تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :آیا مجوز ETF بیت کوین تا اوایل سال ۲۰۲۴ تایید خواهد شد؟

  • کد خبر : 2620923
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حکم دادگاه و فشار کنگره ممکن است به تایید ETF بیت‌کوین منجر شود. این مسئله ۶۰۰ میلیارد دلار به بازار ارزهای دیجیتال تزریق کند. با این وجود، عدم قطعیت‌ها همچنان ادامه دارد.
خلاصه‌ی خبر در ماه آگوست، یک دادگاه تجدید نظر در ایالات متحده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) گفت که رد درخواست Grayscale برای صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را مجددا بررسی کند. تاخیرها و رد درخواست‌های ETF بیت‌کوین توسط رئیس SEC، گری جنسلر، انتقادات را برانگیخته و به ناامیدی سرمایه‌گذاران دامن زده است. افزایش رقابت در بازار ETF بیت‌کوین می‌تواند به کاهش هزینه‌های مدیریتی منجر شود و بر درآمد تأثیر بگذارد. ۶۰۰ میلیارد دلار پتانسیل آزاد شده: چشم‌انداز ETF بیت‌کوین یک حکم دادگاه ممکن است دنیای ارزهای دیجیتال را متحول کند. دادگاه استیناف ایالات متحده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دستور داده تا برنامه‌ی ETF بیت‌کوین Grayscale را مجددا بررسی کند. این حرکت می‌تواند افزایش حیرت‌انگیز ۶۰۰ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را محقق کرده و ارزش فعلی بازار آن را دو برابر کند.
تایید ETF بیت‌کوین ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حکم دادگاه و فشار کنگره ممکن است به تایید ETF بیت‌کوین منجر شود. این مسئله ۶۰۰ میلیارد دلار به بازار ارزهای دیجیتال تزریق کند. با این وجود، عدم قطعیت‌ها همچنان ادامه دارد.

خلاصه‌ی خبر

  • در ماه آگوست، یک دادگاه تجدید نظر در ایالات متحده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) گفت که رد درخواست Grayscale برای صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را مجددا بررسی کند.
  • تاخیرها و رد درخواست‌های ETF بیت‌کوین توسط رئیس SEC، گری جنسلر، انتقادات را برانگیخته و به ناامیدی سرمایه‌گذاران دامن زده است.
  • افزایش رقابت در بازار ETF بیت‌کوین می‌تواند به کاهش هزینه‌های مدیریتی منجر شود و بر درآمد تأثیر بگذارد.

۶۰۰ میلیارد دلار پتانسیل آزاد شده: چشم‌انداز ETF بیت‌کوین

یک حکم دادگاه ممکن است دنیای ارزهای دیجیتال را متحول کند. دادگاه استیناف ایالات متحده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دستور داده تا برنامه‌ی ETF بیت‌کوین Grayscale را مجددا بررسی کند. این حرکت می‌تواند افزایش حیرت‌انگیز ۶۰۰ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را محقق کرده و ارزش فعلی بازار آن را دو برابر کند.

تایید ETF بیتکوین تا اوایل سال ۲۰۲۴

علی‌رغم موانع و عدم قطعیت‌ها، تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که تا اوایل سال ۲۰۲۴ مجوز ETF بیت‌کوین تأیید شود. این تأیید می‌تواند سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهد، به موازات و به دنبال تحولات مشابه در بازارهای دیگر.

تأخیرهای SEC و فشار کنگره

تاخیرها و رد درخواست‌های ETF بیت‌کوین توسط رئیس SEC، گری جنسلر، باعث انتقاد و ناامیدی سرمایه‌گذاران شده است. این وضعیت با فشار کنگره پیچیده‌تر هم می‌شود. قانون‌گذاران خواستار تصویب سریع ETF برای محافظت از سرمایه‌گذاران هستند.

لابی صنعت کریپتو و نبردهای نظارتی

با پیش‌بینی تاخیرهای بالقوه در جریان تایید ETF بیت‌کوین، Coinbase و دیگر بازیگران اصلی در صنعت کریپتو به طور فعال برای قوانین جدید لابی می‌کنند. اقدامات اخیر SEC نشان‌دهنده‌ی عدم اطمینان بیشتر در جدول زمانی تصویب است.

تاثیر بر هزینه‌ها و رقابت

با تشدید رقابت در بازار ETF بیت‌کوین، کارمزدها ممکن است کاهش یابد و بر درآمد تأثیر بگذارد. شرکت‌های سرمایه‌گذاری معمولاً کارمزدهایی از ۰٫۲% تا ۲% دریافت می‌کنند و این کارمزدها به دلیل رقابت، استراتژی‌های مقرون‌به‌صرفه و الزامات شفافیت در حال کاهش است.

استراتژی درآمد Grayscale

Grayscale با استفاده از محصول موجود خود، Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، از طریق کارمزد مدیریت، از ETFهای خود درآمد ایجاد می‌کند و هزینه سالانه ۲٪ را دریافت می‌کند. اگر GBTC به یک ETF بیت‌کوین تبدیل شود، افزایش علاقه‌ی سازمانی ممکن است دارایی‌ها و کارمزدها را افزایش دهد، اگرچه اعداد دقیق هنوز فاش نشده است.

یک نقطه عطف بالقوه

تایید ETF بیت‌کوین می‌تواند گامی مهم به سمت پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال باشد. این تصمیم دادگاه، کنترل SEC بر دارایی‌های دیجیتال را به چالش می‌کشد، که ممکن است بر مقررات ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد و سرمایه‌ی بیشتری را به بازار جذب کند. علاوه بر این، پیامدهای ژئوپلیتیکی ممکن است پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال را تسریع کند.

در آغوش گرفتن تغییر

در حالی که چالش‌ها همچنان ادامه دارند، تصمیم دادگاه نشان‌دهنده‌ی پیشرفت است. پاداش این پیشرفت‌ها از آن کسانی است که مایل به پذیرش تغییر در چشم‌انداز همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال هستند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها