تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :احتمال تغییر در حکم دادگاه ریپل، SEC دست از سر ریپل برنمیدارد!

  • کد خبر : 2599223
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :احتمال تغییر در حکم دادگاه ریپل، SEC دست از سر ریپل برنمیدارد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهیک قاضی فدرال به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) این امکان را اعطا کرده است که درخواستی را ارائه کند که به آن اجازه می‌دهد در مورد حکمی مبنی بر اینکه معاملات ریپل که از طریق صرافی‌ها انجام شده است ناقض قوانین اوراق بهادار نیست، تجدید نظر کند. قاضی آنالیسا تورس، از دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تا روز جمعه مهلت داده است تا درخواست خود را برای تجدید نظر ارائه کند. شرکت ریپل اکنون تا ۱ سپتامبر فرصت دارد تا به این پیشنهاد پاسخ دهد، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می‌تواند تا ۸ سپتامبر درخواست تجدید نظر دهد.
اگر درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تأیید شود، می‌تواند از یک دادگاه برای ارائه تجدیدنظر واقعی علیه حکم اصلی درخواست مجوز کند. این تحول باعث توقف روند قانونی در حال انجام پرونده نمی‌شود، اما در صورت تایید درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، دادگاه ممکن است تا زمانی که این شکایت به پایان برسد، تمام رسیدگی‌ها را متوقف کند. استوا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک قاضی فدرال به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) این امکان را اعطا کرده است که درخواستی را ارائه کند که به آن اجازه می‌دهد در مورد حکمی مبنی بر اینکه معاملات ریپل که از طریق صرافی‌ها انجام شده است ناقض قوانین اوراق بهادار نیست، تجدید نظر کند. قاضی آنالیسا تورس، از دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تا روز جمعه مهلت داده است تا درخواست خود را برای تجدید نظر ارائه کند. شرکت ریپل اکنون تا ۱ سپتامبر فرصت دارد تا به این پیشنهاد پاسخ دهد، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می‌تواند تا ۸ سپتامبر درخواست تجدید نظر دهد.

اگر درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تأیید شود، می‌تواند از یک دادگاه برای ارائه تجدیدنظر واقعی علیه حکم اصلی درخواست مجوز کند. این تحول باعث توقف روند قانونی در حال انجام پرونده نمی‌شود، اما در صورت تایید درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، دادگاه ممکن است تا زمانی که این شکایت به پایان برسد، تمام رسیدگی‌ها را متوقف کند. استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، قبلا مخالفت شرکت را با درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرده بود و اظهار داشت که هیچ شرایط فوق‌العاده‌ای وجود ندارد که عدول از قانون را که مستلزم حل همه مسائل قبل از تجدیدنظر باشد، توجیه کند. تصمیم در مورد فرآیند تجدید نظر می‌تواند پیامدهایی برای محیط نظارتی گسترده‌تر پیرامون صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشد.

بخوانید  Chainlink (LINK) یک به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند: موارد جدید در اینجا آمده است

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته احتمال تغییر در حکم دادگاه ریپل، SEC دست از سر ریپل برنمیدارد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها