تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :احتمال افزایش قیمت بیت کوین کاهش می‌یابد، زیرا موسسات عرضه بیت کوین در بازار خارج از بورس را کاهش می‌دهند.

  • کد خبر : 2636306
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
لورس :احتمال افزایش قیمت بیت کوین کاهش می‌یابد، زیرا موسسات عرضه بیت کوین در بازار خارج از بورس را کاهش می‌دهند.
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

احتمال افزایش قیمت بیت کوین کاهش می‌یابد، زیرا موسسات عرضه بیت کوین در بازار خارج از بورس را کاهش می‌دهند. به گزارش زوم ارز، قیمت بیتکوین در روز چهارشنبه با شکست نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در نزدیکی نقطه عطف ۶۳,۰۰۰ دلاری روبرو شد. با افزایش تقاضا در مبادلات عمومی، قیمت بیتکوین ممکن است به ۶۵,۰۰۰ دلار افزایش یابد. با این حال، سرمایه‌گذاران باید احتیاط کنند زیرا بازارها در معرض خطر اصلاح قرار دارند و از تأثیر FOMO (ترس از از دست دادن) جلوگیری کنند.
به دلیل کاهش موجودی بیتکوین در بازار خارج از بورس (OTC)، قیمت بیتکوین ممکن است به مناطق شمالی ترامپ بیشتر پوشش دهد. این موضوع می‌تواند باعث شود که مؤسسات به صرافی‌های عمومی توجه بیشتری کنند و فشار خرید بر روی ارزهای دیجیتال به عنوان پیشگام احتمالی افزایش یابد.
موسسات عرضه فرابورس بیت کوین را تخلیه می کنند قیمت بیتکوین در این هفته به ادامه‌ی رشد قابل توجه خود ادامه می‌دهد و از دو نقطه عطف قبلی، ۵۵,۰۰۰ دلار در روز سه‌شنبه و ۶۰,۰۰۰ دلار در روز چهارشنبه، عبور کرده است. آخرین حرکت تقریباً ۳۰۰ میلیون دلار نقدینگی را به دنبال داشته است.
با افزایش رو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

احتمال افزایش قیمت بیت کوین کاهش می‌یابد، زیرا موسسات عرضه بیت کوین در بازار خارج از بورس را کاهش می‌دهند.

به گزارش زوم ارز، قیمت بیتکوین در روز چهارشنبه با شکست نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در نزدیکی نقطه عطف ۶۳,۰۰۰ دلاری روبرو شد. با افزایش تقاضا در مبادلات عمومی، قیمت بیتکوین ممکن است به ۶۵,۰۰۰ دلار افزایش یابد. با این حال، سرمایه‌گذاران باید احتیاط کنند زیرا بازارها در معرض خطر اصلاح قرار دارند و از تأثیر FOMO (ترس از از دست دادن) جلوگیری کنند.

به دلیل کاهش موجودی بیتکوین در بازار خارج از بورس (OTC)، قیمت بیتکوین ممکن است به مناطق شمالی ترامپ بیشتر پوشش دهد. این موضوع می‌تواند باعث شود که مؤسسات به صرافی‌های عمومی توجه بیشتری کنند و فشار خرید بر روی ارزهای دیجیتال به عنوان پیشگام احتمالی افزایش یابد.

موسسات عرضه فرابورس بیت کوین را تخلیه می کنند

قیمت بیتکوین در این هفته به ادامه‌ی رشد قابل توجه خود ادامه می‌دهد و از دو نقطه عطف قبلی، ۵۵,۰۰۰ دلار در روز سه‌شنبه و ۶۰,۰۰۰ دلار در روز چهارشنبه، عبور کرده است. آخرین حرکت تقریباً ۳۰۰ میلیون دلار نقدینگی را به دنبال داشته است.

با افزایش روزافزون، شرکت اطلاعاتی بازار زنجیره‌ای Glassnode سطوح عرضه‌ی بیتکوین در بازار خارج از بورس (OTC) را نشان داده است که می‌تواند به مؤسسات تحت فشار رسانده و آن‌ها را مجبور به خرید بیتکوین از مردم کند. این معاملات فشار تقاضا را افزایش داده و قیمت بیتکوین را به بالای ۶۱,۰۰۰ دلار برساند.

محدودیت عرضه در بازار فرابورس به سطحی پایین‌ترین در ۶ سال گذشته رسیده است که ممکن است باعث فشار خرید بیتکوین به دلار شود. موسسات همچنان جریان اصلی سرمایه‌گذاری هستند و صنعت مدیریت ثروت به دنبال قرار گرفتن در معرض با ارائه صندوق‌های ETF (صندوق‌های تبادل پذیر) برای بیتکوین است. طبق گزارش‌ها، جذابیت ETF‌های بیتکوین به مراتب بیشتر از ETF‌های طلا شده است و احتمالاً در کمتر از ۲ سال، دارایی‌های زیر مدیریت ETF‌های بیتکوین، دارایی‌های ETF‌های طلا را پشت سر خواهند گذاشت.

در حال حاضر، با انفجار قیمتی که در این هفته به دنبال جریان‌های سرمایه قوی شد، قمه رکورد بیتکوین تقریباً بهبود کاملی داشته و به ارزش ۴۶۷.۲ میلیارد دلار افزایش یافته است. بر اساس داده‌های Glassnode، ارزش فعلی تنها ۰.۲۲٪ کمتر از رکورد ۴۶۸.۳ میلیارد دلاری است.

با افزایش حماسی قیمت بیتکوین، یکی از تحلیلگران آنلاین با نام کاربری @DaanCrypto مشاهده کرده است که “بیتکوین در بیش از یک ماه گذشته هیچ تصحیحی بیشتر از ۵٪ نداشته است.” این نشان می‌دهد که گاوها (افرادی که به صعود بیتکوین اعتقاد دارند) عزم قوی‌ای دارند و سرمایه‌گقراردادها در حال کنترل سود خود هستند.

چشم انداز قیمت بیت کوین به دلیل اینکه بیت کوین دارایی های خارج از بورس را کاهش می دهد

قیمت بیتکوین در حال حاضر بالاتر از سطح روانی ۶۳,۰۰۰ دلار قرار دارد و در حال حرکت به سمت رشد است. این افزایش طولانی مدت را ممکن می‌سازد. همچنین، احتمال بازپس‌گیری قیمت به سطح ۶۹,۰۰۰ دلار، که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود، وجود دارد.

برای به چالش کشیدن رکورد بالای ۶۹,۰۰۰ دلار، قیمت بیتکوین باید سقف ۶۳,۳۲۹ دلار را شکسته و به بالای آن بسته شود. این محدوده عرضه از ۶۲,۹۰۵ دلار تا ۶۵,۶۶۴ دلار می‌رسد. در حال حاضر، قیمت بیتکوین تنها حدود ۱۰٪ کمتر از رکورد بالاترین قیمت خود است.

از نظر فنی، با وجود افزایش مخاطرات تصحیح قیمتی که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داده می‌شود، امکان صعود هنوز وجود دارد. نسبت خروجی سود مصرف شده (SOPR) بالای ۱ نشان می‌دهد که صاحبان خروجی‌ها در زمان معامله در سود هستند.

تمایل RSI به سمت بالا نشان‌دهنده افزایش حرکت است و با حضور قوی گاوها در بازار تقویت می‌شود. همچنین، واگرایی متوسط متحرک همگرا (MACD) و نوسان ساز عالی (AO) در قلمرو مثبت باقی می‌مانند و تمایل صعودی را نشان می‌دهند.

نمودار 1 روزه BTC/USDT
نمودار ۱ روزه BTC/USDT

از طرفی، موقعیت RSI بالای ۷۰ نشان می‌دهد که BTC در حال حاضر به‌شدت بیش از حد خریداری شده است و در معرض خطر بالایی برای اصلاح قرار دارد، به‌ویژه با موقعیت SOPR بالاتر از آستانه ۱.

در صورتی که خرس‌ها بازار را تصرف کنند، قیمت بیت کوین ممکن است دوباره نقطه عطف ۵۵۰۰۰ دلار را آزمایش کند یا به آستانه ۵۰۰۰۰ دلار کاهش یابد.

منبع: fxstreet.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها