تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2628016
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ آبان ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهصرافی او ام پی فینکس صرافی او‌ام‌پی فینکس اعلام کرد که ارز دیجیتال سایبر (CYBER) را به صرافی خود اضافه کرده است. کاربران این صرافی می‌توانند برای خرید و فروش این ارز به صورت تتر یا تومان اقدام کنند.
اوکی اکسچنج صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد که به درخواست کاربرانش رمزارز ووجک (WOJAK) و سیل (SAIL) را به لیست ارزهای خود اضافه کرده است. به گفته‌ این صرافی، توکن ووجک، رمز ارزی که اسکم شده بود نیست و یک رمز ارز جدید با تشابه اسمی است.

اکسکوینو صرافی اکسکوینو اعلام کرد که به‌ زودی نام تمام توکن‌های مریت سیرکل (MC) به بیم (BEAMX) تغییر خواهد کرد. این صرافی خاطرنشان کرد که تغییر نام این توکن‌ها در سایت اکسکوینو هم اعمال خواهد شد.
ارز پلاس صرافی ارزپلاس اعلام کرد که با توجه به درخواست کاربرانش، ارزهای محبوب ایکس‌کوین (Xcoin)، اتم (ATOM)، اِیپ (APE)، پولیگان (MATIC) و فلوکی (FLOKI) را به بخش معامله حرفه‌ای صرافی خود اضافه کرده است.

نوبیتکس صرافی نوبیتکس در نظر دارد در وبینار رایگانی به بررسی پیش‌نیازها و گام‌های مورد نیاز در مسیر ورود به بازارهای مالی و معامله‌گری بپردازد…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صرافی او ام پی فینکس

صرافی او‌ام‌پی فینکس اعلام کرد که ارز دیجیتال سایبر (CYBER) را به صرافی خود اضافه کرده است. کاربران این صرافی می‌توانند برای خرید و فروش این ارز به صورت تتر یا تومان اقدام کنند.

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج اعلام کرد که به درخواست کاربرانش رمزارز ووجک (WOJAK) و سیل (SAIL) را به لیست ارزهای خود اضافه کرده است. به گفته‌ این صرافی، توکن ووجک، رمز ارزی که اسکم شده بود نیست و یک رمز ارز جدید با تشابه اسمی است.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ آبان ۱۴۰۲)

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو اعلام کرد که به‌ زودی نام تمام توکن‌های مریت سیرکل (MC) به بیم (BEAMX) تغییر خواهد کرد. این صرافی خاطرنشان کرد که تغییر نام این توکن‌ها در سایت اکسکوینو هم اعمال خواهد شد.

ارز پلاس

صرافی ارزپلاس اعلام کرد که با توجه به درخواست کاربرانش، ارزهای محبوب ایکس‌کوین (Xcoin)، اتم (ATOM)، اِیپ (APE)، پولیگان (MATIC) و فلوکی (FLOKI) را به بخش معامله حرفه‌ای صرافی خود اضافه کرده است.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ آبان ۱۴۰۲)

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس در نظر دارد در وبینار رایگانی به بررسی پیش‌نیازها و گام‌های مورد نیاز در مسیر ورود به بازارهای مالی و معامله‌گری بپردازد. این صرافی اعلام کرد که علاقمندان به این حوزه می‌توانند سه شنبه ۹ آبان ساعت ۱۷ در این وبینار رایگان شرکت کنند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ آبان ۱۴۰۲)

تبدیل

صرافی تبدیل در یک اطلاع‌رسانی تأکید کرد که با توجه به افزایش ریسک معامله ارزهای سروم (SRM)، میرور پروتکل (MIR) و انکر پروتکل (ANC)، معامله این ۳ ارز در صرافی تبدیل متوقف شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ آبان ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها