تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آیا پرداخت با استیبل کوین‌ها ویزا را پشت سر خواهد گذاشت؟

  • کد خبر : 2607480
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، بازار استیبل‌کوین در حال گسترش بوده و به تراکنش ۱۱٫۶ تریلیون دلاری ویزا نزدیک می‌شود. تتر با استفاده‌ی گسترده در سطح جهانی، به ویژه در آسیا، پیشتاز است.
خلاصه‌ی خبر حجم استیبل‌کوین‌ها از دسامبر ۲۰۲۱ تنها ۱۱% کاهش یافته است. پرداخت‌های تتر (USDT) سه‌چهارم تراکنش‌ها و ۵۵% از حجم سال تا به امروز را تشکیل می‌دهد. استیبل‌کوین‌ها محبوبیت خود را مدیون سهولت انتقال ارزش در سطح جهانی به هر کسی تنها با اتصال به اینترنت هستند. افزایش محبوبیت استیبل‌کوین، ویزا Visa را به چالش می‌کشد بازار استیبل‌کوین به سرعت در حال گسترش است و با بیش از ۱۱ تریلیون دلار تراکنش در پرداخت‌ها، با ویزا رقابت نزدیکی دارد. علیرغم کاهش بیش از ۶۰ درصدی بازار ارزهای دیجیتال از دسامبر ۲۰۲۱، حجم استیبل‌کوین‌ها تنها ۱۱% کاهش یافت.
تسلط تتر بر صحنه‌ی جهانی استیبل‌کوین‌ها تتر پیشتاز بازار جهانی استیبل‌کوین است و ۷۵% از تراکنش‌ها و ۵۵% از حجم امسال را به خود اختصاص داده است. بلاک‌چین ترون (TRX) با ۳۷% از تراکنش‌های هفتگی و ۳۵% از حجم، شاهد سهم قابل توجهی از فعالیت‌های استیبل‌کوین است. این استفاده..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، بازار استیبل‌کوین در حال گسترش بوده و به تراکنش ۱۱٫۶ تریلیون دلاری ویزا نزدیک می‌شود. تتر با استفاده‌ی گسترده در سطح جهانی، به ویژه در آسیا، پیشتاز است.

خلاصه‌ی خبر

  • حجم استیبل‌کوین‌ها از دسامبر ۲۰۲۱ تنها ۱۱% کاهش یافته است.
  • پرداخت‌های تتر (USDT) سه‌چهارم تراکنش‌ها و ۵۵% از حجم سال تا به امروز را تشکیل می‌دهد.
  • استیبل‌کوین‌ها محبوبیت خود را مدیون سهولت انتقال ارزش در سطح جهانی به هر کسی تنها با اتصال به اینترنت هستند.

افزایش محبوبیت استیبل‌کوین، ویزا Visa را به چالش می‌کشد

بازار استیبل‌کوین به سرعت در حال گسترش است و با بیش از ۱۱ تریلیون دلار تراکنش در پرداخت‌ها، با ویزا رقابت نزدیکی دارد. علیرغم کاهش بیش از ۶۰ درصدی بازار ارزهای دیجیتال از دسامبر ۲۰۲۱، حجم استیبل‌کوین‌ها تنها ۱۱% کاهش یافت.

بخوانید  با تحلیل تکنیکال تتر رشد قیمت این رمز ارز را در آینده پیش بینی کنید!

تسلط تتر بر صحنه‌ی جهانی استیبل‌کوین‌ها

تتر پیشتاز بازار جهانی استیبل‌کوین است و ۷۵% از تراکنش‌ها و ۵۵% از حجم امسال را به خود اختصاص داده است. بلاک‌چین ترون (TRX) با ۳۷% از تراکنش‌های هفتگی و ۳۵% از حجم، شاهد سهم قابل توجهی از فعالیت‌های استیبل‌کوین است. این استفاده‌ی زیاد از TRX، به ویژه در آسیا و به ویژه چین، ممکن است مطرح بودن آن را توضیح دهد. با این حال، به دلیل مسائل حقوقی جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، با SEC، سؤالاتی مطرح می‌شود که ثبات آن را مورد تردید قرار می‌دهد.

دسترسی جهانی و افزایش USDC

استیبل‌کوین‌ها در انتقال پول در سراسر جهان می‌درخشند و برای هر کسی که به اینترنت متصل است قابل دسترسی است. به طور خاص، استیبل‌کوین‌های مبتنی بر دلار آمریکا پیشرو هستند و گزینه‌هایی مانند یورو کوین (EUROC) بهتر عمل می‌کنند. این گزارش همچنین نشان‌دهنده‌ی پذیرش فزاینده‌ی USD Coin (USDC) با رشد آدرس‌ها، تراکنش‌ها و حجم فعال است. این رونق استیبل‌کوین توجه شرکت‌های پرداخت سنتی را به خود جلب کرده است، همانطور که در راه‌اندازی استیبل‌کوین PayPal در آگوست خود، PayPal USD (PYUSD) مشاهده شد.

بخوانید  بازار ارزهای دیجیتال و ثبت رکوردی جدید از بیت‌کوین

استقبال بین‌المللی

استفاده از استیبل‌کوین‌ها برای پرداخت‌های دلاری کوچک، به ویژه در خارج از ایالات متحده در حال افزایش است. به گفته Jeremy Allaire، مدیر عامل Circle، نهاد پشتیبان USDC، تقریباً ۷۰٪ از پذیرش USDC فراتر از مرزهای ایالات متحده رخ می‌دهد. Brevan Howard Digital نشان می‌دهد که استفاده‌ی غیر آمریکایی‌ها از USDT به طور قابل توجهی بالاتر است و بر جذابیت جهانی استیبل‌کوین‌ها تأکید می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607480

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها