تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :اتحاد میتسوبیشی و بایننس ژاپن برای توسعه‌ی استیبل‌کوین‌ها

  • کد خبر : 2620066
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بایننس ژاپن و UFJ Trust Bank میتسوبیشی برای ایجاد یک استیبل‌کوین با هم همکاری خواهند کرد. هدف آن‌ها تشویق پذیرش Web3 در ژاپن از طریق یک پلتفرم سازگار به نام Progmat Coin است.
خلاصه‌ی خبر بایننس ژاپن و میتسوبیشی برای ایجاد استیبل‌کوین‌های متصل به ین ژاپن و دلار همکاری می‌کنند. Progmat Coin که توسط بانک‌های بزرگ ژاپنی پشتیبانی می‌شود، پس از تایید مقررات، میزبان این استیبل‌کوین‌ها خواهد بود. هدف از این همکاری تسریع پذیرش Web3 و بهبود خدمات مالی در ژاپن است. مشارکت بایننس ژاپن و استیبل‌کوین میتسوبیشی بایننس ژاپن باUFJ Trust Bank میتسوبیشی (MUTB) برای توسعه‌ی استیبل‌کوین‌های مرتبط با ارزهای اصلی ژاپن همکاری کرده است. این همکاری قصد دارد استیبل‌کوین‌های متصل به ارزهای فیات مانند ین ژاپن و ارزهای خارجی مانند دلار آمریکا را راه‌اندازی کند. این استیبل‌کوین‌ها بر روی Progmat Coin، یک پلتفرم زیرساخت متعلق به میتسوبیشی اجرا خواهند شد. Progmat Coin با قانون خدمات پرداخت مطابقت دارد و از حمایت بانک‌های بزرگ ژاپنی از جمله Mizuho Bank، SMBC و SBI Holdings برخوردار است.
گسترش جسورانه‌ی بایننس این یک ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بایننس ژاپن و UFJ Trust Bank میتسوبیشی برای ایجاد یک استیبل‌کوین با هم همکاری خواهند کرد. هدف آن‌ها تشویق پذیرش Web3 در ژاپن از طریق یک پلتفرم سازگار به نام Progmat Coin است.

خلاصه‌ی خبر

  • بایننس ژاپن و میتسوبیشی برای ایجاد استیبل‌کوین‌های متصل به ین ژاپن و دلار همکاری می‌کنند.
  • Progmat Coin که توسط بانک‌های بزرگ ژاپنی پشتیبانی می‌شود، پس از تایید مقررات، میزبان این استیبل‌کوین‌ها خواهد بود.
  • هدف از این همکاری تسریع پذیرش Web3 و بهبود خدمات مالی در ژاپن است.

مشارکت بایننس ژاپن و استیبل‌کوین میتسوبیشی

بایننس ژاپن باUFJ Trust Bank میتسوبیشی (MUTB) برای توسعه‌ی استیبل‌کوین‌های مرتبط با ارزهای اصلی ژاپن همکاری کرده است. این همکاری قصد دارد استیبل‌کوین‌های متصل به ارزهای فیات مانند ین ژاپن و ارزهای خارجی مانند دلار آمریکا را راه‌اندازی کند. این استیبل‌کوین‌ها بر روی Progmat Coin، یک پلتفرم زیرساخت متعلق به میتسوبیشی اجرا خواهند شد. Progmat Coin با قانون خدمات پرداخت مطابقت دارد و از حمایت بانک‌های بزرگ ژاپنی از جمله Mizuho Bank، SMBC و SBI Holdings برخوردار است.

گسترش جسورانه‌ی بایننس

این یک حرکت قابل توجه برای بایننس است، زیرا با ارائه ۳۴ ارز دیجیتال، این شرکت حضور خود را در ژاپن گسترش می‌دهد. با وجود چالش‌های نظارتی در ایالات متحده و جاهای دیگر، بایننس جسورانه وارد بازارهای جدید می‌شود و اخیراً پس از توقفی کوتاه، فعالیت خود را در بلژیک مجدداً از سر گرفته است. Changpeng Zhao، مدیر عامل این شرکت، شایعات مربوط به حذف استیبل‌کوین‌ها از فهرست اروپا را به دلیل مقررات MiCA رد کرده و شراکت برای راه‌اندازی استیبل‌کوین‌های کاملاً سازگار را تأیید کرده است. علیرغم کاهش یک ساله‌ی بازار استیبل‌کوین‌ها که اکنون به ارزش بازار جهانی ۱۲۴٫۲۳ میلیارد دلار رسیده است، بایننس همچنان در حمایت از استیبل‌کوین هایی‌مانند TrueUSD (TUSD) و First Digital USD (FDUSD) ثابت قدم است.

تقویت پذیرش وب ۳ و نوآوری مالی

هدف همکاری MUTB و بایننس، ترویج پذیرش انبوه وب۳ و پرورش اکوسیستم پر رونق وب۳ در ژاپن است. تاکشی چینو، مدیر کل بایننس ژاپن، بر نقش حیاتی استیبل‌کوین‌ها در چشم‌انداز مالی تاکید می‌کند. استیبل‌کوین‌ها تسویه حساب‌های تجاری برون‌مرزی مقرون به صرفه را برای کسب‌و‌کارها فراهم می‌کنند و معاملات ارزهای دیجیتال یکپارچه را برای سرمایه‌گذاران خرد ممکن می‌سازند. استیبل‌کوین‌ها در موفقیت پذیرش وب ۳٫۰ و خدمات مالی گسترده‌تر نقش اساسی دارند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها