تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

لورس :آیا پیشتازی کاردانو در توسعه به افزایش قیمت منجر خواهد شد؟

  • کد خبر : 2625367
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو با فعالیت‌های قابل توجه در راستای توسعه، از تمام پروژه‌های کریپتو پیشی گرفته و پتانسیل رسیدن ADA به ۱۲ دلار را نشان می‌دهد. در این زمینه اتریوم در جایگاه دهم قرار دارد.
خلاصه‌ی خبر کاردانو در توسعه‌ی بلاک‌چین پیشتاز است. در ماه گذشته کاردانو ۶۱۱٫۴۷ commit قابل توجه GitHub داشت که از سایر پروژه‌ها پیشی گرفت. با وجود توسعه‌ی چشمگیر، ADA با قیمت ۲۴۷ دلار معامله می‌شود. بحث‌ها حاکی از افزایش صعودی بازار با هدف ۸ تا ۱۲ دلار است. پیشتازی کاردانو در مسابقه‌ی توسعه‌ی کریپتو داده‌های اخیر نشان می‌دهد که کاردانو با پیشرفت بی‌نظیر توسعه در حوزه کریپتو پیشتاز است و از همه‌ی پروژه‌های بلاک‌چین سبقت گرفته است. این دستاورد پتانسیل کاردانو و هدف آن برای رقابت با اتریوم را برجسته می‌کند.
افزایش فعالیت GitHub کاردانو کاردانو با ثبت ۶۱۱٫۴۷ کامیت قابل توجه GitHub در ۳۰ روز گذشته به یک نقطه‌ی عطف چشمگیر دست یافته است. این امر کاردانو را از رقبایی مانند پولکادوت و کوساما که با ۵۰۰٫۶۷ کامیت GitHub در جایگاه دوم قرار دارند، جلوتر می‌اندازد.
چشم‌انداز قیمت ADA کاردانو علیرغم فعالیت‌های برجسته‌ی توسع..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو با فعالیت‌های قابل توجه در راستای توسعه، از تمام پروژه‌های کریپتو پیشی گرفته و پتانسیل رسیدن ADA به ۱۲ دلار را نشان می‌دهد. در این زمینه اتریوم در جایگاه دهم قرار دارد.

خلاصه‌ی خبر

  • کاردانو در توسعه‌ی بلاک‌چین پیشتاز است.
  • در ماه گذشته کاردانو ۶۱۱٫۴۷ commit قابل توجه GitHub داشت که از سایر پروژه‌ها پیشی گرفت.
  • با وجود توسعه‌ی چشمگیر، ADA با قیمت ۲۴۷ دلار معامله می‌شود.
  • بحث‌ها حاکی از افزایش صعودی بازار با هدف ۸ تا ۱۲ دلار است.

پیشتازی کاردانو در مسابقه‌ی توسعه‌ی کریپتو

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که کاردانو با پیشرفت بی‌نظیر توسعه در حوزه کریپتو پیشتاز است و از همه‌ی پروژه‌های بلاک‌چین سبقت گرفته است. این دستاورد پتانسیل کاردانو و هدف آن برای رقابت با اتریوم را برجسته می‌کند.

افزایش فعالیت GitHub کاردانو

کاردانو با ثبت ۶۱۱٫۴۷ کامیت قابل توجه GitHub در ۳۰ روز گذشته به یک نقطه‌ی عطف چشمگیر دست یافته است. این امر کاردانو را از رقبایی مانند پولکادوت و کوساما که با ۵۰۰٫۶۷ کامیت GitHub در جایگاه دوم قرار دارند، جلوتر می‌اندازد.

چشم‌انداز قیمت ADA کاردانو

علیرغم فعالیت‌های برجسته‌ی توسعه‌ی کاردانو، قیمت ADA با ۶٫۸% ضرر هفتگی و کاهش قابل توجه نسبت به بالاترین قیمت خود، ۰٫۲۴۷ دلار است. اهالی ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ADA افزایش یابد و محدوده‌ی ۸ تا ۱۲ دلار را هدف قرار دهد. دستیابی به این امر به رشد مداوم کاردانو و به‌روز‌رسانی‌های برنامه‌ریزی شده‌ی ۲۰۲۳ بستگی دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها