تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :آیا ۲۰ دلار، یک سطح قیمتی مناسب برای خریداران سولانا خواهد بود؟

  • کد خبر : 2605632
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
لورس :آیا ۲۰ دلار، یک سطح قیمتی مناسب برای خریداران سولانا خواهد بود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهسولانا (SOL) در حال حاضر با یک چشم‌انداز نزولی برای هفته آینده مواجه است. علی‌رغم انتظارات مبنی بر اینکه سطح حمایتی ۲۰ دلاری شاهد تقاضای قوی از سوی خریداران خواهد بود، پاسخ خریداران در مقایسه با احساسات نزولی ضعیف بوده است. سولانا در حال تشکیل محدوده معاملاتی بالاتر از سطح حمایت ۲۰ دلاری است. این محدوده از ۲۰ دلار تا ۲۲.۱۸ دلار و نقطه میانی ۲۱.۰۹ دلار است. در زمان نگارش این خبر، سولانا در قیمت ۲۰.۷ دلار معامله می‌شود که قبلاً به عنوان یک سطح مقاومتی عمل می‌کرد؛ اما اکنون پس از جهش اخیر این ارز دیجیتال، به یک سطح حمایتی تبدیل شده است.
خریداران ممکن است وارد موقعیت‌های معاملاتی در این محدوده شوند؛ زیرا ساختار بازار برخی از علائم صعودی را نشان می‌دهد. شاخص حجم در تعادل (OBV) طی هفته گذشته به پایین‌ترین سطح خود رسیده است؛ اگرچه در تلاش برای عبور از سطوح مقاومت خود است.
با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) اندکی کمتر از سطح خنثی ۵۰ قرار گرفته که نشان می‌دهد شتاب حرکت صعودی ممکن است کاهش یافته باشد. در چنین شرایطی، سولانا به طور بالقوه می‌تواند به سطح ۲۰ دلار بازگردد و فرصت ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سولانا (SOL) در حال حاضر با یک چشم‌انداز نزولی برای هفته آینده مواجه است. علی‌رغم انتظارات مبنی بر اینکه سطح حمایتی ۲۰ دلاری شاهد تقاضای قوی از سوی خریداران خواهد بود، پاسخ خریداران در مقایسه با احساسات نزولی ضعیف بوده است. سولانا در حال تشکیل محدوده معاملاتی بالاتر از سطح حمایت ۲۰ دلاری است. این محدوده از ۲۰ دلار تا ۲۲.۱۸ دلار و نقطه میانی ۲۱.۰۹ دلار است. در زمان نگارش این خبر، سولانا در قیمت ۲۰.۷ دلار معامله می‌شود که قبلاً به عنوان یک سطح مقاومتی عمل می‌کرد؛ اما اکنون پس از جهش اخیر این ارز دیجیتال، به یک سطح حمایتی تبدیل شده است.

خریداران ممکن است وارد موقعیت‌های معاملاتی در این محدوده شوند؛ زیرا ساختار بازار برخی از علائم صعودی را نشان می‌دهد. شاخص حجم در تعادل (OBV) طی هفته گذشته به پایین‌ترین سطح خود رسیده است؛ اگرچه در تلاش برای عبور از سطوح مقاومت خود است.
با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) اندکی کمتر از سطح خنثی ۵۰ قرار گرفته که نشان می‌دهد شتاب حرکت صعودی ممکن است کاهش یافته باشد. در چنین شرایطی، سولانا به طور بالقوه می‌تواند به سطح ۲۰ دلار بازگردد و فرصت ریسک به پاداش (Risk to Reward) مطلوب‌تری را برای خریداران فراهم کند.
آیا ۲۰ دلار، یک سطح قیمتی مناسب برای خریداران سولانا خواهد بود؟در ۴۸ ساعت گذشته، سولانا با سطح مقاومتی در محدوده ۲۱.۹ تا ۲۲ دلار مواجه شد و تعداد معاملات باز نیز کاهش یافت که نشان‌دهنده احساسات نزولی قوی و حجم فروش است. نرخ منفی تامین مالی (Funding Rate) بیشتر بر احساسات نزولی بازار تاکید کرد.آیا ۲۰ دلار، یک سطح قیمتی مناسب برای خریداران سولانا خواهد بود؟با توجه به این عوامل، یک روند صعودی احتمالی که قبلاً ذکر شد پر خطرتر می‌شود. خرید سولانا به قیمت ۲۰.۷ یا ۲۰ دلار می‌تواند منجر به ضرر شود. معامله‌گران ممکن است به دنبال یک تایید در ساختاری صعودی در بازه‌های زمانی پایین‌تر برای ورود به موقعیت‌های خرید باشند، در حالی که خریدران ریسک‌گریزتر ممکن است قبل از ورود به بازار منتظر تغییر در احساسات در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر باشند. توجه به این نکته مهم است که بازارهای ارزهای دیجیتال می‌توانند به شدت نوسان داشته باشند و تصمیمات معاملاتی باید با احتیاط و بر اساس تجزیه و تحلیل کامل اتخاذ شوند.

بخوانید  با خرید و فروش بیت کوین، جایزه ببر!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا ۲۰ دلار، یک سطح قیمتی مناسب برای خریداران سولانا خواهد بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605632

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها