تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :از رویا تا واقعیت پول بادآورده

  • کد خبر : 2622734
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
لورس :از رویا تا واقعیت پول بادآورده
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

برخلاف برخی تصورات، ایردراپ راه راحتی برای کسب درآمد به شمار نمی‌رود از رویا تا واقعیت پول بادآورده بزرگنمایی متن خبر دنیای اقتصاد- حامد توانای آزاد : امروزه با گسترش ارز‌های دیجیتال و خدمات بلاک‌چینی، راه‌های مختلفی برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در این بازار فراهم شده است؛ روش‌هایی که تمام آنها نیازمند سرمایه نیست و برخی مانند ایردراپ، دریافت رایگان ارز‌های دیجیتال را برای کاربران امکان‌پذیر کرده‌اند. طی سال‌های گذشته ایردراپ به یک روش محبوب برای کسب سود و افزایش سرمایه در بازار ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است. ایردراپ برای هر دو سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان پروژه‌های بلاک‌چینی مزایای خود را دارد و به‌عنوان یک روش تبلیغاتی موثر شناخته شده است. به‌طور ساده، ایردراپ یک فرآیند توزیع رایگان توکن‌های دیجیتالی است که به هدف معرفی خدمات، جذب کاربران و ایجاد یک جامعه وفادار برای پروژه بلاک‌چینی انجام می‌شود. کاربران معمولا برای دریافت این توکن‌های رایگان کافی است تا برخی فعالیت‌های ساده مانند اشتراک‌گذاری یک پست در شبکه‌های اجتماعی را انجام دهند و نیازی به سرمایه و پرداخت هزینه‌ای ندارند.
توکن‌ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

برخلاف برخی تصورات، ایردراپ راه راحتی برای کسب درآمد به شمار نمی‌رود

از رویا تا واقعیت پول بادآورده بزرگنمایی متن خبر دنیای اقتصاد- حامد توانای آزاد : امروزه با گسترش ارز‌های دیجیتال و خدمات بلاک‌چینی، راه‌های مختلفی برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در این بازار فراهم شده است؛ روش‌هایی که تمام آنها نیازمند سرمایه نیست و برخی مانند ایردراپ، دریافت رایگان ارز‌های دیجیتال را برای کاربران امکان‌پذیر کرده‌اند. طی سال‌های گذشته ایردراپ به یک روش محبوب برای کسب سود و افزایش سرمایه در بازار ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است. ایردراپ برای هر دو سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان پروژه‌های بلاک‌چینی مزایای خود را دارد و به‌عنوان یک روش تبلیغاتی موثر شناخته شده است.

به‌طور ساده، ایردراپ یک فرآیند توزیع رایگان توکن‌های دیجیتالی است که به هدف معرفی خدمات، جذب کاربران و ایجاد یک جامعه وفادار برای پروژه بلاک‌چینی انجام می‌شود. کاربران معمولا برای دریافت این توکن‌های رایگان کافی است تا برخی فعالیت‌های ساده مانند اشتراک‌گذاری یک پست در شبکه‌های اجتماعی را انجام دهند و نیازی به سرمایه و پرداخت هزینه‌ای ندارند.

توکن‌های دریافت‌شده در ایردراپ را می‌توان منتقل کرد یا به فروش رساند و از این طریق، مشارکت‌کنندگان ایردراپ می‌توانند به سود‌های قابل توجهی دست پیدا کنند. البته در واقعیت همه چیز به این سادگی نیست و همانند تمام بخش‌های ارز‌های دیجیتال، ایردراپ نیز برخی چالش‌ها و مشکلات خود را دارد. بنابراین درحالی‌که ایردراپ یک روش جذاب برای کسب توکن‌های رایگان در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود، مشارکت در آنها به معنی کسب ثروت سریع و آسان نیست.

ایردراپ و چرایی وجود آن

درحالی‌که ایردراپ معمولا برای پروژه‌های جدید در بازار ارز‌های دیجیتال انجام می‌شود، اما برخی از ارز‌های دیجیتال قدیمی بازار نیز ایردراپ را به هدف گسترش کاربران و به هدف تبلیغات برگزار می‌کنند.

برگزار‌کنندگان ایردراپ بخشی از توکن‌های دیجیتالی خود را به آن اختصاص می‌دهند تا در میان مشارکت‌کنندگان پخش کنند. هزینه این روش تبلیغاتی نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است که آن را برای پروژه‌های جدید بازار به گزینه مناسبی تبدیل می‌‎کند. با وجود هزاران ارز دیجیتال متنوع در بازار، تنها تعداد اندکی موفق به جذب توجه کاربران و سرمایه‌گذاران می‌شوند. بنابراین استفاده از روش ایردراپ این فرصت را برای پروژه‌های جدید بازار فراهم می‌کند تا تبلیغات کم‌هزینه‌ای داشته باشند و شانس موفقیت خود را در این بازار رقابتی افزایش دهند. برگزاری ایردراپ منجر به ایجاد جامعه وفاداری نیز می‌شود که منبع خوبی برای حفظ و افزایش سرمایه هستند. پروژه‌ها با هدیه دادن توکن‌های دیجیتالی خود می‌توانند به سرعت جامعه وفاداری را به‌دست آورند و از طریق آنها اخبار مرتبط با پروژه را به گوش افراد بیشتری برسانند. همچنین کاربرانی که از ایردراپ و توکن‌های رایگان دریافت‌شده راضی باشند، به حمایت‌های خود از پروژه در زمان‌های سخت نیز ادامه می‌دهند و آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند.

ارزش توکن‌هایی که هدیه داده می‌شوند از صفر تا چند صد دلار متغیر است و بستگی به موارد مختلفی از جمله ارزش ذاتی، میزان پیشرفت پروژه و لیست شدن توکن در صرافی‌های جهانی دارد. درحالی‌که اکثر توکن‌ها در ایردراپ‌ها ارزش قابل توجهی ندارند، اما تا به امروز برخی نیز منجر به سود چندین هزار دلاری برای کاربران خود شده‌اند. البته هیچ‌چیز کاملا رایگان نیست و ایردراپ‌ها نیز استثنا نیستند. درحالی‌که مشارکت در ایردراپ نیازی به پرداخت هزینه یا سرمایه ندارد، اما کاربران نیازمند انجام چندین کار جزئی هستند. دانلود و نصب برنامه، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه، اشتراک‌گذاری پست و متن‌های تبلیغاتی، انجام یک چالش و معرفی به دوستان از جمله اقداماتی هستند که مشارکت‌کنندگان ایردراپ‌ها باید آنها را برای دریافت توکن‌ها انجام دهند.

سودآوری ایردراپ

ایردراپ یک ایده جذاب و کارآمد است و تا به امروز نمونه‌های موفق مختلفی از آن دیده شده است. به‌عنوان مثال، در اواخر سال۲۰۲۲ ارز دیجیتال اپتیمیسم ایردراپ خود را راه‌اندازی کرد که در آن ۲۳۱هزار آدرس کیف پول موفق شدند تا به‌طور میانگین حدود ۹۳۰توکن این ارز دیجیتال را دریافت کنند. معاملات این توکن با قیمت حدود ۳۰/ ۱دلار شروع شد که به معنی سود حداقل ۱۲۰۰دلاری کاربران واجد شرایط این ایردراپ است. البته تمام ایردراپ‌ها موفق نمی‌شوند تا چنین سودهایی را به کاربران خود ارائه دهند. اکثر توکن‌های عرضه شده در ایردراپ‌ها ارزش بسیار کمی دارند و در بسیاری از موارد، هزینه انتقال توکن‌های ایردراپ به صرافی بیشتر از ارزش خود آنها است. بنابراین کاربران با شرکت در هر ایردراپی نمی‌توانند توکن‌های ارزشمندی دریافت کنند و به سود برسند. اولین چالش کسب سود با ایردراپ، پیدا کردن پروژه‌های موفق و آینده‌دار است. پروژه‌هایی که فرصت رشد قیمتی را دارند و زمان مناسبی برای دریافت توکن آنها ایجاد شده است. پیدا کردن این ایردراپ‌ها، مانند یافتن مروارید است و پیش‌نیاز پیدا کردن مرواریدهای سیاه کمیاب، حضور فعال در بازار است. علاقه‌مندان با بررسی سایت‌های لیست‌کننده ایردراپ و جزئیات پیرامون پروژه‌ها از جمله اهداف، تیم توسعه، خدمات ارز و برنامه‌های آینده می‌توانند احتمال موفقیت خود را با شرکت در ایردراپ‌های معتبر افزایش دهند. روندی که به زمان زیادی نیازمند است و به همین دلیل شرکت در ایردراپ نمی‌تواند برای تمام کاربران روش مناسبی باشد.

شرکت در ایردراپ‌ها هیچ تضمینی برای کسب سود نیست و باور کسب درآمد آسان از ایردراپ‌ها فاصله زیادی با واقعیت دارد. در اکثر ایردراپ‌ها توکن‌های بی‌ارزشی ارائه می‌شوند که در هیچ زمان افزایش قیمتی پیدا نمی‌کنند و پس از مدتی بطور کامل از بازار حذف می‌شوند.حتی در صورت ارزشمند شدن توکن‌های ایردراپ نیز تمام مشارکت‌کنندگان ایردراپ به سود نمی‌رسند. بسیاری از کاربران زودتر از افزایش‌های قابل توجه قیمتی توکن‌های خود را به فروش می‌رسانند و برخی نیز بیش از حد توکن‌های خود را نگه می‌دارند و فرصت‌های کسب سود را از دست می‌دهند. همچنین در بسیاری از ایردراپ‌ها، بلافاصله پس از دریافت توکن‌ها کاربران قادر به فروش آنها نیستند. افزایش‌های قیمتی و ایجاد فرصت‌های فروش معمولا پس از برگزاری کامل ایردراپ، جذب کاربران، برگزاری عرضه اولیه و سپس پشتیبانی توکن در صرافی‌ها رخ می‌دهد که فرآیندی طولانی است و تمام پروژه‌ها موفق به عبور از تمام موانع موجود نمی‌شوند. برخی ایردراپ‌ها در دستیابی به هدف اولیه خود در ایردراپ ناکام هستند و ممکن است به دلایل مختلفی مانند توقف فعالیت تیم توسعه، عدم جذب کاربران و موارد دیگر به آخر خط برسند و توکن‌های عرضه‌شده آنها نیز کاملا بی‌ارزش شود. در این بین خطرات کلاه‌برداری نیز در کمین علاقه‌مندان ایردراپ است و هر سال بسیاری از کاربران بازار ارز‌های دیجیتال سرمایه خود را از این طریق از دست می‌دهند. با محبوبیت ایردراپ طی سال‌های گذشته، این روش توجه کلاه‌برداران را نیز به خود جلب کرده است و سودجویان با ایجاد ایردراپ‌های تقلبی و وعده‌های سود تضمینی، کاربران را برای دریافت وجه یا رمز و کلید خصوصی کیف پول‌ها فریب می‌دهند.

به همین دلیل علاقه‌مندان ایردراپ‌ها باید همواره توجه داشته باشند که قبل از اتصال کیف پول خود، اعتبار و صحت ایردراپ را بررسی کنند تا در دام کلاه‌برداران گرفتار نشوند. بررسی برخی نشانه‌ها می‌تواند به سرمایه‌گذاران در شناسایی ایردراپ‌های کلاه‌برداری کمک کند. اولین نشانه، دریافت هزینه است. ماهیت ایردراپ، رایگان بودن آن است و هیچ ایردراپ معتبری به بهانه‌های مختلف از جمله کارمزدهای شبکه و دیگر موارد از مشارکت‌کنندگان نمی‌خواهد که مبلغی را پرداخت کنند. کلاه‌برداران همچنین در زمان ایجاد ایردراپ‌های تقلبی، از نام و نماد پروژه و سایت‌های شناخته‌شده برای جلب اعتماد کاربران استفاده می‌کنند. در صورت مواجهه با چنین مواردی، بررسی شبکه‌های اجتماعی و راه‌های اطلاع رسانی رسمی پروژه می‌تواند در صحت‌سنجی ایردراپ کمک‌کننده باشد. در مجموع شناسایی ایردراپ‌های معتبر و آینده‌دار فرآیندی دشوار و بسیار زمان‌بر است، صرف زمانی که همواره به کسب درآمد منجر نمی‌شود. اما طی این پروسه فرصت شرکت در برخی ایردراپ‌های موفق وجود دارد که می‌تواند به یک سرمایه‌گذاری عالی ختم شود و ارزش تلاش انجام‌شده را داشته باشد. بنابراین امتحان ایردراپ همراه با رعایت نکات ایمنی و توجه به روش‌های کلاه‌برداری ضرری ندارد و علاوه بر احتمال کسب درآمد، به کاربران کمک می‌کند تا پیرامون پروژه‌های جدید بازار اطلاعات جمع‌آوری و فرصت‌های جدید بازار را شناسایی کنند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها