تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :ارتباط جالب قیمت بیت‌کوین و روز اول مدرسه!

  • کد خبر : 2598746
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
لورس :ارتباط جالب قیمت بیت‌کوین و روز اول مدرسه!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارتباط جالب قیمت بیت‌کوین و روز اول مدرسه! کدخبر: ۵۹۲۳۰۰ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ – ۱۸:۱۲ اقتصادنیوز: با شروع فصل بازگشت به مدرسه و نزدیک شدن به ماه سپتامبر، بررسی دقیق‌تر فینبولد در مورد عملکرد قیمت بیت‌کوین (BTC) در روز اول ماه، پیش‌بینی‌‌های جالبی را نشان می‌دهد. به گزارش اقتصادنیو، در طول تاریخ، سپتامبر به طور مداوم به عنوان یکی از ماه‌های چالش برانگیز بیت‌کوین از نظر مسیر قیمت ظاهر شده است. جالب توجه است که این روند با الگوی مشابه مشاهده‌شده در بازار سهام همسو است؛ درست جایی که سپتامبر اغلب مشکلاتی را برای عملکرد سهام ایجاد کرده است.
وقتی صحبت از اول سپتامبر به میان می‌آید، طبق داده‌های بازیابی شده توسط فینبولد در ۱۴ آگوست، قیمت بیت‌کوین از سال ۲۰۱۷ به‌جز در یک مورد افزایش، قیمت ثابتی داشته است.
عملکرد تاریخی بیت کوین در ۱ سپتامبر از سال ۲۰۱۷ قابل ذکر است که از ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ تا ۱ سپتامبر ۲۰۱۸، اولین دارایی کریپتو شاهد جهش قیمت از ۴۷۰۰ دلار به حدود ۷۱۹۰ دلار بود که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۵۲ درصدی نسبت به سال گذشته است.
در سال بعد، بیت کوین ۴۷ درصد افزایش یافت و در ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ به ۱۰۶۲٫٫

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارتباط جالب قیمت بیت‌کوین و روز اول مدرسه! کدخبر: ۵۹۲۳۰۰ اقتصادنیوز: با شروع فصل بازگشت به مدرسه و نزدیک شدن به ماه سپتامبر، بررسی دقیق‌تر فینبولد در مورد عملکرد قیمت بیت‌کوین (BTC) در روز اول ماه، پیش‌بینی‌‌های جالبی را نشان می‌دهد. ارتباط جالب قیمت بیت‌کوین و روز اول مدرسه!

به گزارش اقتصادنیو، در طول تاریخ، سپتامبر به طور مداوم به عنوان یکی از ماه‌های چالش برانگیز بیت‌کوین از نظر مسیر قیمت ظاهر شده است. جالب توجه است که این روند با الگوی مشابه مشاهده‌شده در بازار سهام همسو است؛ درست جایی که سپتامبر اغلب مشکلاتی را برای عملکرد سهام ایجاد کرده است.

وقتی صحبت از اول سپتامبر به میان می‌آید، طبق داده‌های بازیابی شده توسط فینبولد در ۱۴ آگوست، قیمت بیت‌کوین از سال ۲۰۱۷ به‌جز در یک مورد افزایش، قیمت ثابتی داشته است.

عملکرد تاریخی بیت کوین در ۱ سپتامبر از سال ۲۰۱۷

قابل ذکر است که از ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ تا ۱ سپتامبر ۲۰۱۸، اولین دارایی کریپتو شاهد جهش قیمت از ۴۷۰۰ دلار به حدود ۷۱۹۰ دلار بود که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۵۲ درصدی نسبت به سال گذشته است.

بخوانید  بیت کوین و بازده واقعی ایالات متحده به قوی ترین همبستگی معکوس از آوریل رسیده اند

در سال بعد، بیت کوین ۴۷ درصد افزایش یافت و در ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ به ۱۰۶۲۱ دلار رسید.

افزایش سالانه بعدی تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ کمترین میزان را داشت و بیت کوین تنها با ۱۰ درصد پیشرفت به ۱۱۷۱۳ دلار رسید.

با این حال، از ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۱، بزرگترین ارز دیجیتال شاهد افزایش عظیم ۳۲۰ درصدی بود. سال ۲۰۲۱ بهترین سال برای ارزهای دیجیتال بود و بیت کوین در ماه نوامبر به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به ۶۹۰۰۰ دلار رسید.

بهترین سال با یکی از بدترین سال‌ها همراه شد و سال ۲۰۲۲ یکی از بدترین رکودها را برای دارایی‌های دیجیتال رقم زد. به این ترتیب، قیمت بیت کوین از حدود ۴۹۰۰۰ دلار در ۱ سپتامبر ۲۰۲۱ به ۱۹۸۰۰ دلار در ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ کاهش یافت که نشان دهنده کاهش قابل توجه ۶۰ درصدی است.

قیمت بالقوه بیت‌کوین برای ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، بر اساس داده های تاریخی

بخوانید  شیباریوم از 100000 کیف پول فراتر رفت

تنها در حدود دو هفته تا پایان آگوست، بیت کوین در مسیر ثبت یک افزایش سالانه دیگر در اول سپتامبر ۲۰۲۳ است.

اگر دارایی ارز دیجیتال پیشرو در ابتدای ماه آینده به معامله در حدود ۳۰۰۰۰ دلار ادامه دهد، قیمت آن از اول سپتامبر ۲۰۲۲ حدود ۵۱ درصد افزایش خواهد یافت.

ارتباط جالب قیمت بیت‌کوین و روز اول مدرسه!

از سوی دیگر، بر اساس عملکرد تاریخی ذکر شده، میانگین نرخ بازگشت سالانه بیت‌کوین در اول سپتامبر از سال ۲۰۱۷ حدود ۷۴ درصد بوده است.

با توجه به اینکه بیت کوین در ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ در حدود ۱۹۸۰۰ دلار معامله می شد، میانگین افزایش حدود ۷۴ درصدی قیمت بیت کوین را به بیش از ۳۴۴۰۰ دلار در اول سپتامبر ۲۰۲۳ می‌رساند.

داده‌های تاریخی بر ارتباط جالب بین مرحله بازگشت به مدرسه و شروع ماه سپتامبر به عنوان یک دوره بالقوه مطلوب برای بیت‌کوین تأکید می کند.

به طور قابل توجهی، در طول پنج سال گذشته، این ارز دیجیتال روند قابل توجهی از افزایش سال به سال را نشان داده است، به طوری که چهار سال از پنج سال رشد مثبتی را در این بازه زمانی به نمایش گذاشته است.

بخوانید  خالق زبان برنامه‌نویسی ++C نسبت به استخراج بیت کوین ابراز ناامیدی کرد

با گذشت هفته‌های آینده، به نظر می‌رسد که بیت‌کوین آماده است تا این مسیر مطلوب را با افزایش بالقوه دیگری گسترش دهد.

همچنین بخوانید

  • انفجار قیمت بیت کوین در راه است
  • انتشار جدیدترین ارقام نرخ تورم آمریکا عامل نزول بیت‌کوین
  • ۵ عاملی که اتریوم را به ۵۰۰۰ دلار می‌رساند
  • خطر سقوط بیت‌کوین به کانال ۲۹ هزار دلار
  • بیت کوین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها