دهد که سطوح پایین‌تر خریداران را به خود جذب می‌کنند.

اگر گاوها فشار خود را بیشتر کنند و قیمت در بالای سطح ۲ دلار تثبیت شود، بدان معنا خواهد بود که شروع یک روند صعودی جدید نزدیک است. این جفت ارز ممکن است سپس به ۲/۳۵ دلار برسد. برعکس این فرضیه، اگر قیمت کاهش یابد و در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای به تثبیت برسد، بیانگر آغاز یک اصلاح عمیق به میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای است.

تحلیل تورچین

تحلیل قیمت اینجکتیو

قیمت اینجکتیو طی چندین روز گذشته در دامنه معاملاتی بزرگی بین ۵/۴۰ دلار و ۱۰ دلار سویینگ داشته است. عملکرد قیمت در داخل این محدوده ممکن است بدون هدف خاصی و نوسانی باشد اما زمانی که مرزها از هم دورشده باشند، فرصت‌های معاملاتی ممکن است پدیدار شوند.

نمودار روزانه اینجکتیو
نمودار روزانه اینجکتیو

میانگین‌های متحرک یک کراس اور صعودی را تشکیل داده‌اند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد و این امر نشان‌دهنده این است که گاوها دست بالا را در بازار دارند. در چنین حالتی جفت ارز INJ/USDT می‌تواند در ابتدا به ۸/۲۸ دلار برسد، جایی که خرس‌ها احتمالاً مقاومت زیادی را از خود در برابر گاوها نشان می‌دهند. اگر گاوها این مانع را از پیش رو بردارند، اینجکتیو ممکن است شتاب خود را بیشتر و به سمت ۱۰ دلار حرکت کند.

اگر خرس‌ها می‌خواهند از آغاز یک روند صعودی جلوگیری کنند، باید از مقاومت سربار دفاع کرده و سریعاً قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برسانند. این جفت ارز ممکن است سپس نزدیک‌ترین حمایت خود در ۶/۳۶ دلار را مجدداً تست کند.

نمودار ۴ ساعته اینجکتیو
نمودار ۴ ساعته اینجکتیو

هر دوی میانگین‌های متحرک در نمودار ۴ ساعته به سمت بالا شیب گرفته و اندیکاتور RSI در منطقه‌ اشباع خرید قرار دارد. این امر نشان‌ می‌دهد که گاوها برتری کمی در بازار دارند. رالی قیمت ممکن است به ۸/۲۸ دلار برسد که احتمالاً به عنوان یک مانع قدرتمند ظاهر خواهد شد.

در حرکت نزولی، اولین حمایت در میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای واقع شده است. یک جهش قیمتی قابل توجه از این سطح نشان می‌دهد که روند صعودی همچنان قابل پیگیری است. در جهت مخالف، شکست رو به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای نشان می‌دهد که گاوها سود خود را از بازار خارج می‌کنند. چنین چیزی ممکن است منجر به کاهش قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای شود.

تحلیل اینجکتیو این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۵ / ۵. مجموع امتیازها: ۱

برچسب هاآلت کوین بیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها