تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :ارز وی چین VET چیست و چه آینده‌ای دارد؟

  • کد خبر : 2636756
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :ارز وی چین VET چیست و چه آینده‌ای دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارز وی چین VET چیست و چه آینده‌ای دارد؟ آلت کوین هاارز دیجیتالدر چند سال اخیر فناوری بلاک‌چین در دنیا پیشرفت چشمگیری داشته است و ارزهای دیجیتال مختلف زیادی به بازار دنیا معرفی شده‌اند. یکی از ارزهای دیجیتال قابل‌معامله حال حاضر دنیا وی چین است که توانسته با تکنولوژی خود فناوری بلاک‌چین را گسترش دهد و کیفیت آن را بهبود ببخشد. همین موضوع باعث شده است تا ما در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال وی چین بپردازیم و اطلاعات مختلفی در این زمینه بیان نماییم. پس بهتر است که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و به‌هیچ‌وجه این مقاله را از دست ندهید.
فهرست مطالب
ارز دیجیتال وی چین چیست؟ارز وی چین برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به وجود آمد و به بازار کریپتوکارنسی معرفی شد. سانی لو شخصی است که به عنوان سازنده بلاک‌چین وی چین شناخته می‌شود و بنیان‌گذار اصلی این پروژه بزرگ محسوب می‌شود؛ حال این ارز دیجیتال از قدرت نسبتاً خوبی برخوردار است. باید اشاره کرد که بلاک‌چین وی چین به‌خاطر بهبود زنجیره تأمین و فرایندهای تجاری بلاک‌چین‌ها به وجود آمده و در این زمینه نیز بسیار موفق بوده است. این پروژه توانسته بیشتر مشک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز وی چین VET چیست و چه آینده‌ای دارد؟

  • آلت کوین ها
  • ارز دیجیتال

در چند سال اخیر فناوری بلاک‌چین در دنیا پیشرفت چشمگیری داشته است و ارزهای دیجیتال مختلف زیادی به بازار دنیا معرفی شده‌اند. یکی از ارزهای دیجیتال قابل‌معامله حال حاضر دنیا وی چین است که توانسته با تکنولوژی خود فناوری بلاک‌چین را گسترش دهد و کیفیت آن را بهبود ببخشد. همین موضوع باعث شده است تا ما در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال وی چین بپردازیم و اطلاعات مختلفی در این زمینه بیان نماییم. پس بهتر است که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و به‌هیچ‌وجه این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

ارز دیجیتال وی چین چیست؟

ارز وی چین برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به وجود آمد و به بازار کریپتوکارنسی معرفی شد. سانی لو شخصی است که به عنوان سازنده بلاک‌چین وی چین شناخته می‌شود و بنیان‌گذار اصلی این پروژه بزرگ محسوب می‌شود؛ حال این ارز دیجیتال از قدرت نسبتاً خوبی برخوردار است. باید اشاره کرد که بلاک‌چین وی چین به‌خاطر بهبود زنجیره تأمین و فرایندهای تجاری بلاک‌چین‌ها به وجود آمده و در این زمینه نیز بسیار موفق بوده است. این پروژه توانسته بیشتر مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت را حل کرده و مخاطبان هدف خود را بسیار راضی نگه دارد.

حال این فرایندها به‌راحتی ساده‌سازی شده‌اند و جریان اطلاعات مختلف برای زنجیره‌های تأمین خیلی پیچیده نیز از طریق فناوری دفتر توزیع شده انجام می‌گردد که نکته بسیار قابل‌توجه و مهمی است. به‌طورکلی این بلاک‌چین مزیت‌های زیادی برای کریپتوکارنسی داشته است.

ارز دیجیتال vechain

جالب است بدانید که ارز دیجیتال وی چین از دو توکن مجزا ساخته شده است. که این دو توکن را با نام‌های VET و VTHO می‌شناسند که هر کدام کاربرد مخصوص خودشان را در این پلتفرم دارند. در بین این دو توکن VET توکنی است که ارزشمند است و از آن برای انتقال دارایی در بلاک‌چین وی چین استفاده می‌شود. به‌طورکلی توکن VTHO برای هدف‌های دیگری تولید شده است. در حال حاضر در این بلاک‌چین از ارز دیجیتال VTHO برای تأمین نمودن انرژی معاملات مختلف و همچنین قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود و به‌طورکلی نمی‌توان این توکن را در بازار خریدوفروش نمود.

جالب است بدانید که این ارز دیجیتال قبلاً زیر نظر بلاک‌چین اتریوم فعالیت می‌کرد و زیر مجموعه اتریوم محسوب می‌شد. اما بنیان‌گذار این ارز دیجیتال تصمیم گرفت تا آن را به بلاک‌چین وی چین منتقل نماید و تمامی توکن‌های قدیمی با توکن‌های جدید ینی VET جایگزین گردید.

آیا می‌توان این ارز را استخراج نمود؟

احتمالاً در مواجهه با ارز وی چین سؤال شما نیز این باشد که آیا می‌توانیم ارز دیجیتال وی چین را استخراج کنیم و با استفاده از دستگاه‌های ماینر مختلف این ارز را به دست آورده و در کیف پول خود ذخیره نماییم؟ بدون شک هرچه ارز دیجیتال مورد نظر شما گران‌قیمت‌تر باشد، استخراج‌کردن آن نیز به‌صرفه‌تر است. همین موضوع نیز باعث شده است تا در حال حاضر بسیاری از افراد حاضر در کریپتوکارنسی به فکر استخراج‌کردن ارزهای دیجیتال گران‌قیمت همچون بیت‌کوین هستند.

در ابتدا بهتر است که کمی درباره استخراج ارز دیجیتال صحبت نماییم. به‌طور کلی تنها دو روش پیش روی شما عزیزان خواهد بود تا بتوانید ارزهای دیجیتال موردنظر خود را به دست آورده و ذخیره نمایید. شما به‌ غیر از این دو روش نمی‌توانید از روش‌های دیگر استفاده نمایید.

  • روش اول یا اثبات سهام، این است که به صرافی‌های معتبر کریپتوکارنسی مراجعه کرده و به مقدار لازم ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید. بدون شک این روش هزینه‌های مختلفی برای شما به همراه خواهد شد؛ باید برای دریافت آن هزینه‌های مختلفی را بپردازید.
  • اما در روش اثبات کار که با نام استخراج‌کردن ارز دیجیتال نیز شناخته می‌شود؛ شما می‌توانید با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف ارز دیجیتال را استخراج نمایید. البته که این روش نیز رایگان نیست و هزینه‌های مختلفی برای شما به همراه خواهد داشت که باید آن‌ها را محاسبه کنید.

برای اینکه بتوان یک ارز دیجیتال را استخراج کرد نیاز است که ارز موردنظر از الگوریتم اثبات کار بهره برده باشد. اما لازم است بدانید که وی چین از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌نماید. همین موضوع نیز باعث شده است تا امکان استخراج وی چین برای شما عزیزان فراهم نباشد. در واقع برای کسب درآمد از این طریق، باید تعداد معینی از این ارز را هولد کنید.

هدف از ساخت وی چین چیست؟

هدف از ساخت ارز وی چین این بود که بتواند مشکلات بلاک‌چین‌های قبل از خودش همچون اتریوم را در زمینه‌های مختلف رفع نماید و بتواند خدمات بهتری به بازار هدف خود ارائه دهد. بر اساس نمودارها این بلاک‌چین به هدف خود رسیده و در مسیر پیشرفت نیز قرار گرفته است. در چند سال اخیر یکی از مشکلات اساسی بلاک‌چین‌های مختلف این بود که بین کاربردی‌بودن و غیرمتمرکز بودن بلاک‌چین‌ها تعادل مشخصی وجود نداشت. همین موضوع باعث شده بود که همه بلاک‌چین‌ها نقص‌ها و ایرادهای جدی برای خود داشته باشند و این کاربران را اذیت می‌کرد.

اما حال بلاک‌چین وی چین اینجا است تا این مشکل جدی را رفع نماید و در حال حاضر این بلاک‌چین هدفی دارد تا بتواند بین عدم متمرکز بودن و کاربردی‌بودن تعادل ایجاد کند و از این طریق خیلی بهتر جواب‌گوی نیازهای مشتریان و کاربران خود باشد و ارزش خود را افزایش دهد. یکی دیگر از اهداف به‌وجودآمدن وی چین این بود که بتواند امور تجاری را بهتر انجام دهد و از همین جهت به شرکت‌ها کمک کند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگ مختلفی به چرخه امور تجاری بلاک‌چین وی چین متصل شده‌اند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به تعداد این شرکت‌ها نیز افزوده شود.

قیمت و آینده ارز وی چین

قیمت و آینده ارز وی چین چگونه است؟

حال که به‌طور کلی با ارز وی چین آشنا شدیم وقت آن رسیده است تا درباره آینده و بازار این ارز دیجیتال نیز صحبت‌هایی داشته باشیم. احتمالاً خیلی از شما به فکر این هستید که در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم. اما آیا واقعاً این ارز دیجیتال می‌تواند بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری باشد؟

در حال حاضر بلاک‌چین وی چین با شرکت‌های مختلف بزرگی قرارداد بسته و فعالیت‌های اقتصادی آغاز کرده است. همین موضوع باعث می‌شود تا بیشتر کارشناسان بر این باور باشند که این ارز دیجیتال می‌تواند در آینده نزدیک سودده بوده و سرمایه شما را چندبرابر کند. اگر به فکر یک سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید این ارز دیجیتال می‌تواند گزینه مناسب و عالی برای شما عزیزان باشد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمت تقریبی۰٫۰۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

اما کارشناسان با بررسی عمیق بازار و علاوه‌برآن استناد بر تحلیل‌های هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز در سال ۲۰۳۰ به یک دلار هم برسد. این قیمت دور از انتظار نیست و شما به‌راحتی می‌توانید سرمایه خودتان را چندین برابر کنید و سود کنید. البته که برخی از افراد به این ارز دیجیتال بسیار دلخوش‌تر هستند و پیش‌بینی می‌کنند که آینده‌ای بهتر از این در انتظار آن است. این افراد بر این باور هستند که قیمت این ارز در سال ۲۰۳۰ از مرز ۴ دلار نیز عبور خواهد کرد. که این رقم واقعاً غیر عقلانی به نظر می‌آید و قابل اعتماد و استناد نیست.

جمع‌بندی

همان‌طور که خودتان می‌دانید آینده بازار یک ارز دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد و این عوامل می‌توانند به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی قیمت نهایی تأثیرگذار باشند. به همین دلیل نمی‌توان هی یک از این پیش‌بینی‌ها را قطعی دانست. به همین دلیل بهتر است که قبل از سرمایه‌گذاری خودتان نیز حسابی تحلیل انجام دهید. تا هیچ اشتباهی در این زمینه رخ ندهد و سرمایه شما آسیب جدی نبیند و بتوانید با این ارز دیجیتال خوبی داشته باشید.

در نهایت با معرفی ارز وی چین همراه شما عزیزان بودیم و اطلاعات مختلفی در این زمینه با شما در میان گذاشتیم و به‌طور کلی درباره این ارز دیجیتال صحبت کردیم. این ارز دیجیتال در طی چند سال اخیری که در بازار فعالیت می‌کرد، توانسته مخاطبین زیادی را به خودش جذب نماید و افراد زیادی در حال حاضر از این بلاک‌چین و ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. علاوه‌بر آن همان‌طور که مشاهده نمودید ما به‌طور کلی درباره قیمت و آینده بازار این ارز دیجیتال نیز صحبت‌هایی داشتیم. که می‌توانید از آن استفاده نمایید و در سرمایه‌گذاری‌های بعدی خود این نکات را نیز لحاظ کنید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها