تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :ارائه محدود کیف پول‌های سخت‌افزاری جدید و دستگاه‌های منحصربه‌فرد بیت‌کوین توسط ترزور (Trezor)

  • کد خبر : 2623839
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
لورس :ارائه محدود کیف پول‌های سخت‌افزاری جدید و دستگاه‌های منحصربه‌فرد بیت‌کوین توسط ترزور (Trezor)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارائه محدود کیف پول‌های سخت‌افزاری جدید و دستگاه‌های منحصربه‌فرد بیت‌کوین توسط ترزور (Trezor) ترزور در اقدامی با هدف کمک به جمعیت‌های متنوعی که وارد فضای کریپتو می‌شوند، از سه محصول نوآورانه رونمایی کرده است. این نسخه‌ها مصادف با دهمین سالگرد معرفی اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین توسط این شرکت است، حرکتی که نشان‌دهنده برنامه‌های این شرکت برای دسترسی بیشتر به حضانت شخصی (Self-custody) است.
مجموعه محصولات جدید شامل:
Trezor Safe 3: کیف پول سخت‌افزاری با کاربری آسان و ایمن که در چهار رنگ متمایز موجود است. Trezor Keep Metal: که دارای یک راه حل قوی برای پشتیبانی از کلمات کلیدی است. Trezor Safe 3 فقط برای بیت کوین: که یک مدل با عرضه محدود فقط برای بیت کوین است که به طور انحصاری برای ارز دیجیتال پرچمدار اصلی طراحی شده است. محصولات جدید ترزور کیف پول سخت‌افزاری جدید Trezor Safe 3 برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران ارزهای دیجیتال طراحی شده است و طراحی جذاب و کاربرپسندی را ارائه می‌دهد.
این کیف پول، یک جزء سخت‌افزاری مقاوم در برابر دستکاری که امنیت را به ویژه در صورت از دست دادن دستگاه ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارائه محدود کیف پول‌های سخت‌افزاری جدید و دستگاه‌های منحصربه‌فرد بیت‌کوین توسط ترزور (Trezor)

ترزور در اقدامی با هدف کمک به جمعیت‌های متنوعی که وارد فضای کریپتو می‌شوند، از سه محصول نوآورانه رونمایی کرده است. این نسخه‌ها مصادف با دهمین سالگرد معرفی اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین توسط این شرکت است، حرکتی که نشان‌دهنده برنامه‌های این شرکت برای دسترسی بیشتر به حضانت شخصی (Self-custody) است.

مجموعه محصولات جدید شامل:

  • Trezor Safe 3: کیف پول سخت‌افزاری با کاربری آسان و ایمن که در چهار رنگ متمایز موجود است.
  • Trezor Keep Metal: که دارای یک راه حل قوی برای پشتیبانی از کلمات کلیدی است.
  • Trezor Safe 3 فقط برای بیت کوین: که یک مدل با عرضه محدود فقط برای بیت کوین است که به طور انحصاری برای ارز دیجیتال پرچمدار اصلی طراحی شده است.

محصولات جدید ترزور

کیف پول سخت‌افزاری جدید Trezor Safe 3 برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران ارزهای دیجیتال طراحی شده است و طراحی جذاب و کاربرپسندی را ارائه می‌دهد.

این کیف پول، یک جزء سخت‌افزاری مقاوم در برابر دستکاری که امنیت را به ویژه در صورت از دست دادن دستگاه افزایش می‌دهد، معرفی کرده است. همراه با عبارت عبوری قوی که در دستگاه ذخیره نمی‌شود، محافظت خوبی را برای دارایی‌های کریپتویی کاربران ارائه می‌دهد.

این دستگاه به طور یکپارچه با برنامه دسکتاپ Trezor Suite یکپارچه می‌شود و یک راه حل همه‌کاره برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال از جمله خرید، فروش، مبادله و ذخیره ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

Trezor Safe 3 از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و بیش از ۷۰۰۰ توکن دیگر پشتیبانی می‌کند. قیمت آن ۷۹ دلار است.

از طرف دیگر Trezor Keep Metal به جنبه حیاتی محافظت از کلمات بازیابی می‌پردازد. در صورت گم یا دزدیده‌شدن کیف پول سخت‌افزاری ترزور،کلمات بازیابی، می‌تواند دسترسی به کیف پول را بازگرداند. Trezor Keep Metal محافظت در برابر آتش، آب، خوردگی و ضربه را ارائه می‌دهد و آن را به یک راه حل قابل اعتماد و بادوام برای پشتیبان‌گیری از کلمات بازیابی تبدیل می‌کند.

این محصول برای پشتیبان‌گیری استاندارد ۱۲ کلمه‌ای و ۲۴ کلمه‌ای مناسب بوده و قیمت آن ۹۹ دلار است. همچنین از بک‌آپ Shamir پشتیبانی می‌کند و آن را به یک راه‌حل امنیتی ایده‌آل برای Trezor Safe 3 سازگار با Shamir تبدیل می‌کند.

این دستگاه‌ها برای پیش خرید در دسترس هستند و در اواسط نوامبر ارسال می‌شوند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها