تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :ارز دیجیتال چیلیز چیست و آینده ارز چیلیز

  • کد خبر : 2622833
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
لورس :ارز دیجیتال چیلیز چیست و آینده ارز چیلیز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارز چیلیز یک ارز دیجیتالی است که در دنیای پلتفرم‌های ورزشی و سرگرمی استفاده می‌شود و با نام اختصاری CHZ نامگذاری شده است.
ارز چیلیز ابزار کاربردی در بلاک چین ارز دیجیتال اتریوم است که به عنوان رمز ارز رسمی پلت فرم Socios.com استفاده می‌شود. با توجه به رابطه منفعلانه فعلی در دنیای ورزش بین باشگاه‌ها و طرفداران آن‌ها، سازندگان چیلیز تصمیم گرفتند آن را در سال ۲۰۱۲ تاسیس کنند.
هدف ارز دیجیتال چیلیز هدف چیلیز این است که به میلیون‌ها طرفدار ورزش یک سکه بدهد تا با استفاده از آن علاقه‌مندان به صورت مستقیم در باشگاه‌های فوتبال مورد علاقه خود استفاده کنند. به این ترتیب طرفداران دیگر فقط تماشاچی نیستند و شرکت‌کنندگان فعال باشگاه از ارز چیلیز استفاده می‌کنند.
در ادامه مطلب از سایت بیتمینو همراه ما باشید.
ارز چیلیز چگونه کار می کند؟ همانطور که گفتیم چیلیز ارتباط طرفداران با تیم‌های مورد علاقه خود است که می‌توانید برای حمایت از تیم مورد علاقه خود و تأثیرگذاری بر تصمیمات خاص و موارد دیگر آن را هزینه کنید.
در وب سایت چیلیز کارکردهایی وجود دارد که تجربه کاربری بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کند. عم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز چیلیز یک ارز دیجیتالی است که در دنیای پلتفرم‌های ورزشی و سرگرمی استفاده می‌شود و با نام اختصاری CHZ نامگذاری شده است.

ارز چیلیز ابزار کاربردی در بلاک چین ارز دیجیتال اتریوم است که به عنوان رمز ارز رسمی پلت فرم Socios.com استفاده می‌شود. با توجه به رابطه منفعلانه فعلی در دنیای ورزش بین باشگاه‌ها و طرفداران آن‌ها، سازندگان چیلیز تصمیم گرفتند آن را در سال ۲۰۱۲ تاسیس کنند.

هدف ارز دیجیتال چیلیز

هدف چیلیز این است که به میلیون‌ها طرفدار ورزش یک سکه بدهد تا با استفاده از آن علاقه‌مندان به صورت مستقیم در باشگاه‌های فوتبال مورد علاقه خود استفاده کنند. به این ترتیب طرفداران دیگر فقط تماشاچی نیستند و شرکت‌کنندگان فعال باشگاه از ارز چیلیز استفاده می‌کنند.

در ادامه مطلب از سایت بیتمینو همراه ما باشید.

ارز چیلیز چگونه کار می کند؟

همانطور که گفتیم چیلیز ارتباط طرفداران با تیم‌های مورد علاقه خود است که می‌توانید برای حمایت از تیم مورد علاقه خود و تأثیرگذاری بر تصمیمات خاص و موارد دیگر آن را هزینه کنید.

در وب سایت چیلیز کارکردهایی وجود دارد که تجربه کاربری بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کند. عملکردهایی مانند اینکه مهم نیست که چقدر حساب خود را غیرفعال می‌گذارید، همیشه زمانی که شما بعد از مدتی به سایت باز میگردید شما را به رسمیت می‌شناسد و تمام پاداش‌هایی را که دارید می‌توانید ذخیره کنید.

برای مشاهده قیمت لحظه ای چیلیز کلیک کنید

سایت Socios.com چیست؟

سایت Socios.com اولین پلتفرم پاداش برای ورزش دوستان جهان است که به نهادهای ورزشی کمک می‌کند تا از طریق فناوری بلاک چین به تحول دیجیتالی دست یابند. Socios.com از توکن ($ CHZ) و ارز چیلیز پشتیبانی می‌کند. توکن‌های چیلیز مختص یک تیم یا باشگاه و یک دارایی دیجیتالی محدود هستند که دسترسی به تغییرناپذیر حق رای و حق عضویت را برای شما فراهم می‌کند.

پلتفرم رای گیری هواداران نمادین، از Fan Tokens استفاده می‌کند که در یک زنجیره جانبی مجوزدار جداگانه کار می‌کنند. تعداد Fan Tokens محدود و قابل تعویض است، بدین معنی که مالکیت آنها قابل معامله است و قیمت آنها توسط بازار تعیین می‌شود. این پروژه با الهام از چارچوب‌های مدیریت، تحت هدایت هواداران یا “اجتماعات” برخی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال انجام شد.

چرا باشگاه های فوتبال، تیم ها و دیگر سازمان های بازی با Socios.com همکاری می کنند؟

Socios.com در حال ایجاد یک جامعه جهانی از طرفداران ورزش است که با علاقه و اشتیاق آن‌ها به بازی، برای تیم‌ها متحد شده است. با استفاده از فناوری نوآورانه، ارتباط فوق‌العاده‌ای بین هواداران و باشگاه‌ها با افزایش تعامل آن‌ها با تیم ایجاد می‌شود. از طریق Socios.com، هواداران می‌توانند مستقیماً بر تصمیمات باشگاه تأثیر بگذارند.

از انتخاب طرح‌های کالا‌ها، بنر‌های درون بازی، نامگذاری زمین تمرین یا حتی انتخاب آهنگ جشن، طرفداران از طریق Socios.com رای می‌دهند و نتیجه آن هر چه باشد، باشگاه به تصمیم طرفداران احترام می‌گذارد.

چگونه و از کجا می توان ارز چیلیز خرید؟

CHZ در تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری شده ثبت شده است، برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده اصلی، نمی‌توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. با این حال، شما هنوز هم می‌توانید به راحتی این سکه را با خرید بیت کوین، ETH USDT از هر صرافی بزرگ خریداری کرده و سپس به صرافی که برای معامله این سکه پیشنهاد می‌شود انتقال دهید. ابتدا باید یکی از ارزهای رمزنگاری شده اصلی را خریداری کنید ، معمولاً بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، ارز دیجیتال تتر (USDT)…

اکثر افراد از صرافی Binance استفاده می‌کنند چون یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری است که سپرده‌های فیات را قبول می‌کند.

Chiliz Token (CHZ) چیست؟

توکن چیلیز یک توکن کاربردی ERC-۲۰ است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود و اکوسیستم Chiliz را هدایت می‌کند. تبادل Socios.com و Chiliz هر دو به عملکرد CHZ بستگی دارد. توکن CHZ ارز اصلی در بلاک چین چیلیز است. هرگونه تراکنش در بلاک چین مربوطه نیاز به پرداخت CHZ دارد که شامل معاملات توکن در صرافی Chiliz و همچنین سیستم رای‌گیری طرفداران است. معاملات توکن در صرافی چیلیز نشان دهنده خرید توکن‌ها است.

توکن‌ها دارایی‌های دیجیتالی با تعداد محدودی هستند که نشان دهنده داشتن قدرت رای دادن هستند و به دارنده توکن اجازه می‌دهد تا جوایز و تجربیات منحصر به فردی را کسب کند. توکن‌ها قابل معاوضه هستند به این معنی که می‌توان آن‌ها را با مواردی مانند رویداد‌های VIP، کالا‌های برتر و مجوز‌ها معامله کرد.

اخبار و نکات مهم ارز چیلیز

این ارز با باشگاه‌های فوتبال و تیم‌های مختلف از جمله FC Barcelona، Juventus، UFC و AS Roma همکاری می‌کند. chiliz اخیراً همکاری خود را با سه تا از بزرگترین کریکت در لیگ برتر هند Kolkata Knight Riders، Punjab Kings و Royal Challengers Bangalore تأیید کرد.
در سال ۲۰۲۰ نشانه‌های هواداران، ۳۰ میلیون دلار درآمد برای باشگاه‌ها و شرکای خود و منبع درآمد دیجیتالی جدیدی ایجاد کرد. این ارز در مارس ۲۰۲۱ فاش کرد که ۵۰ میلیون دلار در استراتژی توسعه خود در ایالات متحده سرمایه‌گذاری می‌کند.

ارز چیلیز

پیش‌بینی قیمت چیلیز (CHZ)

طبق گزارش CoinMarketCap، ارز چیلیز در حال حاضر با ۰. ۳۰ دلار معامله می‌شود و سرمایه بازار آن حدود ۱. ۷۹ میلیارد دلار است و از نظر ارزش بازار (تا ۲۱ مه ۲۰۲۱) در رتبه ۶۲ قرار دارد. حرکت اخیر توکن چیلیز نزولی بود و از بالاترین قیمت هفتگی ۰. ۴۴ دلار در ۱۸ مه ۲۰۲۱ به ۰. ۲۴ دلار در ۲۰ مه ۲۰۲۱ کاهش یافت و در زمان نگارش این گزارش به ۰. ۳۰ دلار افزایش یافت. شایان ذکر است که بخش ارز‌های رمزنگاری شده مدتی است نزولی بوده است و اصلاحات بیشتر می‌تواند قیمت‌ها را بسیار پایین‌تر ببرد.

از آنجا که بازار‌های رمزنگاری بسیار غیرقابل پیش‌بینی هستند، باید سرمایه‌گذاری‌های خود را با دقت کنترل کنید، در غیر این صورت ممکن است ضرر‌های مالی هنگفتی به دنبال داشته باشید. از سوی دیگر، WalletInvestor و DigitalCoin نسبت به پیش‌بینی و چشم انداز رشد CHZ/USD خوشبین هستند. اقدامات قبلی چیلیز، مشارکت‌های برجسته، افزایش دسترسی و مهمتر از همه محبوبیت روزافزون ورزش‌ها به قیمت صعودی آن کمک می‌کند.

آیا راهی برای سرمایه‌گذاری در ارز‌های رمزنگاری شده به جز خرید آن‌ها وجود دارد؟

طی چند روز اتفاقات نزولی بازار، میلیارد‌ها دلار از بازار ارز‌های رمزنگاری شده خارج کرده است. با توجه به نوسانات شدید و نگرانی‌های سرمایه‌گذاران، پویایی فعلی بازار ریسک‌پذیر به نظر می‌رسد. با این حال، با قرارداد‌های تفاوت (CFD) می‌توانید CHZ/USD و سایر ارز‌های رمزنگاری شده را معامله کنید.

به عنوان مثال، اگر فکر می‌کنید قیمت CHZ افزایش می‌یابد می‌توانید طولانی مدت خرید کنید. اگر فکر می‌کنید کاهش می‌یابد، می‌توانید کوتاه مدت خرید بزنید. شما می‌توانید از هر گونه حرکت قیمت صعودی یا نزولی بهره‌مند شوید.

آیا چیلیز CHZ سرمایه‌گذاری خوبی است؟

هر دارایی با اصول بنیادین سرمایه‌گذاران حمایتی و رتبه تحلیلگر مطلوب، به عنوان یک سرمایه‌گذاری موفق در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر، CHZ تمام این الزامات را برآورده می‌کند. به احتمال زیاد همکاری و مشارکت با باشگاه‌های ورزشی بیشتر باعث افزایش عملکرد آن می‌شود.

کجا می‌توانید CHZ را معامله کنید؟

بسته به پیش‌بینی CHZ/USD شما می‌توانید CHZ را با استفاده از CFD معامله کنید. در Capital.com همچنین می‌توانید ارز‌های رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم BTC)، اتریوم (ETH) و سایر موارد را معامله کنید.

چگونه می‌توانید Chiliz (CHZ) را خریداری کنید؟

اگر می‌خواهید در توکن‌های رمز ارز CHZ سرمایه‌گذاری کنید، به صرافی رمزنگاری Binance بروید. تقریباً ۶۰ درصد حجم جهانی را در اختیار دارد. از طرف دیگر می‌توانید Huobi Global را امتحان کنید، که حدود ۱۴ درصد حجم جهانی را دارد.

سوالات متداول:

۱) ارز دیجیتال چیلیز برای چه مواردی استفاده می شود؟

این توکن به عنوان ارزی عمل می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد NFTها را در بازار توکن طرفداران Chiliz’ Socios خریداری کنند. بدون Socios هیچ توکن CHZ وجود نخواهد داشت. سایت Socios به طرفداران این امکان را می‌دهد که NFTهای مارک دار را خریداری کنند که آنها را به تیم‌ها و سرگرمی‌های مورد علاقه خود متصل می‌کند. پس CHZ ارزی است که به طرفداران امکان خرید NFTهای مارک دار را می‌دهد.

۲) چه افردی از سکه چیلیز استفاده می کند؟

استارت‌آپ کریپتو Chiliz بازار توکن هواداران را با پلتفرم Socios خود تعریف کرده است و غول‌های فوتبالی مانند FC Barcelona، Paris Saint-Germain، و Juventus، به علاوه تیم‌های UFC، F1 و باشگاه‌های esports را از آن استفاده می‌کنند. در مجموع بیش از ۱۳۰ شریک به اضافه لیونل مسی چهره مشهور دنیای فوتبال.

۳) آیا Chiliz بر روی اتریوم ساخته شده است؟

chiliZ ($CHZ) یک توکن ابزاری ERC20 در بلاک چین اتریوم است که به عنوان ارز دیجیتال برای پلتفرم chiliZ و Socios.com عمل می‌کند. با راه‌اندازی این پلتفرم، در کنار سایر سرمایه‌گذاری‌های بلاک چین ورزشی، دسته جدیدی از توکن‌ها پدیدار شد.

در بیتمینو بخوانید :

  • کاربرد ارز های دیجیتال چیست
  • استخراج کدام ارز دیجیتال بهتر است
  • شت کوین چیست

Originally posted 2023-02-11 14:30:58.

The post ارز دیجیتال چیلیز چیست و آینده ارز چیلیز appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622833

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها