تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :آینده تتر؛ همه سناریوهای احتمالی درباره USDT در ۲۰۲۴ و پس از آن

  • کد خبر : 2636241
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
لورس :آینده تتر؛ همه سناریوهای احتمالی درباره USDT در ۲۰۲۴ و پس از آن
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با ظهور ارزهای دیجیتال و گسترش فناوری بلاکچین تحولات چشمگیری را در صنایع گوناگونی خصوصا صنعت مالی شاهد بودیم. از جمله رمزارزهایی که نقش مهمی در این صنعت ایفا کردند می‌توان به تتر (Tether) اشاره کرد.
تتر (Tether) یا ارز دیجیتال USDT، یک استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است. به طور کلی، استیبل کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی با پشتوانه ارزهای فیات هستند که نوسانات بسیار کمتری نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال دارند. به عنوان مثال، «تتر» پشتوانه دلار و «تتر گلد» پشتوانه طلا دارد. این استیبل کوین‌ها، بیشتر در مواقع نوسانات شدید بازار، برای در امان نگه داشتن ارزش دارایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. استیبل کوین‌هایی مانند تتر، یک پل میان ارزهای فیات با ارزهای دیجیتال هستند. آینده تتر، دقیقا مانند شرایط حال حاضرش، باثبات و شفاف است.
آشنایی با تتر تتر یا همان ارز دیجیتال USDT، یک استیبل کوین یا ارز دیجیتال با ثبات است. پشتوانه این ارز، دلار آمریکاست و قیمت تتر نیز با افزایش و کاهش قیمت دلار، تغییر می‌کند. در کنار تتر، استیبل کوین‌های دیگری با پشتوانه دلار و دیگر ارزهای فیات نیز وجود دارند؛ ولی تتر،..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با ظهور ارزهای دیجیتال و گسترش فناوری بلاکچین تحولات چشمگیری را در صنایع گوناگونی خصوصا صنعت مالی شاهد بودیم. از جمله رمزارزهایی که نقش مهمی در این صنعت ایفا کردند می‌توان به تتر (Tether) اشاره کرد.

تتر (Tether) یا ارز دیجیتال USDT، یک استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است. به طور کلی، استیبل کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی با پشتوانه ارزهای فیات هستند که نوسانات بسیار کمتری نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال دارند. به عنوان مثال، «تتر» پشتوانه دلار و «تتر گلد» پشتوانه طلا دارد. این استیبل کوین‌ها، بیشتر در مواقع نوسانات شدید بازار، برای در امان نگه داشتن ارزش دارایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. استیبل کوین‌هایی مانند تتر، یک پل میان ارزهای فیات با ارزهای دیجیتال هستند. آینده تتر، دقیقا مانند شرایط حال حاضرش، باثبات و شفاف است.

آشنایی با تتر

تتر یا همان ارز دیجیتال USDT، یک استیبل کوین یا ارز دیجیتال با ثبات است. پشتوانه این ارز، دلار آمریکاست و قیمت تتر نیز با افزایش و کاهش قیمت دلار، تغییر می‌کند. در کنار تتر، استیبل کوین‌های دیگری با پشتوانه دلار و دیگر ارزهای فیات نیز وجود دارند؛ ولی تتر، ارزش بالاتری دارد و بیشترین سهم بازار را نسبت به دیگر استیبل کوین‌ها به دست آورده است. در واقع، در حال حاضر، تتر پس از بیت کوین و اتریوم، سومین رتبه در میان لیست ارزهای دیجیتال باارزش را دارد. شاید با خود تصور کنید که استفاده از تتر چه کاربردی دارد یا آینده تتر به چه دردی می‌خورد؟

اولین و مهم‌ترین کاربرد تتر، در امان ماندن در برابر نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال است. احتمالا شما هم می‌دانید که این بازار، به شدت پرنوسان است و بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، برای در امان ماندن دارایی‌های خود، آنهارا به تتر تبدیل می‌کنند. همچنین، تتر یک واحد دلاری برای انتقال آسان پول به صرافی یا کیف پول‌های ارز دیجیتال است. به طور مثال، اگر پس از دریافت سود از هر ارز دیجیتالی، آن را به تتر تبدیل کنید، سرمایه شما همان‌طور با ارزش و بدون تغییر باقی می‌ماند.

بررسی آینده تتر

طبق گزارشات و داده‌های سایت کوین مارکت کپ، تتر توانسته در سال‌های اخیر قیمت خودش را در یک بازه مشخصی حفظ کند. حداقل تغییر قیمت ماهانه تتر ۰.۹۹۸ دلار و حداکثر تغییر قیمت آن ۱.۰۰ دلار بود. قیمت آینده تتر مانند آینده بیت کوین در ایران به عوامل متفاوتی از جمله قیمت دلار، نرخ ارزهای دیجیتال و عرضه و تقاضا تتر بستگی دارد. همان‌طور که می‌دانید، پشتوانه تتر، دلار است و زمانی که دلار آمریکا دچار تغییر قیمت می‌شود، به همین اندازه نیز، قیمت تتر تغییر پیدا می‌کند. تفاوت قیمت تتر با دلار، خیلی اندک است و تتر با توجه به تغییر قیمت دلار، کاهش قیمت یا افزایش قیمت پیدا کند.

همچنین، عرضه و تقاضا یک عامل مهم در آینده تتر است. عرضه و تقاضا نه تنها در قیمت تتر، بلکه قیمت هر ارز دیجیتال و هر کالایی تاثیر می‌گذارد. این دو عامل، دقیقا در خلاف جهت یکدیگر حرکت می‌کنند. یعنی تقاضا که زیاد باشد، قیمت افزایش پیدا می‌کند و عرضه که زیاد باشد، قیمت کاهش می‌یابد. عوامل دیگری نیز روی قیمت آینده تتر تاثیر می‌گذارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

پیش‌بینی قیمت تتر از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

همان‌طور که می‌دانید، استیبل کوین‌هایی مانند تتر، آینده قیمتی عجیب و غریب یا نوسانات قیمت شدیدی ندارند. پس، توقع نداشته باشید که در پیش‌بینی‌های آینده تتر، قیمت‌های نجومی و رشد قیمت مانند پیش‌بینی آینده بیت کوین را ببینید.

پیش‌بینی قیمت تتر در سال ۲۰۲۴

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، قیمت تتر در این سال کمی کاهش پیدا می‌کند. پیش‌بینی سایت PricePrediction.net می‌گوید که قیمت تتر در پایان این سال به ۰.۸ دلار می‌رسد ولی پیش‌بینی سایت Wallet Investor، کمی متفاوت است. او می‌گوید که احتمالا تتر در پایان ۲۰۲۴، به قیمت ۰.۴۲ دلار می‌رسد.

پیش بینی قیمت تتر در سال ۲۰۲۵

پیش‌بینی قیمت تتر در سال ۲۰۲۵، در سایت‌های مختلف متفاوت است.

  • سایت TradingBeast و Wallet Investor: بین ۰.۵۴ دلار تا ۰.۷۲۹ دلار پیش‌بینی می‌کند.
  • سایت PricePrediction.net: تقریبا ۱.۵۷ دلار با رشد صعودی پیش‌بینی می‌کند.

پیش‌بینی قیمت تتر در سال ۲۰۲۶

پیش‌بینی آینده تتر در سال ۲۰۲۶، توسط سایت PricePrediction.net کاملا خوش‌بینانه است و او، قیمت تتر را تقریبا ۱.۶۹ دلار پیش‌بینی می‌کند. در مقابل، پیش‌بینی سایت Wallet Investor کمی متفاوت‌تر است. این سایت پیش‌بینی می‌کند که تتر در سال ۲۰۲۶ به قیمت ۱.۱۴ دلار می‌رسد. همچنین، سایت TradingBeast نیز یک سقوط برای تتر پیش‌بینی کرده و قیمت آن را ۰.۰۱۳۱۳ دلار می‌داند.

پیش بینی قیمت تتر در سال ۲۰۳۰

به طور کلی، پیش‌بینی قیمت تتر در سال ۲۰۳۰، دو دیدگاه کلی و متفاوت دارد. یکی از این دیدگاه‌ها، سقوط و دیگری صعود برای تتر است که توسط سایت‌های مختلفی به شرح زیر پیش‌بینی شده است.

  • سایت WalletInvestor: پیش‌بینی قیمت معادل با ۱.۸۶ دلار که یک رشد صعودی برای تتر است.
  • سایت PricePrediction.net: پیش‌بینی قیمت معادل با ۱.۳۴ دلار که یک رشد صعودی برای تتر است.
  • سایت TradingBeast: پیش‌بینی قیمت معادل با ۰.۰۲۴۵ دلار که یک سقوط برای آینده تتر است.

نظر کارشناسان مطرح در مورد آینده تتر

طبق پیش‌بینی کارشناسان وبسایت Wallet Investor تغییرات قیمت در آینده تتر به شرح زیر است.

  • سال ۲۰۲۴: حدود ۰.۹۷۸ تا ۱.۱۲ دلار
  • سال ۲۰۲۵: بین ۰.۹۷ تا ۱.۰۵ دلار
  • سال ۲۰۳۰: بین ۰.۹۸۷ تا ۱.۰۸۵ دلار

همان‌طور که از این پیش‌بینی مشخص است، تتر افزایش یا کاهش قیمت شدیدی ندارد. همین موضوع، تفاوت میان تتر و دیگر ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. استیبل کوین‌ها، به طور کلی، ثبات بیشتری دارند و ارزش آنها، همان ثبات قیمت آنها است. در مقابل، ارزش یک ارز دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، به نوسان آن بستگی دارد. چرا که تریدرهای حرفه‌ای از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال این چنینی، سود دریافت می‌کنند. آینده بیت کوین سال ۲۰۲۴ را نیز می‌توانید از طریق همین وب‌سایت مشاهده کنید.

پیش‌بینی کارشناسان درباره آینده تتر

عوامل موثر در روند قیمت تتر

تتر یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است که پشتوانه دلار آمریکا را دارد. ارزش تتر معادل با دلار آمریکا است ولی گاهی اوقات با تفاوت‌های ناچیزی هم رو به رو می‌شود. برای پیش‌بینی آینده تتر، نیاز است که عوامل موثر بر قیمت تتر را بدانیم و تاثیر آنها را درست کنیم. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • قیمت دلار آمریکا: همان‌طور که می‌دانید، پشتوانه تتر، دلار آمریکا است و هر تغییری در قیمت دلار، قیمت تتر را هم تغییر می‌دهد.
  • عرضه و تقاضا: میزان عرضه و تقاضا روی قیمت هر کالایی تاثیر می‌گذارد. هر چه تقاضا بیشتر باشد، قیمت بالاتر می‌رود و هر چه عرضه بیشتر باشد، قیمت کمتر می‌شود.
  • نوسان بازار ارز دیجیتال: بازار کریپتوکارنسی پرنوسان است و معمولا، تریدرها برای حفظ ارزش سرمایه خود، دارایی‌های دیجیتال خود را به تتر تبدیل می‌کنند. این موضوع، در زمانی که بازار در حال اصلاح قیمت است، بیشتر رخ می‌دهد. در این شرایط، تقاضا به سمت تتر افزایش یافته و در نتیجه، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.
  • رقابت با دیگر ارزهای دیجیتال: بازار ارزهای دیجیتال به شدت رقابتی است. همه تریدرها در هنگام خرید بیت کوین و فروش آن، به عملکرد آن نگاه می‌کنند تا عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر ارزها دارد. اگر تتر نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد، تقاضا برای آن بیشتر شده و در آینده تتر، قیمتش افزایش پیدا می‌کند.
  • اخبار فاندامنتال: هر چند مدت یک بار، اخباری در حوزه ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود که آینده آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر اخبار بد و منفی درباره تتر منتشر شود، دیدگاه تریدرهای را تغییر می‌دهد و آینده تتر را به سمت رشد منفی می‌کشاند.
عوامل موثر بر قیمت تتر
  • پشتوانه تتر و شفافیت آن: یکی از عوامل مهم در کسب اعتماد تریدرها، پشتوانه و شفافیت یک ارز دیجیتال است. زمانی که یک ارز دیجیتال، اعتماد تریدرها را جلب کند، تقاضا برای آن نیز بیشتر می‌شود. تتر یکی از استیبل کوین‌های قابل اعتماد با شفافیت و پشتوانه قوی است.
  • میزان دامیننس: دامیننس یک اصطلاح در حوزه ارزهای دیجیتال است. دامیننس نشان می‌دهد که چه مقدار از کل پول در گردش در بازار ارز دیجیتال به خرید تتر اختصاص داده شده است. زمانی که دامیننس یک ارز افزایش پیدا کند، یعنی تقاضا برای آن بیشتر شده و در نتیجه، قیمت آن به زودی افزایش پیدا می‌کند. بررسی دامیننس، چشم انداز خوبی از آینده تتر به ما می‌دهد.

نحوه خرید تتر

تتر در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی موجود است. برای خرید تتر، تنها کافی است که ریال خود را به حساب صرافی واریز کرده و سپس، آن را تبدیل به تتر کنید. البته، اگر دارایی شما، مقداری ارز دیجیتال باشد، می‌توانید آن را از طریق همان صرافی به تتر تبدیل کنید. معمولا تریدر، در زمان نوسانات و ریزش قیمت، دارایی خود را به تتر تبدیل می‌کنند تا از نوسانات در امان باشند. آینده تتر کاملا شفاف است و به راحتی می‌توان به آن اعتماد کرد.

جمع بندی

به طور خلاصه، برای تتر نمی‌توان پیش‌بینی‌های قطعی داشت؛ زیرا یک استیبل کوین است. تتر نیز سعی می‌کند با پشتوانه دلاری خود ارزش خود را در بازار حفظ کند. پس تنها نگرانی برای کاربران می‌تواند این باشد که آیا وابستگی تتر و دلار روزی شسکته خواهد شد یا نه؟ در نتیجه به کسانی که قصد سرمایه گذاری روی تتر یا سایر استیبل کوین‌ها دارند توصیه می‌کنیم که همواره از اخبار ارزهای دیجیتال غافل نشوند.

نوشته آینده تتر؛ همه سناریوهای احتمالی درباره USDT در ۲۰۲۴ و پس از آن اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها