تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

  • کد خبر : 2621360
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
لورس :ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هوش مصنوعی را می‌توان با اطمینان مهم‌ترین تکنولوژی قرن بیست و یک نامید. این تکنولوژی در آینده بشریت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. با این حال تنها چند کمپانی بزرگ به صورت متمرکز در حال توسعه هوش مصنوعی هستند و این موضوع افراد زیادی را نگران می‌کند. یکی از شگفت‌انگیزترین پروژه‌های ارز دیجیتال هوش مصنوعی که نوید هوش مصنوعی غیرمتمرکز را به کاربران اینترنت می‌دهد، پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت (SingularityNET) است.
این مقاله بررسی دقیقی از پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است که علاوه بر ماهیت آن، عملکرد این پروژه را نیز بررسی می‌کند. در ادامه‌ی مقاله ابزارهای در حال توسعه در SingularityNET را بررسی کرده و توکن AGIX را معرفی می‌کنیم. در نهایت نیز استیکینگ این توکن و سایر تکنولوژی‌های مرتبط با پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت را بررسی می‌کنیم.
برای خرید سینگولاریتی نت و بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال دیگر به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید. ارز دیجیتال سینگولاریتی نت چیست؟ ارز دیجیتال سینگولاریتی نت یک پلتفرم غیرمتمرکز است که خدمات هوش مصنوعی را به صورت غیرمتمرکز به کاربران ارائه می‌دهد. ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هوش مصنوعی را می‌توان با اطمینان مهم‌ترین تکنولوژی قرن بیست و یک نامید. این تکنولوژی در آینده بشریت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. با این حال تنها چند کمپانی بزرگ به صورت متمرکز در حال توسعه هوش مصنوعی هستند و این موضوع افراد زیادی را نگران می‌کند. یکی از شگفت‌انگیزترین پروژه‌های ارز دیجیتال هوش مصنوعی که نوید هوش مصنوعی غیرمتمرکز را به کاربران اینترنت می‌دهد، پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت (SingularityNET) است.

این مقاله بررسی دقیقی از پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است که علاوه بر ماهیت آن، عملکرد این پروژه را نیز بررسی می‌کند. در ادامه‌ی مقاله ابزارهای در حال توسعه در SingularityNET را بررسی کرده و توکن AGIX را معرفی می‌کنیم. در نهایت نیز استیکینگ این توکن و سایر تکنولوژی‌های مرتبط با پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت را بررسی می‌کنیم.

  • برای خرید سینگولاریتی نت و بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال دیگر به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت چیست؟

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت یک پلتفرم غیرمتمرکز است که خدمات هوش مصنوعی را به صورت غیرمتمرکز به کاربران ارائه می‌دهد. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد پروژه‌های هوش مصنوعی خود را توسعه دهند. ارز دیجیتال سینگولاریتی نت، توسعه‌ی هوش مصنوعی را با دموکراسی و عدم تمرکز در بلاک چین ممکن می‌کند و به توسعه‌دهندگان مستقل اجازه کسب درآمد می‌دهد.

امروزه در همه زمینه‌ها تاثیر هوش مصنوعی مشاهده می‌شود. با این حال توسعه و برقراری هوش مصنوعی، با چندین چالش بزرگ مواجه است. این چالش‌ها باعث شده‌اند کاربران نگران آینده هوش مصنوعی باشند و پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت برای حل بخش مهمی از این مشکلات ایجاد شده است. برخی از این چالش‌ها شامل موارد زیر هستند.

  • عدم امکان همکاری میان سیستم‌ها و ارائه کنندگان هوش مصنوعی
  • هزینه بسیار بالای توسعه هوش مصنوعی و مشکلات دسترسی به هوش مصنوعی
  • درگیری و مشکلات اخلاقی و اجتماعی درباره مالکیت و حاکمیت هوش مصنوعی

با توجه به محدودیت‌های موجود، حل کردن این چالش‌ها دشوار به نظر می‌رسد. پروژه سینگولاریتی نت یک پروژه بر پایه بلاک چین است که سعی دارد این چالش‌ها را حل کند. به لطف پروژه سینگولاریتی نت، همه افراد مختلف می‌توانند پروژه‌های هوش مصنوعی ایجاد کنند، توسعه دهند و از طریق آن‌ها کسب درآمد کنند.

پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت، پلتفرمی است که تلاش می‌کند یک هوش مصنوعی عمومی را در اختیار تمام کاربران قرار دهد. نکته مهم درباره SingularityNET این است که اجازه می‌دهد کاربران به صورت دموکراتیک پروژه‌های هوش مصنوعی ایجاد کنند و البته از طریق این پروژه‌های هوش مصنوعی، درآمد کسب کنند.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت چگونه کار می‌کند؟

نحوه عملکرد پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی بدین صورت است که این پروژه با استفاده از بلاک چین، به ماموران [agents] هوش مصنوعی اجازه می‌دهد با یکدیگر تعامل کنند، خدمات ارائه دهند و پرداخت‌های مختلف انجام دهند. بلاک چین اجازه می‌دهد بدون هیچ گونه تمرکز و واسطه خدمات مختلفی ارائه شوند. SingularityNET با استفاده از بلاک چین، تضمین می‌کند تمام کاربران بدون هیچ‌گونه واسطه‌ و تمرکزی فعالیت‌های خود را انجام دهند.

علاوه بر این SingularityNET از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند تا به راحتی قوانین و مقررات شبکه را تعریف کرده و به خوبی و با دقت آن‌ها را اجرا کند. بیایید با یک مثال عملی، نحوه کار ارز دیجیتال سینگولاریتی را بررسی کنیم. تصور کنید شما نیاز دارید یک هوش مصنوعی برایتان درباره یک موضوع به خصوص، شعر بنویسید. حالا باید بررسی کنیم در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت، این درخواست شما چگونه پردازش می‌شود.

شما ابتدا با خرید AGIX، وارد پلتفرم سینگولاریتی می‌شوید، درخواست خود را ثبت کرده و منتظر تایید شبکه می‌مانید. اگر درخواست شما تایید شود، شما می‌توانید قرارداد هوشمند را تایید کرده و منتظر انجام شدن درخواست خودتان بمانید. از دیدگاه شبکه، درخواست شما ثبت می‌شود و سینگولاریتی درخواست را به سمت عامل‌های هوش مصنوعی ارسال می‌کند.

عامل‌های هوش مصنوعی بر اساس توانایی خود، درخواست را تایید می‌کنند. درخواست تایید به شبکه ارسال می‌شود و شبکه یک قرارداد هوشمند را برای این درخواست تولید کرده و برای کاربر ارسال می‌کند. اگر کاربر قرارداد هوشمند را تایید کند، درخواست اجرا شده و با اجرا شدن درخواست، قرارداد هوشمند مبلغ هزینه را از حساب کاربر برداشته و به حساب عامل هوش مصنوعی ارسال می‌کند.

حالا تصور کنید برای نوشتن شعر مورد نظر شما، یک پروژه هوش مصنوعی کافی نباشد. در چنین حالتی سینگولاریتی عامل‌های هوش مصنوعی را به یکدیگر وصل می‌کند و آن‌ها نیز با یکدیگر تعامل خواهند داشت. این عامل‌ها نیز برای پرداخت میان خودشان از توکن AGIX استفاده می‌کنند. قراردادهای هوشمند میان کاربران و عامل‌های هوش مصنوعی و همچنین میان عامل‌های هوش مصنوعی اجرا می‌شوند.

این نوع عملیات‌ها به پروژه‌های هوش مصنوعی اجازه همکاری با یکدیگر را می‌دهد تا تسک‌های پیچیده و دشوار را با همکاری حل کنند. این شرایط به کاربران هم اجازه می‌دهد درخواست خدمات هوش مصنوعی که در حال حاضر در شبکه وجود ندارد را ثبت کرده و پس از اجرا، از آن استفاده کنند. در واقع سینگولاریتی نت یک بازار غیرمتمتمرکز برای خدمات هوش مصنوعی برای کاربران و توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کند.

ابزارهای در حال توسعه در SingularityNET

ابزارهای نرم افزاری که در ارز دیجیتال سینگولاریتی در حال توسعه هستند، برای ایجاد، کشف و استفاده از خدمات غیرمتمرکز هوش مصنوعی اهمیت زیادی دارند. کاربردهای اصلی این ابزارها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • این ابزارها رابط کاربرپسند و زبان استانداردی برای دسترسی و تعامل ارائه دهندگان و مصرف کنندگان هوش مصنوعی ایجاد می‌کنند.
  • این ابزارها می‌توانند مقیاس‌پذیری و عملکرد شبکه را با بهینه‌سازی فرایند و وظایف هوش مصنوعی افزایش می‌دهند.
  • ابزارهای موجود در شبکه سینگولاریتی، کاربران شبکه را تشویق می‌کنند تا با استیکینگ ارز دیجیتال خود، به امنیت و حاکمیت شبکه کمک کنند.
  • این ابزارها به کاربران و توسعه‌دهندگان کمک می‌کنند، هوش مصنوعی عمومی با تحقیق و پژوهش توسعه یابد.

در ادامه چهار مورد از ابزارهای مهم در حال توسعه ارز دیجیتال سنگولاریتی نت را بررسی می‌کنیم.

ناشر و بازار هوش مصنوعی

«ناشر هوش مصنوعی»(AI Publisher) و «بازار هوش مصنوعی» (AI Marketplace) دو نمونه از مهم‌ترین ابزارهای در حال توسعه در ارز دیجیتال سینگولاریتی نت هستند. این ابزارها به کاربران اجازه می‌دهند بازار خدمات هوش مصنوعی را بررسی کنند، ناشران هوش مصنوعی را با هم مقایسه کند و میان گزینه‌های مختلف، گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. کاربران در چنین حالتی می‌توانند به خدمات مختلف امتیاز بدهند و حتی توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند کدهای خدمات هوش مصنوعی را بررسی کنند. در بخش بعدی نحوه کار با این دو ابزار را آموزش خواهیم داد.

زبان خاص دامنه AI

«زبان خاص دامنه هوش مصنوعی» (Domain Specific Language Artificial Intelligence) یک ابزار بسیار مهم در شبکه سینگولاریتی است. این ابزار به تمام پروژه‌های هوش مصنوعی اجازه می‌دهد با یک زبان واحد با یکدیگر تعامل داشته باشند. این زبان به نمایندگان پروژه‌های هوش مصنوعی اجازه می‌دهد درخواست‌ها، پیشنهادها و توافقات خود را در یک چهارچوب استاندارد بیان کنند. این زبان می‌تواند ترکیب و کشف هوش مصنوعی را تسهیل می‌کند.

پل سینگولاریتی نت

«پل سینگولاریتی»(SingularityNET Bridge) و «استیکینگ آجیکس»(AGIX Staking) دو ابزار مشابه در حال توسعه در سینگولاریتی نت است. این دو ابزار به کاربران اجازه می‌دهد، توکن‌های AGIX را به اشتراک بگذارند و از شبکه حمایت کنند و در ازای آن پاداش دریافت کنند. استیکینگ ارز دیجیتال فرایندی است که به کاربر توکن‌های خود را برای مدتی در شبکه قفل می‌کند.

این کاربر پس از پایان دوره می‌تواند توکن‌های خود را از زنجیره برداشت کند و پاداش حمایت خود را برداشت کند. پل سینگولاریتی ابزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های خود را در زنجیره‌های بلوکی بدون از دست دادن عملکرد یا ارزش، از یک شبکه به شبکه‌ی دیگری مانند اتریوم منتقل کند.

OpenCog Hyperon

OpenCog Hyperon یک ابزار در شبکه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است که یک سیستم هوش مصنوعی عمومی پیاده سازی می‌کند که می‌تواند از هر منبع داده‌ای، اطلاعات کسب کند و هر داده‌ای را یاد بگیرد. این ابزار بر اساس چهارچوب OpenCog ایجاد شده است. OpenCog یک چهارچوب عملکرد برای هوش مصنوعی است. OpenCog Hyperon تمام بخش‌های مختلف توسعه هوش مصنوعی مانند منطق، شبکه عصبی و الگوریتم‌های تکاملی را با یکدیگر یکپارچه می‌کند. علاوه بر این مسائل، OpenCog Hyperon اجازه می‌دهد پروژه‌های مختلف هوش مصنوعی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

ارز دیجیتال SingulairtyNET

مارکت پلیس هوش مصنوعی سینگولاریتی نت

«مارکت پلیس هوش مصنوعی»(AI Marketplace) یک برنامه غیرمتمرکز (DApp) است و مانند هر وبسایت خدماتی دیگری سیستم‌های مختلف هوش مصنوعی را فهرست می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد از میان این سیستم‌ها انتخاب کنند. مارکت پلیس هوش مصنوعی، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد. بیایید این فعالیت‌ها را بررسی کنیم.

  • مارکت پلیس هوش مصنوعی سینگولارتی نت، هر داده‌ی موجود در بلاک چین را ذخیره کرده و پس از تایید شدن داده‌ها، آن‌ها را موجود می‌کند.
  • مارکت پلیس هوش مصنوعی در میان تمام داده‌ها و سرویس‌های هوش مصنوعی جستجو کرده و به کاربران اجازه می‌دهد میان این سرویس‌ها انتخاب کنند.
  • مارکت پلیس هوش مصنوعی ارز دیجیتال سینگولارتی نت برخی از اجزای رابط کاربری را به صورت آماده ارائه می‌دهد تا توسعه‌دهندگان بتوانند از این مولفه‌ها استفاده کنند.

اگر علاقه دارید از خدمات هوش مصنوعی در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت استفاده کنید، می‌توانید وارد لینک (+) شوید. تصویر زیر صفحه اول وبسایت این پروژه را نشان می‌دهد.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

پس از وارد شدن در این پلتفرم، می‌توانید سرویس مورد نظر خود را جستجو کرده و سپس آن را انتخاب کنید. برای استفاده از این خدمات کافی است یک بار در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت ثبت نام کرده باشید. در نتیجه اگر برای استیکینگ AGIX ثبت نام کرده باشید، می‌توانید از همان حساب استفاده کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

پس از این‌که وارد حساب سینگولاریتی نت خود شدید، باید کیف پول متامسک خود را شارژ کرده و آن را در مرورگر فعال کنید تا بتوانید هزینه خدمات را پرداخت کنید. در نهایت مجددا سرویس و پابلیشر مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه خدمات را پرداخت کنید و از آن استفاده کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

پابلیشر هوش مصنوعی سینگولاریتی نت

«پابلیشر هوش مصنوعی»(AI Publisher) یک محصول در سینگولاریتی نت است که به توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی اجازه می‌دهد خدمات خود را به راحتی در این پلتفرم ارائه دهند. توسعه‌دهندگان یک رابط کاربری ساده دارند که می‌توانند از آن برای بررسی عملکرد و وضعیت سرویس خود استفاده کنند.

در فضای پلتفرم پابلیشر، توسعه‌دهندگان می‌توانند اعضای جدیدی به کسب و کار خود اضافه کنند. تمام داده‌های این توسعه‌دهندگان در بلاک چین ذخیره می‌شوند و خدمات این توسعه‌دهندگان در مارکت پلیس هوش مصنوعی لیست شده و قابل استفاده خواهند بود.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

برای استفاده از سرویس‌های پابلیشر هوش مصنوعی، شما باید حتما هویت خود را در سیستم تایید کنید. برای آغاز فعالیت در پابلیشر، ابتدا باید در وبسایت ارز دیجیتال سینگولاریتی نت ثبت نام کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

سپس باید اطلاعات و قوانین پلتفرم را تایید کرده و سپس با احراز هویت خود، ارائه خدمات را در پلتفرم پابلیشر ارز دیجیتال سینگولاریتی نت آغاز کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

توکن AGIX پروژه سینگولاریتی نت

شبکه ارز دیجیتال سینگولاریتی خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و برای اکوسیستم خود به یک واحد پرداخت نیاز دارد. AGIX توکن بومی شبکه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است که برای اکوسیستم SingularityNET اهمیت زیادی دارد.

کاربرد‌های توکن SingularityNET

توکن سینگولاریتی نت کاربردهای زیادی دارد که در قسمت‌های قبل با برخی از آن‌ها آشنا شدید. به طور خلاصه موارد زیر اصلی‌ترین کاربردهای توکن AGIX در اکوسیستم سنگولاریتی نت است.

  • پرداخت هزینه‌های خدمات هوش مصنوعی: کاربران در شبکه ارز دیجیتال سینگولاریتی خدمات مختلف هوش مصنوعی دریافت می‌کنند. در این اکوسیستم کاربران می‌توانند از توکن AGIX استفاده کنند تا هزینه خدمات هوش مصنوعی را پرداخت کنند. ناشران و توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی نیز می‌توانند در ازای خدمات خود AGIX دریافت کرده و سپس آن را معامله کرده و نقد کند.
  • رای‌گیری در مورد پیشنهادهای حاکمیتی: صاحبان توکن AGIX می‌توانند از توکن برای رای دادن و مشارکت در اداره شبکه استفاده کنند. کاربران شبکه می‌توانند بر جهت رشد و توسعه پلتفرم تأثیر بگذارند و در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با ویژگی‌ها و پروتکل‌ها مشارکت کنند.
  • استیکینگ جهت افزایش نقدینگی: صاحبان توکن AGIX می‌توانند توکن‌های خود را برای افزایش نقدینگی و بهبود اکوسیستم استیک کرده و در ازای آن پاداش دریافت کنند. Staking علاوه بر توسعه اکوسیستم و دریافت پاداش، به ایمن سازی شبکه و تسریع عملکرد آن کمک می‌کند.
  • ایردراپ‌های اکوسیستم: ایردراپ عبارت است از توزیع رایگان توکن توسط شبکه به کاربرانی است که به صورت مستمر حامی شبکه بوده‌اند. توکن AGIX به عنوان یک واحد پرداخت ایردراپ برای کاربران در شبکه ارز دیجیتال سینگولاریتی استفاده می‌شود.

توکنومیکس AGIX

تعداد کلی توکن‌های ارز دیجیتال سینگولاریتی دو میلیارد است و در حال حاضر شصت و یک درصد از تمام این توکن‌ها یا ۱،۲۳۲،۶۸۴،۳۰۶ توکن در گردش وجود دارد. این توکن‌ها در قالب ایردراپ میان کاربران و تیم عرضه شده‌اند و بقیه توکن‌ها نیز برای شرایط ویژه‌ای اختصاص داده شده اند. ارز دیجیتال AGIX تورمی نیست و عرضه ثابت دو میلیارد دارد..

مزایای اصلی توکن ارز دیجیتال سینگولاریتی نت این است که به کاربران اجازه دهد در ازای خدمات، هزینه پرداخت کنند؛ در تصمیمات حاکمیتی شرکت کنند و به صورت کامل در این شبکه شرکت کنند. کاربران می‌توانند به راحتی در فرایند استیکینگ این رمز ارز شرکت کرده و پاداش دریافت کنند. در قسمت بعدی نحوه انجام این کار را آموزش می‌دهیم.

توکن AGIX

استیکینگ ارز دیجیتال AGIX

ارز دیجیتال سینگولاریتی برای حفظ امنیت خود از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند .در نتیجه کاربران می‌توانند به راحتی وارد پلتفرم ارز دیجیتال سینگولاریتی نت شده و به راحتی توکن‌های خود را استیک کرده و در ازای آن پاداش دریافت کنند. برای انجام این کار می‌توانید وارد پلتفرم این ارز دیجیتال شده، در پلتفرم ثبت نام کنید و با متصل کردن کیف پول خود، ارز دیجیتال AGIX را استیک کنید.

پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی به ازای هر هزار AGIX استیک شده، یک اجیکس پاداش می‌دهد. بیایید قدم به قدم استیکینگ ارز دیجیتال سینگولاریتی نت را بررسی کنیم.

قدم اول: ورود به سینگولاریتی

برای آغاز فرایند استیکینگ، ابتدا باید وارد صفحه استیکینگ AGIX شوید. شما می‌توانید در ماشین حساب استیکینگ محاسبه کنید که به ازای استیکینگ خود چقدر پاداش دریافت می‌کنید. برای شروع به این لینک (+) رفته و بررسی کنید می‌خواهید چه مقدار توکن استیک کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

مرحله دوم: ثبت نام در پلتفرم

مرحله دوم در فرایند استیکینگ این است که وارد صفحه استیکینگ ارز دیجیتال سینگولاریتی نت شده و سپس گزینه ثبت نام را کلیک کنید. در این قسمت لازم است شما ایمیل و پسوردی نوشته و با کپی کردن کد ارسال شده، حساب کاربری خود را فعال کنید. حالا وارد صفحه log in شده و اطلاعات را وارد کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

مرحله سوم: فضای پلتفرم

وقتی وارد وب سایت شوید، با صفحه زیر مواجه می‌شوید. برای اینکه بتوانید هر گونه عملیاتی در این پلتفرم انجام دهید، باید کیف پول متامسک بسازید و آن را به مرورگر خود متصل کنید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

پس از کامل شدن فرایند اتصال، شما باید صفحه را بازیابی(رفرش) کنید تا اتصال متامسک به پلتفرم انجام شود. حالا شما آماده‌س انجام استیکینگ ارز دیجیتال سینگولاریتی نت هستید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

مرحله آخر: مشخص کردن مقادیر

حالا که کیف پول خود را متصل کردید، مطمئن شوید در کیف پول خود موجودی کافی برای انجام فرایند استیکینگ دارید. حالا مقدار مورد نظر خود را در باکس amount وارد کرده و سپس فرایند را تایید کنید. در نظر داشته باشید که هر دوره استیکینگ در سینگولاریتی نت یک ماه زمان می‌برد و در این مدت شما نمی‌توانید به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت | بررسی جامع پروژه SingularityNET و توکن AGIX

تیم توسعه دهنده پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت

تیم ارز دیجیتال سینگولاریتی مجموعه‌ای از متخصصان مختلف در زمینه هوش مصنوعی، رباتیک، بلاک چین و کسب و کار است که رویکرد مشترکی درباره هوش مصنوعی و آینده آن دارند. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین افراد این تیم خواهیم پرداخت.

Ben Goertzel

بن گورتزل یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است. او یک متخصص و محقق برجسته در زمینه هوش مصنوعی و رمز ارز است که در سه دهه گذشته در زمینه هوش مصنوعی عمومی کار کرده است.

او علاوه بر پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت، پروژه‌های دیگری هم در زمینه هوش مصنوعی دارد. او بیست کتاب و صدها پژوهش مختلف را منتشر کرده است. به عنوان مدیرعامل پروژه، او یکی از افرادی است که مهم‌ترین تصمیمات را درباره جهت‌گیری این پروژه می‌گیرد.

David Hanson

دیوید هانسون یکی از بنیان‌گذاران و اعضای هیئت مدیره سینگولاریتی است. او تحصیلات تکمیلی خود را در دالاس در رشته مهندسی به اتمام رسانده است. او یک طراح محصول بسیار تواناست که یک شرکت رباتیک با نام «هانسون رباتیک» (Hanson Robotics) تاسیس کرده است.

او در زمینه هوش مصنوعی نیز تخصص دارد و چندین پروژه پژوهشی انجام داده است. این مهندس یکی از مهمترین افراد تیم پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی است و به عنوان مدیر محصول ارشد نیز فعالیت می‌کند. دیوید درک کاملی نسبت به مهندسی هوش مصنوعی و برنامه نویسی دارد که برای تیم اهمیت زیادی دارد.

Mario Casiraghi

ماریو کاسیراگی یک محقق هوش مصنوعی و کسب و کار است که چندین سال به عنوان مشاور و تحلیلگر موسسات مالی فعالیت کرده است. او بنیان‌گذار و مدیرعامل یک شرکت است که در زمینه بیوتکنولوژی افزایش طول عمر بر پایه بلاک چین و هوش مصنوعی تحقیقات انجام می‌دهد.

او در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی مدیر ارشد استراتژی است و عملکرد کلی پروژه را مدیریت می‌کند. دانش ماریو نسبت به مسائل مالی باعث شده او بتواند تصمیمات مهمی درباره استراتژی کسب و کار ارز دیجیتال سینگولاریتی بگیرد و به تیم کمک فراوانی کند.

Janet Adams

جنت ادامز مدیر اخلاق و تاثیر اجتماعی پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است. او متخصص تاثیرات اجتماعی و اخلاقی هوش مصنوعی است و تحصیلات خود را در زمینه روانشناسی اجتماعی از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است.

او در چندین سازمان مختلف به عنوان محقق، مدرس و مشاور فعالیت کرده است و هم اکنون علاوه بر پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی، به عنوان یکی از هیئت مدیره اتحادیه هوش مصنوعی غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. او به بررسی مفاهیم مهم اخلاقی هوش مصنوعی مانند حریم خصوصی و خودآگاه شدن سیستم‌ها می‌پردازد.

Matt Ikle

مت ایکل رئیس تحقیقات هوش مصنوعی عمومی در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است. او یک توسعه دهنده و برنامه نویس ارشد در زمینه هوش مصنوعی و کریپتوکارنسی است. او دکترای هوش مصنوعی خود را از دانشگاه کلرادو آمریکا دریافت کرده است.

او در سوابق کاری خود به عنوان استاد، مشاور و مهندس در موسسات مختلف دولتی فعالیت کرده است. او به عنوان مهندس نرم افزار در ناسا نیز فعالیت کرده است و چندین مقاله و پژوهش مختلف نیز منتشر کرده است. مت یکی از مهمترین افرادی است که در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی فعالیت می‌کند.

کاربردهای پروژه سینگولاریتی نت در زندگی روزمره

پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی می‌تواند در مدت کوتاهی تاثیرات چشم‌گیری در جهان واقعی داشته باشد و پا از جهان رمزارزها فراتر بگذارد. در صورتی که خدمات هوش مصنوعی در شبکه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت فراگیر و توسعه‌یافته‌تر شود، کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره‌ افراد خواهد داشت. برخی از این کاربردها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

  • سلامت و پزشکی: در صورت فراگیر شدن خدمات هوش مصنوعی که توسط سیستم‌های هوش مصنوعی ارائه می‌شوند، افراد می‌توانند از خدمات هوش مصنوعی به عنوان جایگزینی برای طب پزشکی سنتی [ تشخیص و درمان بیماری] استفاده کنند. علاوه بر این خدمات هوش مصنوعی عمومی می‌تواند به راحتی اصولی برای پیشگیری از بیماری‌ها را برای افراد جامعه ارائه داده و وضعیت سلامت افراد را به راحتی و با دقت بسیار بالا کنترل خواهد کرد. Mozi Health یک پروژه هوش مصنوعی است که خدمات مختلف سلامتی ارائه می‌دهد.
  • آموزش و پرورش: آموزش شخصی‌سازی شده در حالت سنتی بسیار گران‌قیمت و کند خواهد بود. این درحالی است که خدمات هوش مصنوعی می‌تواند برنامه درسی و آموزشی دانش آموزان را شخصی‌سازی کرده و آن را برای اهداف خاصی طراحی کند. علاوه بر این، به لطف خدمات هوش مصنوعی، محتواهای آموزشی به شکل‌های مختلف ایجاد شده و به راحتی برای دانش آموزان مختلف با روحیات مختلف تولید می‌شود.Rejuve یک پروژه هوش مصنوعی در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت است که با ارائه بازی‌های شناختی، به افراد مسن آموزش می‌دهد.
  • امور مالی: پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی می‌تواند به راحتی راه‌حل‌های مختلف مالی طراحی کند تا هرگونه تقلب و اختلاص در یک سیستم مالی غیرممکن شود. به لطف خدمات هوش مصنوعی که توسط سینگولاریتی نت اجرا می‌شوند، مدیریت دارایی‌ها و پورتفولیو و مدیریت مالیات تسهیل پیدا می‌کند. یک پروتکل هوش مصنوعی که در حال حاضر در پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت فعال است، پروتکل Ocean است که به کاربران اجازه می‌دهد با معامله، درآمد کسب کنند.

جمع‌بندی

با توجه به پروژه‌های مختلف هوش مصنوعی که همگی متمرکز هستند؛ داشتن یک پروژه هوش مصنوعی غیرمتمرکز بسیار مهم و هیجان انگیز است. پروژه ارز دیجیتال سینگولاریتی نت یک پروژه هوش مصنوعی بر پایه بلاک چین است که در راستای توسعه و گسترش خدمات هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. این پروژه تلاش می‌کند با استفاده از تکنولوژی بلاک چین بستری فراهم کند که در آن پروژه‌های هوش مصنوعی به صورت غیرمتمرکز و دموکراتیک کار کنند.

این پروژه چندین سیستم هوش مصنوعی را در یک فرایند تعاملی قرار داده و به ناشران اجازه دهد در ازای خدمات خود هزینه دریافت کرده یا برای انجام تسک‌های دشوار همکاری می‌کنند. به لطف ابزارهای مختلف موجود در شبکه ارز دیجیتال سینگولاریتی، کاربران می‌توانند فعالیت‌های مختلفی در شبکه انجام دهند. یکی از این ابزارها به عنوان زبان خاص دامنه هوش مصنوعی است که به عاملان مختلف اجازه تعامل در شبکه را می‌دهد.

توکن AGIX، توکن بومی این شبکه است که برای خدمات مختلف در اکوسیستم سینگولاریتی استفاده می‌شود. تیم ارز دیجیتال سینگولاریتی شامل چندین متخصص مختلف است که سال‌ها در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده اند. شما می‌توانید برای کسب سود و پاداش در این پروژه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

منبع : رابکس

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها