تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

لورس :اریترون، صرافی معتبر برای خرید ارز دیجیتال

  • کد خبر : 2628300
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
لورس :اریترون، صرافی معتبر برای خرید ارز دیجیتال
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :تیم اریترون با گرد هم آوردن متخصصان حوزه مالی، شبکه و امنیت و فعالان بستر بلاکچین و ارزهای دیجیتال، امکان خرید و فروش بیش از ۴۰۰ رمز ارز را برای تریدرها فراهم نموده و برای افزودن ارزهای جدید در تلاش است. از امکانات اریترون به عنوان صرافی ارز […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تیم اریترون با گرد هم آوردن متخصصان حوزه مالی، شبکه و امنیت و فعالان بستر بلاکچین و ارزهای دیجیتال، امکان خرید و فروش بیش از ۴۰۰ رمز ارز را برای تریدرها فراهم نموده و برای افزودن ارزهای جدید در تلاش است. از امکانات اریترون به عنوان صرافی ارز دیجیتال ایمن می توان به اوردر گذاری به صورت مستقیم، برداشت ریالی با کارت های عضو شتاب در زمانی کوتاه، حجم معاملات بالا و کارمزد کم و بسیاری ویژگی های برتر دیگر اشاره کرد.

معرفی صرافی آنلاین erythron

اریترون ارزکده ای است که از سال ۹۸ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال آغاز کرده و تا به امروز هیچگونه سوء پیشینه، در زمینه هک و کلاهبرداری نداشته و اکنون به یکی از بهترین صرافی های ایران تبدیل شده است.

کارنامه صرافی ارز دیجیتال اریترون

اریترون، صرافی معتبر برای خرید ارز دیجیتال - تصویر 2

این روزها تمایل به ترید و معامله در بازار کریپتوکارنسی از اقبال زیادی برخوردار است و افراد، علاقمند به افزایش سرمایه از این طریق هستند. برای فعالیت در این بازار باید بدانید غیر متمرکز بودن، ریسک بالا و کسب سودهای نجومی از ویژگی های آن محسوب می شود. همین خصوصیات باعث جذب حداکثری افراد به این بازار شده است.

تاریخ تاسیس صرافی erythron

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب صرافی مناسب، زمان تاسیس و مدت زمان فعالیت آن است. صرافی اریترون با حدود ۴ سال فعالیت در این زمینه، تجربه و سابقه خوبی را بدست آورده که باعث جلب اعتماد هرچه بیشتر کاربران می شود.

اعضا و تیم تشکیل دهنده صرافی اریترون

این تیم متشکل از افراد متخصص در زمینه های مالی، شبکه، امنیت، فناوری اطلاعات و… است و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به کار گرفته است.

نداشتن سو پیشینه

یک ویژگی مهم در انتخاب صرافی خوب، نداشتن هیچگونه پرونده کلاهبرداری و هک و از دست رفتن سرمایه است. اریترون بدون داشتن حتی یک مورد از این پرونده ها، بالا بودن امنیت مال و اطلاعات کاربران را تضمین می کند.

تعداد بازدید کننده ها و مراجعین

برای بررسی میزان اعتبار یک صرافی، تعداد کاربران و مراجعه کنندگان آن را در نظر می گیرند. برای این منظور با مراجعه به سایت رسمی Similarweb، می توان دریافت که تعداد بازدید کننده های اریترون به طور میانگین حدود ۶۸ هزار کاربر در ماه است. در نتیجه ،erytron یک پلتفرم محبوب در میان معامله گران محسوب می شود.

اهداف تیم توسعه دهنده

تیم اریترون با ایجاد فضایی ایمن و پلتفرمی آسان و کاربر پسند، در صدد حفظ دارایی سرمایه گذاران، تامین دسترسی راحت و انجام معاملات آسان برای کاربران بوده، تا افراد بدون نگرانی از به خطر افتادن سرمایه، بلاک شدن دارایی و از دست رفتن پول، در صرافی های خارجی، بتوانند به معامله بپردازند.

چرا صرافی اریترون؟

اریترون، صرافی معتبر برای خرید ارز دیجیتال - تصویر 3

این صرافی، با کارمزد حداقلی و امکان قرار دادن تایید دو مرحله ای، تایید پیامکی، ارسال ایمیل و … باعث شده است که کاربران بی معطلی به آن اعتماد پیدا کرده و بخواهند که نراکنش های خود را در این پلتفرم انجام دهند. علاوه بر این ویژگی ها، ERYTHRON مزیت های دیگری دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

پشتیبانی بیش از ۴۰۰ رمز ارز

تنوع رمز ارزها و سرعت معاملات، اریترون را جزو بهترین بازارهای آنلاین قرار داده است.

نحوه احراز هویت

برخی از افراد تمایلی به در اختیار قرار دادن اطلاعات شخصی خود ندارند، در نتیجه فرایند احراز هویت که در صرافی ها انجام می شود، برایشان همراه با نگرانی همراه است. از طرفی پیچیده و زمان بر بودن این پروسه ممکن است افراد را از ادامه همکاری منصرف کند. اریترون از این قاعده مستثنی بوده و برای تراکنش های خود نیازی به احراز هویت ندارد. واریز روزانه تا سقف ۱۵ میلیون، نیازی به ارسال سلفی نداشته و تنها با وارد کردن اطلاعات هویتی، واریز انجام می شود.

در این صرافی ۴ سطح کاربری وجود دارد که عبارتند از:

  1. تریدری: قرار گرفتن در این سطح، فقط با ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. در این حالت فرد اجازه انجام تراکنش ریالی نداشته و تنها مجاز به برداشت روزانه تا سقف ۲۰۰۰ دلار است.
  2. برنزی: برای قرار گیری در این جایگاه، نیاز است که کاربر اطلاعات هویتی خود را در سایت وارد کند. در این صورت کاربر مجاز به واریز ریالی تا سقف ۱۵ میلیون تومان و برداشت تا سقف ۵۰ میلیون تومان است. برداشت دلاری تا سقف ۱۰ هزار دلار به معامله گر اجازه داده می شود.
  3. نقره ای: قرار گرفتن در این جایگاه با ارسال اسکن کارت ملی، پر کردن تعهدنامه و فرستادن عکس سلفی امکان پذیر بوده و امکان واریز روزانه ۵۰، برداشت ۲۰۰ میلیون تومانی و برداشت دلاری ۵۰۰ هزار دلاری را به فرد می دهد.
  4. طلایی: با برقراری تماس تصویری، ارسال تیکت و احراز هویت یک شماره تلفن ثابت، کاربر را در این سطح قرار می دهد. در این مرحله واریز و برداشت هیچ محدودیت و سقفی نداشته و برداشت ارز دیجیتال تا سقف ۲ میلیون تتر امکان پذیر است.

پایین ترین کارمزد معاملاتی

کارمزدهای دریافتی توسط اریترون به دو شیوه ریالی و دلاری است که به صورت زیر محاسبه می شود:

کارمزد معاملات مبتنی بر USDT و تبدیل ارز

  • اگر حجم معاملات کمتر از ۱۰۰ دلار باشد، کارمزد ۰.۲۰% در تراکنش لحاظ می شود.
  • برای حجم معاملات بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار، کارمزد دریافتی ۰.۱۸% خواهد بود.
  • در حجم معامله بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار، کارمزد ۰.۱۵% محاسبه می‌شود.
  • و در نهایت، برای حجم معامله های بیش از ۴۰۰۰ دلار، کارمزد ۰.۱۰% منظور می گردد.

کارمزد معاملات بر اساس تومان

  • در حجم معاملات کمتر از ۲۰ میلیون تومان، کارمزد ۰.۲۵% لحاظ می شود.
  • اگر حجم معاملات بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان باشد، کارمزد دریافت شده ۰.۲۰% خواهد بود.
  • برای معاملاتی با حجم بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان، کارمزد ۰.۱۵% محاسبه می گردد.
  • و برای حجم معاملات بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان، کارمزد ۰.۱۰% خواهد بود.

سرمایه گذاران و تریدر ها می‌توانند با توجه به این تعرفه ها، گس فی معاملات خود را در صرافی اریترون محاسبه کنند.

عمق بازار و حجم معاملات میلیارد دلاری

یکی از پارامترهایی که افراد تمایل به همکاری با یک صرافی دارند، این است که به راحتی بتوانند دارایی خود را نقد کنند. به عبارت دیگر در هر زمان و با هر قیمتی، به خرید و فروش ارزهای خود بپردازند و به دلیل کم بودن حجم معاملات، اوردرهای آن ها بلاتکلیف باقی نماند. Erytron با حجم معاملات بالا این نگرانی را از بین می برد.

امنیت بالای معامله در صرافی اریترون

از آنجایی که میزان پول در گردش صرافی های کریپتوکارنسی زیاد است، در نتیجه وجود امنیت، از اهیمت بالایی برخوردار است. اریترون با داشتن مجموعه ای از افراد متخصص و حرفه ای امنیت بالایی را فراهم آورده است. از طرفی با استفاده از تایید دو مرحله ای و رمز تریدری که فرد برای پروفایل خود انتخاب می کند، می توان این امنیت را بالاتر برد.

معامله حرفه ای با تعیین حد سود و زیان

در این صرافی هنگام اوردر گذاری، می توانید حد سود و زیان برای معامله خود مشخص کرده و اطمینان پیدا کنید که معامله شما در صورت رسیدن به قیمت مورد نظرتان اجرا خواهد شد.

امکان انجام معاملات لوریج دار

با استفاده از این امکان می توانید درصد سود خود را تا چندین برابر افزایش دهید. استفاده از معاملات اهرم دار

به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد که باید پیش از انجام آن، آموزش های لازم را دریافت کرده باشید.

انجام معاملات ساده اما پیشرفته در صرافی اریترون

در erytron، به راحتی و مستقیما می توانید یک ارز را به ارزی دیگر تبدیل کنید و نیازی نیست که ابتدا ارز مورد نظر خود را به ریال تبدیل کرده، سپس با آن رمز ارز دیگری را خریداری نمایید.

برداشت ریالی با کارت های عضو شتاب

با استفاده از کلیه کارت های عضو شبکه شتاب می توانید از حساب خود برداشت انجام دهید.

برداشت های ریالی در کوتاه ترین زمان ممکن

پس از ثبت درخواست برداشت، در صورتی که بانک مقصد، آینده باشد، تا ۱ ساعت بعد، واریز انجام می شود. در صورت استفاده از سایر بانک ها، در سریع ترین سیکل انتقالات پایا، واریز به حساب شما صورت خواهد گرفت.

آشنایی با سایر امکانات در اکسچنج اریترون

علاوه بر ویژگی ها و امکاناتی که بر شمردیم، اریترون اکسچنج، دو امکان اختصاصی دیگر دارد که باعث برتری آن نسبت به رقبا می شود. این مزیت ها عبارتند از:

آموزش های پیشرفته در صرافی اریترون

فعالیت در بازار کریپتوکارنسی همان طور که سودهای بزرگ و هیجان انگیزی را برای فرد به ارمغان می آورد، در صورت نداشتن آگاهی و علم کافی، به همان اندازه می تواند ریسک های بزرگ و خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه امنیت و حفظ سرمایه معامله گران، برای اریترون از اهمیت بالایی برخوردار است، در نتیجه این صرافی، دپارتمان آموزشی را بنا نهاده است تا در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات افراد قدمی برداشته باشد.

مطالبی که در این موسسه آموزش داده می شود؛ به صورت کاملا رایگان بوده و به دو دسته مختلف تقسیم می شود:

  • آموزش صرافی اریترون
  • آموزش ارزهای دیجیتال

دریافت اخبار لحظه ای ارز دیجیتال

برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال باید تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بر روی رمز ارزها انجام گیرد. برای تحلیل فاندامنتال، یکی از مواردی که مورد بررسی قرار می گیرد، اخبار سیاسی و اقتصادی دنیا است که می تواند در سرنوشت یک رمز ارز تاثیر بگذارد. یک خبر می تواند باعث جامپ یا دامپ های وحشتناک بر روی یک ارز شود؛ مانند خبری که از ایلان ماسک منتشر شد و باعث ایجاد حرکت سریع و صعودی دوج کوین گردید.

برقراری ارتباط و همکاری با erythron

برای برقراری ارتباط با صرافی اریترون می توانید با شماره تلفن: ۲۸۴۲۴۹۶۴ – ۰۲۱ تماس گرفته و یا به آدرس [email protected] ایمیل ارسال نمایید.

کلام آخر

در صورتی که به دنبال یک صرافی معتبر برای خرید ارز دیجیتال می گردید، اریترون بهترین پیشنهاد است. این اکسچنج با داشتن ویژگی هایی مانند پشتیبانی بیش از ۴۰۰ رمز ارز، عدم نیاز به احراز هویت، پایین ترین کارمزد معاملاتی، حجم معاملات میلیارد دلاری، امنیت معامله، برداشت ریالی با کارت های عضو شتاب در کوتاه ترین بازه زمانی، یکی از بهترین پلتفرم ها برای انجام تراکنش ها و معاملات فعالان بازار کریپتوکارنسی محسوب می شود. امکانات اختصاصی مانند آموزش ارزهای دیجیتال و ارائه اخبار لحظه ای در این صرافی باعث شده است تا افراد با چشم بسته به آن اعتماد کنند.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها