تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :آیا ‌پیگیری ووچر پرفکت مانی امکان پذیر است؟

  • کد خبر : 2624664
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
لورس :آیا ‌پیگیری ووچر پرفکت مانی امکان پذیر است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :شباهت های ووچر پرفکت مانی به کارت هدیه باعث شده تا کاربران برای امور پرداختی بین المللی خود به راحتی آن را خریداری و استفاده نمایند. این خدمت از شرکت پرفکت مانی باعث شد تا محبوبیتی بیش از پیش در میان کابران خود پیدا کند. ووچر انقضا ندارد و تا […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شباهت های ووچر پرفکت مانی به کارت هدیه باعث شده تا کاربران برای امور پرداختی بین المللی خود به راحتی آن را خریداری و استفاده نمایند. این خدمت از شرکت پرفکت مانی باعث شد تا محبوبیتی بیش از پیش در میان کابران خود پیدا کند. ووچر انقضا ندارد و تا زمانی که موجودی داشته باشد، قابل استفاده است. اما برای فهمیدن میزان شارژ باقی مانده در آن باید پیگیری ووچر پرفکت مانی را یاد بگیریم.

پیگیری ووچر پرفکت مانی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که کد ووچر ما مورد سو استفاده یا هک قرار گرفته باشد. بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که خرید ووچر پرفکت مانی را در برنامه خود دارند، حتما در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

نقل و انتقال آسان پول با ووچر پرفکت مانی

زمانی که کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها، اجازه دسترسی به سیستم های پرداخت بین المللی مانند پی پال را از دست دادند، پرفکت مانی و خدمات آن اهمیت بیشتری پیدا کردند. این شبکه به دلیل امنیت بالا و کاربری آسان خود توانست به یکی از بهترین پلتفرم ها در زمینه انتقال پول، چه در ایران و چه در کشورهای دیگر، تبدیل شود.

از جمله مهم ترین خدماتی که این شرکت معرفی کرد، ووچر پرفکت مانی بود که به دلایل مختلفی مانند :

  • پرداخت آنی به صورت آنلاین در سایت های مختلف

  • امکان تبدیل شدن به یورو، دلار، طلا و بیت کوین

  • نیاز نداشتن به ثبت نام در سایت اصلی پرفکت مانی

  • و…

به اصلی ترین و پرطرفدارترین خدمت این مجموعه تبدیل شد.

با این وجود یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند، پیگیری ووچر پرفکت مانی است.

پیگیری ووچر پرفکت مانی یعنی چه؟

یکی از خطراتی که همیشه دارایی های تحت وب را تهدید می کند، فیشینگ یا هک است. امکان پیگیری برای دارایی هایی که در یک حساب مشخص و متمرکز هستند، وجود دارد. اما ووچر پرفکت مانی در این دسته قرار نمی گیرد. چرا که یک دارایی غیرمتمرکز است. در واقع شما در هنگام خرید ووچر از طریق صرافی، هیچ اطلاعات شخصی را به شرکت سازنده نمی دهید. بنابراین نمی توانید به آسانی استعلام آن را بگیرید.

آیا ‌پیگیری ووچر پرفکت مانی امکان پذیر است؟

پیگیری ووچر به شما کمک می کند تا باقی مانده شارژ، فعال یا غیر فعال بودن و اعتبار مالی ووچر را به دست آورید. یکی از مزایای ووچر این است که تاریخ انقصا ندارد. اما گاهی همین موضوع باعث می شود تا مورد کلاهبرداری قرار بگیرید. چرا که کافیست شخصی به کد ۱۶ رقمی ووچر شما دسترسی پیدا کند. در این صورت به آسانی می تواند از پول درون آن استفاده نماید.

در صورتی که ووچر شما دچار هک شده باشد، در زمان پرداخت با پیغام “ووچر نامعتبر است” رو به رو خواهید شد.

اهمیت پیگیری ووچر پرفکت مانی

  1. فعال بودن یا نبودن ووچر را متوجه می شویم. غیر فعال بودن این کد به چه معناست؟ در زمان خرید، اطلاعات ووچر برای شما به آدرس ایمیلتان ارسال می شود. اما اگر در مسیر ارسال، خطایی ایجاد شود و یا اختلال به وجود بیاید، اعتبار ووچر ساقط شده و غیر فعال می شود. پیگیری ووچر پرفکت مانی به ما در متوجه شدن این اتفاق و دلیل آن کمک می کند.

  2. استعلام موجودی ووچر پرفکت مانی را بگیریم. بعد از هربار خرید با ووچر پرفکت مانی، اطلاعاتی درباره میزان باقی مانده پول درون آن به ما داده نمی شود. تنها راه اطلاع از باقی مانده اعتبار پولی ووچر، پیگیری آن است.

  3. از طریق پیگیری ووچر می توانیم متوجه سواستفاده هایی مانند هک،فیشینگ و کلاهبرداری ها شویم.

نحوه پیگیری ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

برای این کار باید وارد سایت پرفکت مانی شوید. وارد حساب کاربری خود شده و در بخش depository، کد ده رقمی ووچر را وارد نمایید. در صورت اعتبار داشتن این شماره ۱۰ رقمی، اطلاعات ووچر برای شما به نمایش در می آید. اما اگر پیغام غیر فعال بودن ووچر را مشاهده کردید به این معناست که احتمالا کد ووچر پرفکت مانی شما هک شده است.

آیا ‌پیگیری ووچر پرفکت مانی امکان پذیر است؟

روش بعدی که به شما کمک می کند تا بفهمید ووچر شما هک شده یا خیر این است که وارد بخش evoucher شده و با کلیک بر روی Perfect Money وارد حساب کاربریتان شوید. با وارد کردن کد ۱۰ رقمی در این بخش، گردش مالی ووچر به نمایش در می آید. در صورت مشاهده سواستفاده و پرداخت های نا آشنا، کافیست شماره پیگیری این تراکنش ها را در اختیار پشتیبانی سایت قرار دهید تا این موضوع پیگیری شود.

سخن نهایی

در این مطلب به آموزش پیگیری ووچر پرفکت مانی به ساده ترین روش پرداختیم. اگر شما هم کد ووچر در اختیار دارید بهتر است همین الان به کمک روش گفته شده آن ها را چک نمایید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها