تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :ارز دیجیتال وی چین چیست؟ و آیا آینده دارد ؟

  • کد خبر : 2614488
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
لورس :ارز دیجیتال وی چین چیست؟ و آیا آینده دارد ؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

VeChain یک ارائه دهنده خدمات بلاک چین و یکی از اولین شرکت‌های بلاک چین است که به طور خاص برای رفع نیازهای کاربران طراحی شده است. هدف اصلی این اکوسیستم تجاری توزیع شده، تسهیل فرآیندهای شرکت‌ها در سراسر جهان است.
این فناوری نسبتا نوظهور بوده و به سرعت توانسته است محبوبیت زیادی را در بین فعالان ارز دیجیتال بدست آورد تا این فناوری بتواند به سرعت رشد کند. اصلی‌ترین علت محبوبیت این شبکه این است که برای رفع نیاز کاربران طراحی شده و صرفا مشکلات کاربران را حل می‌کند.
ارز دیجیتال این شبکه نیز موجود است و به تازگی روند صعودی گرفته و نزد سرمایه گذاران محبوب شده است. این محبوبیت باعث شده است تا کاربران به دنبال کسب اطلاعاتی در این زمینه باشند. از آنجا که ما در تیم محتوای بیتمینو همیشه این را در نظر داشته‌ایم که بتوانیم به کاربران کمک کنیم، در این مقاله از وبسایت بیتمینو به شما ارز دیجیتال وی چین را به طور کامل معرفی کرده‌ایم.
شبکه وی چین چیست؟ انعطاف‌پذیری پلت فرم وی چین به کاربران اجازه می‌دهد تا محصول را به راحتی بتوانند از اول توسعه تا نهایت انتشار یک نسخه جدید در بلاکچین مدیریت کنند و به هیچ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

VeChain یک ارائه دهنده خدمات بلاک چین و یکی از اولین شرکت‌های بلاک چین است که به طور خاص برای رفع نیازهای کاربران طراحی شده است. هدف اصلی این اکوسیستم تجاری توزیع شده، تسهیل فرآیندهای شرکت‌ها در سراسر جهان است.

این فناوری نسبتا نوظهور بوده و به سرعت توانسته است محبوبیت زیادی را در بین فعالان ارز دیجیتال بدست آورد تا این فناوری بتواند به سرعت رشد کند. اصلی‌ترین علت محبوبیت این شبکه این است که برای رفع نیاز کاربران طراحی شده و صرفا مشکلات کاربران را حل می‌کند.

بخوانید  پاسخ به پیشنهادات انجمن بلاکچین در خصوص مالیات بر کریپتو

ارز دیجیتال این شبکه نیز موجود است و به تازگی روند صعودی گرفته و نزد سرمایه گذاران محبوب شده است. این محبوبیت باعث شده است تا کاربران به دنبال کسب اطلاعاتی در این زمینه باشند. از آنجا که ما در تیم محتوای بیتمینو همیشه این را در نظر داشته‌ایم که بتوانیم به کاربران کمک کنیم، در این مقاله از وبسایت بیتمینو به شما ارز دیجیتال وی چین را به طور کامل معرفی کرده‌ایم.

شبکه وی چین چیست؟

انعطاف‌پذیری پلت فرم وی چین به کاربران اجازه می‌دهد تا محصول را به راحتی بتوانند از اول توسعه تا نهایت انتشار یک نسخه جدید در بلاکچین مدیریت کنند و به هیچ مشکلی در این زنجیره برخورد نکنند. VeChainThor، یک زنجیره عمومی، در کاهش سختی مدیریت زنجیره تامین نقش بسزایی داشته است.

یکی دیگر از برنامه‌های VTHO پرداخت هزینه کسب و کار روی پلت فرم است که عملکردی مشابه اتم گاز دارد. رمز ارز اصلی این شبکه VET نام دارد که به عنوان نماد پرداخت یا پول در قرارداد هوشمند استفاده می‌شود.

بخوانید  جدیدترین تحلیل و بررسی بیت‌کوین و بازار ارز دیجیتال (۲۱ شهریور ۱۴۰۲)
ارز دیجیتال وی چین چیست

شاید برایتان جالب باشد اگر متوجه شوید که شرکت وی چین با شرکت‌های بزرگی همکاری دارد. یکی از این شرکت‌های بزرگ سازنده ایکس باکس و ویندوز یعنی مایکروسافت است که بدون شک جزو سه غول برتر فناوری در جهان به حساب می‌آید. به همین دلیل شاید متوجه شوید که با توجه به پشتوانه قوی شرکت وی چین، این شرکت بدون شک آینده درخشانی خواهد داشت.

مشاهده قیمت وی چین در سایت بیتمینو

چه کسانی تیم وی چین را تشکیل داده است؟

مدیر ارشد اطلاعات تیم vechain سنی لو است که کار اصلی او مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات یا فناوری اطلاعات و سیستم اطلاعات برندهای لوکس است. یکی از مهم‌ترین سمت‌هایی که او دارد، مدیریت ارشد اطلاعات لوئیس ویتن در چین است.

یکی دیگر از اعضای تیم مدیریت vechain، جی ژانگ، مدیر ارشد مالی تیم، با ۱۷ سال سابقه امنیت فناوری اطلاعات است. بو شن همچنین مشاور تیم و موسس Fenbushi Capital است.

بخوانید  بیش از 40 درصد کارمندان حوزه بلاک چین در صرافی‌های ارز دیجیتال کار می‌کنند

شرکتی که توسط این دو فرد راه اندازی شده در کشور سنگاپور قرار گرفته و تابع قوانین سنگاپور در مورد کریپتو کارنسی است. تیمی که این پروژه را مدیریت می‌کنند در زمینه بلاکچین سابقه بالایی دارند و به همین دلیل قدرت این پروژه بسیار زیاد است. شرکت وی چین در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است. همچنین مدیران این شرکت علاقه زیادی به شراکت با دیگر شرکت‌های بزرگ در زمینه کریپتو کارنسی دارند و به همین دلیل توسط شرکت‌های معتبر زیادی پشتیبانی می‌شود.

شبکه وی چین چه کاربردی دارد؟

طبق صحبت‌هایی که بنده از سخنگوی شرکت وی چین در شبکه‌های مجازی دیدم، شرکت وی چین شبکه خودش را یک کمک بزرگ برای کسب و کارها می‌نامد. همچنین او به این موضوع اشاره دارد که هدف کلی وی چین این است که خدمات بلاکچین را در اختیار شرکت‌های بزرگ قرار دهد. پس در حقیقت وی چین فقط یک تامین کننده بلاک چین است که شبکه خود را در اختیار شرکت‌های دیگر برای استفاده آنها قرار می‌دهد.

بخوانید  تحلیلگران: همبستگی بالایی بین فروش ماینرهای بیت کوین و قیمت بیت کوین شناسایی شده است.

در بیتمینو بخوانید : بلاک چین چیست

اما بزرگترین هدفی که بلاکچین وی چین دنبال می‌کند این است که وی چین می‌خواهد کاری کند که دیگر در زمینه بلاکچین و اینترنت اشیا تقلبی صورت نگیرد، همه چیز به صورت شفاف برای همگان قابل مشاهده باشد. این شبکه همچنین از dapps پشتیبانی می‌کند که در نوع خود بسیار خاص است. بهینه کردن زنجیره تامین یکی دیگر از اهداف وی چین است که در اول مقاله نیز به این موضوع اشاره کوچکی کردیم.

ارز vet

توکن وی چین

همانطور که قبل‌تر نیز به این موضوع اشاره کردیم، شبکه وی چین دارای یک ارز دیجیتال به اسم وی چین (vet) است. این توکن برای این ساخته شده است تا افراد بتوانند در بلاکچین وی چین قراردادهای هوشمند را اجرایی کنند. صاحبان توکن‌های VET می‌توانند توکن‌های VTHO را ایجاد کرده و این آن‌ها را قادر به اجرای قراردادهای هوشمند در بلاک چین تور vechain و همچنین روی بلاک چین کنند.

بخوانید  تعدادی از آلت کوین ها نشانه های روند صعودی ار نشان داده اند، اما بیت‌کوین هنوز در رکود است.

نحوه کارکرد وی چین؛ مباحث تخصصی

هدف تیم وی چین پیاده‌سازی یک سیستم کاملاً متمرکز نیست، بلکه عمل کردن بر اساس مدل احراز هویت شبکه (PoA) است که هر گره را ملزم به مشارکت در تأیید اعتبار یک تراکنش می‌کند. هنگامی که گره‌ها تأیید شدند، شبکه چین برای حفظ ثبات به گره‌ها وابسته است. برای حفظ ثبات شبکه، این گره‌ها توکن VeThor را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند؛ برای هزینه‌های ناشی از شکسته شدن پهنای باند و شبکه.

خرید توکن وی چین

همانطور که می‌دانید، باید پول دیجیتال را از صرافی بخرید. با وجود حجم بالای معاملات روزانه این ارز دیجیتال، بسیاری از سرمایه گذاران علاقه‌مند به نگهداری و حفاظت از آن برای مدت طولانی هستند. نمونه‌هایی از صرافی‌های معروف که این ارز را خرید و فروش می‌کنند، صرافی‌هایی مانند Binance، Bitfinex، Gate، Upbit، Houbi Global و FTX هستند.

اما مدت هاست که به ویژه با توجه به اتفاقات اخیر و هشدارهای مربوط به مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی، بسیاری از فعالان بازار ترجیح می‌دهند دارایی‌های دیجیتال خود را در صرافی‌های ایران معامله کنندتا ریسک بلوکه شدن و از دست دادن سرمایه را به راحتی نپذیرید.

بخوانید  ارز دیجیتال؛ بدون نیاز به سرمایه

اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید و فروش سکه‌های چینی وی هستید، می‌توانید آن را در لیست‌های مختلف سایر ارزهای دیجیتال صرافی‌های مختلف مثل نوبیتکس و پول نو و اوکی اکسچنج بیابید و آن را در کیف پول خود نگه دارید. توکن‌های وی چینی اکنون با بسیاری از دارایی‌ها، ارزهای دیجیتال و پول معمولی معامله می‌شوند.

برای ذخیره وی چین از چه کیف پولی استفاده کنیم؟

کیف پول دیگری که برای ذخیره لوگوی VET شما استفاده می‌شود، کیف پول رسمی این ارز به نام کیف پول VeChainThor است و با جابجایی این تگ می‌توانید جایزه VTHOR را دریافت کنید.

کیف پول‌های سخت‌افزاری که کاربران می‌توانند این ارز دیجیتال را در آن ذخیره کنند، کیف‌پول‌های Ledger و Trezor هستند؛ کیف پولی که برای سیستم عامل اندروید و آیفون موجود است.

آینده ارز دیجیتال وی چین

پروژه وی چین یکی از نوآورانه‌ترین پروژه‌ها در زنجیره تامین است. حتی اگر این گروه با شرکت‌هایی مانند PwC مشارکت عالی داشته باشد، می‌توانیم با امید بیشتری به آینده آن نگاه کنیم، تعداد کاربران نیز بیشتر از پیش افزایش خواهد یافت و به این ترتیب امکانات این شبکه افزایش پیدا خواهد کرد.

بخوانید  پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۳۰ مرداد

این نکته بسیار با اهمیت برای ارز دیجیتال وی چین در ۵ سال آینده است و جای تعجب نیست که اگر پلتفرم وی چین با سرعت فعلی خود به رشد خود ادامه دهد؛ بنابراین VET یکی از پنج مورد برتر خواهد بود.

به همین دلیل پیشبینی افزایش قیمت ارز دیجیتال وی چین که ارز دیجیتال اصلی شبکه وی چین است اصلا کار سختی نخواهد بود. پس بهتر است هر چه زودتر به فکر خرید این ارز دیجیتال باشید چون ممکن است در آینده به یک ارز دیجیتال عالی و گران تبدیل شود و سود بسیار بیشتری را برای خریداران خود به ارمغان بیاورد.

سخن آخر با خوانندگان مقاله

شایان ذکر است که بنیاد وی چین از قابلیت‌های مناسب برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ برخوردار است. از سوی دیگر، همکاری تیم با بازیگران و مدیران اصلی بازار نشان می‌دهد که این شرکت‌ها علاقه‌مند به توسعه و پیشرفت پروژه هستند و چشم به راه آینده مثبت آن هستند.

بخوانید  ادغام سوئیفت با چین لینک،همکاری جدید در صنعت ارزهای دیجیتال!

در نهایت، ذکر این نکته ضروری است که بررسی دقیق و کامل این ارز دیجیتال بر اساس نقشه راه پروژه وی چینی آن ممکن است یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت باشد؛ اما همیشه قبل از تصمیم‌گیری در نظر داشته باشید که روی ارزی که قرار است سرمایه‌گذاری کنید، در مورد آن تحقیق کنید.

در این مقاله از وبسایت بیتمینو به توضیحی کامل درباره ارز دیجیتال وی چین پرداختیم. امیدواریم که این مقاله از بیتمینو برای شما کاربرد داشته باشد. آیا ارز دیجیتال وی چین را ارز دیجیتال مناسبی برای سرمایه گذاری می‌دانید؟ چه نظری درباره این مقاله و علی الخصوص ارز دیجیتال وی چین دارید؟ نظرات خود را برای ما در بخش نظرات ارسال کنید.

سوالات متداول:

۱) آیا VeChain آینده ای دارد؟

در زمان نگارش این مطلب، ارزش فعلی کریپتو ۰٫۰۰۰۰۲۰ دلار افزایش یافته است. در ۷ روز گذشته، VET روند صعودی خوبی داشته است؛ بنابراین ۰٫۲۱٪ افزایش یافته است. VeChain اخیراً پتانسیل بسیار قوی از خود نشان داده است و این موضوع می‌تواند فرصت خوبی برای استخراج درست و سرمایه گذاری باشد.

بخوانید  توکن بایننس در فاز تثبیت قیمت؛ حرکت صعودی بعدی از چه محدوده‌ای آغاز می‌شود؟

۲) چرا VeChain ارزان است؟

VeChain ارزان است؛ زیرا حداکثر عرضه توکن بزرگ آن رشد بالقوه بازار آن را محدود می‌کند و همچنین فناوری بلاک چین از صنعت زنجیره تامین استقبال و پذیرش ضعیفی دریافت کرده است.

۳) VeChain در سال ۲۰۲۳ چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی قیمت VeChain سپتامبر ۲۰۲۳: قیمت VeChain برای سپتامبر ۲۰۲۳ طبق تحلیل باید بین ۰٫۰۳ تا ۰٫۰۳۴ دلار باشد و میانگین قیمت VET باید حدود ۰٫۰۳۲ دلار باشد.

۴) VeChain برای چه مواردی استفاده می شود؟

VeChain یک پروتکل بلاک چین است که به دنبال ایجاد انگیزه در شبکه‌ای از رایانه‌ها برای راه اندازی یک پلتفرم است که به مشاغل اجازه می‌دهد برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) بسازند و اجرا کنند.

Originally posted 2023-05-18 22:30:31.

The post ارز دیجیتال وی چین چیست؟ و آیا آینده دارد ؟ appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2614488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها