تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :ارز کادنا چیست؟ بررسی آینده توکن KDA

  • کد خبر : 2620499
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
لورس :ارز کادنا چیست؟ بررسی آینده توکن KDA
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

دنیای زیبای ارزهای دیجیتال هر روز شگفتی‌های زیادی را در زندگی انسان به ارمغان می‌آورد. یکی از ارزهای مهمی که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده است، رمزارز کادنا است که با نماد KDA شناخته می‌شود. کادنا یک پروژه عظیم را در دست کار دارد که هدف آن ایجاد یک انقلاب بزرگ در فناوری بلاکچین است. برای اینکه بدانید ارز کادنا چیست و چه ویژگی‌‌هایی دارد، حتما این مطلب از بیتمینو را تا انتها مطالعه فرمایید.
بررسی اجمالی ارز دیجیتال کادنا ارز دیجیتال کادنا به عنوان یکی از ارزهای محبوب امروزی توانسته توجه بخش زیادی از فعالان بازار کریپتوکارنسی را به سمت خود جلب کند. این ارز دارای شبکه بلاکچین اختصاصی خود است که این مورد نشان‌دهنده اعتبار بالای آن است؛ از همین رو این ارز یک کوین به حساب می‌‌آید. تعداد کل واحدهای کادنا یک میلیارد عدد است. همانطور که می‌دانید قیمت ارز دیجیتال به طور مستقیم با تعداد کوین‌ها در ارتباط است. تعداد محدود کوین‌های کادنا باعث شده است که قیمت کادنا در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرد. در حال حاضر نزدیک به ۱۶۷ میلیون واحد از این ارز در حال گردش در بین معامله‌گران است.
بزرگترین مزیت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دنیای زیبای ارزهای دیجیتال هر روز شگفتی‌های زیادی را در زندگی انسان به ارمغان می‌آورد. یکی از ارزهای مهمی که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده است، رمزارز کادنا است که با نماد KDA شناخته می‌شود. کادنا یک پروژه عظیم را در دست کار دارد که هدف آن ایجاد یک انقلاب بزرگ در فناوری بلاکچین است. برای اینکه بدانید ارز کادنا چیست و چه ویژگی‌‌هایی دارد، حتما این مطلب از بیتمینو را تا انتها مطالعه فرمایید.

بررسی اجمالی ارز دیجیتال کادنا

ارز دیجیتال کادنا به عنوان یکی از ارزهای محبوب امروزی توانسته توجه بخش زیادی از فعالان بازار کریپتوکارنسی را به سمت خود جلب کند. این ارز دارای شبکه بلاکچین اختصاصی خود است که این مورد نشان‌دهنده اعتبار بالای آن است؛ از همین رو این ارز یک کوین به حساب می‌‌آید. تعداد کل واحدهای کادنا یک میلیارد عدد است. همانطور که می‌دانید قیمت ارز دیجیتال به طور مستقیم با تعداد کوین‌ها در ارتباط است. تعداد محدود کوین‌های کادنا باعث شده است که قیمت کادنا در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرد. در حال حاضر نزدیک به ۱۶۷ میلیون واحد از این ارز در حال گردش در بین معامله‌گران است.

بزرگترین مزیتی که در کادنا وجود دارد، مربوط به بلاک چین آن است. در واقع بلاکچین این رمز ارز بسیار امن و مقیاس‌پذیر است که به همین علت میزبان توکن‌های زیادی قرار گرفته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پروژه کادنا به صورت کاملا حرفه‌ای برنامه ریزی شده است. در واقع اگر شما به دنبال یک ارز دیجیتال با شرایط فاندامنتالی مناسب هستید،‌ مسلما کادنا همان چیزی است که شما به آن نیاز خواهید داشت. امروزه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ سعی کرده‌اند در این پروژه وارد شوند تا آن‌ها هم سهمی از سود سرشار این ارز داشته باشند.

مطالعه مقاله بلاک چین چیست در سایت بیتمینو

آشنایی با بنیان گذاران ارز دیجیتال کادنا

برای اینکه بدانید ارز کادنا چیست، حتما باید نیم نگاهی نیز به تاریخچه آن داشته باشید. ارز کادنا در سال ۲۰۱۶ ایجاد شده است و به دنیای ارزهای دیجیتال پا نهاد. در این پروژه یک تیم ۲۰ نفری مشغول به کار هستند که به توسعه آن می‌پردازند. بنیانگذاران اصلی کادنا آقایان ویل ماتینو و استوارت پوپجوی هستند که تلاش‌های زیادی برای پیشبرد اهداف پروژه کادنا انجام داده‌اند. آقای پوبجوی سابقه درخشانی در توسعه سیستم‌های مالی دارد که این مهارت خود را در پروژه کادنا به کار بسته است.

ارز کادنا چیست

ایشان مدتی نیز به رهبر تیم بلاکچین جی پی مورگان بوده‌اند که همین موضوع اثبات‌کننده تخصص بالای این فرد است. آقای ویل مارتینو هم سابقه بسیار زیادی در حوزه بلاکچین دارد. نکته جالب این است که ایشان هم مدتی در زمینه بلاکچین در تیم جی پی مورگان حضور داشته‌اند. ذکر این مورد خالی از لطف نیست که این شخص دارای سمت اجرایی در مجموعه SEC‌ بوده است. بدون شک یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت پروژه کادنا وجود این دو بنیانگذار موفق است.

بررسی شرایط قیمتی ارز کادنا در بازار

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال همواره با نوسانات خاص خود همراه است،‌ قیمت ارز دیجیتال باید به صورت آنی بررسی شود؛ از همین رو آمارهایی که در ادامه گفته می‌شود با توجه به زمان نگارش مقاله خواهد بود. در حال حاضر حجم معاملات روزانه در ارز کادنا برابر با ۲۵ میلیون دلار است که یک عدد خارق‌العاده محسوب می‌شود. این ارز از لحاظ حجم بازار در رتبه ۸۶ کوین مارکت کپ قرار گرفته است. قیمت کادنا در هنگامی که این مطلب نگارش می‌شود برابر با ۵۶.۵ دلار است. با توجه به شرایط قیمتی مناسبی که در این ارز وجود دارد، امکان خرید و سرمایه گذاری در آن برای همه فراهم است.

حجم کل بازار کادنا حدود ۹۵۰ میلیون دلار است که البته همراه با شرایط بازار تغییر می‌‌کند. با توجه به شرایط پرتلاطمی که در بازار دیده می‌شود، قیمت کادنا در دو هفته اخیر حدود ۳۰ درصد ریزش را تجربه کرده است. در صورتی که شما قصد خرید یا سرمایه گذاری در این ارز را دارید، حتما از قبل شرایط تکنیکالی آن را بررسی کنید. بر همین اساس شرایط ارز کادنا را با توجه به استراتژی معاملاتی خود بررسی کنید و سپی برای انجام معاملات دست به کار شوید.

اهداف پروژه ارز دیجیتال کادنا چیست؟

اگر شما به هر پروژه بلاکچینی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هر کدام از آن‌ها اهداف خاص خود را دنبال می‌کنند. بر همین اساس ارز دیجیتال کادنا نیز دقیقا شرایط مشابهی دارد. اکنون که فهمیدید ارز کادنا چیست، بهتر است که با اهداف پروژه آن هم آشنایی پیدا کنید. یکی از برترین اهدافی که در پروژه بلاک چین کادنا دنبال می‌شود، افزایش مقیاس‌پذیری است؛ بر همین اساس شاهد طراحی خاص این بلاک چین هستیم که در آن با افزایش حجم در تراکنش‌ها،‌ حجم کلی شبکه نیز افزایش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از اهدافی که این پروژه آن را دنبال می‌کند این است که یک شبکه بلاکچین آسان و با دسترسی بالا برای دیگران ایجاد کند. شما در این شبکه قادر خواهید بود که مجموعه‌‌ای از ویژگی‌ها را به صورت همزمان به کار ببرید. به غیر از موارد گفته شده، حتما باید به ضریب امنیتی بالای این پروژه هم اشاره کرد. توسعه دهندگان کادنا با ایجاد پکت باعث شده‌اند که باگ‌های شبکه به راحتی رفع شوند. با توجه به اهداف بی‌نظیری که در پروژه ارز دیجیتال کادنا وجود دارد، مسلما آینده درخشانی در انتظار این ارز خواهد بود.

معرفی صرافی‌های خرید و فروش کادنا

با توجه به اینکه بسیاری از افراد می‌خواهند معاملات ارز کادنا را انجام دهند، به دنبال یک بستر مناسب برای این کار هستند. به همین جهت شما باید صرافی‌هایی که از این ارز پشتیبانی می‌کنند را بشناسید تا معاملات خود را انجام دهید. از آنجایی که قیمت ارز دیجیتال کادنا با نوساناتی روبرو است، این تغییرات قیمتی در صرافی‌های دارای آن نیز نمایش داده می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که قیمت کادنا در صرافی‌های مختلف کمی تفاوت دارد ولی مقدار آن قابل ملاحضه نیست. با توجه به اهمیت بسیار بالای این موضوع،‌ در ادامه برخی از مهم ترین صرافی‌هایی که این ارز را ارائه می‌کنند نام می‌بریم.

ارز کادنا

  • صرافی بیترکس
  • صرافی کوکوین
  • صرافی هو
  • صرافی هات بیت

همانطور که مشاهده می‌کنید،‌ صرافی‌های مختلفی از این ارز پشتیبانی می‌کنند که شما می‌توایند در آن‌ها به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. در بین صرافی‌هایی که نام برده شد، بسیاری از ایرانیان در صرافی کوکوین حضور دارند که می‌توانند از این بستر برای معاملات ارز کادنا استفاده کنند.

کیف پول ارز دیجیتال کادنا

برای اینکه شما بتوانید ارز دیجیتال کادنا را برای خود نگهداری کنید، حتما باید یک کیف پول معتبر و امن را انتخاب کنید. ذخیره کردن این ارز در کیف پول‌های امن سبب می‌شود که در آینده نیز دارایی شما حفظ شود. بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند بهترین کیف پول برای ارز کادنا چیست؟ برای انتخاب بهترین کیف پول، شما باید ببینید که کدام کیف پول از ارز کادنا پشتیبانی می‌کند. با یک بررسی ساده می‌توان به این نکته پی برد که Zelcore یکی از برترین کیف پول‌هایی است که از ارز کادنا پشتیبانی می‌کند. این کیف پول دارای دو نسخه متفاوت تلفن همراه و وب است که شما با توجه به دستگاه خود از آن استفاده خواهید کرد.

البته فراموش نکنید که ذخیره و نگهداری از ارز کادنا به صورت سخت افزاری هم امکان پذیر است. شما برای استفاده از کیف پول سخت افزاری خود حتما باید private key خود را حفظ کنید. در حال حاضر مدل‌‌های زیادی از کیف پول‌های سخت افزاری وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را برطرف سازید. با این حال پیشنهاد ما استفاده از کیف پول Ledger Nano S است که قابلیت استیک کردن نیز در آن دیده می‌شود.

استخراج ارز دیجیتال کادنا

یکی از راه‌های درآمدزایی در دنیای ارزهای دیجیتال روش ماینینگ یا استخراج است. در این متد خاص، شخص بخشی از پردازش شبکه بلاکچین را برعهده می‌گیرد و به ازای ایجاد بلاک‌ها پاداش دریافت می‌کند. البته نباید فراموش کرد که همه ارزهای دیجیتال قابل استخراج نیستند. به صورت کلی استخراج رمزارزها زمانی اتفاق می‌افتد که الگوریتم اثبات کار در آن‌ها فعال باشد. با توجه به اینکه ارز کادنا از این الگوریتم پشتیبانی می‌کند،‌ پس می‌توان برای استخراج آن دست به کار شد.

این نکته را بدانید که ارز دیجیتال کادنا الگوریتم Blake2S برای استخراج کمک می‌گیرد. به همین جهت اگر قصد ماینینگ این ارز را دارید، حتما باید از دستگاه ای‌سیک استفاده کنید. بر همین اساس شما حتی با داشتن بهترین کارت گرافیک یا پردازنده نمی‌توانید استخراج این ارز را انجام دهید. میزان سود و پاداش استخراج ارتباط مستقیمی با قیمت ارز دیجیتال کادنا دارد. هر چقدر که قیمت کادنا افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز میزان سود ناشی از ماینینگ بیشتر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ماینینگ می‌توانید مقاله‌ای در این باره که با نام ماینینگ چیست را در این سایت منتشر کرده‌اییم مطالعه کنید.

چشم انداز آینده ارز دیجیتال کادنا

زمانی که شما می‌خواهید در یک پروژه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، حتما باید جنبه‌های مختلفی از آن را مورد بررسی قرار دهید. هر پروژه ارز دیجیتال دارای یک وایت پیپر یا همان کاغذ سفید است که ساختار کلی شبکه و نحوه کار آن را توضیح می‌دهد. برای اینکه بتوانید شرایط فاندامنتالی ارز کادنا را بررسی کنید، باید حتما به سفید نامه نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشید. یکی دیگر از بخش‌هایی که باید توسط شما بررسی شود، رود مپ road map پروژه کادنا است؛ رودمپ یا نقشه راه، اهداف آینده پروژه کادنا را به تصویر کشیده است. خواندن نقشه راه می‌تواند در تشخیص دادن مسیر پیش رو به شما کمک کند.

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که آینده ارز کادنا چیست؟ این نکته را فراموش نکنید که در بازار ارزهای دیجیتال هیچ قطعیتی وجود ندارد. قیمت کادنا بدون شک تحت تاثیر مستقیم میزان عرضه و تقاضا قرار می‌گیرد. هیچ کس نمی‌تواند آینده قطعی این ارز را پیشبینی کند؛ پس باید خود شما مسئولیت سرمایه گذاری در آن را برعهده بگیرید. برای اینکه میزان ریسک سرمایه گذاری شما کمتر شود،‌ بهتر است که از قبل تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را در کنار هم قرار دهید تا به یک تصمیم مشخص برسید.

پشتیبانی بلاکچین کادنا از NFT

اگر شما خبرهای مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنید، بدون شک یک آشنایی نسبی با NFT دارید. ان اف تی که به توکن‌های غیر مثلی معروف هستند، به صورت یونیک و منحصر به فرد ایجاد می‌شوند. از آنجایی که این توکن‌ها هیچ نمونه مشابه دیگری ندارند،‌ میزان ارزش آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. با توجه به ساختار خاصی که در بلاک چین کادنا وجود دارد،‌ انواع توکن‌های غیرمثلی روی آن قابل اجرا هستند. با توجه به بستر مناسبی که در بلاک چین کادنا به وجود آمده است، امکان معاملات ان اف تی‌ها نیز به آسانی فراهم شده است.

امروزه خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی شکل جدی‌‌تری به خود گرفته است. حتی در برخی از موارد مشاهده می‌شود که یک ان اف تی با قیمت چند میلیون دلار به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه توکن‌های غیرمثلی حتما باید روی شبکه بلاک چین قرار بگیرند، شبکه کادنا به عنوان یک انتخاب مناسب برای این افراد شناخته خواهد شد. طبق بررسی‌‌هایی که تا به حال صورت گرفته است، تعداد زیادی از این توکن‌ها در بلاکچین کادنا مبادله می‌شوند.

سخن پایانی

ارز کادنا یک کوین جذاب برای سرمایه گذاری بوده که دارای بلاکچین اختصاصی است. این ارز با نماد KDA در بازار معامله می‌شود که اخیرا محبوبیت زیادی را به دست آورده است. در این مطلب از بیتمینو متوجه شدیم که ارز کادنا چیست و چه جایگاهی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. اگر شما به فکر سرمایه گذاری در پروژه‌‌های آینده دار هستید، حتما این گزینه می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد. البته شما می‌توانید به غیر از سرمایه گذاری، از طریق روش‌های دیگری همچون استخراج یا خرید و فروش ان اف تی درآمدزایی کنید.

سوالات متداول:

۱) آیا کادنا می تواند به ۱۰۰ دلار برسد؟

طبق پیش‌بینی بلندمدت قیمت کوین KDA، می‌تواند بین سال‌های ۲۰۴۰ تا ۲۰۵۰ به سقف ۱۰۰ دلار برسد. Kadena یک دارایی دیجیتال عالی با استفاده واقعی است.

۲) آیا KDA بهتر از سولانا است؟

احتمالا سولانا. Kadena بسیار جدید است و هنوز غیرمتمرکز نیست. همچنین عرضه کادنا با ۲ میلیون سکه در ماه افزایش می‌یابد و تیم توسعه دهنده می‌تواند به راحتی این میزان را افزایش دهد. اکوسیستم سولانا واقعا در حال رشد است و تراکنش‌های بیشتری نسبت به کادنا + اتریوم + بیت کوین انجام می‌دهد.

۳) آیا Kadena روی اتریوم ساخته شده است؟

مانند اتریوم، Kadena نیز مبتنی بر یک ارز دیجیتال بومی به نام KDA است که برای پرداخت هزینه‌های محاسباتی در شبکه استفاده می‌شود. ماینرها در شبکه با KDA برای بلوک‌های ماینینگ پاداش دریافت می‌کنند و کاربران برای گنجاندن تراکنش‌هایشان در یک بلوک، هزینه‌هایی را در KDA می‌پردازند.

Originally posted 2023-05-29 22:30:41.

The post ارز کادنا چیست؟ بررسی آینده توکن KDA appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها