تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ / نظر جالب کارشناسان را بشنوید!

  • کد خبر : 2611016
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ / نظر جالب کارشناسان را بشنوید!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » وبگردی » آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ / نظر جالب کارشناسان را بشنوید! آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ / نظر جالب کارشناسان را بشنوید! ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ بازار ارزهای دیجیتال در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده است به همین جهت افراد زیادی به این بازار پر هیجان علاقه‌مند شده‌اند. این افراد علاقمندند که از فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری برای کسب سودهای متعدد استفاده کنند.
به همین جهت می‌خواهند از آینده ارزهای دیجیتال در سال آینده با خبر شوند. پیش‌بینی بازار پر نوسان کریپتو از جمله موضوعات جنجالی و سخت است که نیاز به تجزیه و تحلیل بسیار زیادی دارد. دلیل این امر تعداد زیاد ارزهای دیجیتال و پیچیدگی دنیای کریپتو کارنسی است.
اگر بتوانید اطلاع دقیقی از آینده بازار کریپتو داشته باشید، می‌توانید به‌صورت هوشمندانه در این بازار سرمایه‌گذاری کرده و کسب سود کنید. به همین منظور در این مقاله آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.
آ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » وبگردی » آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ / نظر جالب کارشناسان را بشنوید! آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ / نظر جالب کارشناسان را بشنوید! ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

  • ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳

بازار ارزهای دیجیتال در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده است به همین جهت افراد زیادی به این بازار پر هیجان علاقه‌مند شده‌اند. این افراد علاقمندند که از فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری برای کسب سودهای متعدد استفاده کنند.

به همین جهت می‌خواهند از آینده ارزهای دیجیتال در سال آینده با خبر شوند. پیش‌بینی بازار پر نوسان کریپتو از جمله موضوعات جنجالی و سخت است که نیاز به تجزیه و تحلیل بسیار زیادی دارد. دلیل این امر تعداد زیاد ارزهای دیجیتال و پیچیدگی دنیای کریپتو کارنسی است.

بخوانید  پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال پولکادات تا سال 2030

اگر بتوانید اطلاع دقیقی از آینده بازار کریپتو داشته باشید، می‌توانید به‌صورت هوشمندانه در این بازار سرمایه‌گذاری کرده و کسب سود کنید. به همین منظور در این مقاله آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله میخوانید :

Toggle

  • عوامل موثر در قیمت ارزهای دیجیتال
  • اخبار و رسانه
  • میزان عرضه و تقاضا
  • حجم معاملات
  • فعالیت نهنگ ها
  • سلبریتی ها و افراد مشهور
  • پیش بینی شخصیت‌های مهم مارکت از قیمت ارزهای دیجیتال
  • ۱- بیل تای (سرمایه دار و تاجر)
  • ۲- جرمی لیو (سرمایه گذار)
  • ۳- چانگ پنگ ژائو (مدیر عامل بایننس)
  • ۴- دوقلو های وینکلواس
  • ۵- پیتر برنت (معامله گر معروف)
  • ۶- مارک یوسکو
  • ۷- فیلیپ سوئیفت
  • رویدادهای مهم ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴

عوامل موثر در قیمت ارزهای دیجیتال

برای اینکه از آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ مطلع شوید لازم است که ابتدا عوامل موثر در قیمت ارزهای دیجیتال را بشناسید. شناخت این عوامل به شما کمک می‌کند که با ماهیت بازار آشنا شوید و تا حدودی روند تغییر قیمت ارزها را پیش‌بینی کنید.

بخوانید  QCP Capital گزارش جدید خود را در پی آخرین افت بیت کوین منتشر کرد

بر خلاف دارایی‌های سنتی، قیمت ارزهای دیجیتال تحت تاثیر عوامل خارجی است و تا زمانی که شناخت کافی درباره آن‌ها نداشته باشید، نمی‌توانید قیمت ارزها را درست پیش‌بینی کنید. به‌طور کلی عوامل موثر در قیمت ارزهای دیجیتال عبارت‌اند از:

  • اخبار و رسانه

اخبار و حواشی مربوط به ارزهای دیجیتال به‌عنوان اولین و مهم‌ترین عامل تغییر قیمت آن‌ها به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید در بازار ارزهای دیجیتال موفق عمل کنید و سودهای قابل توجهی به دست آورید لازم است که به اخبار دقیق و به‌روز کریپتو دسترسی داشته باشید.

اخبار و رسانه‌ها تاثیر مستقیمی روی قیمت ارزها دارند چرا که یک خبر بد می‌‌تواند روند تغییر قیمت یک ارز را به‌طور کامل تغییر دهید. این موضوع بارها برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رخ داده است. پس باید نقش اخبار و رسانه‌ها در تغییر روند قیمتی رمز ارزها را جدی بگیرید.

میزان عرضه و تقاضا

  • میزان عرضه و تقاضا

قیمت ارزهای دیجیتال رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضا دارد. هر چقدر میزان تقاضا برای خرید یک ارز افزایش پیدا کند، بدون شک قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین شما باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید تا بتوانید روند تغییر قیمت ارزهای دیجیتال را تشخیص دهید.

بخوانید  آبان‌تتر: دیتای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مربوط به دیتابیس آبان‌تتر نیست

یک مثال واضح از این مورد، بیت کوین است. به دلیل عرضه محدود توکن‌های btc به ۲۱ میلیون واحد، بسیاری از تحلیلگران ارز دیجیتال معتقدند که آینده بیت کوین بسیار درخشان خواهد بود چرا که مانند طلا، کمیاب می‌شود.

  • حجم معاملات

حجم معاملات یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت ارزهای دیجیتال است. زمانی که حجم معاملات روزانه یک ارز به‌طور ناگهانی افزایش پیدا می‌کند نشان‌دهنده تمایل خریداران برای خرید ارز مورد نظر است. پس زمانی که این تغییرات مثبت را مشاهده کردید، بهتر است که ارز مورد نظر را زیر نظر بگیرید و در بهترین فرصت وارد معامله شوید.

  • فعالیت نهنگ ها

همانطور که می‌دانید نهنگ‌ها(سرمایه گذاران بزرگ) قدرت بسیار زیادی دارند و هر زمان که بخواهند می‌توانند روند قیمتی یک ارز را به‌طور کامل تغییر دهند. نهنگ‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند تا فعالان کریپتو متوجه آن‌ها شوند و بر اساس آن تصمیم بگیرند.

در واقع زمانی که نهنگ‌ها اقدام به خرید یا فروش گروهی یک ارز خاص می‌گیرند به کاربران سیگنال خرید و فروش می‌دهند. به همین دلیل است که فعالیت‌ نهنگ‌ها تاثیر زیادی در قیمت ارزهای دیجیتال دارد و باید جدی گرفته شود.

  • سلبریتی ها و افراد مشهور

بارها شاهد این بودیم که برخی از ارزهای دیجیتال به لطف حمایت افراد مشهور رشد زیادی را تجربه کرده‌اند. سلبریتی‌ها و افراد مشهور طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند به همین جهت زمانی که از یک ارز حمایت می‌کنند؛ خیل عظیمی از افراد تصمیم به سرمایه‌گذاری روی ارز مورد نظر می‌کنند. با توجه به این قضیه اگر می‌خواهید از روند تغییر قیمت ارزهای دیجیتال مطلع شوید بهتر است که افراد مشهور فعال در حوزه کریپتو را دنبال کنید.

بخوانید  معاون ریپل می‌گوید ۲ سال آینده می‌تواند نقطه اوج برای پذیرش انبوه کریپتو باشد

برای مثال ایلان ماسک با توییت‌های غیرمستقیم خود درباره ارز دیجیتال شیبا اینو، باعث شد تعداد زیادی از افراد به خرید یا بررسی قیمت شیبا بپردزاند.

پیش بینی شخصیت‌های مهم مارکت از قیمت ارزهای دیجیتال

هر یک از شخصیت‌های مهم مارکت نظر متفاوتی درباره قیمت ارزهای دیجیتال دارند. برای این که از آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ مطلع شوید بهتر است که نظر این افراد را بشناسید. این شخصیت‌ها تجربه بسیار زیادی دارند و با آنالیز مارکت نظر خود را بیان می‌کنند. در ادامه قصد داریم پیش‌بینی شخصیت‌های مهم مارکت از قیمت ارزهای دیجیتال را برای شما بازگو کنیم.

بیل تای

۱- بیل تای (سرمایه دار و تاجر)

بیل تای یکی از سرمایه‌دارن قدیمی و کاربلد است که اظهارات جالبی درباره بازارهای مالی ارائه می‌دهد. بیل همواره نظرات خود را درباره این بازارها مخصوصا بازار کریپتو بیان می‌کند. در آخرین بیانیه وی که توسط CNBC منتشر شده است می‌گوید:

“بیت کوین روند صعودی را در پیش دارد اما قبل از این که رالی صعودی خود را آغاز کند قیمت آن تا ۱۲۰۰۰ دلار پایین خواهد آمد”.

بخوانید  شیبا چیست؟ معرفی ارز دیجیتال شیبا اینو و مزایای آن

۲- جرمی لیو (سرمایه گذار)

جرمی لیو یکی دیگر از سرمایه‌گذاران و فعالان بازار کریپتو است که به آینده بیت کوین خوشبین است. لیو در یکی از مصاحبه‌های خود که با سایت خبری Business insider انجام داده است چنین عنوان می‌کند.

قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰۰۰۰۰ دلار برسد”.

۳- چانگ پنگ ژائو (مدیر عامل بایننس)

ژائو یکی از ثروتمندترین افراد فعال در بازارهای ارز دیجیتال است و آینده بیت کوین را درخشان می‌داند. چانگ پنگ معتقد است که قیمت بیت کوین به زودی رشد خوبی را تجربه خواهد کرد و محدوده ۲۰ هزار دلاری یک قیمت بسیار پایین برای طلای دیجیتال است.

برادران وینکلواس

۴- دوقلو های وینکلواس

برادران وینکلواس به‌عنوان اولین میلیاردرهای بیت کوین در دنیا شناخته می‌شوند. این دو برادر زمانی که بیت کوین فقط ۱۰ دلار بود شروع به خرید آن کردند و سپس توانستند از طریق آن به شهرت و ثروت برسند. برادران وینکلواس اعتقاد زیادی به بیت کوین دارند و بر این باور هستند که بیت کوین می‌تواند به قیمت ۵۰۰۰۰۰ دلار برسد.

بخوانید  مدیر عامل Argus Labs می گوید که بازی های رمزنگاری باید فراتر از “فقط داشتن کلکسیون” حرکت کند.

۵- پیتر برنت (معامله گر معروف)

پیتر برنت یکی از چهره‌های شناخته‌شده کریپتو است. او بر اساس تحلیل‌های خود کف قیمتی ۲۵۷۰۰ دلار را برای بیت کوین اعلام کرده است. پیتر برنت معتقد است که بیت کوین روند صعودی را پیش رو دارد.

مارک یوسکو

۶- مارک یوسکو

مارک یوسکو، مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی Morgan Creek Capital Management است که در گذشته دیدگاه منفی نسبت به بیت کوین داشت. اما امروزه یوسکو یکی از طرفداران بیت کوین است و اعتقاد دارد که قیمت این ارز می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ بین ۱۰۰ هزار الی ۵۰۰ هزار دلار باشد.

۷- فیلیپ سوئیفت

فیلیپ سوئیفت از جمله افرادی است که اعتقاد دارد قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۳ همه را شگفت‌زده خواهد کرد. سوئیفت قیمت ۹۲ الی ۱۳۷ هزار دلار را برای بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۳ پیش بینی کرده است. همچنین او بیان کرده است که بیت کوین هنوز در اول راه خود است و راه درازی برای رسیدن به قیمت ایده‌آل خود دارد.

بخوانید  تحلیل قیمت بیت کوین: اکنون زمان جهش به سطوح بالاتر است؟

رویدادهای مهم ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴

سال ۲۰۲۴ سال متفاوتی برای کریپتو خواهد بود. چرا که در سال آینده رویدادهای مهمی برگزار می‌شود و این رویدادها نقش مثبتی در آینده ارزهای دیجیتال خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم رویدادهای مهم ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم. این رویدادهای مهم عبارت‌اند از:

  • هاوینگ بیت کوین: هاوینگ بیت کوین رویداد مهمی است که هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد. هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین به‌عنوان چهارمین فرآیند هاوینگ این ارز جذاب به شمار می‌رود. طی این فرآیند پاداش استخراج بیت کوین نصف می‌شود و تاثیر مستقیمی روی میزان عرضه و تقاضا دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که همراه با هاوینگ بیت کوین شاهد افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باشیم.

  • تصمیم گیری بانک مرکزی درباره کاهش نرخ بهره: نرخ بهره یکی از مهم‌ترین عواملی است که روی بازار کریپتو تاثیر می‌گذارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم بانک مرکزی چه تصمیمی درباره کاهش نرخ بهره خواهد گرفت.

  • صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین در ایالات متحده: چند وقتی است که بحث تاسیس اولین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین در ایالات متحده آمریکا مطرح می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بالاخره این صندوق در سال ۲۰۲۴ تایید می‌شود.

  • افزایش نرخ تورم: سیستم بانکداری جهانی در طی چند سال اخیر با مشکلات زیادی رو‌به‌رو بوده است. به‌طوری که اغلب بانک‌های موجود در جهان دچار ورشکستگی شده و وضعیت بدی را سپری می‌کنند. این موضوع در کنار فشار اقتصادی کلان و افزایش نرح تورم باعث می‌شود که ارزهای دیجیتال بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و در سال ۲۰۲۴ جزو سرمایه‌های با ارزش تلقی شوند.

بخوانید  3 اقدام برای جلوگیری از هک شدن توسط گروه لازاروس

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای مالی پر نوسان است که طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. امروزه اغلب افراد به جای خرید ملک یا سرمایه‌گذاری روی مسکن و طلا به سمت کریپتو روی می‌آورند. این موضوع سبب می‌شود که دنیای کریپتو بزرگتر شده و فرصت‌های کسب درآمد بیشتری برای افراد فراهم شود.

افراد جدیدالورود باید عوامل موثر بر قیمت ارزهای دیجیتال را بشناسند تا بتوانند روند تغییر قیمت‌ ارزها را تا حدودی حدس بزنند. در این مقاله آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ را مورد بررسی قرار دادیم و نظر شخصیت‌های مهم مارکت درباره قیمت ارزهای دیجیتال را برای شما شرح دادیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی کارت شرایط لازم برای خرید یا بررسی قیمت شیبا یا سایر ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. با مراجعه به این صرافی می‌توانید معاملات خود را با کارمزد صفر ریال و به‌صورت ایمن انجام دهید.

بخوانید  ایردراپ چیست؟ لذت دریافت درآمد دلاری رایگان !

اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر تیم تولید محتوا میهن سیگنال میکوشیم با تولید بهترین محتوای آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، سطح محتوای وب فارسی را ارتقا دهیم و این راه ادامه دارد… مطالب مشابه تفاوت های معاملات مارجین و فیوچرز در چیست؟ ۶ تفاوت معامله گری و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و رویکرد آن‌ها نحوه خرید تتر در همتاپی؛ خرید تتر ارزان‌تر و با کارمزد صفر بررسی مارجکس: صرافی متمایز در بازار پر سروصدای ارزهای دیجیتال چگونه از رویدادهای اقتصادی در معاملات بیشترین سود را بدست آوریم چرا خرید صندوق طلا بهتر از طلای فیزیکی است؟

بخوانید  ایردراپ چیست؟ لذت دریافت درآمد دلاری رایگان !

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611016

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها