تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :ارز دیجیتال سیف مون safe moon چیست؟

  • کد خبر : 2613048
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
لورس :ارز دیجیتال سیف مون safe moon چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارز دیجیتال یا همان رمز ارز دنیایی سراسر تنوع و شگفتی است که با ورود به آن ضمن تجربه سودهای کلان، مفهوم ریسک و هیجان را نیز تجربه می‌کنیم. یکی از ارزهایی که شاید تاکنون اسم آن را شنیده باشید ارز دیجیتال سیف مون است. این ارز یکی از جدیدترین رمز ارزهایی است که به تازگی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است. در سال گذشته که بیت کوین و اتریوم سقف تاریخی خود را رد کردند این ارز نیز رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد.
جدید بودن ارز دیجیتال سیف مون Safe moon و رشد نجومی و غیر منتظره آن دو فاکتور مهمی است که موجب شد یکباره سرمایه گذاران بسیاری به آن توجه کنند.
در این مطلب قرار است به‌طور کامل ارز سیف مون را به شما معرفی کنیم و همچنین به بررسی تاریخچه سیف مون، تحلیل و آینده ارز دیجیتال سیف مون و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.
توجه داشته باشید قبل از هر چیزی لازم است بدانید ارز دیجیتال چیست و با نحوه تحلیل داده ها و انواع سفارش‌گذاری آشنابشید و سپس اقدام به معامله کنید.
صرافی ارز دیجیتال اریترون با ارائه بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز بیش‌ترین تعداد ارز دیجیتال را در بین صرافی های ایرانی پشتیبانی می‌کند و ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز دیجیتال یا همان رمز ارز دنیایی سراسر تنوع و شگفتی است که با ورود به آن ضمن تجربه سودهای کلان، مفهوم ریسک و هیجان را نیز تجربه می‌کنیم. یکی از ارزهایی که شاید تاکنون اسم آن را شنیده باشید ارز دیجیتال سیف مون است. این ارز یکی از جدیدترین رمز ارزهایی است که به تازگی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است. در سال گذشته که بیت کوین و اتریوم سقف تاریخی خود را رد کردند این ارز نیز رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد.

جدید بودن ارز دیجیتال سیف مون Safe moon و رشد نجومی و غیر منتظره آن دو فاکتور مهمی است که موجب شد یکباره سرمایه گذاران بسیاری به آن توجه کنند.

بخوانید  بله، این بچه واقعاً با دستکاری قراردادهای هوشمند اتریوم، 300 میلیون دلار را از بین برد!

در این مطلب قرار است به‌طور کامل ارز سیف مون را به شما معرفی کنیم و همچنین به بررسی تاریخچه سیف مون، تحلیل و آینده ارز دیجیتال سیف مون و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

توجه داشته باشید قبل از هر چیزی لازم است بدانید ارز دیجیتال چیست و با نحوه تحلیل داده ها و انواع سفارش‌گذاری آشنابشید و سپس اقدام به معامله کنید.

صرافی ارز دیجیتال اریترون با ارائه بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز بیش‌ترین تعداد ارز دیجیتال را در بین صرافی های ایرانی پشتیبانی می‌کند و همچنین از معاملات توکن SFM نیز پشتیبانی می‌کند؛ در انتهای این مقاله به آموزش خرید توکن SFM می‌پردازیم.

معرفی ارز دیجیتال سیف مون Safe Moon

Safe moon با هدف کنترل نوسانات قیمتی در بازار ارز‌های‌ دیجیتال و با شعار به سمت ماه (to the moon) در مارس ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی شد و در دسامبر ۲۰۲۱ در راستای بهبود سرعت، امنیت و کیفیت عملکرد پلتفرم خود از Safe Moon ورژن ۲ (Safe Moon V2 ) رونمایی کرد و سواپ با ریت ۱:۱۰۰۰ انجام شد؛ به این صورت که هر توکن جدید این پلتفرم معادل یک هزارم توکن‌های قدیمی است و در مقابل قیمت هر توکن جدید حدودا ۱۰۰۰ برابر توکن قدیمی این پلتفرم است؛ به طور مثال اگر کاربری ۱۰۰۰ واحد توکن Safe Moon داشته باشد با انتقال آن به ورژن ۲ ، ۱ واحد توکن SFM دریافت می‌کند. این ارز از جهتی شبیه به بیت‌کوین است؛ اما تفاوت‌های اساسی نیز با بیت‌کوین دارد.

بخوانید  ریزش رمز ارزها/ اتریوم 3 برابر بیت کوین افت کرد

طبق مطالب وب سایت رسمی سیف‌مون ارز Safe moon با نماد SFM یک دارایی غیر متمرکز (DeFi) بوده که دارای چهار عملکرد اصلی انعکاس (Reflection) ، تولید یا استخراج توکن( LP Acquisition)، توکن سوزی (Token Burn) و سرمایه گذاری در صندوق سرمایه (Growth Fund) است و هدف از انجام این موارد کنترل قیمت دارایی و حفظ ثبات ارزش آن است.

در حال حاضر سیف‌مون بیشتر از همیشه به گسترش، انتقال و ارتقا فناوری خود می‌پردازد. پروتکل Safe moon به دارندگان توکن SFM این امکان را می‌دهد تا با نگهداری SFM و انجام تراکنش در این پروتکل مقادیر بیشتری از توکن SFM دریافت کنند. همچنین توکن سوزی این دارایی در طول زمان باعث افزایش ارزش آن می شود و آن را به یک ارز دیجیتال کاهش دهنده تورم تبدیل می‌کند.

این پروتکل به لطف محبوبیت روزافزون خود، اهداف و برنامه‌های راه بلندپروازانه‌ای دارد و وعده‌ی ارائه چندین محصول جدید تا پایان سال ۲۰۲۳ را داده است.

بخوانید  طبق گفته ی برایان آرمسترانگ: یکی از اولویت‌های اصلی رأی‌دهندگان انتخابات ۲۰۲۴، ارزهای دیجیتال خواهد بود!/جزئیات

همانطور که در ابتدا گفته شد، دقیقا مارس سال ۲۰۲۱ بود که این ارز به صورت رسمی رونمایی شد و در حال حاضر که حدودا سه سال از رونمایی آن می‌گذرد بیش از ۲ میلیون سرمایه‌گذار در حال خرید و فروش آن هستند.

توسعه‌دهندگان این ارز معتقدند که سیف‌مون یک رمز ارز نیست بلکه یک توکن است که در دسته امور مالی

غیر متمرکز جای می‌گیرد. به صورت خلاصه در تعریف ارز دیجیتال سیف مون باید گفت:

سیف‌مون یک توکن DIFI و غیر متمرکز است که بر بستر بلاکچین بایننس اسمارت چین رشد کرده.

قیمت این توکن در حال حاضر کمتر از یک دلار است ولی آینده روشنی در انتظار اوست. جهت اطلاع دقیق از قیمت ارزهای دیجیتال می‌توانید به صفحه لیست قیمت ارزهای دیجیتال مراجعه نمایید.

نکته مهمی که موجب شده دارندگان این ارز به فکر فروش آن نباشند این است که هر سرمایه‌گذاری که سیف مون را بفروشد باید ۱۰ درصد به عنوان کارمزد پرداخت کند که این ده درصد بین سایر سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود.

بخوانید  بزرگترین حرکت های قیمتی در سال 2019

یکی از بزرگترین نقدهایی که به ارز سیف مون وارد است و اکثرا آن را قبول دارند این است که همچون بیت‌کوین از هدف اصلی خود فاصله گرفته و به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

ارز دیجیتال سیف مون safe moon چیست؟

ارز دیجیتال سیف مون، نقشه راهی برای کسب سود کلان

همانطور که گفتیم شعار این ارز ایمن به سوی ماه است که به تازگی طرفداران ارز دیجیتال دوج کوین نیز از آن استفاده می‌کنند؛ زیرا معتقدند قیمت این ارز تا ماه ادامه دارد.

تا امروز و تا همین لحظه توکن‌های بسیاری خلق شدند و در مدت کوتاهی از بین رفتند؛ اما خالقان سیف مون مدعی هستند که با بکارگیری استراتژی خاصی می‌توانند از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنند.

این استراتژی عبارتند از:

توکن سوزی دستی:

در این روش به جای اینکه یک روش توکن سوزی مداوم را پیش گیرند؛ از توکن سوزی کنترل شده استفاده می‌کنند.

استفاده از این روش در میان مدت موجب افزایش ارزش توکن‌های موجود حفظ شود و موجودی سرمایه‌گذاران در طولانی مدت دستخوش تغییرات نشود.

بخوانید  هشدار مهم لجر به دارندگان اتریوم و پالیگان: مراقب NFTهای کلاهبرداری باشید!

پاداش‌های استاتیک:

پاداش استاتیک یا همان پاداش شرطی زمانی پرداخت می‌شود که حجم معاملات شما از حد تعیین شده‌ای بیشتر باشد؛ از طرفی با این روش از فشار فروش توسط خریداران اولیه نیز می‌کاهند. پاداش استاتیک سرمایه‌گذاران را به خرید توکن مشتاق کرده که همین موضوع موجب جذب نقدینگی خواهد شد.

جمع آوری نقدینگی:

سیف هاون با کسب تجربه از توکن‌های پیشین که در جمع آوری نقدینگی دچار مشکل شدند و افول کردند تصمیم گرفت بخشی از تمرکز خود را به این بخش معطوف کند.

توسعه‌دهندگان سیف مون با هدف جمع آوری نقدینگی یک استخر نقدینگی طراحی کرد که از طرفی به مکانیزم توکن سوزی متصل است و از طرفی با دریافت مالیات از فروشندگان و خریداران می‌تواند بخشی از نقدینگی خود را جبران کند.

اهداف ارز دیجیتال سیف مون

ارز دیجیتال سیف مون safe moon چیست؟

بنیان‌گذاران سیف‌مون معتقدند که این ارز را با هدف حل ایرادات و مشکلات اساسی سایر ارزها راه‌اندازی کرده اند. هدف اصلی این ارز مقابله با نوسانات شدید قیمت ارزها و توکن‌هاست که موجب می‌شود افراد به سرعت دارایی خود را به فروش برسانند و برای حل این موضوع ۱۰ درصد جریمه برای فروش توکن سیف هاون در نظر گرفته است.

بخوانید  آموزش استخراج بیت کوین و معرفی انواع استخراج ارز دیجیتال

هدف مهم دیگری که سیف مون به دنبال محقق شدن آن است فعالیت به عنوان یک صرافی غیر قابل معاوضه است؛ همچنین اهدافی خیرخواهانه در جهت کمک به پروژه‌های خیریه در آفریقا و ایجاد اپلیکیشن‌هایی برای آموزش کریپتو را نیز در سر دارد.

چنانچه پس از بررسی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال این توکن تصمیم به خرید SFM گرفتید؛ می‌توانید از طریق صرافی اریترون آن را با چند کلیک ساده به صورت آنلاین و کاملا قانونی تهیه کنید.

در خبری جدید که از جانب خالق این توکن منتشر شده است اینگونه عنوان شده است ” صبر کن، ما بایننس را لیست می‌کنیم…”

او در نظر دارد ارزهایی همچون بیت‌کوین ، اتریوم، دوج و بایننس کوین را در ولت خود اضافه کند.

دقیقا همان زمان بود که بایننس اعلام کرد که آیا با اضافه کردن ارز سیف مون آیا این ارز بایننس را لیست می‌کند؟ که با انتشار این خبر مشخص شد بایننس نیز در سیف هاون لیست می‌شود.

بخوانید  چرا هاوینگ بیت کوین برای ماینرها به یک چالش تبدیل می‌شود؟

آیا سیف مون در بایننس لیست شده است؟

از آن جایی‌ که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر ریسک است، اگر قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه را دارید باید حتما ارزهایی را انتخاب کنید که در اکثر صرافی‌های معتبر درج شده باشد. اریترون یکی از صرافی‌هایی است که با خیالی راحت و آسوده می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال ماننده ارز اتریوم، کاردانو یا ارز شیبا و همچنین سیف‌مون را از آن خریداری نمایید.لازم است بدانید سیف‌مون هنوز در بایننس لیست نشده است.

آینده ارز دیجیتال سیف مون

در ادامه به بررسی چشم انداز کلی و آینده ارز دیجیتال سیف مون می‌پردازیم. به طور کلی با بررسی برنامه‌های این توکن متوجه می‌شوید که اهداف متعددی را دنبال می‌کند و برای رسین به آن‌ها اقداماتی اساسی و بنیادین انجام داده است.

در ادامه به مهم‌ترین اقداماتی که در چند وقت اخیر انجام شده اشاره می‌کنیم.

  • نفوذ به بازارهای آفریقایی
  • افزایش تیم
  • راه‌اندازی برنامه کیف پول و بازی
بخوانید  بیفی فایننس چیست؟ آشنایی با پلتفرم تجمیع کننده سود Beefy Finance

یکی از چشم اندازهای کاربردی و اساسی سیف مون کامل کردن کیف پول و بازی در سال ۲۰۲۱ بود؛ علاوه بر این راه‌اندازی صرافی NFT و ادغام مجموعه با بازارهای آفریقایی است که اگر به درستی انجام شود نتایج شگفت‌انگیزی را رقم خواهد زد.

آنچه در برنامه کاری سیف‌مون آمده است تکمیل کردن برنامه آموزش خود، آغاز پروژه خیریه، انتشار بازی ویدئویی و افزایش ۲۵ درصدی نیروی کار است.

ارز دیجیتال سیف مون safe moon چیست؟

چه مزایا و امکاناتی با سواپ safe moon به safe moon v2 اضافه شد ؟

  1. با هدف استفاده بیشتر توسعه‌دهندگان از سیف‌مون برای ساخت پلتفرم‌های مختلف کارمزد معامله از ۱۰ درصد به ۲ درصد کاهش پیدا کرد .
  2. با توجه به کاهش تعداد توکن ها پس از سواپ ورژن ۲ حجم معاملات رشد چشمگیری داشته است .
  3. امکان اضافه کردن استخر‌های نقدینگی جدید در ورژن ۲ سیف مون
  4. ارتقا و بهبود امنیت پروتکل safe moon در برابر تهدیدات مختلف

مراحل خرید ارز کامپاند SFM در اریترون :

  1. ثبت نام و احراز هویت:

ابتدا با استفاده از ایمیل یا شماره همراه در اریترون ثبت نام کنید.

بخوانید  معامله اسپات (Spot) چیست و چه تفاوتی با معامله فیوچرز (Futures) دارد؟

آموزش تصویری ثبت نام در اریترون

سپس در صورتی که قصد خرید ارز با تومان را دارید لازم است سطح کاربری خود را از تریدر به برنزی ارتقا دهید تا امکان واریز و برداشت تومانی نیز برای شما فراهم شود، توجه داشته باشید در سطح تریدر امکان واریز و برداشت رمز ارز و معامله وجود دارد اما اینکه بتوانید واریز و برداشت تومانی هم داشته باشید می بایست احراز هویت سطح برنزی را انجام دهید.

آموزش تصویری ارتقا به سطح برنزی

  1. افزایش اعتبار (واریز تومان یا رمز ارز):

در این مرحله جهت افزایش اعتبار می توانید واریز رمز ارز یا تومان داشته باشید، همچنین در نظر داشته باشید بابت واریز به اریترون هیچ گونه هزینه و کارمزدی کسر نمی‌شود و دقیقا مبلغ واریزی به کیف پول شما اعمال می‌شود.

آموزش تصویری واریز تومانی آموزش تصویری واریز رمز ارز

  1. پس از واریز و افزایش اعتبار از ۲ روش امکان خرید و معامله ی ارز کامپاند SFM را دارید که می‌توانید با توجه به نیاز و اطلاعات خود بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب کنید.
بخوانید  شبکه توموچین چیست؟ معرفی شبکه بلاکچین TomoChain و کاربرد های آن

روش اول : صرافی ساده یا تبدیل

این روش سریعترین و راحت ترین راه برای خرید ارز دیجیتال در اریترون است که شما از این طریق می توانید مستقیما تومان یا هر رمز ارز دیگری را به رمز‌‌ارز مورد نظر تبدیل کنید .معاملات از این قسمت با قیمت لحظه ای ارز انجام می شوند.

روش دوم : بازار جهانی یا ترید

در این قسمت شما امکان انواع سفارش گذاری ، تعیین حد سود و ضرر و مشاهده چارت ارز را دارید و فضای حرفه ای تری را برای معامله تجربه می کنید .

معاملات در صفحه ی بازار جهانی فقط با تتر انجام می‌شوند و در صورتی که تومان یا رمزارز دیگه ای دارید باید ابتدا به تتر تبدیل کرده و سپس برای خرید ارز مورد نظر اقدام کنید .

آموزش انواع سفارش گذاری در اریترون

در انتها تاکید می‌کنیم که اطلاعات فوق صرفا اخبار و گزارشاتی است که با هدف افزایش آگاهی ارائه می‌شود و بهتر است هیچ کدام از موارد فوق را سیگنال خرید یا فروش تلقی نکنید.

نوشته ارز دیجیتال سیف مون safe moon چیست؟ اولین بار در بلاگ اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها