تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین

  • کد خبر : 2599272
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین. کتی وود، مدیر عامل شرکت ARK Invest می‌گوید که افزایش عظیم بیت‌کوین (BTC) پس از سقوط بانک‌های منطقه‌ای ایالات متحده، نشانه بزرگی است که نشان می‌دهد،‌ پادشاه آینده رمزارز بیت کوین است.
ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین وود در مصاحبه‌ای جدید با Barron’s سه دلیل را بیان می‌کند که چرا در مورد دارایی‌های دیجیتال خوش‌بین است. به گفته وود، زمانی که برخی از بانک‌های منطقه‌ای ایالات متحده در اوایل سال جاری سقوط کردند. علت آن را باید در سرمایه‌گذاری بر روی بیت‌کوین دانست که به عنوان ذخیره‌ای امن برای ارزش ثروت خود انتخاب کردند. پادشاه کریپتو ۶۰ درصد از ۱۹۰۰۰ دلار به ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یافت. او می‌گوید که سرمایه گذارانی که از بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش استفاده می‌کنند، احتمالاً سرعت بیشتری خواهند گرفت. دیفای ۲ و NFT دو گزینه دیگر وود هستند.
وود می گوید:
ما شاهد سه انقلاب هستیم که به دلیل کریپتو رخ می‌دهد. بیت کوین بر اولین مورد، یعنی انقلاب پولی مسلط خواهد شد. بزرگترین گوا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین

ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین. کتی وود، مدیر عامل شرکت ARK Invest می‌گوید که افزایش عظیم بیت‌کوین (BTC) پس از سقوط بانک‌های منطقه‌ای ایالات متحده، نشانه بزرگی است که نشان می‌دهد،‌ پادشاه آینده رمزارز بیت کوین است.

ارتباط سقوط بانک‌های آمریکا و پادشاه آینده بیت کوین

وود در مصاحبه‌ای جدید با Barron’s سه دلیل را بیان می‌کند که چرا در مورد دارایی‌های دیجیتال خوش‌بین است. به گفته وود، زمانی که برخی از بانک‌های منطقه‌ای ایالات متحده در اوایل سال جاری سقوط کردند. علت آن را باید در سرمایه‌گذاری بر روی بیت‌کوین دانست که به عنوان ذخیره‌ای امن برای ارزش ثروت خود انتخاب کردند. پادشاه کریپتو ۶۰ درصد از ۱۹۰۰۰ دلار به ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یافت. او می‌گوید که سرمایه گذارانی که از بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش استفاده می‌کنند، احتمالاً سرعت بیشتری خواهند گرفت. دیفای ۲ و NFT دو گزینه دیگر وود هستند.

وود می گوید:

ما شاهد سه انقلاب هستیم که به دلیل کریپتو رخ می‌دهد. بیت کوین بر اولین مورد، یعنی انقلاب پولی مسلط خواهد شد. بزرگترین گواه این است که وقتی سهام بانک‌های منطقه‌ای در اوایل امسال در حال سقوط بودند، بیت کوین از ۱۹۰۰۰ دلار به ۳۰۰۰۰ دلار رسید. این یک پرواز به سوی ایمنی بود و ما انتظار داریم که سرعت بیشتری بگیرد. سیستم پولی متمرکزی که امروز داریم یک انحراف است. ما می‌توانیم به آینده برگردیم. قبل از این‌که فدرال رزرو وجود داشته باشد. تحت یک سیستم پولی دیجیتالی و مبتنی بر قوانین و بدون نظارت دولت. دو دلیل دیگر برای خوش‌رویی او، پتانسیل مالی غیرمتمرکز (DeFi) و حقوق مالکیت دیجیتال، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یا املاک و مستغلات در متاورس است.

انقلاب دوم در خدمات مالی یا به اصطلاح DeFi است که مبتنی بر اتریوم خواهد بود. تعدادی تامین کننده زیرساخت در آن‌جا وجود دارد. این بقای بهترین‌هاست و من هیجان زده هستم که ببینم چه کسی برنده می‌شود.

سومین مورد، حقوق مالکیت دیجیتال یا آن‌چه که بسیاری NFT یا متاورس می‌نامند، است. مردم در حال حاضر در حال خرید املاک در دنیای مجازی هستند. همکاران پژوهشی جوان ما با شلوار جین و تی شرت بدون آرم وارد دفتر می‌شوند، اما در دنیای مجازی جایگاه خود را به دست می آورند.

او پیش‌بینی می‌کند که با وجود شکایت اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که در ماه ژوئن علیه این صرافی به اتهام فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده مطرح شد، صرافی کریپتو ایالات متحده در نهایت در صدر قرار خواهد گرفت. وود معتقد است که دادگاه تشخیص خواهد داد که SEC از اختیارات خود فراتر رفته است و کنگره ایالات متحده قوانین مساعد رمزنگاری را تصویب خواهد کرد.

بخوانید  مدیر عامل استارت اپ: هوش مصنوعی می تواند تجربه نهایی متاورس را بسازد

وود می گوید:

قوه مقننه متوجه این واقعیت شده است که کریپتو یک طبقه دارایی جدید است و ما ممکن است به قانون‌گذاران جدید نیاز داشته باشیم تا به تنظیم‌کننده‌ها راهنمایی بدهند. این دو شاخه از دولت به ما اطمینان زیادی داده اند که Coinbase از این وضعیت به عنوان یک برنده بیرون خواهد آمد. بسیاری از رقبای Coinbase یا وارد ایالات متحده نشده‌اند یا به دلیل سیستم نظارتی ما از آن خارج شده‌اند. کوین بیس برای مبارزه باقی مانده است. ما فکر می‌کنیم که به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

منبع: dailyhodl

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها