تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :ادامه‌ی جریان خروجی ارزهای دیجیتال در میان آشفتگی بازار

  • کد خبر : 2620469
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

برای ششمین هفته‌ی متوالی، محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال جریان خروجی را تجربه کرده‌اند. مجموع این خروجی‌ها به ۹ میلیون دلار خروجی رسیده است. با وجود خوش‌بینی سرمایه‌گذاران اروپایی، اما سرمایه‌گذاران آمریکایی محتاط‌تر عمل می‌کنند.
خلاصه‌ی خبر محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال برای ششمین هفته متوالی شاهد جریان خروجی که مجموعاً به مبلغ ۹ میلیون دلار در هفته گذشته رسید. بازارهای اروپایی ورودی ۱۶ میلیون دلاری را مشاهده کردند زیرا سرمایه‌گذاران ناامیدی‌های اخیر نظارتی در ایالات متحده را به عنوان یک فرصت خرید تلقی کردند. تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون به سمت آلت‌کوین‌های خاص تغییر می‌کند، به طوری که ۶۶۰۰۰۰ دلار به XRP و ۳۱۰۰۰۰ دلار به Solana سرازیر می‌شود. جریان‌های خروجی ادامه دارد طبق داده‌های اخیر CoinShares، سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال برای ششمین هفته‌ی متوالی خروجی داشته و به ۹ میلیون دلار رسیده است. حجم هفتگی در ۸۲۰ میلیون دلار پایین ماند و کمتر از میانگین سالانه ۱٫۳ میلیارد دلار بود که نشان‌دهنده‌ی کاهش فعالیت در بازارهای دارایی‌های دیجیتال است.
شکاف منطقه‌ای: خوش‌بینی ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

برای ششمین هفته‌ی متوالی، محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال جریان خروجی را تجربه کرده‌اند. مجموع این خروجی‌ها به ۹ میلیون دلار خروجی رسیده است. با وجود خوش‌بینی سرمایه‌گذاران اروپایی، اما سرمایه‌گذاران آمریکایی محتاط‌تر عمل می‌کنند.

خلاصه‌ی خبر

  • محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال برای ششمین هفته متوالی شاهد جریان خروجی که مجموعاً به مبلغ ۹ میلیون دلار در هفته گذشته رسید.
  • بازارهای اروپایی ورودی ۱۶ میلیون دلاری را مشاهده کردند زیرا سرمایه‌گذاران ناامیدی‌های اخیر نظارتی در ایالات متحده را به عنوان یک فرصت خرید تلقی کردند.
  • تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون به سمت آلت‌کوین‌های خاص تغییر می‌کند، به طوری که ۶۶۰۰۰۰ دلار به XRP و ۳۱۰۰۰۰ دلار به Solana سرازیر می‌شود.

جریان‌های خروجی ادامه دارد

طبق داده‌های اخیر CoinShares، سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال برای ششمین هفته‌ی متوالی خروجی داشته و به ۹ میلیون دلار رسیده است. حجم هفتگی در ۸۲۰ میلیون دلار پایین ماند و کمتر از میانگین سالانه ۱٫۳ میلیارد دلار بود که نشان‌دهنده‌ی کاهش فعالیت در بازارهای دارایی‌های دیجیتال است.

شکاف منطقهای: خوشبینی اروپایی در مقابل احتیاط آمریکایی

محصولات اروپایی ۱۶ میلیون دلار ورودی به دست آوردند. سرمایه‌گذاران اروپایی به تحولات اخیر نظارتی ایالات متحده به عنوان یک فرصت نگاه کردند. جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات CoinShares، خاطرنشان کرد:

در اروپا، احساسات بسیار سازنده‌تر است، سرمایه‌گذاران اکنون دستورالعمل MiCa را به خوبی تعریف کرده‌اند و داده‌های جریان اخیر نشان می‌دهد که آن‌ها احساسات ضعیف در ایالات متحده را یک فرصت خرید می‌دانند.

اتحادیه‌ی اروپا در ماه آوریل مقررات بازار دارایی‌های کریپتو (MiCA) را با هدف محافظت از سرمایه‌گذاران و ایجاد چارچوب دارایی‌های کریپتو معرفی کرد. در مقابل، محصولات لیست شده در ایالات متحده شاهد خروج ۱۴ میلیون دلاری بودند که نشان‌دهنده‌ی رویکرد محتاطانه سرمایه‌گذاران آمریکایی است.

روند بیتکوین و اتریوم

بیت‌کوین برای سومین هفته‌ی متوالی با جریان خروجی ۶ میلیون دلاری مواجه شد. محصولات Short بیت‌کوین نیز خروجی ۲.۸ میلیون دلاری داشتند. این نشان‌دهنده‌ی دور شدن از موقعیت‌های نزولی پس از افزایش مختصر بهره‌ی کوتاه‌مدت در ماه گذشته است. از طرفی، اتریوم ششمین هفته‌ی متوالی خروجی خود به ارزش مجموعاً ۲٫۲ میلیون دلار را تجربه کرد که نشان‌دهنده‌ی کاهش اشتیاق برای دومین ارز دیجیتال بزرگ است.

تغییر به سمت آلت‌کوین‌ها: XRP و سولانا علاقه‌ی سرمایه‌گذاران را جلب می‌کنند

صندوق‌های چند دارایی نیز از سال گذشته تا کنون، ۳۲ میلیون دلار خروجی داشتند. سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای به سمت سرمایه‌گذاری‌های خاص آلتکوین جذب می‌شوند، به طوری که ۶۶۰۰۰۰ دلار به XRP و ۳۱۰۰۰۰ دلار به Solana سرازیر می‌شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها