تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2601566
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۵۶
لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبیت ۲۴ صرافی بیت۲۴ اعلام کرد کاربران این صرافی می‌توانند تا ۷ شهریور با انجام یک تراکنش به ارزش حداقل ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی این پلتفرم در ایردراپ ۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ بیبی دوج این صرافی شرکت کنند. همچین این صرافی در خبری اعلام کرد که ارز دیجیتال سى نتورك (SEI) را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کرده است.

او ام پی فینکس صرافی او ام پی فینکس اعلام کرد تا پایان جشنواره هدیه ۱۰۰ هزار شیبای این صرافی چهار روز دیگر زمان باقی مانده است. کاربران این صرافی می‌توانند در صورت تمایل با تکمیل مراحل ثبت نام خود ۱۰۰ هزار شیبا به عنوان هدیه دریافت کنند. همچنین این صرافی مدعی شده است به ازای دعوت از دوستان هم امکان دریافت ۱۰۰ هزار شیبا به صورت نامحدود وجود خواهد داشت.
تبدیل صرافی تبدیل ارز بلوزل (BLZ) را به لیست پلتفرم خود اضافه کرد. کاربران این صرافی امکان خرید و فروش این ارز را در بازارهای معاملاتی تتری و تومانی و بخش خرید آسان این صرافی خواهند داشت.

اوکی اکسچنج صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد جشنواره تخفیف ۷۰ درصدی کارمزد خرید این صرافی تمدید شد. کاربران این صرافی می‌توانند ت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیت ۲۴

صرافی بیت۲۴ اعلام کرد کاربران این صرافی می‌توانند تا ۷ شهریور با انجام یک تراکنش به ارزش حداقل ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی این پلتفرم در ایردراپ ۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ بیبی دوج این صرافی شرکت کنند. همچین این صرافی در خبری اعلام کرد که ارز دیجیتال سى نتورك (SEI) را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کرده است.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

او ام پی فینکس

صرافی او ام پی فینکس اعلام کرد تا پایان جشنواره هدیه ۱۰۰ هزار شیبای این صرافی چهار روز دیگر زمان باقی مانده است. کاربران این صرافی می‌توانند در صورت تمایل با تکمیل مراحل ثبت نام خود ۱۰۰ هزار شیبا به عنوان هدیه دریافت کنند. همچنین این صرافی مدعی شده است به ازای دعوت از دوستان هم امکان دریافت ۱۰۰ هزار شیبا به صورت نامحدود وجود خواهد داشت.

بخوانید  بریج کانکست چیست؟ آموزش کار با Connext Bridge

تبدیل

صرافی تبدیل ارز بلوزل (BLZ) را به لیست پلتفرم خود اضافه کرد. کاربران این صرافی امکان خرید و فروش این ارز را در بازارهای معاملاتی تتری و تومانی و بخش خرید آسان این صرافی خواهند داشت.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد جشنواره تخفیف ۷۰ درصدی کارمزد خرید این صرافی تمدید شد. کاربران این صرافی می‌توانند تا آخر این هفته اقدام به خرید تمام رمزارزهای موجود در بخش تبادل سریع این پلتفرم با ۷۰ درصد تخفیف کمیسیون کنند.

رمزینکس

صرافی رمزینکس در اطلاعیه‌ای بیان داشت، پیامک‌های رمزینکس از این پس علاوه بر سرشماره ۱۰۰۰۴۰۰۴۰۰۴۰۰۱ با سرشماره ۲۰۰۰۹۹۰۰۳۳ نیز ارسال خواهد شد. این صرافی از کاربران خود خواست مراقب پیامک‌های جعلی باشند و هنگام دریافت پیامک به سرشماره آن‌ نیز توجه کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۸ مرداد ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  سقوط قیمت ریپل به نزدیک پایین‌ترین رقم دو سال اخیر
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها