تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :ارز دیجیتال گراف GRT چیست؟

  • کد خبر : 2613042
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
لورس :ارز دیجیتال گراف GRT چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گراف graph یک پروتکل غیر متمرکز برای فهرست سازی و جستجوی داده ها در شبکه‌های بلاکچین است که اخیرا مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و به بیان ساده می‌توان گفت گراف موتور جستجوی بلاکچین است که داده‌ها را سازماندهی می‌کند و بازیابی آنها را از زنجیره بلوکی آسان می‌کند و تا به امروز از ۳۱ شبکه‌ی بلاکچین از جمله اتریوم ، فانتوم ، کازماس و آربیتروم پشتیبانی می‌کند.
شما می‌توانید تحلیل و خرید ارز گراف را از طریق صرافی ارز دیجتال اریترون انجام دهید، در ادامه به معرفی کامل ارز دیجیتال گراف می پردازیم که می‌تواند چشم انداز کاملی را در اختیار شما قرار دهد.
تیم اریترون شامل جمعی از متخصصین مالی‌‌، امنیت و شبکه‌‌،توسعه دهنده‌‌، فعالیت بازار‌های مالی و جمعی از فعالین حوزه بلاکچین و رمز ارز است که بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را لیست کرده و همواره در حال اضافه کردن ارزهای جدید جهت معامله‌ی کاربران بوده و می‌توان گفت صرافی اریترون بیشترین تعداد ارز دیجیتال را در بین صرافی های ایرانی ارائه می‌کند، همچنین از معاملات ارز گراف نیز پشتیبانی می‌شود که در انتهای مطلب به آموزش خرید گراف توکن و فر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گراف graph یک پروتکل غیر متمرکز برای فهرست سازی و جستجوی داده ها در شبکه‌های بلاکچین است که اخیرا مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و به بیان ساده می‌توان گفت گراف موتور جستجوی بلاکچین است که داده‌ها را سازماندهی می‌کند و بازیابی آنها را از زنجیره بلوکی آسان می‌کند و تا به امروز از ۳۱ شبکه‌ی بلاکچین از جمله اتریوم ، فانتوم ، کازماس و آربیتروم پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید تحلیل و خرید ارز گراف را از طریق صرافی ارز دیجتال اریترون انجام دهید، در ادامه به معرفی کامل ارز دیجیتال گراف می پردازیم که می‌تواند چشم انداز کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

بخوانید  هودل کردن چیست و چرا محبوب است؟

تیم اریترون شامل جمعی از متخصصین مالی‌‌، امنیت و شبکه‌‌،توسعه دهنده‌‌، فعالیت بازار‌های مالی و جمعی از فعالین حوزه بلاکچین و رمز ارز است که بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را لیست کرده و همواره در حال اضافه کردن ارزهای جدید جهت معامله‌ی کاربران بوده و می‌توان گفت صرافی اریترون بیشترین تعداد ارز دیجیتال را در بین صرافی های ایرانی ارائه می‌کند، همچنین از معاملات ارز گراف نیز پشتیبانی می‌شود که در انتهای مطلب به آموزش خرید گراف توکن و فروش گراف توکن می‌پردازیم.

پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ ارز در صرافی آنلاین اریترون ورود به صرافی ارز دیجیتال

نحوه عملکرد پروتکل گراف Graph

هدف پروتکل Graph این است که با استفاده از زیرگراف‌ها، بازیابی داده‌ها از زنجیره بلوکی را آسان کند به این صورت که از API‌ ها به عنوان زیرگراف (subgraph) برای فهرست کردن داده‌ها در زنجیره بلوکی و کارآمد کردن آن برای جستجو استفاده می‌شود. با استفاده از پروتکل گراف می‌توان به راحتی داده‌ها را تغییر داد، دسته‌بندی کرد و در بین برنامه‌ها به اشتراک گذاشت تا هر کسی بتواند از آن استفاده کند، تمام داده‌ها به روشی امن در شبکه‌ها ذخیره و پردازش می‌شوند. برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در حال اجرا بر روی بلاکچین از قرارداد‌های هوشمند پیچیده‌ای برای ذخیره داده‌ها در زنجیره استفاده می‌کنند که همین موضوع سرچ و بررسی داده‌ها را دشوار و پیچیده می‌کند و از طرفی برنامه‌های کاربردی در همان دامنه به مکانیزمی برای همکاری و توافق بر روی نام‌های استاندارد برای جستجوی داده‌ها نیاز دارند گراف در راستای حل این مشکل تلاش می‌کند تا به عنوان یک لایه یکپارچه‌سازی برای برنامه‌های غیر متمرکز عمل کند و این نیاز برنامه‌های غیر متمرکز را با ارائه‌ی امکان جستجوی آسان از طریق فیلتر کردن، مرتب‌سازی و گروه‌بندی برای مکان‌یابی داده‌ها در فضای web۳ برطرف می‌کند و از این طریق نیاز برنامه‌های غیر متمرکز به پروژه‌های کریپتویی پر هزینه برای توسعه و نگهداری سرور‌های فهرست‌سازی اختصاصی خود را از بین می‌برد و پیچیدگی و هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

بخوانید  شیبا اینو از توسعه دهندگان برای کار روی شیباریوم استقبال می‌کند

گره های گراف به طور مرتب شبکه بلاک چین را اسکن می کنند تا گره های جدید و داده های مربوطه را برای زیرگرافی که ممکن است حاوی آن ها باشد شناسایی کند. سپس این داده‌ها در Graph Node به‌روزرسانی می‌شوند، جایی که برنامه های غیر متمرکز (dApps) می‌توانند با استفاده از GraphQL سریع و آسان در بین اطلاعات مورد نظر جستجو کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

ارز دیجیتال گراف GRT

توکن گراف GRT که یک توکن ERC۲۰ بوده، توکن بومی اکوسیستم گراف است که بر روی بلاک چین اتریوم طراحی و توسعه یافته است. از این توکن برای تخصیص منابع در شبکه غیرمتمرکز The Graph استفاده می‌شود و به عنوان ارز اصلی اکوسیستم برای تضمین امنیت اقتصادی اکوسیستم عمل می‌کند.

از مزیت‌های ارز گراف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمرکززدایی
  2. حاکمیت غیر متمرکز
  3. امنیت بالا در گراف
  4. توسعه برنامه‌های سطح بالا
  5. قابلیت همکاری
  6. امنیت بالا
  7. از بین بردن نیاز به سرور
بخوانید  آیا استیبل کوین پی‌پال نیامده شکست خورد! علت چیست؟

علاوه بر این از آنجایی که گراف پروژه‌ای است که بر روی Web۳ متمرکز شده است و هدف آن این است که داده‌های مربوط به بلاک چین را برای فهرست‌بندی و دسترسی بیشتر در دسترس قرار دهد. توکن GRT می‌تواند دارایی ارزشمندی در سبد ارز‌های دیجیتال شما باشد. موج آینده Web۳ می‌تواند تقاضا برای چنین خدماتی را افزایش دهد و همین مسأله می‌تواند باعث افزایش قیمت Graph در آینده شود.

آینده ی ارز دیجیتال گراف چگونه خواهد بود ؟

ارز دیجیتال گراف GRT چیست؟

اگرچه ارائه یک پیش‌بینی دقیق راجع به قیمت و ارزش GRT در آینده غیرممکن است، اما عوامل متعددی می‌توانند بر ارزش این دارایی تأثیر‌گذار باشند که این موارد را بطور مختصر بررسی می‌کنیم.

افزایش سطح پذیرش و استفاده از خدمات GRT:

با افزایش پذیرش خدمات The Graph توسط برنامه‌های غیر متمرکز (dApps) ارزش توکن‌های GRT افزایش خواهد داشت و همچنین ارزش این توکن با پیوستن تعداد بیشتری از فهرست‌سازان و کاربران برای مشارکت در شبکه غیرمتمرکز، روند صعودی را خواهد داشت.

بخوانید  مقایسه ریپل و استلار، دو پلتفرم قدرتمند تسهیل‌کننده تراکنش‌های مالی

گسترش اکوسیستم گراف به بلاک چین‌های بیشتر:

گراف با گسترش دامنه فعالیت خود و پشتیبانی از بلاک چین‌های بیشتر به راحتی باعث رشد بسیار ارزش توکن GRT می‌شود و از در نتیجه‌ی این گسترش اکوسیستم برنامه‌های غیر متمرکز بیشتری تشویق به استفاده از The Graph می‌شوند.

احساسات بازار:

همچنین مورد دیگری که باید در نظر داشت احساسات افراد و شاخص ترس و طمع معامله گران در بازار هست که تأثیر زیادی در نحوه معاملات دارد.

آموزش ارز دیجیتال از پایه تا پیشرفته!💰 همین حالا کلیک کن

گراف از چه شبکه هایی پشتیبانی می کند؟

شروع فعالیت گراف با شبکه‌ی اتریوم آغاز شد و طی چند سال پشتیبانی خود را به شبکه‌های بلاکچین متعددی گسترش داد و در حال حاضر از چندین بلاکچین دیگر مانند پروتکل نیر (Near Protocol)، سلو (Celo)، پالیگان (Polygon)، فانتوم (Fantom)، آوالانچ (Avalanche) و هارمونی (Harmony) نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین تیم پروتکل گراف اعلام کرده است همواره در حال ارتقا و گسترش دامنه فعالیت اکوسیستم گراف بوده و در آینده از شبکه‌های بلاکچین بیشتری پشتیبانی خواهد شد.

بخوانید  پلتفرم آموزشی یونی سواپ در میان توسعه نسخه ۴ راه اندازی می شود

تاریخچه و بنیانگذاران ارز گراف GRT

ارز دیجیتال گراف GRT چیست؟

گروه بنیانگذاران گراف از Yaniv Tal به عنوان سرپرست پروژه، Brandon Ramirez محقق گروه و Jannis Pohlmann تشکیل شده است که این افراد تجربه‌ی ۸ سال همکاری و ساخت ابزاری برای توسعه‌دهندگان را پیش از شروع پروژه‌ی گراف داشته‌اند و همین موضوع تأثیر بسیاری در موفقیت‌شان داشته است.

پروژه‌ی Graph در سال ۲۰۱۸ تاسیس و در ژانویه ۲۰۱۹، در طی مراسم افتتاحیه Graph Day در سانفرانسیسکو معرفی شد.

تیم گراف، بنیاد گراف را در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی معرفی کرد که در راستای توسعه و نگهداری شبکه فعالیت خواهد کرد. علاوه بر این، مسئولیت پذیرش فناوری The Graph را نیز بر عهده خواهد داشت.

اریترون، اولین صرافی آنلاین ضریب‌دار در ایران ورود به صرافی

چه چیزی نمودار (GRT) را منحصر به فرد می‌کند؟

شبکه Graph به عنوان اولین پروژه بلاک چین در نوع خود راه اندازی شد. به عنوان اولین بازار غیرمتمرکز برای جستجو و نمایه سازی داده‌ها دارای یک ابزار منحصر به فرد است. این موضوع آن را به یک پروژه جالب در بخش بلاک چین و ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند که ممکن است در قیمت The Graph نیز منعکس شود.

بخوانید  تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

منحصربه‌فرد بودن این پروژه همچنین از هدف آن ناشی می‌شود، یعنی ارائه داده‌های قابل دسترسی آسان برای مصرف‌کنندگان. این پروتکل با پشتیبانی شرکت‌کنندگان شبکه اجرا می‌شود Graph اولین بازار غیرمتمرکز است که با مشکلات مربوط به ایجاد dApps از نظر حل مشکلات نمایه سازی و نگرانی‌های اختصاصی مقابله می‌کند.

زبان برنامه نویسی پروژه گراف چیست؟

در ابتدا قرار بود که برای ساخت این پروژه از زبان برنامه نویسی GO استفاده بشه اما در انتها از Rust برای ساخت این پروژه استفاده شد. زیرا این زبان قابل اعتماد است. همچنین در زبان Rust مشکلات مربوط به مدیریت حافظه برای این پروژه وجود ندارد و با کمک این زبان برنامه نویسی امکان ساخت و بوجود آوردن Rock solid‌های قابل تنظیم وجود دارد.

مراحل خرید ارز گراف GRT در اریترون :

  1. ثبت نام و احراز هویت:

ابتدا با استفاده از ایمیل یا شماره همراه در اریترون ثبت نام کنید.

آموزش تصویری ثبت نام در اریترون

بخوانید  ۸ کشور برای ساخت CBDC خود از XRP Ledger استفاده می‌کنند

سپس در صورتی که قصد خرید ارز با تومان را دارید لازم است سطح کاربری خود را از تریدر به برنزی ارتقا دهید تا امکان واریز و برداشت تومانی نیز برای شما فراهم شود، توجه داشته باشید در سطح تریدر امکان واریز و برداشت رمز ارز و معامله وجود دارد اما اینکه بتوانید واریز و برداشت تومانی هم داشته باشید می بایست احراز هویت سطح برنزی را انجام دهید.

آموزش تصویری ارتقا به سطح برنزی

  1. افزایش اعتبار (واریز تومان یا رمز ارز):

در این مرحله جهت افزایش اعتبار می توانید واریز رمز ارز یا تومان داشته باشید، همچنین در نظر داشته باشید بابت واریز به اریترون هیچ گونه هزینه و کارمزدی کسر نمی‌شود و دقیقا مبلغ واریزی به کیف پول شما اعمال می‌شود.

آموزش تصویری واریز تومانی آموزش تصویری واریز رمز ارز

  1. پس از واریز و افزایش اعتبار از ۲ روش امکان خرید و معامله ی ارز گراف GRT را دارید که می‌توانید با توجه به نیاز و اطلاعات خود بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب کنید.
بخوانید  مدیر عامل بایننس سال ۲۰۱۹ را پس از کاهش قیمت بیت کوین به یاد می آورد!

روش اول : صرافی ساده یا تبدیل

این روش سریعترین و راحت ترین راه برای خرید ارز دیجیتال در اریترون است که شما از این طریق می توانید مستقیما تومان یا هر رمز ارز دیگری را به رمز‌‌ارز مورد نظر تبدیل کنید .معاملات از این قسمت با قیمت لحظه ای ارز انجام می شوند.

روش دوم : بازار جهانی یا ترید

در این قسمت شما امکان انواع سفارش گذاری ، تعیین حد سود و ضرر و مشاهده چارت ارز را دارید و فضای حرفه ای تری را برای معامله تجربه می کنید .

معاملات در صفحه ی بازار جهانی فقط با تتر انجام می‌شوند و در صورتی که تومان یا رمزارز دیگه ای دارید باید ابتدا به تتر تبدیل کرده و سپس برای خرید ارز مورد نظر اقدام کنید .

آموزش انواع سفارش گذاری در اریترون

نوشته ارز دیجیتال گراف GRT چیست؟ اولین بار در بلاگ اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها