تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :ارز دیجیتال ترون Tron چیست؟

  • کد خبر : 2615415
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
لورس :ارز دیجیتال ترون Tron چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

این روزها با بی‌ثباتی بازارهای مالی داخل کشور و افزایش نرخ تورم، افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال علاقمند شده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید که در این بازار مالی سرمایه‌گذاری کنید و به درآمد برسید باید با انواع ارزهای دیجیتال معتبر آشنا شوید. ارز دیجیتال ترون یا ترونیکس یکی از رمز ارزهایی است که در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند. ما در این مطلب به طور مفصل درباره ترون، نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ترون و سایر نکاتی صحبت خواهیم کرد که می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال کمک کند؛ پس با ما همراه شوید.
صرافی ارز دیجیتال اریترون به عنوان معتبرترین صرافی ارز دیجیتال، ترون TRX و ۱۰۰۰ رمز ارز دیگر را در فضایی امن و قانونی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با چند کلیک ساده، سرمایه‌گذاری در فضایی امن را تجربه کنید.
همه چیز درباره ارز دیجیتال ترون TRX ترون TRON یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های غیر متمرکز بلاکچین است که با تکیه بر توکن اختصاصی خود با نام ترونیکس و نماد TRX فعالیت می‌کند به کاربران این امکان را می‌دهد که محتوا را به اشتراک ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

این روزها با بی‌ثباتی بازارهای مالی داخل کشور و افزایش نرخ تورم، افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال علاقمند شده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید که در این بازار مالی سرمایه‌گذاری کنید و به درآمد برسید باید با انواع ارزهای دیجیتال معتبر آشنا شوید. ارز دیجیتال ترون یا ترونیکس یکی از رمز ارزهایی است که در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند. ما در این مطلب به طور مفصل درباره ترون، نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال ترون و سایر نکاتی صحبت خواهیم کرد که می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال کمک کند؛ پس با ما همراه شوید.

صرافی ارز دیجیتال اریترون به عنوان معتبرترین صرافی ارز دیجیتال، ترون TRX و ۱۰۰۰ رمز ارز دیگر را در فضایی امن و قانونی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با چند کلیک ساده، سرمایه‌گذاری در فضایی امن را تجربه کنید.

بخوانید  کپی تریدینگ در معامله ارز دیجیتال چیست؟

همه چیز درباره ارز دیجیتال ترون TRX

ترون TRON یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های غیر متمرکز بلاکچین است که با تکیه بر توکن اختصاصی خود با نام ترونیکس و نماد TRX فعالیت می‌کند به کاربران این امکان را می‌دهد که محتوا را به اشتراک بگذارند و با آن درگیر شوند.

ترون با عبور از ظرفیت شبکه بیت کوین، و اتریوم به بازدهی بالایی رسیده و می‌تواند همواره در هر ساعتی از شبانه روز، ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه را مدیریت کند.

بلاکچین ترون با ارائه یک راه حل ساده برای اشتراک گذاری محتوای همتا به همتا (p to p)، راهی را برای سازندگان محتوا فراهم می کند تا مستقیماً با مخاطبان خود تعامل داشته و در یک اکوسیستم توزیع شده جوایزی کسب کنند. بلاکچین TRON به دلیل توان عملیاتی بالا، به یکی از بهترین پلتفرم ها برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز یا dApps تبدیل شده است.

بطور کلی شبکه بیت کوین تا شش تراکنش در ثانیه (TPS) و اتریوم ۲۵ تراکنش را به طور همزمان انجام می‌دهد، و پروتکل TRON با اختلاف فوق العاده‌ای دارای توانایی ۲۰۰۰ TPS است . فناوری بلاکچین TRON یکی از اولین‌ها در صنعت ارز دیجیتال است که پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری محتوای متمرکز را به کار می‌گیرد و قدرت بلاک چین را در فضا اعمال می‌کند؛ حذف واسطه‌ها اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه TRON را برای مصرف‌کنندگان محتوا کارآمدتر و مقرون‌ به‌ صرفه‌‌تر می‌کند و به طور بالقوه برای تولید کنندگان محتوا پاداش بیشتری در نظر می‌گیرد.

بخوانید  چرا آمریکا برای آینده هوش مصنوعی نگران است؟

اکوسیستم TRON از توکن‌های TRC-20 نیز پشتیبانی می‌کند، استانداردهای قراردادی که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های خود را در بلاک چین صادر کنند؛ به عنوان مثال USDT پرمصرف‌ترین استیبل کوین در جهان با ارزش بازار، یکی از پرکاربردترین دارایی‌های دیجیتالی است که از استاندارد TRC-20 استفاده می‌کند.

ارز دیجیتال ترون Tron چیست؟

نحوه کار ترون Tron

ترون TRON یکی از اولین و پیشروترین شبکه های بلاکچین است که با شعار ” تمرکززدایی از وب” بر ایجاد انقلابی در حوزه وب ۳٫۰ تمرکز دارد و علاوه بر قابلیت‌های بالای پردازش تراکنش، بسیار مقیاس‌پذیر بوده و قراردادهای هوشمند را به‌ طور مؤثر مدیریت می‌کند و می تواند از چندین کاربر به طور همزمان پشتیبانی کند.

ترون مانند شبکه اتریوم از ماشین مجازی (TVM (TRON Virtual Machine خود استفاده می کند که می تواند قراردادهای هوشمند را پشتیبانی کند.

بلاک چین TRON از مکانیزم اجماع اثبات سهام (DPoS) استفاده می‌کند و از توکن اصلی خود، TRX، برای شرط‌بندی، معامله و انجام تراکنش ها در اکوسیستم استفاده می کند.

بخوانید  چرا نمی‌توانند برای اتریوم دستگاه ASIC بسازند؟

TRON از سه لایه اصلی تشکیل شده است:

  1. لایه هسته

لایه هسته که اصلی‌ترین لایه ترون است شامل قراردادهای هوشمند، الگوریتم اجماع DPoS و توابع مدیریت حساب می‌شود.

  1. لایه ذخیره‌سازی

لایه ذخیره‌سازی TRON فضایی است که محتوا یا فایل ها ذخیره می شوند. این محتوا می‌تواند شامل ویدیو، موسیقی یا فایل‌های دیگر با داده‌های گسترده باشد.

  1. لایه کاربردی اپلیکیشن

این لایه از بلاکچین ترون لایه ای است که از توسعه برنامه های غیر متمرکز (dApps) پشتیبانی می‌کند.

اولین مرحله توسعه TRON ایجاد یک بستر رایگان و غیرمتمرکز جهت اشتراک گذاری محتوا و ذخیره فایل های متمرکز بود و سپس با معرفی Odyssey، انگیزه و اشتیاق فعالیت را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محتوا ایجاد کرد.

سومین توسعه ی ترون Great Voyage نام داشت و بر راه اندازی قابلیت های ICO در شبکه TRON متمرکز بود.

سازندگان محتوا می توانند با استفاده از این قابلیت ICO های شخصی یا توکن های برند خود را برای تقویت تعامل ایجاد و استفاده کنند.

بخوانید  کیف پول اتمیک ولت

آینده ارز دیجیتال ترون TRX چگونه خواهد بود ؟

امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که می‌خواهند وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند. ارز دیجیتال ترون کاملاً شناخته شده است؛ بنابراین از بابت امنیت آن می‌توانید آسوده‌خاطر باشید. با این حال باید این مسئله را نظر بگیرید که ترون یک شبکه غیر متمرکز و توزیع‌شده است به همین دلیل بخش زیادی از امنیت آن وابسته به رفتار کاربرانش خواهد بود. در واقع شما باید نسبت به نگهداری ارزهای دیجیتال خود و خرید و فروش آن‌ها در صرافی‌های معتبر هوشمندانه عمل کنید تا متحمل ضرر نشوید. همچنین بسیاری از افرادی که در بازار رمز ارزها فعال هستند، شبکه ترون را با توجه به اهدافی که دنبال می‌کند آینده‌دار تصور می‌کنند. شما می‌توانید تا حدودی به این رمز ارز به چشم یک سرمایه‌گذاری کم ریسک نگاه کنید. اگرچه هیچ‌کس نمی‌تواند درباره رشد چشم‌گیر قیمت ارز دیجیتال تورن نسبت به دیگر رمز ارزهای موجود در بازار نظری قطعی بدهد.

بخوانید  تحلیل اتریوم (26 دی 1402)

رمز ارز ترون چه مزایایی دارد؟

ارزهای دیجیتال زیادی وجود دارند که برخی از آن‌ها سودهای قابل توجهی را نصیب سرمایه‌گذارانشان کرده‌اند؛ اما مزیت ترون نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دیگر چیست؟ چه چیزی باعث شده که ارز دیجیتال ترون محبوبیت زیادی به دست آورد؟ اولین ویژگی جذاب این ارز دیجیتال، پایین بودن هزینه تراکنش آن است. در واقع هزینه هر تراکنش حدود ۰۰۰۰۰۵/۰ سنت بوده که این مبلغ نسبت به هزینه تراکنش بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر بسیار ناچیز شمرده می‌شود. دومین ویژگی منحصر به فردی که توانست به محبوب این رمز ارز کمک کند، امکان تراکنش نامحدود است. بلاکچین ترون می‌تواند در هر ثانیه بیش از هزار تراکنش را مدیریت کند.

این آمار در مقایسه با سایر رمز ارزهای دیگر مانند اتریوم که فقط امکان مدیریت پانزده تراکنش در هر ثانیه را دارد، دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. البته نمی‌توان انکار کرد که خالق ترون یعنی جاستین سان مهم‌ترین عامل در شناخته شدن و توسعه این ارز دیجیتال بوده است. او شخصیتی خاص و پرحاشیه‌ دارد. علاوه بر این مهارت و توانایی او در مدیریت ترون نیز بی‌تأثیر نبوده است. آمارهای اخیر نشان می‌دهد که در حال حاضر تعداد کاربران ترون به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

بخوانید  دامیننس (Dominance)چیست؟ و چه کاربردی در بازار ارز دیجیتال دارد؟

آیا ترون Trx گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است ؟

ارز دیجیتال ترون Tron چیست؟

ارز دیجیتال ترون TRON یک پلتفرم بلاکچین بزرگ با یک هدف فوق‌العاده است که با افزایش پذیرش وب ۳٫۰، اکوسیستم هایی مانند TRON توجه بیشتری از سوی جامعه توسعه‌دهندگان و کاربران را به خود جلب خواهند کرد. افزایش آگاهی می‌تواند بر عملکرد قیمت TRON تاثیر مثبت بگذارد و به نوبه خود می‌تواند فعالیت زنجیره ای را در شبکه افزایش داده و قیمت TRON، ارزش بازار TRX و حجم معاملات را در آینده بالاتر ببرد.

علاوه بر این، عملکرد کارآمد بلاک چین ترون، مقیاس‌پذیری و مکانیسم اثبات اجماع سهام با کارآمدی انرژی، آن را به یک پلتفرم جذاب برای توسعه برنامه های غیر متمرکز (dApps) تبدیل کرده است. همانطور که توسعه دهندگان بیشتری به دنبال جایگزین مناسبی برای اتریوم در راستای توسعه، ارتقا و بهبود برنامه های غیر متمرکز هستند، قیمت TRX و ارزش بازار می تواند بالاتر رفته و TRON را به عنوان یک دارایی دیجیتال ارزشمندتر کند.

بخوانید  تغییر تراکنش در حال انتظار اتریوم | چگونه تراکنش Pending اتریوم را تغییر دهیم؟

تاریخچه و بنیانگذاران ترون Trx

ارز دیجیتال ترون Tron چیست؟

جاستین سان بنیانگذار پروتکل TRON و مدیر عامل بنیاد TRON است که اکنون در یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور که در جولای ۲۰۱۷ تاسیس شده است، فعالیت می‌کند. این بنیاد مدت کوتاهی پس از تاسیس از طریق یک ICO برای توسعه بلاک چین ترون ۷۰ میلیون دلار جذب سرمایه داشت.

او که اصالتی چینی دارد در حال حاضر یکی از میلیونرهای فعال در حوزه رمز ارز محسوب می‌شود. سِمت‌های مهمی مانند کارشناس ارشد شرکت‌ بین‌المللی علی‌بابا در رزومه کاری او وجود دارد. فعالیت‌های جاستین سان فقط محدود به ارز دیجیتال نمی‌شود بلکه از او به عنوان خالق یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی چینی به نام پیوو نیز یاد می‌شود. همچنین او مدتی نیز مدیرعامل شرکت بیت تورنت بوده است. در حال حاضر پولونیکس و بیت تورنت که متعلق به جاستین سان هستند و دو شرکت بزرگ سامسونگ و اپرا از مهم‌ترین شرکای تجاری ترون به حساب می‌آیند.

بخوانید  تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی این هفته؛ همه نگاه‌ها به CPI

شبکه آزمایشی TRON در مارس ۲۰۱۸ با بلاکچین اکسپلورر و کیف پول تحت وب راه‌اندازی شد و کمی بعد راه‌اندازی شبکه اصلی TRON، در می ۲۰۱۸ منتشر شد که انتشار Odyssey 2.0 نیز نامیده می‌شود.

توکن Trx در ابتدا یک توکن Erc_20 بر بستر اتریوم بود که در جولای ۲۰۱۸ توسعه دهندگان TRON آن را به یک شبکه مستقل همتا به همتا تغییر دادند.

خدمات شبکه ترون در ابتدا، عمدتاً بر بازار آسیا متمرکز بود اما با گذشت زمان پس از تاسیس دفاتر در خارج از سنگاپور و سانفرانسیسکو تبدیل به یک شبکه جهانی شد.

در آوریل ۲۰۲۲، TRON اولین استیبل کوین غیرمتمرکز مبتنی بر رمزنگاری الگوریتمی غیرمتمرکز را که به دلار آمریکا وابسته بود (USDD) راه اندازی کرد. جاستین سان اعلام کرد که استیبل کوین USDD توسط TRON DAO با بیش از ۱۰ میلیارد دلار دارایی پشتوانه مدیریت می‌شود.

مراحل خرید ارز ترون TRX در اریترون :

  1. ثبت نام و احراز هویت:
بخوانید  معامله اسپات ارز دیجیتال | 0 تا 100 بازار اسپات Spot trading

ابتدا با استفاده از ایمیل یا شماره همراه در اریترون ثبت نام کنید.

آموزش تصویری ثبت نام در اریترون

سپس در صورتی که قصد خرید ارز با تومان را دارید لازم است سطح کاربری خود را از تریدر به برنزی ارتقا دهید تا امکان واریز و برداشت تومانی نیز برای شما فراهم شود، توجه داشته باشید در سطح تریدر امکان واریز و برداشت رمز ارز و معامله وجود دارد اما اینکه بتوانید واریز و برداشت تومانی هم داشته باشید می بایست احراز هویت سطح برنزی را انجام دهید.

آموزش تصویری ارتقا به سطح برنزی

  1. افزایش اعتبار (واریز تومان یا رمز ارز):

در این مرحله جهت افزایش اعتبار می توانید واریز رمز ارز یا تومان داشته باشید، همچنین در نظر داشته باشید بابت واریز به اریترون هیچ گونه هزینه و کارمزدی کسر نمی‌شود و دقیقا مبلغ واریزی به کیف پول شما اعمال می‌شود.

آموزش تصویری واریز تومانی آموزش تصویری واریز رمز ارز

  1. پس از واریز و افزایش اعتبار از ۲ روش امکان خرید و معامله ی ارز ترون TRX را دارید که می‌توانید با توجه به نیاز و اطلاعات خود بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب کنید.
بخوانید  آیا سال ۲۰۲۳ سومین سال «سبز» سپتامبر در تاریخ بیت کوین خواهد بود؟

روش اول : صرافی ساده یا تبدیل

این روش سریعترین و راحت ترین راه برای خرید ارز دیجیتال در اریترون است که شما از این طریق می توانید مستقیما تومان یا هر رمز ارز دیگری را به رمز‌‌ارز مورد نظر تبدیل کنید .معاملات از این قسمت با قیمت لحظه ای ارز انجام می شوند.

روش دوم : بازار جهانی یا ترید

در این قسمت شما امکان انواع سفارش گذاری ، تعیین حد سود و ضرر و مشاهده چارت ارز را دارید و فضای حرفه ای تری را برای معامله تجربه می کنید .

معاملات در صفحه ی بازار جهانی فقط با تتر انجام می‌شوند و در صورتی که تومان یا رمزارز دیگه ای دارید باید ابتدا به تتر تبدیل کرده و سپس برای خرید ارز مورد نظر اقدام کنید .

آموزش انواع سفارش گذاری در اریترون

نوشته ارز دیجیتال ترون Tron چیست؟ اولین بار در بلاگ اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها