تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :ارز MEME در پی ایردراپ ۵۲ میلیون دلاری این میم کوین ۲۵ برابر رشد کرد

  • کد خبر : 2628340
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
لورس :ارز MEME در پی ایردراپ ۵۲ میلیون دلاری این میم کوین ۲۵ برابر رشد کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارز MEME در پی ایردراپ ۵۲ میلیون دلاری این میم کوین ۲۵ برابر رشد کرد قیمت ارز میم (MEME) در پی ایردراپ ۵۲ میلیون دلاری آن ۲۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. آیا نهنگ‌ها منجر به افت بازار آن و تشکیل کف‌های جدید می‌شوند؟
به گزارش والکس و به نقل از coingape، با شروع معاملات میم در صرافی‌ها، این توکن به عنوان یکی از برجسته‌ترین‌ ارزهای امروز ظاهر شده است.
قیمت ارز MEME بیش از ۲۵۰۰ درصد افزایش یافت از همان ساعات اولیه، هیاهوی زیادی در پی رشد چشمگیر ۲۵۰۰ درصدی Meme Token ایجاد شده بود. این افزایش قیمت عجیب برای یک توکن تازه راه‌اندازی شده، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و ارز MEME اکنون در سطح ۰/۰۲۵۶۹۹ دلار قرار دارد. سوالی که در ذهن همه شکل گرفته این است که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد، به‌ویژه در زمانی که یک ایردراپ صورت گرفته و از همین حالا تقاضا برای آن بیشتر شده است.
نمودار قیمت ۲۴ ساعته MEME/USDT Lookonchain امروز با انتشار این خبر به شور و شوق قریب‌الوقوعی که برای ایردراپ MEME وجود دارد اشاره کرد. آمار و ارقام گزارش شده خیره‌کننده هستند و تاکنون درخواست‌هایی برای (Claim) دری..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز MEME در پی ایردراپ ۵۲ میلیون دلاری این میم کوین ۲۵ برابر رشد کرد

قیمت ارز میم (MEME) در پی ایردراپ ۵۲ میلیون دلاری آن ۲۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. آیا نهنگ‌ها منجر به افت بازار آن و تشکیل کف‌های جدید می‌شوند؟

به گزارش والکس و به نقل از coingape، با شروع معاملات میم در صرافی‌ها، این توکن به عنوان یکی از برجسته‌ترین‌ ارزهای امروز ظاهر شده است.

قیمت ارز MEME بیش از ۲۵۰۰ درصد افزایش یافت

از همان ساعات اولیه، هیاهوی زیادی در پی رشد چشمگیر ۲۵۰۰ درصدی Meme Token ایجاد شده بود. این افزایش قیمت عجیب برای یک توکن تازه راه‌اندازی شده، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و ارز MEME اکنون در سطح ۰/۰۲۵۶۹۹ دلار قرار دارد. سوالی که در ذهن همه شکل گرفته این است که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد، به‌ویژه در زمانی که یک ایردراپ صورت گرفته و از همین حالا تقاضا برای آن بیشتر شده است.

نمودار قیمت ۲۴ ساعته MEME/USDT
نمودار قیمت ۲۴ ساعته MEME/USDT

Lookonchain امروز با انتشار این خبر به شور و شوق قریب‌الوقوعی که برای ایردراپ MEME وجود دارد اشاره کرد. آمار و ارقام گزارش شده خیره‌کننده هستند و تاکنون درخواست‌هایی برای (Claim) دریافت ۲/۳۵ میلیارد توکن MEME وجود دارد. این تعداد توکن تقریباً ۵۲/۴ میلیون دلار ارزش دارد که ۱۳/۶ درصد از عرضه آن را تشکیل می‌دهد.

علاوه بر این، Lookonchain از پروفایل دریافت کنندگان ایردراپ این میم کوین نیز پرده برداشته و حضور نهنگ‌های ارز دیجیتال در این بین پررنگ بوده است. یکی از جزئیات جالب توجه این است که با لیست شدن MEME در صرافی بایننس، قیمت آن به ۰/۱ دلار افزایش یافت. از جمله این نهنگ‌ها می‌توان به lastvikingeth@ اشاره کرد که ۵۰/۷۳ میلیون ارز MEME به مبلغ ۱/۱۳ میلیون دلار را در ایردراپ کسب کرده است. از سوی دیگر، dingalingts@ نیز درخواست دریافت ایردراپ ۲۶/۸۸ میلیون توکن، تقریباً معادل ۵۹۹ هزار دلار را ارائه کرده است.

با نگاهی به دیگر نهنگ‌های MEME، حساب Keungzeth@ نیز به چشم می‌خورد که ۲۴/۹۲ میلیون توکن به ارزش حدود ۵۵۵ هزار دلار را درخواست کرده است. درخواستی از سوی BitroxEth@ برای ۲۰/۶۲ میلیون توکن، تقریباً به ارزش ۴۵۹ هزار دلار نیز ایجاد شده است.

پیامدهای افزایش تقاضای میم کوین MEME

این هجوم گسترده برای دریافت MEME می‌تواند نشانه‌ای از موج فروش پیش‌روی آن باشد. علاوه بر این، بایننس به کسانی که BNB ،USDT و FUSD دارند نیز توکن‌های MEME را پاداش می‌دهد، که نشان‌دهنده توزیع مداوم است.

در نتیجه، اقدامات سریع نهنگ‌ها برای فروش می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر قیمت MEME تأثیر بگذارد و به طور بالقوه منجر به ریزش بازار شود. شایان ذکر است که مارکت کپ MEME به تازگی از مرز ۱ میلیارد دلار فراتر رفته است.

نکاتی درباره ارز میم

مجموع عرضه این توکن برابر با ۶۹ میلیارد MEME است. عرضه در گردش اولیه آن در زمان لیست شدن آن در صرافی بایننس برابر با ۸،۷۹۷،۵۰۰،۰۰۰ MEME (۱۲/۷۵ درصد از کل عرضه توکن) بود.

۱/۳۸ میلیارد توکن MEME برابر با ۲ درصد از عرضه آن در لانچ پول بایننس ۶ روز پیش به این صرافی واریز شده است.

۷/۵۹ میلیارد توکن MEME برابر با ۱۱ درصد عرضه آن برای جامعه (فروش فوری) بوده و قیمت فروش ۰/۰۰۱ دلار بوده است.

۸/۲۸ میلیارد دلار توکن MEME برابر با ۱۲ درصد عرضه آن برای سرمایه‌گذاران (فروش خصوصی) کنار گذاشته شده و قیمت فروش ۰/۰۰۱ دلار بوده است.

۱۷/۲۵ میلیارد توکن MEME برابر با ۲۵ درصد عرضه نیز برای ایردراپ است.

Lookonchain در یکی از توییت‌های خود گفت:

ما ۱۰ آدرسی که بیشترین حجم از این ایردراپ را دریافت کردند، تجزیه و تحلیل کردیم و متوجه شدیم که ۷ نفر از آنها پس از دریافت ایردراپ، MEMEهای خود را به صرافی‌ها واریز کردند که در مجموع به ۲۱۴/۸۸ میلیون از این توکن و به ارزش ۴/۸ میلیون دلار می‌رسد.
همچنین فهمیدیم که تیم میم کوین مقدار ۱۰ میلیون MEME را به صرافی‌های غیرمتمرکز برای تامین نقدینگی انتقال داده و ۶۷۰ میلیون MEME به ارزش ۱۵ میلیون دلار را احتمالاً برای اهداف بازارسازی به Binance ،OKX ،Bybit ،KuCoin Gateio و Huobi واریز کرده است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۸ / ۵. مجموع آرا: ۴

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها