تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2609118
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۹
لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهاوکی اکسچنج صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد که نسخه جدید اپلیکیشن این صرافی منتشر شده است. در نسخه جدید اپلیکیشن این پلتفرم تغیراتی از جمله: تغییر کارمزد فروش به صفر، تغییر فرآیند خرید (خرید در دو ثانیه)، تغییر حداقل مبلغ خرید و فروش به ۱۰ هزار تومان، کاهش گپ بین خریدار و فروشنده در بازار، بهبود نحوه کارکرد و استفاده از رابط کاربری و رفع مشکلات گزارش‌شده، اعمال شده است.
راستین صرافی راستین اعلام کرد که ربات معامله‌گر این صرافی، با استراتژی اسپات گرید، اکنون در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته است. کاربران این صرافی می‌توانند از طریق وبسایت راستین در هر بازاری که مدنظر دارند، ربات معامله‌گر را با تنظمیات شخصی فعال کنند.

تبدیل صرافی تبدیل اعلام کرد که از این تاریخ به بعد کاربران این پلتفرم می‌توانند ۶ ارز دیجیتال آپتیمیزم (OP)، تزوس (XTZ)، فایل‌کوین (FIL)، ام دی تی (MDT)، هدرا (HBAR) و گراف (GRT) را علاوه بر بخش خرید آسان و بازارهای تتری، در بازارهای تومانی تبدیل هم معامله کنند.
نوبیتکس صرافی نوبیتکس اعلام کرد که در راستای بهبود و ساده‌سازی احراز هویت و شروع به کار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد که نسخه جدید اپلیکیشن این صرافی منتشر شده است. در نسخه جدید اپلیکیشن این پلتفرم تغیراتی از جمله: تغییر کارمزد فروش به صفر، تغییر فرآیند خرید (خرید در دو ثانیه)، تغییر حداقل مبلغ خرید و فروش به ۱۰ هزار تومان، کاهش گپ بین خریدار و فروشنده در بازار، بهبود نحوه کارکرد و استفاده از رابط کاربری و رفع مشکلات گزارش‌شده، اعمال شده است.

راستین

صرافی راستین اعلام کرد که ربات معامله‌گر این صرافی، با استراتژی اسپات گرید، اکنون در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته است. کاربران این صرافی می‌توانند از طریق وبسایت راستین در هر بازاری که مدنظر دارند، ربات معامله‌گر را با تنظمیات شخصی فعال کنند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۲)

تبدیل

صرافی تبدیل اعلام کرد که از این تاریخ به بعد کاربران این پلتفرم می‌توانند ۶ ارز دیجیتال آپتیمیزم (OPتزوس (XTZ)، فایل‌کوین (FIL)، ام دی تی (MDT)، هدرا (HBAR) و گراف (GRT) را علاوه بر بخش خرید آسان و بازارهای تتری، در بازارهای تومانی تبدیل هم معامله کنند.

بخوانید  تأخیر در راه‌اندازی شبکه آزمایشی هولسکی اتریوم تا هفته آینده

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس اعلام کرد که در راستای بهبود و ساده‌سازی احراز هویت و شروع به کار کاربران، فرآیند جدیدی برای ثبت‌نام و احراز هویت در این صرافی پیاده‌سازی خواهد شد و تغییراتی در محدودیت‌های واریز و برداشت کاربران در آینده نزدیک اعمال خواهد گردید.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۲)

بیت۲۴

پلتفرم خرید و فروش بیت۲۴، از راه‌اندازی معاملات حرفه‌ای خود خبر داد. کاربران این پلتفرم از این تاریخ به بعد امکان ثبت سفارش خرید و فروش در قیمت دلخواه را خواهند داشت.

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو در نظر دارد مسابقه‌ای تحت عنوان المپیک ترید را آغاز کند. در این مسابقه کاربران یک ماه فرصت رقابت با یکدیگر را خواهند داشت. به گفته‌ این صرافی هدیه نفر اول این مسابقات ۱۰۰۰۰ تتر در نظر گرفته شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  سختی شبکه بیت کوین به اوج رسید
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها