تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

لورس :احراز هویت در صرافی بیت گت (Bitget) اجباری شد؛ شرایط برداشت دارایی چگونه است؟

  • کد خبر : 2601947
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
لورس :احراز هویت در صرافی بیت گت (Bitget) اجباری شد؛ شرایط برداشت دارایی چگونه است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

احراز هویت در صرافی بیت گت (Bitget) اجباری شد؛ شرایط برداشت دارایی چگونه است؟ صرافی ارز دیجیتال بیت گت (Bitget) اعلام کرد از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) به منظور رعایت قوانین نظارتی، احراز هویت برای کاربران را اجباری می‌کند.
به گزارش والکس و به نقل از theblock، بیت گت اعلام کرده است که کاربران برای دسترسی به خدمات این صرافی باید احراز هویت (KYC) شوند. به گفته این صرافی این اقدام هم برای ایجاد یک محیط امن معاملاتی است و هم برای رعایت کردن الزامات نظارتی و قانونی که صرافی باید به آن‌ها پایبند باشد.
کاربرانی که از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) به بعد در صرافی بیت گت ثبت نام می‌کنند باید با قوانین جدید احراز هویت را انجام دهند. آن دسته از افرادی که قبلا در صرافی Bitget ثبت نام کرده‌اند لازم است تا قبل از ۱ اکتبر (۹مهر) نسبت به بالابردن سطح احراز هویت خود اقدام کنند. صرافی بیت گت اعلام کرد در غیر این صورت کاربران فقط می‌توانند موجودی خود را برداشت کنند، سفارش‌های خود را کنسل کنن و یا پوزیشن‌های خود را ببندند و دیگر به هیچ یک از خدمات این صرافی دسترسی نخواهند داشت. فرآیند ۲۰ دقیقه‌ای احرا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

احراز هویت در صرافی بیت گت (Bitget) اجباری شد؛ شرایط برداشت دارایی چگونه است؟

صرافی ارز دیجیتال بیت گت (Bitget) اعلام کرد از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) به منظور رعایت قوانین نظارتی، احراز هویت برای کاربران را اجباری می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، بیت گت اعلام کرده است که کاربران برای دسترسی به خدمات این صرافی باید احراز هویت (KYC) شوند. به گفته این صرافی این اقدام هم برای ایجاد یک محیط امن معاملاتی است و هم برای رعایت کردن الزامات نظارتی و قانونی که صرافی باید به آن‌ها پایبند باشد.

  • کاربرانی که از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) به بعد در صرافی بیت گت ثبت نام می‌کنند باید با قوانین جدید احراز هویت را انجام دهند.
  • آن دسته از افرادی که قبلا در صرافی Bitget ثبت نام کرده‌اند لازم است تا قبل از ۱ اکتبر (۹مهر) نسبت به بالابردن سطح احراز هویت خود اقدام کنند.
بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

صرافی بیت گت اعلام کرد در غیر این صورت کاربران فقط می‌توانند موجودی خود را برداشت کنند، سفارش‌های خود را کنسل کنن و یا پوزیشن‌های خود را ببندند و دیگر به هیچ یک از خدمات این صرافی دسترسی نخواهند داشت. فرآیند ۲۰ دقیقه‌ای احراز هویت در صرافی بیت گت شامل ارسال اسناد هویتی و احراز هویت با چهره است.

اقدام بیت گت در حالی صورت می‌گیرد که این صرافی به دنبال گسترش حضور جهانی خود است. در ماه آوریل (فروردین)، صرافی بیت گت یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر جهانی ۱۰۰ میلیون دلاری را با تمرکز بر آسیا رونمایی کرد و در ماه ژوئیه (خرداد) این صرافی وام دهی براساس کریپتو را راه‌اندازی کرد.

در ماه ژوئیه (خرداد) سال جاری میلادی صرافی کوکوین (KuCoin) نیز احراز هویت را برای کاربران اجباری کرده بود. این اقدام پس از آن صورت گرفت که لتیتیا جیمز (Letitia James) دادستان کل ایالت نیویورک از کوکوین شکایت کرده و ادعا کرد که این صرافی به عنوان یک کارگزار یا فروشنده ثبت نشده برای ارائه کالاها و اوراق بهادار عمل کرده است.

بخوانید  سقوط قیمت بیت کوین به زیر 25 هزار دلار،فرصت یا نشانه ای از فاجعه؟

نوشته های مشابه

  • اجباری شدن احراز هویت در صرافی بیت گت احراز هویت در صرافی بیت گت (Bitget) اجباری شد؛ شرایط برداشت دارایی چگونه است؟ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
  • بایننس ۶۳ میلیون دلار وثیقه هکر زنجیره BNB در پروتکل ونوس لیکویید شد ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها