تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

لورس :ارسال پیام هدفمند در کمترین زمان با بیشترین خلاقیت

  • کد خبر : 2597099
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :ارسال پیام هدفمند در کمترین زمان با بیشترین خلاقیت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :دنیای امروز بسیار سریع حرکت می کند و یکی از ضروریات زیستن در چنین دنیایی سریع تر حرکت کردن و تطبیق پیدا کردن با آن است. اگر مناسبات و رفتارهای زندگی انسان ها با آن نتواند هم گام شود از این قطار سریع جا خواهد ماند. دنیای تبلیغات […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دنیای امروز بسیار سریع حرکت می کند و یکی از ضروریات زیستن در چنین دنیایی سریع تر حرکت کردن و تطبیق پیدا کردن با آن است. اگر مناسبات و رفتارهای زندگی انسان ها با آن نتواند هم گام شود از این قطار سریع جا خواهد ماند.

دنیای تبلیغات هم از این قاعده الگوبرداری کرده است و با توجه به این که انسان امروزی بسیار به زمان اهمیت می دهد سعی نموده است تا خود را همگام با آن گرداند. متخصصان شیوه ای تبلیغاتی را به وجود آورده اند که موشن گرافیک نام دارد. در واقع این سبک زاده دنیای مدرن است و سعی دارد تبلیغات را با آن تطبیق دهد.

تبلیغ های حرفه ای و قدرتمند سوای از جذبه ای که در چند ثانیه اول با خود دارند و مخاطب هدف را با خود همراه می نمایند یک عنصر خلاقانه دیگر هم با خود دارند که در انتهای تیزر تبلیغاتی مخاطب پی به آن می برد و باعث شگفتی و لذتش می شود.

این عنصر خلاقانه پیام هدفمند است که در واقع قرار است با خلاقانه بیان شدنش مخاطب هدف را تحت تاثیر خود قرار دهد و شرکتی که این تیزر را سفارش داده به اهداف تجاری که در سر دارد برساند. در واقع عنصر خلاقیت هر چه بیشتر باشد مخاطب بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

برای ساختن یک تیزر خلاقانه معمولا رسانه های دیجیتال به شرایط آن شرکت و محصولاتی که به بازار مصرف عرضه می دارد توجه می نمایند. با تلفیقی از این عوامل تیزری را به وجود می آوردند که با داشتن یک سناریوی جذاب مخاطب را به دنبال خود بکشاند.

بعد از این که مخاطب با تیزر همراه شد پیامی هدفمند را در دل تیزر جاسازی می کنند تا در عرض کمتر از سی ثانیه به مخاطب هدف منتقل شود. در واقع هدف از ساخت تیزر موشن گرافیک این است که مخاطب با توجه به موضوع تیزر پی به پیامی که استادانه در دل تیزر جای داده شده است ببرد.

اگر این پیام توسط سازنده هوشمندانه در دل تیزر جای داده شده باشد به طوری که در عین پیچیدگی، ساده باشد مخاطب را تحت تاثیر خود قرار می دهد و می تواند به هدف نهایی تیزر که اهداف از پیش تعیین شده شرکت سفارش دهنده است برسد.

این نکته را هم باید در نظر گرفت که هر چه شناخت سازنده تیزر از خدمات یا محصولات شرکت سفارش دهنده بیشتر باشد و در موردش تحقیق کرده باشد می تواند خلاقانه تر عمل نموده و مخاطب را بهتر مجاب نماید تا از خدمات یا محصولاتش استفاده نماید.

ارسال پیام هدفمند در کمترین زمان با بیشترین خلاقیت

هر چه شناخت سازنده از شرکت و محصولاتش بیشتر باشد بهتر عمل می کند:

یکی از مهم ترین نکاتی که در ساخت یک تیزر موشن گرافیک اهمیت دارد میزان شناخت تیم سازنده از شرکتی است که قرار است روایت گرش باشد. هر چه میزان شناخت سازنده از محصولات و خدمات شرکت بالاتر باشد بهتر می تواند آن را در تیزر انعکاس بدهد.

معمولا تیزرهای تجاری ای می توانند در مدت زمان کم یک پیام خلاقانه را به مخاطب هدف منتقل نمایند که تیم سازنده از شناخت مناسبی نسبت به شرکت برخوردار باشد. هر چه شناخت بیشتر باشد میزان اثر گذاشتن بر روی مخاطب هدف افزایش پیدا می کند.

مخاطبانی که هدف اینگونه از تبلیغات تجاری قرار می گیرند ترجیح می دهند که اطلاعات مناسبی با دیدن این تیزرها در یک بازه زمانی کوتاه به دست بیاورند. اگر تیزر اثرش را بر روی آنها بگذارد در آینده نه چندان دور برای استفاده از خدمات آن شرکت اقدام خواهند کرد.

ارسال پیام هدفمند در کمترین زمان با بیشترین خلاقیت

موشن گرافیک و هدف ارسال پیامی روشن:

تیزر موشن گرافیک اگر در انتها نتواند پیام مناسبی را به مخاطب انتقال دهد نخواهد توانست تیزر را به اهداف از پیش تعیین شده برساند. برای این که تیزر موثر عمل کند بهتر است سازنده هدف از پیامی که قرار است ارسال کند از قبل مشخص نماید تا بر اساس آن تیزر تولید شود.

هدف نهایی پیام ها در یک تیزر با هم دیگر یکی نیست. ممکن است یک تیزر هدفش از دادن پیام این باشد که به شناخت مخاطب نسبت به شرکت بیفزاید و تیزر دیگر هدفش این باشد که با معرفی محصول میزان فروش آن را بالا ببرد و سود بیشتری را راهی جیب های شرکت نماید.

اگر نوع پیامی که قرار است ارسال شود از قبل مشخص نباشد تیزر دچار سردرگمی می شود و نمی تواند از پس هدف اصلی خود که رساندن یک پیام خلاقانه است بربیاید. در نهایت تیزری که نتواند پیام مناسبی به مخاطب بدهد در کار خود شکست خواهد خورد.

هر چه تیزر طولانی تر شود مخاطب هدف توجهش کم می شود:

سازنده یک تیزر تجاری باید به مدت زمان بسیار توجه نماید. هر چه مدت زمان تیزر طولانی تر شود این احتمال وجود دارد که حوصله مخاطب هدف سر بیاید و تا انتها آن را همراهی ننماید. تیزری که تا انتها نتواند مخاطب را همراه سازد نخواهد توانست پیامش را انتقال دهد.

دنیای امروز بسیار سریع تر از گذشته شده است و آدم ها فرصت زیادی را حاضر نیستند برای دیدن یک تبلیغات تجاری اختصاص بدهند. سازنده تیزر در زمان تولید باید به این نکته بسیار توجه نماید تا تیزر بیش از اندازه مرزهای زمان را رد نکند.

معمولا تیزرهایی که کوتاه و خلاق تولید میشوند بسیار بهتر ذهن مخاطب را درگیر خود می نمایند. زمانی که مخاطب ذهنش درگیر یک تیزر شود بهتر به آن توجه می نماید و امکان دریافت پیام نهایی به او وجود خواهد داشت. تیزری که بتواند در مدت زمان کوتاه پیامش را به خوبی منتقل کند احتمال موفقیت بسیار بالاتری نسبت به یک تیزر طولانی مدت خواهد داشت.

در تیزر باید به مخاطب پیام مناسبی داده شود:

پیام مهم ترین بخش یک تیزر موشن گرافیک خلاق است. اگر یک تیزر بسیار جذاب ساخته شود و مخاطب را با خود همراه نماید ولی نتواند پیام مناسبی به مخاطب هدف بدهد در واقع در انجام ماموریت اصلی خود که دادن یک پیام هدفمند است شکست خورده است.

سازندگان برای دادن پیام باید میزان هوش مخاطبان هدف خود را نیز در نظر بگیرند. یک زمانی تیزر مربوط به قشر فرهیخته است اگر پیام پیچیده باشد چه بسا لذت هم ببرند، ولی اگر مخاطب عام باشد و دریافتن پیام تیزر مشکل باشد این خود یک مشکل است.

مخاطب عام که هدف تبلیغ تجاری قرار می گیرد دوست ندارد با یک سوال هوش مواجه شود که درکش مشکل است. در واقع اگر تیزری چنین رویه ای را در پیش بگیرد نخواهد توانست در انتها پیام مناسبی را به مخاطب هدف برساند و شکست خواهد خورد.

ارسال پیام هدفمند در کمترین زمان با بیشترین خلاقیت

در انتها

همان طور که در مقاله بالا خواندید و دانستید تولید تیزری که کوتاه باشد و با خلاقیت بسیار زیادی همراه گردد و در انتها پیام اصلی را به مخاطب هدف برساند فقط از عهده رسانه هایی بر می آید که سال ها در زمینه ساخت تیزر تجربه و دانش دارند، در واقع تجربه این تیم ها است که می تواند مخاطب هدف را تحت تاثیر قرار بدهد و شرکت ها را به اهداف خود برساند.

در آخر لازم به یادآوری است برای بررسی دلایل ساخت کاراکتر به جای بازیگر در تبلیغات تلویزیونی می توانید با متخصصین آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با سال ها تجربه در ساخت و تولید انواع تیزر تلویزیونی در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها