تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آیا ADA به ۰٫۴۵ دلار خواهد رسید؟

  • کد خبر : 2631750
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش تراکنش‌ها، ADA افزایش علاقه‌ی نهادی را تجربه می‌کند و در آستانه‌ی اصلاح احتمالی، نیم‌نگاهی به ۰٫۴۵ دلار دارد.
خلاصه‌ی خبر سرمایه‌گذاران نهادی به ADA علاقه‌مند هستند. قیمت ADA ممکن است به زودی به ۰٫۴۵ دلار برسد. ADA ممکن است به ۰٫۳۸ دلار سقوط کند، اما با تداوم احساسات صعودی، می‌تواند بازگردد. افزایش علاقه‌ی نهادی سه ماه گذشته برای ADA، با تراکنش‌های بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار و افزایش علاقه‌ی نهادی، بسیار مهم بوده است. علی مارتینز به تأثیر احتمالی بر قیمت ADA اشاره می‌کند و بر اهمیت افزایش علاقه‌ی بازیگران نهادی و نهنگ‌ها تأکید می‌کند.
عملکرد چشمگیر ADA ADA در ۹۰ روز گذشته به میزان چشمگیر ۵۹٫۴۸% رشد کرده که نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی قوی است. با بررسی نمودار ۴ ساعته ADA/USD، افزونه‌ی فیبوناچی خودکار به حمایت در حدود ۰٫۳۸۸ دلار و در سطح ۰٫۷۸۶ Fib اشاره می‌کند. با وجود احتمال اصلاح، حرکت رو به رشد ADA می‌تواند در این سطح حمایت شود. علاوه بر این، در صورت ادامه‌ی معاملات قابل توجه و فشار خرید، سطح ۴٫۲۳۶ Fib در ۰٫۴۵۷ دلار به یک هدف بالقوه تبدیل می‌شود.
احتیاط بازار با وجود حرکت مثبت ADA..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش تراکنش‌ها، ADA افزایش علاقه‌ی نهادی را تجربه می‌کند و در آستانه‌ی اصلاح احتمالی، نیم‌نگاهی به ۰٫۴۵ دلار دارد.

خلاصه‌ی خبر

  • سرمایه‌گذاران نهادی به ADA علاقه‌مند هستند.
  • قیمت ADA ممکن است به زودی به ۰٫۴۵ دلار برسد.
  • ADA ممکن است به ۰٫۳۸ دلار سقوط کند، اما با تداوم احساسات صعودی، می‌تواند بازگردد.

افزایش علاقه‌ی نهادی

سه ماه گذشته برای ADA، با تراکنش‌های بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار و افزایش علاقه‌ی نهادی، بسیار مهم بوده است. علی مارتینز به تأثیر احتمالی بر قیمت ADA اشاره می‌کند و بر اهمیت افزایش علاقه‌ی بازیگران نهادی و نهنگ‌ها تأکید می‌کند.

عملکرد چشمگیر ADA

ADA در ۹۰ روز گذشته به میزان چشمگیر ۵۹٫۴۸% رشد کرده که نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی قوی است. با بررسی نمودار ۴ ساعته ADA/USD، افزونه‌ی فیبوناچی خودکار به حمایت در حدود ۰٫۳۸۸ دلار و در سطح ۰٫۷۸۶ Fib اشاره می‌کند. با وجود احتمال اصلاح، حرکت رو به رشد ADA می‌تواند در این سطح حمایت شود. علاوه بر این، در صورت ادامه‌ی معاملات قابل توجه و فشار خرید، سطح ۴٫۲۳۶ Fib در ۰٫۴۵۷ دلار به یک هدف بالقوه تبدیل می‌شود.

احتیاط بازار

با وجود حرکت مثبت ADA، احتیاط توصیه می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) شرایط اشباع خرید ۷۵٫۷۸ را نشان می‌دهد. اصلاح احتمالی می‌تواند ADA را تا ۰٫۳۸۸ دلار پایین آورد.

سطوح مورد انتظار

شتاب خرید شدید می‌تواند ADA را به ۰٫۴۵ دلار برساند، که بنا بر تجزیه و تحلیل Hyblock Capital توسط منطقه‌ی مغناطیسی در ۰٫۴۲ دلار پشتیبانی می‌شود. CLLD یک متریک مثبت را نشان می‌دهد که به احتمال بازگشت به ۰٫۳۸ دلار اشاره دارد. هدف بعدی ADA، در صورت تداوم احساسات صعودی، تقریباً ۰٫۴۵ دلار است. با افزایش علاقه‌ی سازمانی و تجزیه و تحلیل استراتژیک، ADA در آستانه‌ی افزایش قیمت با ۰٫۴۵ دلار به عنوان نقطه‌ی کانونی کلیدی قرار دارد. با این حال، از بازیگران بازار خواسته می‌شود در میان سیگنال‌های اصلاحی احتمالی احتیاط کنند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته آیا ADA به ۰٫۴۵ دلار خواهد رسید؟ اولین بار در نوبیتکس مگ. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها