تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :ارز دیجیتال؛ بدون نیاز به سرمایه

  • کد خبر : 2604108
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
لورس :ارز دیجیتال؛ بدون نیاز به سرمایه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

امروزه راه‌های متنوعی برای کسب درآمد بدون سرمایه از ارز‌های دیجیتال وجود دارد ارز دیجیتال؛ بدون نیاز به سرمایه بزرگنمایی متن خبر دنیای‌اقتصاد : با توجه به محبوبیت رو به رشد ارز‌های دیجیتال، همراه با گسترش سرمایه‌گذاری در این بازار افراد زیادی وجود دارند که به دنبال راه یا ابزاری برای به‌دست آوردن ارز‌های دیجیتال رایگان هستند. درحالی‌که در بازار‌های مالی سنتی بدون سرمایه تقریبا هیچ راهی برای کسب درآمد قابل توجه وجود ندارد؛ اما ماهیت بازار ارز‌های دیجیتال و فرصتی که برای رشد قیمتی شدید برخی توکن‌ها وجود دارد، باعث شده است تا سرمایه برخی از افرادی که سال‌ها پیش ارز‌های دیجیتال رایگان به‌دست آورده‌اند چندین برابر شود و حتی به میلیونر‌های بازار تبدیل شوند.
به‌عنوان مثال در سال۲۰۱۴، در موسسه فناوری ماساچوست دو فرد به نام‌های جرمی روبین و دن الیتزر پروژه‌ای را آغاز کردند که در آن دانشجویان با تکمیل یک نظرسنجی می‌توانستند حدود ۳/ ۰بیت کوین را که در آن زمان ۱۰۰دلار ارزش داشت، دریافت کنند. امروزه این مقدار بیت‌کوین، ارزش حدود ۸هزار دلاری دارد.
درحالی‌که دیگر جرمی روبین به افراد بیت‌کوین رایگان..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

امروزه راه‌های متنوعی برای کسب درآمد بدون سرمایه از ارز‌های دیجیتال وجود دارد

ارز دیجیتال؛ بدون نیاز به سرمایه بزرگنمایی متن خبر دنیای‌اقتصاد : با توجه به محبوبیت رو به رشد ارز‌های دیجیتال، همراه با گسترش سرمایه‌گذاری در این بازار افراد زیادی وجود دارند که به دنبال راه یا ابزاری برای به‌دست آوردن ارز‌های دیجیتال رایگان هستند.

درحالی‌که در بازار‌های مالی سنتی بدون سرمایه تقریبا هیچ راهی برای کسب درآمد قابل توجه وجود ندارد؛ اما ماهیت بازار ارز‌های دیجیتال و فرصتی که برای رشد قیمتی شدید برخی توکن‌ها وجود دارد، باعث شده است تا سرمایه برخی از افرادی که سال‌ها پیش ارز‌های دیجیتال رایگان به‌دست آورده‌اند چندین برابر شود و حتی به میلیونر‌های بازار تبدیل شوند.

بخوانید  شخصی که پایان زمستان رمزارزها را در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد، در مورد آینده سولانا می‌گوید!

به‌عنوان مثال در سال۲۰۱۴، در موسسه فناوری ماساچوست دو فرد به نام‌های جرمی روبین و دن الیتزر پروژه‌ای را آغاز کردند که در آن دانشجویان با تکمیل یک نظرسنجی می‌توانستند حدود ۳/ ۰بیت کوین را که در آن زمان ۱۰۰دلار ارزش داشت، دریافت کنند. امروزه این مقدار بیت‌کوین، ارزش حدود ۸هزار دلاری دارد.

درحالی‌که دیگر جرمی روبین به افراد بیت‌کوین رایگان نمی‌دهد، اما امروزه همچنان راه‌هایی برای کسب رایگان ارز‌های دیجیتال وجود دارد. روش‌هایی که با تمام جذابیت‌های خود، خطراتی نیز دارند.

دریافت ارز دیجیتال رایگان

مفهوم ارز رایگان موضوع جدید و عجیبی نیست، هم‌اکنون کارت‌های اعتباری و حتی بانک‌ها نیز خدماتی از جمله پاداش‌های بازگشت پول از تراکنش‌های انجام‌شده ارائه می‌دهند. ارز دیجیتال رایگان نیز طی چند سال گذشته به هدف افزایش کاربران و همچنین تشویق به فعالیت در محصولات و خدمات پلتفرم‌های بلاک‌چینی رواج پیدا کرده است و بسیاری از پروژه‌ها راه‌هایی را برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال عرضه کرده‌اند.

بخوانید  اعضای سابق تیم رمزارز Pepecoin مسئول سرقت ۱۶ میلیون دلار PEPE

با این حال علاقه‌مندان به دریافت رایگان ارز دیجیتال باید توجه داشته باشند که هیچ راه تضمین‌شده‌ای برای کسب سود هنگفت و پولدار شدن در بازار ارز‌های دیجیتال وجود ندارد. درحالی‌که کسب درآمد بدون سرمایه در بازار ارز‌های دیجیتال امکان‌پذیر است، اما میزان این درآمد می‌تواند بسیار متغیر باشد. در اکثر زمان‌ها، این درآمد ارزش زمان و انرژی صرف‌شده کاربران را ندارد و تنها کلاه‌برداران و سارقان رویای ثروت‌های بادآورده با ارز‌های دیجیتال را تبلیغ می‌کنند.

اما دارایی‌های رایگانی که در بازار ارز‌های دیجیتال به‌دست می‌آیند، می‌توانند شروع معاملات ارز‌های دیجیتال و ترید را بدون سرمایه برای کاربران امکان‌پذیر کنند. کاربرانی که با کسب تجربه و افزایش مهارت‌های معاملاتی خود می‌توانند به سود خوبی در این بازار نوسانی دست پیدا کنند.

روش‌های کسب درآمد به‌صورت رایگان

هم‌اکنون روش‌های مختلفی برای کسب ارز‌های دیجیتال رایگان وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. این روش‌ها در حالی که عملی هستند، اما نیازمند صرف زمان و تحقیق و بررسی هستند و کاربران مهم است توجه داشته باشند که رایگان به معنی آسان و سریع نیست.

بخوانید  آپتیمیزم ایردراپ توکن‌های OP را به کاربران واجد شرایط انجام داد

همچنین همانند هر روش فعالیت دیگر در بازار ارز‌های دیجیتال، تحقیق و بررسی قبل از هر اقدامی نباید فراموش شود؛ زیرا کلاه‌برداران و سارقان نیز به‌صورت گسترده با تبلیغات و وعده ارز‌های رایگان، تلاش می‌کنند تا سرمایه کاربران را به سرقت ببرند.

برخی روش‌های کسب درآمد به‌صورت رایگان از ارز‌های دیجیتال نیازمند تلاش و سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران هستند. درحالی‌که برخی دیگر نیاز به سرمایه ندارند و کاربران می‌توانند با انجام چند مرحله ساده در فرآیند دریافت رایگان ارز‌های دیجیتال شرکت کنند. تمام این روش‌ها، چه برای سرمایه‌گذاران جدید و چه حرفه‌ای بازار در دسترس و قابل انجام هستند.

اولین روش، ایردراپ نام دارد. ایردراپ یکی از روش‌های تبلیغاتی در بازار ارز‌های دیجیتال است که در آن پروژه‌های دیجیتالی مقداری از توکن‌های خود را به رایگان میان کاربران علاقه‌مند پخش می‌کنند. کاربران برای دریافت توکن‌های ایردراپ، معمولا نیازی به سرمایه و پرداخت هزینه ندارند و کافی است تا تنها برخی فعالیت‌ها مانند فالو کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه یا اشتراک‌گذاری مطالب آنها را انجام دهند.

بخوانید  XRP پنج میلیون هولدر دارد | ریپل آماده‌ی فرصت برای انفجار است

ایردراپ‌ها تنوع زیادی دارند و در این بین برای شرکت در برخی ایردراپ‌ها کاربران باید برخی فعالیت‌های مالی مانند داشتن حداقل معاملات روزانه را داشته باشند که نیازمند سرمایه است.

به کمک ایردراپ، پروژه‌ها با هزینه کم می‌توانند تبلیغات و افزایش مشارکت داشته باشند و کاربران نیز می‌توانند توکن‌های رایگانی را دریافت کنند و سپس آنها را برای کسب درآمد به فروش برسانند. ایردراپ‌ها به‌طور مداوم برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند اخبار آنها را از رسانه‌های بزرگ جهانی ارز‌های دیجیتال دنبال کنند. امروزه در صرافی‌ها نیز کسب درآمد بدون سرمایه امکان‌پذیر شده است. طی سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری و علاقه به ارز‌های دیجیتال گسترش یافته است و در نتیجه افزایش معاملات این دارایی‌های دیجیتال، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز به کسب‌وکار‌های محبوبی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

در نتیجه افزایش رقابت در بازار ارز‌های دیجیتال و عرضه صرافی‌های ارز دیجیتال متنوع، این پلتفرم‌های معاملاتی از روش‌های مختلفی برای جذب کاربران به صرافی خود استفاده می‌کنند که یکی از آنها، هدیه ارز‌های دیجیتال است.

بخوانید  خرید و فروش بایننس کوین (BNB)

هم اکنون صرافی‌های مختلفی در داخل و خارج کشور در ازای ثبت نام و احراز هویت به کاربران خود ارز‌های دیجیتال هدیه می‌دهند که کاربران می‌توانند آنها را به فروش برسانند یا در معاملات ارز‌های دیجیتال استفاده کنند.

علاوه بر آن، این صرافی‌ها به ازای دعوت کاربران نیز پاداش‌های مختلفی مانند کسب درآمد از کارمزد‌ها و ارز‌های دیجیتال رایگان در نظر گرفته‌اند. بنابراین افرادی که دایره بزرگی از دوستان و آشنایان دارند یا در رسانه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارند، می‌توانند با اشتراک‌گذاری لینک‌های عضوگیری صرافی‌ها پاداش‌های متنوعی دریافت کنند و کسب درآمد داشته باشند.

علاوه بر این موارد، همانند سپرده‌های بانکی قفل دارایی‌های ارز دیجیتال و دریافت سود امکان‌پذیر است که به آن استیکینگ گفته می‌شود. بسیاری از ارز‌های دیجیتال بازار با فرآیند استیکینگ امنیت شبکه خود را تامین می‌کنند و برخی پلتفرم‌ها مانند صرافی‌های غیرمتمرکز، با این روش نقدینگی مورد نیاز خود را فراهم می‌کنند. این برنامه و ارز‌های دیجیتال در ازای کمکی که کاربران با قفل کردن دارایی‌های خود به آنها می‌کنند، به آنها توکن‌های دیجیتالی پاداش می‌دهند که در هر زمان امکان انتقال و فروش آنها وجود دارد.

بخوانید  هدف بعدی رژیم اجرایی SEC چه خواهد بود؟

بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند از ارز‌های رایگانی که در دیگر روش‌ها به‌دست آورده‌اند در استیکینگ استفاده کنند و از این طریق، کسب سود بلندمدت داشته باشند. زمان قفل دارایی‌ها و میزان پاداش در روش استیکینگ بسیار متنوع است و کاربران می‌توانند در هر بازه زمانی که بخواهند، از استیکینگ استفاده کنند و درصورت نیاز دارایی‌های استیک شده خود را برداشت کنند.

با گسترش خدمات بلاک‌چین و محبوبیت دارایی‌های دیجیتالی، سرگرمی‌ها نیز به این بازار وارد شده‌اند و در این بین بازی‌های بلاک چینی نیز مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. بازی‌های بلاک‌چینی به کاربران این امکان را می‌دهند تا با صرف زمان و بازی، آیتم‌های دیجیتالی را به شکل توکن‌های غیرمثلی دریافت کنند و سپس از آنها در بازی استفاده کنند یا به فروش برسانند و کسب درآمد داشته باشند.

درحالی‌که برخی از بازی‌های بلاک‌چینی برای شروع به سرمایه‌گذاری نیازمند هستند، اما بازی‌های بلاک‌چینی متنوع رایگانی نیز وجود دارند که کاربران تنها کافی است تا کیف پول خود را به آنها متصل کنند و سپس با بازی و صرف زمان، با رقابت با دیگر کاربران پیشرفت کنند و آیتم‌ها را به‌دست آورند.

بخوانید  اگر قیمت بیت‌ کوین به بالای ۲۶،۵۰۰ دلار برسد، این ۴ آلت کوین ممکن است در روند صعودی قرار بگیرند

نکته مهم

علاوه بر روش‌های گفته‌شده، کاربران با وب‌گردی، وام دهی، مشاهده تبلیغات، مشارکت در فعالیت استخراج ارز‌های دیجیتال و ده‌ها راه دیگر می‌توانند ارز‌های دیجیتال را به رایگان دریافت کنند. با این حال مهم است که ایده کسب ارز دیجیتال رایگان با پیدا کردن گنج اشتباه گرفته نشود، این روش‌ها نمی‌توانند یک‌شبه کاربران را میلیونر کنند؛ اما علاقه‌مندان به کمک آنها و با داشتن استراتژی مناسب می‌توانند موجودی خود را به مرور زمان افزایش دهند و سپس از آنها در معاملات ارز‌های دیجیتال یا در روش‌هایی مانند استیکینگ استفاده کنند.

با این حال، فرصت کسب سود هنگفت نیز با روش‌هایی مانند ایردراپ وجود دارد. ارز‌های دیجیتال بی‌ارزش امروز ممکن است در ۱۰سال آینده ارزش بسیار بیشتری داشته باشند و بسیاری از ارز‌های محبوب امروزه بازار، در گذشته به روش‌ ایردراپ در اختیار کاربران قرار گرفته بودند.

در این بین همچنین کاربران باید به خطرات این روش‌ها در بازار ارز‌های دیجیتال توجه داشته باشند. کلاه‌برداران همواره تلاش می‌کنند تا با ایجاد پروژه‌های تقلبی و با وعده ارائه ارزهای رایگان، سرمایه‌گذاران را فریب دهند و سرمایه آنها را به سرقت ببرند.

بخوانید  فروش ARB توسط نهنگ‌ها در میان چالش‌های قیمتی

بنابراین مهم است علاقه‌مندان دریافت ارز‌های دیجیتال رایگان به نکات ایمنی در زمان فعالیت در بازار ارز‌های دیجیتال توجه داشته باشند و فریب برخی عبارت‌ها مانند کسب درآمد تضمینی و میلیونر شدن دو روزه را نخورند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604108

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها