تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :ارز دیجیتال بارن‌بریج BarnBridge چیست؟

  • کد خبر : 2627010
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
لورس :ارز دیجیتال بارن‌بریج BarnBridge چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارز بارن بریج (BarnBridge) با نماد BOND یکی از چندین ارز دیجیتال است که بر بستر شبکه اتریوم راه‌اندازی شده و خدمات وام‌دهی با شرایط متنوعی را ارائه کرده است. این رمزارز در مدت کوتاهی توانست به یک پلتفرم وام‌دهی محبوب در بازار رمزارزها تبدیل شود.
صرافی ارز دیجیتال اریترون با پشتیبانی از ۱۰۰۰ رمز ارز بیشترین تعداد ارز دیجیتال را در بین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی پشتیبانی می‌کند،همچنین امکان خرید بارن‌بریج BOND نیز برای کاربران اریترون فراهم شده است که در این مقاله به معرفی کامل ارز دیجیتال بارن‌بریج BOND، قیمت لحظه‌ای بارن‌بریج BOND و آموزش مراحل خرید بارن‌بریج BOND در اریترون می‌پردازیم.

معرفی و بررسی پروژه بارن‌بریج BarnBridg بارن‌بریج یک پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز است که بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های غیرفعال (به ویژه آلتکوین‌ها) را به استخرهای نقدینگی جهت تامین نقدینگی و دریافت پاداش انتقال دهند و یا دارایی‌هایی را از استخرها برای استفاده شخصی قرض بگیرند.
این پروتکل سازگار با قراردادهای هوشمند، مکانیسم وثیقه مازاد پویا «ن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز بارن بریج (BarnBridge) با نماد BOND یکی از چندین ارز دیجیتال است که بر بستر شبکه اتریوم راه‌اندازی شده و خدمات وام‌دهی با شرایط متنوعی را ارائه کرده است. این رمزارز در مدت کوتاهی توانست به یک پلتفرم وام‌دهی محبوب در بازار رمزارزها تبدیل شود.

صرافی ارز دیجیتال اریترون با پشتیبانی از ۱۰۰۰ رمز ارز بیشترین تعداد ارز دیجیتال را در بین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی پشتیبانی می‌کند،همچنین امکان خرید بارن‌بریج BOND نیز برای کاربران اریترون فراهم شده است که در این مقاله به معرفی کامل ارز دیجیتال بارن‌بریج BOND، قیمت لحظه‌ای بارن‌بریج BOND و آموزش مراحل خرید بارن‌بریج BOND در اریترون می‌پردازیم.

معرفی و بررسی پروژه بارن‌بریج BarnBridg

بارن‌بریج یک پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز است که بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی‌های غیرفعال (به ویژه آلتکوین‌ها) را به استخرهای نقدینگی جهت تامین نقدینگی و دریافت پاداش انتقال دهند و یا دارایی‌هایی را از استخرها برای استفاده شخصی قرض بگیرند.

این پروتکل سازگار با قراردادهای هوشمند، مکانیسم وثیقه مازاد پویا «نسبت وام به ارزش (LVR)» با الهام از بانک رزرو نیوزلند و متعهد به بهینه‌سازی در سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال برای ایجاد یک اکوسیستم پویا شده طراحی شده‌است.

بارن‌بریج در حالی که عملکرد و پایداری مالی را افزایش می دهد، محصولات جدید ومنحصربه‌فردی ارائه می دهد.این پروژه از ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ دارای ۲٫۲۵ میلیون دلار سرمایه و مجموعه ای از آلتکوین های فهرست شده است، و توکن اختصاصی این پلتفرم با نماد BOND ابتدا در در صرافی های BitMax و Uniswap و سپس در دیگر صرافی‌های بزرگ جهان پشتیبانی و فهرست شده است همچنین صرافی ارز دیجیتال اریترون نیز به عنوان پیشروترین صرافی ایرانی از معاملات این ارز پشتیبانی می‌کند.

ارز دیجیتال بارن‌بریج BOND چیست؟

بارن‌بریج پروژه‌ای است که عملکرد Defi را افزایش داده و آن را منعطف‌تر و کارآمدتر می‌کند. با توکنیزه کردن نوسانات بازار و قرار گرفتن در معرض تهدیدات، می‌توان میزان نوسانات را برای سرمایه‌گذاران محتاط، کاهش داد یا برای معامله‌گران روزانه افزایش داد. این ارز انواع ابزارهای سنتی مدیریت ریسک و ابزارهای درآمد ثابت را در بازار Defi را کارآمدتر می‌کند.

بارن بریج با هدف کاهش یا تقسیم ریسک‌های مختلف مربوط، به بازارهای حوزه مالی غیرمتمرکز یا Defi عرضه شده‌است و همین مهم‌ترین علت محبوبیت این ارز را روایت می‌کند. بارن بریج می‌تواند ریسک نوسانات جریان نقدی و ریسک تورم را کاهش دهد. در واقع ارز BOND، ابزاری برای ایجاد انواع توکن قابل معاوضه است که کاربران را در معرض نوسانات بازار قرار می‌دهد.

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارز بارن بریج می‌توانند معین کنند که چه نوع ریسک‌هایی را قبول می‌کنند؛ که بارن بریج این کار را با جداسازی ریسک‌های بازار ارزهای دیجیتالی به بخش‌های مختلف انجام می‌دهد تا به سرمایه‌گذاران خود این فرصت را بدهد که پول‌هایشان را در دارایی‌های مختلف با ریسک‌هایی خاص قرار دهند.

Array

نحوه کار ارز دیجیتال بارن‌بریج BOND به چه صورت است؟

پروتکل بارن‌بریج روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شده‌ است و در کیف پول‌های دیجیتالی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند، نگهداری می‌شود‌. این پروتکل بر اساس استاندارد ERC-20 فعالیت می‌کند. توکن BOND در نظارت و سهام‌گذاری ارز بارن بریج مورد استفاده می‌گیرد. پروتکل بارن بریج نوعی پلتفرم خاص و محبوب است که به کاربران این امکان را می‌دهد که با توجه به ریسک دارایی‌ها، دارایی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری ‌کنند.

تیم توسعه‌دهنده این ارز در تلاش است پلتفرمی را ایجاد کند که برای هر نوع نوسان مناسب باشد؛ به شکلی که بیشتر روی عملکرد و قیمت بازار تمرکز کرده‌اند. هسته اصلی پروتکل بارن بریج CDO است که این هسته بر توزیع جریان وجوه نقد از بالا به پایین و تقسیم ریسک‌ها از پایین به بالا تمرکز دارد.

ویژگی‌های ارز دیجیتال بارن‌بریج BOND

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز BOND که باعث محبوبیت زیاد این ارز شده‌است، توزیع جریان نقدی وجوه از بالا به پایین است و همچنین به لطف هسته CDO این ارز، فرآیند توزیع جریان وجوه نقدی از بالا به پایین رخ می‌دهد که به همین دلیل می‌تواند نرخ بازده قابل کنترل‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد؛ این در صورتی است که هیچ پروتکلی در حال حاضر چنین امکانی را به کاربران خود نمی‌دهد.

پروتکل بارن بریج می‌تواند تمام ریسک‌های موجود در بازارهای مالی را پوشش دهد؛ از جمله این ریسک‌ها به حساسیت نرخ بهره، نوسانات قیمت ارز دیجیتال در بازار، نوسانات شانس قابل پیش بینی بازار و نوسانات قیمت‌های کالا است.

مزایای ارز بارن‌بریج BOND چیست؟

همانطور که اشاره شد، هسته اصلی بارن بریج CDO است که به واسطه وجود آن چند مزیت مهم را برای سرمایه ‌گذاران ایجاد کرده:

  • توزیع جریان وجوه نقدی از بالا به پایین
  • تقسیم ریسک‌ها از پایین به بالا
  • نرخ بازده با مدیریت بیشتر

ابزاری که این پروتکل دارد به انتخاب انواع ریسک‌ها کمک کرده و عملیات انتقال ریسک‌ها را برای کاربران ممکن می‌کند.

آینده ارز دیجیتال بارن‌بریج BOND

Array

ارز دیجیتال بارن بریج یکی از پروتکل‌هایی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که ریسک‌های معاملاتی خود را کم‌تر کنند. با توجه به مزایایی که بارن بریج برای کاربران خود فراهم کرده، مورد استقبال بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌‌ است که با افزایش میزان این محبوبیت، تقاضا برای خرید توکن BOND نیز بالا می‌رود؛ به همین دلیل می‌توان آینده ارز دیجیتال بارن بریج را درخشان پیش بینی کرد.

مراحل خرید ارز بارن‌بریج BOND در اریترون :

  1. ثبت نام و احراز هویت:

ابتدا با استفاده از ایمیل یا شماره همراه در اریترون ثبت نام کنید.

آموزش تصویری ثبت نام در اریترون

سپس در صورتی که قصد خرید ارز با تومان را دارید لازم است سطح کاربری خود را از تریدر به برنزی ارتقا دهید تا امکان واریز و برداشت تومانی نیز برای شما فراهم شود، توجه داشته باشید در سطح تریدر امکان واریز و برداشت رمز ارز و معامله وجود دارد اما اینکه بتوانید واریز و برداشت تومانی هم داشته باشید می بایست احراز هویت سطح برنزی را انجام دهید.

آموزش تصویری ارتقا به سطح برنزی

  1. افزایش اعتبار (واریز تومان یا رمز ارز):

در این مرحله جهت افزایش اعتبار می توانید واریز رمز ارز یا تومان داشته باشید، همچنین در نظر داشته باشید بابت واریز به اریترون هیچ گونه هزینه و کارمزدی کسر نمی‌شود و دقیقا مبلغ واریزی به کیف پول شما اعمال می‌شود.

آموزش تصویری واریز تومانی آموزش تصویری واریز رمز ارز

  1. پس از واریز و افزایش اعتبار از ۲ روش امکان خرید و معامله ی ارز بارن‌بریج BOND را دارید که می‌توانید با توجه به نیاز و اطلاعات خود بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب کنید.

روش اول : صرافی ساده یا تبدیل

این روش سریعترین و راحت ترین راه برای خرید ارز دیجیتال در اریترون است که شما از این طریق می توانید مستقیما تومان یا هر رمز ارز دیگری را به رمز‌‌ارز مورد نظر تبدیل کنید .معاملات از این قسمت با قیمت لحظه ای ارز انجام می شوند.

روش دوم : بازار جهانی یا ترید

در این قسمت شما امکان انواع سفارش گذاری ، تعیین حد سود و ضرر و مشاهده چارت ارز را دارید و فضای حرفه ای تری را برای معامله تجربه می کنید .

معاملات در صفحه ی بازار جهانی فقط با تتر انجام می‌شوند و در صورتی که تومان یا رمزارز دیگه ای دارید باید ابتدا به تتر تبدیل کرده و سپس برای خرید ارز مورد نظر اقدام کنید .

آموزش انواع سفارش گذاری در اریترون

نوشته ارز دیجیتال بارن‌بریج BarnBridge چیست؟ اولین بار در بلاگ اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها