تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :اختصاص ۴۰۸ میلیون دلار هدرا برای رشد اکوسیستم این شبکه

  • کد خبر : 2633986
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شورای حاکمیتی هدرا ۴۰۸ میلیون دلار HBAR را برای توسعه‌ی شبکه، حاکمیت و رشد اکوسیستم تصویب کرد.
شورای جهانی حاکمیت هدرا (Hedera) حدود ۴.۸۶ میلیارد توکن HBAR را برای بهبود حاکمیت غیرمتمرکز و توسعهٔ این ارز اختصاص می‌دهد. ۶۱۴.۰۴ میلیون HBAR برای هزینه‌های عملیاتی و جبران توافقات اولیه با خریداران توکن کنار گذاشته شده است. شورای جهانی حاکمیتی هدرا که بر شبکه‌ی هدرا نظارت دارد، تخصیص ۴.۸۶ میلیارد ارز HBAR معادل ۴۰۸ میلیون دلار را برای توسعه‌ی بیشتر و حکمرانی غیرمتمرکز پیشرفته تصویب کرده است. این تخصیص دارایی‌ها در راستای هدف هدرا برای تقویت شبکهٔ خود است. شبکهٔ این ارز در سال ۲۰۲۳ عملکرد قابل‌قبولی داشت و بیش از ۳۳ میلیارد تراکنش در شبکهٔ آن انجام شد.
اکثریت این مقدار شامل ۴.۲۴۸ میلیارد هدرا، به بنیاد HBAR، انجمن هش‌گراف، و بنیاد علمی DLT تعلق خواهد شد. بتسیب بوتایتیس (Betsabe Botaitis) مدیر ارشد مالی شورا، بر نقش حیاتی شرکای اکوسیستم در پذیرش سریع هدرا تأکید کرد. وی اظهار داشت:
با این پایه‌ی قوی، شورای هدرا خرسند است که به حمایت از توسعه و استفاده از شبکه با این کمک‌های بلاعوض جدید ادام..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شورای حاکمیتی هدرا ۴۰۸ میلیون دلار HBAR را برای توسعه‌ی شبکه، حاکمیت و رشد اکوسیستم تصویب کرد.

  • شورای جهانی حاکمیت هدرا (Hedera) حدود ۴.۸۶ میلیارد توکن HBAR را برای بهبود حاکمیت غیرمتمرکز و توسعهٔ این ارز اختصاص می‌دهد.
  • ۶۱۴.۰۴ میلیون HBAR برای هزینه‌های عملیاتی و جبران توافقات اولیه با خریداران توکن کنار گذاشته شده است.

شورای جهانی حاکمیتی هدرا که بر شبکه‌ی هدرا نظارت دارد، تخصیص ۴.۸۶ میلیارد ارز HBAR معادل ۴۰۸ میلیون دلار را برای توسعه‌ی بیشتر و حکمرانی غیرمتمرکز پیشرفته تصویب کرده است. این تخصیص دارایی‌ها در راستای هدف هدرا برای تقویت شبکهٔ خود است. شبکهٔ این ارز در سال ۲۰۲۳ عملکرد قابل‌قبولی داشت و بیش از ۳۳ میلیارد تراکنش در شبکهٔ آن انجام شد.

اکثریت این مقدار شامل ۴.۲۴۸ میلیارد هدرا، به بنیاد HBAR، انجمن هش‌گراف، و بنیاد علمی DLT تعلق خواهد شد. بتسیب بوتایتیس (Betsabe Botaitis) مدیر ارشد مالی شورا، بر نقش حیاتی شرکای اکوسیستم در پذیرش سریع هدرا تأکید کرد. وی اظهار داشت:

با این پایه‌ی قوی، شورای هدرا خرسند است که به حمایت از توسعه و استفاده از شبکه با این کمک‌های بلاعوض جدید ادامه دهد.

جدا از تقویت رشد اکوسیستم، ۶۱۴.۰۶ میلیون هدرا هزینه‌های عملیاتی شورا را پوشش می‌دهد و توافقات اولیه با خریداران توکن آینده را جبران می‌کند. بوتایتیس خاطرنشان کرد که کمک‌های مالی برای بنیاد HBAR و انجمن هش‌گراف در سه ماههٔ اول ۲۰۲۴ توزیع خواهد شد. بنیاد علمی DLT با رسیدن به نقاط عطف حیاتی در طول سال، کمک‌های مالی دریافت خواهد کرد.

در ۱۱ ژانویه، بنیاد HBAR و بنیاد الگوراند (Algorand) برای راه‌اندازی دی‌رک الاینس (DeRec Alliance)، با تاکید بر همکاری در صنعت، همکاری کردند. هدف این اتحاد ایجاد یک سیستم بازیابی غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتال است که بر تعهد این سازمان‌ها به راه حل‌های نوآورانه در فضای دارایی دیجیتال تاکید می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته اختصاص ۴۰۸ میلیون دلار هدرا برای رشد اکوسیستم این شبکه اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها