تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :ارزهای میم (MEME)، مانتا نتورک (MANTA)، پایس (PYTH) و سه ارز دیگر در آبان‌تتر ليست شدند

  • کد خبر : 2636938
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از اهداف آبان‌تتر، همواره تامین گسترده‌ترین طیف ممکن از نیازهای کاربران بوده است. در این راستا، به تازگی ۶ ارز جدید به لیست ارزهای آبان‌تتر اضافه کرده‌ایم. این ارزهای جدید عبارتند از: میم (MEME)، مانتا نتورک (manta network)، پایس نتورک (phys network)، ژوپیتر (Jupiter)، دوج ویف هت (dogewifehat) و آلت لایر (alt layer). در ادامه به معرفی مختصری از هر یک از این ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.
خرید ارز دیجیتال
۱. میم MEME ارز دیجیتال میم در حال حاضر، رتبه ۱۹۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمت هر واحد آن در حدود ۰.۰۲۵ دلار است. کل عرضه این ارز دیجیتال برابر با ۶۹ میلیارد واحد است که تاکنون تمام آن به بازار ارزهای دیجتال عرضه شده است. بالاترین قیمتی که ارز دیجیتال میم کوین در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۰۴۷ دلار بوده است. این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبرا ماننا بایننس، کوکوین و اوکی‌اکس لیست شده است و ارزش کل بازار آن، بیش از ۲۶۰ میلیون دلار است.
میم کوین (MEME) یک ارز دیجیتال ساخته شده با استاندارد ERC-20 است. در وایت‌پیپر این ارز دیجیتال ذکر شده است که میم ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از اهداف آبان‌تتر، همواره تامین گسترده‌ترین طیف ممکن از نیازهای کاربران بوده است. در این راستا، به تازگی ۶ ارز جدید به لیست ارزهای آبان‌تتر اضافه کرده‌ایم. این ارزهای جدید عبارتند از: میم (MEME)، مانتا نتورک (manta network)، پایس نتورک (phys network)، ژوپیتر (Jupiter)، دوج ویف هت (dogewifehat) و آلت لایر (alt layer). در ادامه به معرفی مختصری از هر یک از این ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

خرید ارز دیجیتال

۱. میم MEME

ارز دیجیتال میم در حال حاضر، رتبه ۱۹۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمت هر واحد آن در حدود ۰.۰۲۵ دلار است. کل عرضه این ارز دیجیتال برابر با ۶۹ میلیارد واحد است که تاکنون تمام آن به بازار ارزهای دیجتال عرضه شده است. بالاترین قیمتی که ارز دیجیتال میم کوین در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۰۴۷ دلار بوده است. این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبرا ماننا بایننس، کوکوین و اوکی‌اکس لیست شده است و ارزش کل بازار آن، بیش از ۲۶۰ میلیون دلار است.

میم کوین (MEME) یک ارز دیجیتال ساخته شده با استاندارد ERC-20 است. در وایت‌پیپر این ارز دیجیتال ذکر شده است که میم یک توکن کاملاً بی‌مصرف است و تنها با هدف سرگرمی ساخته شده است و هیچ تعهدی برای توسعه یک اکوسیستم پیرامون آن از سمت توسعه‌دهندگان وجود ندارد.

خرید ارز meme

۲. مانتا نتورک (Manta Network)

مانتا نتورک یک ارز دیجیتال محبوب است که رتبه ۹۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در حدود ۲.۸۵ دلار است و بالاترین قیمتی که در یک سال اخیر تجربه کرده معادل ۳.۸۴ دلار بوده است. مانتا نتورک در سپتامبر ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد و در واقع یک شبکه بلاک‌چین برای برنامه‌های zero knowledge است.

در حال حاضر یک میلیارد واحد از توکن بوم مانتا نتورک عرضه شده که ۲۵۰ میلیون واحد از آن در گردش است و اطلاعاتی در رابطه با حداکثر ميزان عرضه آن در دست نیست. ارز کل بازار مانتا نتورک در حدود ۳ میلیارد دلار است و با توجه به ایده‌های توسعه‌دهندگانش، آینده روشنی را می‌توان برای آن متصور شد.

خرید مانتا نتورک

۳. پایس نتورک (Pyth Network)

پایس نتورک رتبه ۷۸ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۶ دلار دارد. توکن بومی این پروژه با علمت اختصاری PYTH نشان داده می‌شود و در حدود ۱۰ میلیارد واحد از آن تاکنون عرضه شده است که کمتر از ۲ میلیارد واحد از این مقدار در گردش است. این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبری مانند بایننس، اوکی‌اکس، کراکن و کوکوین لیست شده و خرید و فروش می‌شود.

پایت نتورک هدف اصلی خود را اینگونه تعریف می‌کند؛ ارائه داده‌های مالی ارزشمند به برنامه‌های DeFi و حتی عموم مردم. به علاوه، پایس نتورک از شرکت‌های تجاری و حتی صرافی‌ها دعوت می‌کند که داده‌های خود را با هدف ارتقای پروژه‌های مالی غیرمتمرکز در اختیار این پروژه قرار دهد.

خرید ارز پایت نتورک

۴. ژوپیتر (Jupiter)

ارز دیجیتال ژوپیتر که در رتبه ۱۰۱ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است و در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۵۵ دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با ۲.۰۴ دلار بوده است. ژوپیتر ابزارهای متعددی را با هدف ساخت تجربه‌ای بهتر برای کاربران عرضه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توان به سواپ و APIهای پرداخت اشاره کرد.

ميزان کل عرضه ژوپیتر معادل ۱۰ میلیارد واحد است که تمام آن به بازار عرضه شده است. این ارز دیجیتال ارزش بازاری بیشتر از ۷۴۲ میلیون دلار دارد و می‌توان آن را پروژه‌ای با آینده روشن و اهداف بزرگ به شمار آورد.

خرید ارز ژوپیتر

۵. دوج ویف هت (Dogewifhat)

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال ویف معتقدند که ویف (WIF) تنها یک کریپتوکارنسی نیست، بلکه نمادی از پیشرفت برای معاملات آینده و چراغ راه کسانی است که به آینده فکر می‌کنند. ارز دیجیتال ویف در حال حاضر رتبه ۱۵۲ بازار را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۰.۳۹ دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یکسال اخیر تجربه کرده، برابر با ۰.۴۸ دلار بوده است. در حال حاضر در حدود ۱ میلیارد واحد از توکن‌های WIF به بازار عرضه شده است اما از حداکثر ميزان عرضه آن اطلاعات در دست نیست.

ارزش بازار WIF در حدود ۴۰۰ هزار دلار است و به دلیل ایده توسعه‌دهندگانش، همواره مخاطبان خاصی را به خود جذب می‌کند.

خرید ارز داگ ویف هت

۶. آلت لایر (Altlayer)

پروژه ارز دیجیتال آلت لایر که با توکن بومی آن با علامت اختصاری ALT نشان داده می‌شود، یک پروتکل غیرمتمرکز لایه دوم است که در حال حاضر، رتبه ۱۲۵ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در حدود ۰.۴۵ دلار است که با بالاترین قیمت آن در یک سال اخیر، یعنی ۰.۴۸ دلار فاصله چندانی ندارد.

تعداد کل توکن‌های آلت برابر با ۱۰ میلیارد واحد است که تمام آن به بازار عرضه شده است. به علاوه، ارزش کل بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر، در حدود ۵۰۰ هزار دلار است.

خرید آلت لیر

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها