تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :اخبار جعلی تایید ETF بیت‌کوین موجب لیکوئید شدن بیش از ۷۴ میلیون دلار شد

  • کد خبر : 2625734
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش‌های تایید نشده از تایید ETF بیت‌کوین ایالات متحده باعث افزایش قیمت‌ها شد، اما اخبار این جعلی منجر به انحلال بیش از ۷۴ میلیون دلار در صرافی‌ها شد و نوسان شدید بازار را در پی داشت.
خلاصه‌ی خبر بیش از ۷۴ میلیون دلار در پوزیشن‌های معاملات مشتقه لیکوئید شد. در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۲۸۲۰۰ دلار معامله می‌شود که تقریباً ۲۰۰۰ دلار کمتر از بالاترین قیمت در ۱۶ اکتبر است. تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC پیشرفتی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. اخبار جعلی ETF بیت‌کوین و هرج و مرج ۷۴ میلیون دلاری جامعه‌ی کریپتو افزایش ناگهانی قیمت بیت‌کوین به ۳۰۰۰۰ دلار را در ۱۶ اکتبر جشن گرفت. این افزایش ناگهانی ناشی از شایعات بی‌اساس درباره‌ی تایید ETF بیت‌کوین توسط SEC آمریکا بود. اما آشکار شدن حقیقت باعث نوسانات شدید قیمت شد و ۷۴ میلیون دلار در پوزیشن‌ها، عمدتاً در OKX، Binance و Bybit لیکوئید شد.
با افزایش نوسانات، بیت‌کوین ۲۰۰۰ دلار سقوط کرد بیت‌کوین در حال حاضر حوالی ۲۸۲۰۰ دلار معامله می‌شود که تقریباً ۲۰۰۰ دلار نسبت به اوج ۱۶ اکتبر کاهش یافته است. این کاهش نشان‌دهنده‌ی نوسان شدید در بازاره..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش‌های تایید نشده از تایید ETF بیت‌کوین ایالات متحده باعث افزایش قیمت‌ها شد، اما اخبار این جعلی منجر به انحلال بیش از ۷۴ میلیون دلار در صرافی‌ها شد و نوسان شدید بازار را در پی داشت.

خلاصه‌ی خبر

  • بیش از ۷۴ میلیون دلار در پوزیشن‌های معاملات مشتقه لیکوئید شد.
  • در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۲۸۲۰۰ دلار معامله می‌شود که تقریباً ۲۰۰۰ دلار کمتر از بالاترین قیمت در ۱۶ اکتبر است.
  • تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC پیشرفتی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

اخبار جعلی ETF بیت‌کوین و هرج و مرج ۷۴ میلیون دلاری

جامعه‌ی کریپتو افزایش ناگهانی قیمت بیت‌کوین به ۳۰۰۰۰ دلار را در ۱۶ اکتبر جشن گرفت. این افزایش ناگهانی ناشی از شایعات بی‌اساس درباره‌ی تایید ETF بیت‌کوین توسط SEC آمریکا بود. اما آشکار شدن حقیقت باعث نوسانات شدید قیمت شد و ۷۴ میلیون دلار در پوزیشن‌ها، عمدتاً در OKX، Binance و Bybit لیکوئید شد.

با افزایش نوسانات، بیت‌کوین ۲۰۰۰ دلار سقوط کرد

بیت‌کوین در حال حاضر حوالی ۲۸۲۰۰ دلار معامله می‌شود که تقریباً ۲۰۰۰ دلار نسبت به اوج ۱۶ اکتبر کاهش یافته است. این کاهش نشان‌دهنده‌ی نوسان شدید در بازارهای BTC است. داده‌های Coinalyze نشان می‌دهد که نوسانات بالای بازار BTC باعث لیکوئید شدن ۵۶.۶ میلیون دلار در موقعیت‌های شورت و ۱۸.۴ میلیون دلار در موقعیت‌های لانگ شده است. قابل ذکر است که حدود ۵۱ میلیون دلار از موقعیت‌های شورت به معاملات فیوچرز دائمی در OKX، Binance و ByBit گره خورده است و اکثریت لیکوئید شدن‌ها در OKX اتفاق می‌افتد.

زیان هنگفت در معاملات اهرمی

بخش عمده‌ای از پوزیشن‌های لیکوئیدشده متعلق به معامله‌گرانی بود که در قراردادهای دائمی از اهرم مالی بالا تا ۱۰۰ برابر استفاده می‌کردند. هنگامی که حرکات بازار بر خلاف آن‌ها بود، صرافی‌ها این موقعیت‌ها را بستند و وثیقه‌های موجود را مصادره کردند.

امید ETF بیت‌کوین محقق‌نشده باقی ماند

برخلاف شایعات، SEC ایالات متحده ETF بیت‌کوین، از جمله برنامه‌ی ارسال‌شده توسط BlackRock، یکی از بزرگ‌ترین مدیران دارایی جهان را تایید نکرده است. SEC برای تایید ETF ها تحت فشار است. تایید ETFها به معنای دسترسی موسسات به قرار گرفتن در معرض مقررات بیت‌کوین را آسان‌تر می‌کند و این مساله باعث افزایش احساسات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

چشم‌انداز مثبت در میان عدم قطعیت

با هاوینگ قریب‌الوقوع پاداش‌های شبکه در سال ۲۰۲۴ و تایید احتمالی ETF بیت‌کوین، برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین در آینده‌ی نزدیک به سطح ۳۲۰۰۰ دلار می‌رسد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها