تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :ارز دیجیتال تتر USDT چیست؟

  • کد خبر : 2623638
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
لورس :ارز دیجیتال تتر USDT چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

افرادی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند قطعا نام ارز تتر USDT را شنیده‌اند، در پاسخ به این سوال که ارز دیجیتال تتر چیست؟ باید بگوییم که درواقع تتر با نماد USDT یک استیبل کوین بسیار محبوب است که ارزش آن همواره برابر با یک دلار آمریکا است، که نوسانات شدید بازار بر روی آن تاثیری ندارد و ارزش آن همواره برابر با یک دلار آمریکا است و هدف آن ایجاد ثبات ارزش خود با پشتوانه ارزهای فیات است در ادامه به بررسی بیشتر این ارز، تاریخچه تتر، قیمت لحظه ای تتر، و آموزش خرید تتر بدون کارمزد و بدون احراز هویت در اریترون می‌پردازیم.
ارز دیجیتال تتر چگونه شکل گرفت؟ در پاسخ به این سوال که ارز دیجیتال تتر چیست و سازوکار قیمتی آن چگونه است، باید بگوییم که این ارز دیجیتالی برای اولین بار در ماه جولای ۲۰۱۴ به وجود آمد و با نام Real Coin نام‌گذاری شد و در ماه نوامبر همان سال به تتر تغییر نام پیدا کرد. بسیاری فکر می‌کردند که این ارز رمزنگاری شده توسط یک نهاد متمرکز یا بانک مرکزی آمریکا پشتیبانی می‌شود اما معلوم شد این ارز دیجیتال وابسته به دولت‌ها و حکومت‌ها نیست، و به طور مستقل عمل می‌کند. به وسیله تتر به را..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

افرادی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند قطعا نام ارز تتر USDT را شنیده‌اند، در پاسخ به این سوال که ارز دیجیتال تتر چیست؟ باید بگوییم که درواقع تتر با نماد USDT یک استیبل کوین بسیار محبوب است که ارزش آن همواره برابر با یک دلار آمریکا است، که نوسانات شدید بازار بر روی آن تاثیری ندارد و ارزش آن همواره برابر با یک دلار آمریکا است و هدف آن ایجاد ثبات ارزش خود با پشتوانه ارزهای فیات است در ادامه به بررسی بیشتر این ارز، تاریخچه تتر، قیمت لحظه ای تتر، و آموزش خرید تتر بدون کارمزد و بدون احراز هویت در اریترون می‌پردازیم.

ارز دیجیتال تتر چگونه شکل گرفت؟

در پاسخ به این سوال که ارز دیجیتال تتر چیست و سازوکار قیمتی آن چگونه است، باید بگوییم که این ارز دیجیتالی برای اولین بار در ماه جولای ۲۰۱۴ به وجود آمد و با نام Real Coin نام‌گذاری شد و در ماه نوامبر همان سال به تتر تغییر نام پیدا کرد. بسیاری فکر می‌کردند که این ارز رمزنگاری شده توسط یک نهاد متمرکز یا بانک مرکزی آمریکا پشتیبانی می‌شود اما معلوم شد این ارز دیجیتال وابسته به دولت‌ها و حکومت‌ها نیست، و به طور مستقل عمل می‌کند. به وسیله تتر به راحتی می‌توان انواع ارزهای دیجیتال را مبادله کرد و در هنگام تغییرات و نوسانات شدید رمز ارزها با تغییر آن‌ها به تتر در جهت حفظ ارزش دارایی دیجیتال اقدام کرد.

  • از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از این ارز دیجیتالی سرعت‌ بالا در انجام تراکنش‌ها است در حالی که انجام هرگونه تراکنشی نسبت به سایر ارزها در بازار بین‌المللی چند روز طول خواهد کشید.
  • از دیگر مزیت‌ها و ویژگی‌های ارز دیجیتالی تتر ثابت بودن قیمت آن است که آن را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال متمایز کرده است.
  • کمترین میزان کارمزد مربوط به ارز دیجیتال تتر است.

علت به وجود آمدن تتر (استیبل کوین) چیست؟

ارز دیجیتال تتر USDT چیست؟

با توجه به این موضوع که قیمت ارزهایی مانندبیت کوین همیشه در حال تغییر است و در یک روز نوسانات بزرگی را پشت سر می‌گذارد استفاده از آن در معاملات روزانه و انجام پرداخت‌ها و قراردادها امکان پذیر نیست. در نظر داشته باشید که سرعت انجام تراکنش‌های بیت کوین کم است، این مقدار به ثانیه‌ای ۷ تراکنش محدود است که باعث شد استیبل کوین‌ها پا به بازار ارزهای دیجیتال بگذارند تا چنین مشکلاتی را حل کنند. ارزش گذاری ارزهای دیجیتال پایدار با توجه به ارزهای معتبر دنیا مانند دلار انجام می‌شود و کنترل آن‌ها بر عهده بانک مرکزی هر کشوری است.

معامله گران با استفاده از استیبل کوین‌ها از نوسانات بازار کریپتو کارنسی دور می‌مانند و سرمایه خود را حفظ می‌کنند.

استیبل کوین‌ها را می‌توان به عنوان دلار استفاده کرد و در صرافی‌هایی مانند بایننس انتقال‌های دلاری انجام داد.

چه ارز هایی استیبل کوین هستند ؟

استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی بر بستر بلاکچین هستند که نوسان قیمت پایینی دارند و در واقع دلیل پایین بودن نوسانات استیبل کوین ها وابستگی این توکن ها به یک دارایی پایدار(Stable) مانند ارز های فیات یا طلا و نفت و… می‌باشد و می‌توان گفت وابستگی قیمت یک توکن به یک دارایی باعث ثابت ماندن قیمت استیبل کوین می‌شود.

استیبل کوین ها را می‌توان به ۲ دسته اصلی تقسیم کرد :

  1. استیبل کوین‌های پشتوانه‌دار

استیبل کوین های پشتوانه‌دار توکن هایی هستند که به یک دارایی یا کالایی پایدار وابستگی قیمت دارند؛ برای مثال تتر با نماد USDT به دلار آمریکا وابستگی قیمت دارد و پشتوانه تتر دلار آمریکا است.

  1. استیبل کوین های بدون پشتوانه یا الگوریتمی

این توکن ها برای حفظ ارزش خود از الگوریتم‌ها و مکانیزم‌های مختلفی مانند نقدینگی بازار و وام دهی استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استیبل کوین های الگوریتمی می‌توانید صفحه استیبل کوین های الگوریتمی را مطالعه کنید.

استیبل کوین‌ها مزیت هایی دارند که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود :

  1. ثبات قیمت:

یکی از مهم‌ترین مزایای استیبل کوین‌ها ثبات قیمت آنها است و همین موضوع باعث می‌شود که استیبل کوین‌ها گزینه مناسبی برای حفظ و نگهداری ارزش دارایی و انجام معاملات روزانه باشند.

  1. هزینه کارمزد تراکنش پایین :

هزینه کارمزد تراکنش استیبل کوین‌ها بسیار پایین‌تر از هزینه تراکنش سایر ارزهای دیجیتال است و به همین علت برای انجام معاملات بین‌المللی و پرداخت‌های کوچک گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستند.

  1. سرعت و امنیت بالا:

از آن‌جایی که استیبل کوین‌ها بر روی بلاکچین اجرا می‌شوند از امنیت و شفافیت بالایی برخوردار هستند و همچنین سرعت انجام تراکنش ها بسیار بالاست.

آیا ارز دیجیتال تتر امن است؟

با اینکه ارز دیجیتالی تتر از محبوبیت بالایی برخوردار است اما از نوعی عدم شفافیت رنج می‌برد، و چندین بار به دلیل هک شدن با به‌روزرسانی سیستمی همراه شده است. مشکل ارز دیجیتالی تتر این است که دلار آمریکا از همه تترهای در حال گردش در دنیا پشتیبانی نمی‌کند. و این به آن معناست که تعداد تترهای موجود در دنیا کمی از دارایی دلاری شرکت تتر لیمیتد بیشتر هستند. توسعه دهندگان ارز تتر در ابتدا ادعا می‌کردند که این ارز دیجیتال به صورت کامل با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود اما در به‌روزرسانی‌هایی که صورت گرفت مشخص شد که ارز تتر به طور ۱۰۰ درصد با دلار آمریکا پشتیبانی نمی‌شود.

تتر یک استیبل کوین است که توسط دلار پشتیبانی می‌شود و در واقع اینکه تحلیل فاندامنتال چیست و در حال حاضر اخبار ارزهای دیجیتال چگونه است، قرار نیست روی آن تاثیرگذار باشد. اما در واقع با اینکه استیبل کوین‌ها قرار است قیمت ثابتی بر حسب دلار یا هر ارز پشتیبانی که دارند، داشته باشند؛ اما بروز برخی از مشکلات در شبکه‌ این ارزها، ممکن است آن‌ها را دچار ریزش کند. مانند اتفاقی که اخیرا برای استیبل کوین ترا افتاد و از ارزش ۱ دلاری خود ریزش کرد. با این حال تتر به‌عنوان شاخص‌ترین استیبل کوین، از اعتبار خوبی برخوردار است و نیازی به نگرانی در این موضوع نیست. با بررسی دقیق و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال تتر می توان فهمید که، تتر حتی برای افرادی که قصد دارند نقدینگی‌شان در میان معاملات، در دلار باقی بماند نیز گزینه‌ی مناسبی است و در هر شرایطی به سادگی می‌تواند با تبدیل تتر به تومان، آن را به حساب شخصی انتقال داد. این کار از طریق بهترین صرافی خرید تتر به سادگی امکان پذیر است.

خرید تتر در نوسانات شدید ارزش دارایی شما را حفظ می‌کند!

یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز های دیجیتال در سال‌های اخیر تتر با نام اختصاری USDT است که مهم‌ترین استیبل کوین در بازار رمز ارزها نیز می‌باشد، این توکن با توجه به پشتوانه و وابستگی قیمتی که به دلار آمریکا دارد بهترین و کم‌ریسک ترین گزینه در نوسانات شدید بازار است و با خرید تتر می‌توانید سرمایه خود را در برابر نوسانات شدید قیمتی ارزهای دیجیتال دیگر محافظت کنید.ارزش هر یک واحد تتر تقریبا برابر با یک دلار آمریکا است و نوسان قیمت تتر نیز بستگی به نوسان قیمت دلار دارد.

شبکه‌های مختلفی مانند اتریوم، ترون، بایننس اسمارت چین، سولانا و پالیگان از انتقالات تتر پشتیبانی می‌کنند که سریع‌ترین و ارزان‌ترین شبکه انتقال برای تتر، شبکه ترون trc-20 است.

نحوه تولید تتر چگونه است؟

تولید تتر برخلاف بیت کوین آسان است و در عرضه محدودیتی ندارد. برای تولید این ارز از فعالیت‌هایی مانند ماینینگ استفاده نمی‌شود؛ بلکه این رمزارز توسط نهادی متمرکز تولید می‌شود.

گفته می‌شود که برای هر تتری که به بازار وارد می‌شود یک دلار آمریکایی به عنوان پشتوانه در بانک وجود دارد. برخی معتقدند که این ادعا دروغ است و چنین چیزی حقیقت ندارد.

همان‌طور که اشاره شد در عرضه این ارز دیجیتال محدودیتی وجود ندارد و میزان عرضه با میزان تقاضا مشتری متغیر است. با افزایش میزان تقاضا تولید این ارز از سمت نهادهای تولید کننده افزایش می‌یابد.

تراکنش‌های ارز دیجیتال تتر در بلاک‌چین انجام می‌شود و غیر متمرکز است در صورتی که تولید و توزیع آن متمرکز است.

ارز دیجیتال تتر USDT چیست؟

خرید تتر بدون احراز هویت تصویری و بدون کارمزد در اریترون

صرافی ارز دیجیتال اریترون اولین صرافی ارز دیجیتال در ایران است که از بیش از ۱۰۰۰ رمز‌ارز پشتیبانی می‌کند و تمامی سفارشات را در بازار جهانی ثبت می‌کند. هدف اریترون این است که کاربران امکان خرید تتر را با روشی آسان و سریع داشته‌ باشند ؛ در این راستا شما را قدم به قدم تا خرید نهایی این رمز‌ارز راهنمایی می‌کنیم تا هیچ گونه ابهام و سوالی برای شما وجود نداشته باشد.

شما در اریترون بدون نیاز به احراز هویت تصویری و در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید به راحتی و بدون هیچ کارمزدی اقدام به خرید تتر کنید در ادامه مراحل خرید تتر در اریترون را شرح خواهیم داد.

ثبت نام و احراز هویت آنی :

ابتدا با استفاده از ایمیل یا شماره همراه در اریترون ثبت نام کنید.

آموزش تصویری ثبت نام در اریترون

سپس لازم است سطح کاربری خود را از تریدر به برنزی ارتقا دهید تا امکان واریز و برداشت تومانی برای شما فراهم شود، توجه داشته باشید در سطح تریدر امکان واریز و برداشت رمز ارز و معامله وجود دارد اما برای اینکه بتوانید واریز و برداشت تومانی هم داشته باشید می بایست احراز هویت سطح برنزی را انجام دهید.احراز هویت سطح برنزی به‌صورت آنی و بدون نیاز به ارسال عکس یا فیلم فقط با ثبت مشخصات انجام می‌شود.

آموزش تصویری ارتقا به سطح برنزی

افزایش اعتبار (واریز تومانی):

در این مرحله لازم است از قسمت واریز جهت واریز تومانی اقدام کنید ، همچنین در نظر داشته باشید بابت واریز به اریترون هیچ گونه هزینه و کارمزدی کسر نمی‌شود و دقیقا مبلغ واریزی به کیف پول شما اعمال می‌شود.

آموزش تصویری واریز تومانی آموزش تصویری واریز رمز ارز

پس از واریز و افزایش اعتبار از ۳ بخش خرید و فروش تتر ، تبدیل (صرافی ساده) و ترید (بازار جهانی)می‌توانید برای خرید تتر اقدام کنید در جریان باشید برای خرید و فروش تتر در اریترون کارمزدی کسر نشده و معاملات تتر بدون کارمزد انجام می‌شوند.

نوشته ارز دیجیتال تتر USDT چیست؟ اولین بار در بلاگ اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها