تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :ارز دیجیتال دگ کوین؛ پروژه ای آینده دار یا کلاهبرداری؟

  • کد خبر : 2631903
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

دگ کوین یک پروژه ارز دیجیتال است که بر روی یک ساختار منحصر به فرد شناخته شده به عنوان یک گراف Acyclic Direct یا (DAG) عمل می کند. بر خلاف ارزهای دیجیتال قدیمی تر مبتنی بر بلاک چین، ساختار ارز دیجیتال دگ کوین اجازه می دهد تا معاملات سریع تر و مقیاس پذیر تر انجام شود. به طور متوسط، معاملات دگ کوین به طور کامل در عرض ۳۰ ثانیه تایید می شوند.
Dagcoin قصد دارد یک ارز دیجیتال جهانی را ارائه دهد که نه تنها برای تجارت بلکه برای استفاده روزمره است. ولی مهم است که توجه داشته باشید که دگ کوین با اتهامات مربوط به فعالیت های جعلی مواجه شده است. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال را بررسی کنیم.
پروژه ارز دیجیتال دگ کوین (dagcoin) چیست؟ پروژه دگ کوین یک طرح رمزنگاری است که هدف آن ارائه یک ارز دیجیتال سریع، امن و کاربر پسند برای استفاده روزمره است. در سال ۲۰۱۷ توسط یک تیم از توسعه دهندگان به رهبری نیلز گروسبرگ راه اندازی شد و بر اساس تکنولوژی DAG-chain است.ارز دیجیتال دگ کوین طراحی شده است که یک جایگزین عملی برای ارزهای سنتی فیات، با هزینه های معامله کم و زمان تایید سریع باشد.همچنین چندین ویژگی منح..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دگ کوین یک پروژه ارز دیجیتال است که بر روی یک ساختار منحصر به فرد شناخته شده به عنوان یک گراف Acyclic Direct یا (DAG) عمل می کند. بر خلاف ارزهای دیجیتال قدیمی تر مبتنی بر بلاک چین، ساختار ارز دیجیتال دگ کوین اجازه می دهد تا معاملات سریع تر و مقیاس پذیر تر انجام شود. به طور متوسط، معاملات دگ کوین به طور کامل در عرض ۳۰ ثانیه تایید می شوند.

Dagcoin قصد دارد یک ارز دیجیتال جهانی را ارائه دهد که نه تنها برای تجارت بلکه برای استفاده روزمره است. ولی مهم است که توجه داشته باشید که دگ کوین با اتهامات مربوط به فعالیت های جعلی مواجه شده است. با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال را بررسی کنیم.

پروژه ارز دیجیتال دگ کوین (dagcoin) چیست؟

پروژه دگ کوین یک طرح رمزنگاری است که هدف آن ارائه یک ارز دیجیتال سریع، امن و کاربر پسند برای استفاده روزمره است. در سال ۲۰۱۷ توسط یک تیم از توسعه دهندگان به رهبری نیلز گروسبرگ راه اندازی شد و بر اساس تکنولوژی DAG-chain است.ارز دیجیتال دگ کوین طراحی شده است که یک جایگزین عملی برای ارزهای سنتی فیات، با هزینه های معامله کم و زمان تایید سریع باشد.همچنین چندین ویژگی منحصر به فرد ارائه می دهد مانند: توانایی ارسال معاملات بدون نیاز به آدرس گیرنده، یک کیف پول چند ارزی که از چندین ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می کند و غیره.

یکی از اهداف اصلی پروژه Dagcoin این است که ترویج مشارکت مالی و توانمند سازی افراد در سراسر جهان برای کنترل امور مالی خود فراهم کند. برای این منظور، این تیم شبکه ای از بازرگانان و ارائه دهندگان خدمات را ایجاد کرده است که ارز دیجیتال دگ کوین را به عنوان پرداخت می پذیرند و با چندین سازمان برای ارائه آموزش مالی و پشتیبانی از جوامع محروم همکاری می کنند.پروژه دگ کوین توجه را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جذب کرد و سپس مبحث کلاهبرداری بودن آن مطرح شد.

ارز دیجیتال دگ کوین چگونه کار می‌کند؟ آیا می توان از دگ کوین سود کرد؟

دگ کوین یک ارز دیجیتال است که بر اساس ساختار DAG عمل می‌کند. برای خرید دگ کوین، می‌توانید مقداری پول را به صرافی SwipeX واریز کنید و به همان مقدار ارز DAG دریافت کنید. با سرمایه‌گذاری بیشتر، می‌توانید دگ کوین بیشتری دریافت کنید یعنی اگر ۴۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنید برای مثلا ۴۵۰۰ ارز دیجیتال دگ کوین دریافت خواهید کرد.

دگ کوین به عنوان یک شرکت هرمی عمل می کند و برای دریافت پاداش، شما باید افراد دیگری را به پروژه جذب کنید.چرا می گوییم دگ کوین یک شرکت هرمی است؟ زیرا افراد را با وعده سود بیشتر به سرمایه گذاری ترغیب می شوند. شما برای دریافت سود بیشتر باید زیر مجموعه اضافه کنید یعنی دیگران را نیز به این رز دیجیتل جذب کنید. همچنین مکانیزم بازاریابی پیچیده ای دارد و غیره.

قطعا قرار نیست از ارز دیجیتال دگ کوین سود بدست بیاورید، در ابتدا عده ۱۰ درصد از سود زیر مجموعه هایتان را می دهند ولی بعدتر متوجه می شوید که تنها ۳ درصد را حساب می کنند و باقی به ۸ ماه بعد موکول می شود. شک و شبه های زیادی درباره کلاهبرداری بودن این ارز دیجیتال وجود دارد که جلوت بررسی خواهیم کرد.

اثبات کلاهبرداری بودن ارز دیجیتال دگ کوین

در اینجا شواهدی که برای ادعای کلاهبرداری بودن ارز دیجیتال دگ کوین وجود دارد را برایتان شرح خواهی داد:

ارز دیجیتال دگ کوین به عنوان یک ارز دیجیتال جهانی با پتانسیل افزایش قابل توجه قیمت ارائه شده است، تشویق مردم به سرمایه گذاری در آن و جذب دیگران برای پیوستن به سیستم.

شرکت مرتبط با Degcoin، به نام Saxes Fakturi، به عنوان یک شرکت بزرگ با ۱۵۰ کارمند توصیف شده است. با این حال، هیچ اشاره ای به دگ کوین در وب سایت Saxes Fakturi وجود ندارد و ماهیت وب سایت مشخص نیست، بیشتر شبیه یک فروشگاه آنلاین نسبت به یک شرکت در حال توسعه یک ارز دیجیتال جهانی است.هیچ صفحه رسمی توییتر برای این شرکت وجود ندارد و صفحات موجود برای مدتی به روز نشده اند.

شواهدی وجود دارد که Degcoin را به پروژه کلاهبرداری Van Coin به نام OneCoin مرتبط می کند. یکی از سازمان دهندگان این پروژه دستگیر و به ۴۰ سال زندان محکوم شد. بنیانگذاران دگ کوین، نیلز گراسبرگ و کریس رس، ارز دیجیتال دگ کوین را در صفحات لینکدین خود ذکر نکرده اند.

سوئیپ‌اکس، صرافی که ارز دیجیتال دگ کوین را معامله می کند در هیچ کدام از وب‌سایت‌های رسمی مانند کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) ذکر نشده گویا صرافی صوری فقط برای ظاهر سازی و معاملات جعلی دگ کوین است.تاریخ تاسیس ساکسس فکتوری و تعداد کارکنان آن دروغ می باشد همچنین آدرس شرکت یک آدرس جعلی است.

Dagcoin‌ و OneCoin، دو پروژه با یک هدف

Dagcoin و OneCoin دو پروژه هستند که به دلیل شباهت در اهداف و فعالیت های جعلی ادعایی با یکدیگر در ارتباط بوده اند.دگ کوین و وان کوین هر دو پروژه های ارز دیجیتال هستند که در فضای ارزهای دیجیتال توجه و بحث و جدل را به خود جلب کرده اند. هر دو پروژه ادعا می کنند که یک ارز دیجیتال غیر متمرکز را ارائه می دهند که می تواند برای معاملات مختلف استفاده شود.

OneCoin در اوایل دهه ۲۰۱۰ توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد، با این ادعا که تبلیغ کنندگان آن را تبدیل به رمز ارز بزرگ بعدی می کنند. این پروژه تعداد زیادی از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد که به آنها قول بازده بالای سرمایه گذاری هایشان داده شده بود.

با این حال، تحقیقات نشان داد که OneCoin به عنوان یک طرح هرمی عمل می کند، جایی که پول سرمایه گذاران جدید برای پرداخت سرمایه گذاران قبلی استفاده می شود. روجا ایگناتوا ملکه گمشده ارزهای دیجیتال، بنیانگذار OneCoin، به اتهام کلاهبرداری، پولشویی و سایر جرایم متهم شد. این پروژه به طور گسترده ای به عنوان یک کلاهبرداری در نظر گرفته شده است.

در سایت businessforhome.org در قسمت Top Earners Ranks فهرست افرادی است که بیشترین درآمد را از نتورک مارکتینگ دارند را می بینیم. طبق چیزی که این سایت نشان می دهد افرادی با نام‌های «Igor Alberts» و «Andreea Cimbala» از دگ کوین، بیشترین درآمد را در این حوزه دارند ولی این دو نفر چه کسای هستند؟

این اسامی، نام هایی هستند که دقیقا چند سال قبل به عنوان پردرآمد ترین افراد از وان کوین معرفی شده بوند. همین نشان دهنده ارتباط این دو پروژه کلاهبرداری با یکدیگر است.از سوی دیگر، دگ کوین و وان کوین از نظر اهداف و ساختار نیز بهم شباهت زیادی دارند.

Dagcoin ادعا می کند که یک ارز دیجیتال جهانی است که هدف آن ارائه معاملات سریع و امن است. مانند وان کوین، ارز دیجیتال دگ کوین نیز نیز با اتهامات مبنی بر اینکه یک طرح هرمی است، مواجه شده است. منتقدان استدلال می کنند که رز دیجیتال دگ کوین بر اساس یک مدل مشابه عمل می کند، جایی که شرکت کنندگان تشویق می شوند تا اعضای جدیدی جذب کنند و از سرمایه گذاری های خود کمیسیون کسب کنند. همه‌ی این موارد این دو پروژه کلاهبرداری را به یکدیگر مرتبط می کند.

وضعیت کنونی پروژه دگ کوین

شما با سرچ اسم ارز دیجیتال دگ کوین Dagcoin به آسانی می توانید‌ به وب سایت رسمی این پروژه یروید. به دلیل نبود شاکی خصوصی با اینکه همه شواهد پانزی بودن این پروژه را ثابت می کند ولی وب سایت آن همچنان در دسترس است. این پروژه بیشتر بر روی کشورهای درحال توسعه متمرکز است تا با کسب درآمد دلاری مردم را فریب دهد. همچنان امکان سرمایه گذاری در پروژه دگ کوین فراهم است ولی افراد هوشیار اند و در دام این کلاهبرداری نخواهند افتاد.

آیا دگ کوین ارزی آینده دار و مناسب سرمایه گذاری است یا یک دروغ و روشی برای کلاهبرداری!؟

بر اساس اطلاعات موجود، واضح است که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال دگ کوین عاقلانه نمی باشد. این ارز توسط یک طرح هرمی هدایت می شود که هدف آن سود جویی از افرادی که در کشورهای درحال توسعه مثل ایران هستند می باشد. مهم است که قبل سرمایه گذاری در هر پروژه ای تمام جوانب آن را بررسی کنید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها