تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک

  • کد خبر : 2614368
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
لورس :از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » اخبار صرافی های ارز دیجیتال » از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳، صرافی کوینکس (CoinEx)، که صرافی ارزهای دیجیتال است و بسیار در بین کاربران طرفدار دارد، دچار هک شد و منجر به برداشت غیرعادی از کیف پول‌‌های داغ مورد استفاده برای ذخیره موقت دارایی‌ های صرافی شد. این اتفاق توجه گسترده ای را در داخل و خارج از صنعت بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد.

تنها ۴۸ ساعت پس از حمله، کوینکس در اطلاعیه‌ی رسمی اخیر خود جزئیات این اتفاق را بیان کرد. کوینکس در ابتدا رخنه کلیدهای خصوصی مرتبط با کیف پول داغ را به عنوان علت اصلی شناسایی کرده است. صرافی همچنین اعلام کرده است که تحقیقات کامل هنوز در حال انجام است.
در پاسخ به این هک، کوینکس به سرعت یک تیم ویژه برای ردیابی آدرس های مشکوک تشکیل داد و دارایی های باقی مانده را به کیف پول های امن منتقل کرد. علیرغم چنین واکنش سریعی، برخی از اعضای جامعه‌ی ارز دیجیتال همچنان..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » اخبار صرافی های ارز دیجیتال » از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳، صرافی کوینکس (CoinEx)، که صرافی ارزهای دیجیتال است و بسیار در بین کاربران طرفدار دارد، دچار هک شد و منجر به برداشت غیرعادی از کیف پول‌‌های داغ مورد استفاده برای ذخیره موقت دارایی‌ های صرافی شد. این اتفاق توجه گسترده ای را در داخل و خارج از صنعت بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد.

پول‌‌های داغ مورد استفاده برای ذخیره موقت دارایی‌ های صرافی شد. این اتفاق توجه گسترده ای را در داخل و خارج از صنعت بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد.

تنها ۴۸ ساعت پس از حمله، کوینکس در اطلاعیه‌ی رسمی اخیر خود جزئیات این اتفاق را بیان کرد. کوینکس در ابتدا رخنه کلیدهای خصوصی مرتبط با کیف پول داغ را به عنوان علت اصلی شناسایی کرده است. صرافی همچنین اعلام کرده است که تحقیقات کامل هنوز در حال انجام است.

بخوانید  رویداد‌های مهم شیبا اینو در مارس ۲۰۲۳؛ منتظر این اتفاقات باشید!

در پاسخ به این هک، کوینکس به سرعت یک تیم ویژه برای ردیابی آدرس های مشکوک تشکیل داد و دارایی های باقی مانده را به کیف پول های امن منتقل کرد. علیرغم چنین واکنش سریعی، برخی از اعضای جامعه‌ی ارز دیجیتال همچنان نگران هستند زیرا خدمات برداشت در صرافی در حالت تعلیق قرار دارد.

در پاسخ به مهم ‌‌ترین نگرانی در مورد برداشت ‌ها، اعلامیه رسمی کوینکس عنوان می‌کند که اعضای تیم در حال حاضر بر روی ساخت و استقرار یک سیستم کیف پول کاملاً جدید و قوی برای رسیدگی به فعالیت‌های موجود در ۲۱۱ زنجیره و ۷۳۷ دارایی متمرکز شده‌اند که این موضوع نیازمند صرف زمان بیشتری است. کوینکس به کاربران توصیه کرد که صبورانه منتظر بمانند تا خدمات انتقال و برداشت دوباره فعال شود.

در ساعت ۱۲:۰۰ (UTC) در ۱۴ سپتامبر، بنیانگذار ;کوینکس، آقای هایپو یانگ، از طریق یک پیام عمومی در X (توئیتر سابق) از همه کاربران آسیب دیده عذرخواهی کرد که اولین بیانیه ایشان پس از این حادثه است. هایپو یانگ با تایید مجدد تعهد برای جبران ۱۰۰ درصدی دارایی‌های زیان‌‌ دیده، همچنین نوید شفاف‌‌سازی کامل در مورد تلاش‌های تیم در ۴۸ ساعت گذشته و همچنین برنامه ‌‌های آتی را داد.

بخوانید  دامیننس بیت کوین چیست؟ مشاهده نمودار لحظه ای دامیننس بیت کوین

هایپو یانگ، به صورت خاص اطمینان خود را برای غلبه بر این چالش و تعهد به ساخت مجدانه یک معماری کیف پول کاملاً جدید برای بازگشایی خدمات برداشت به شیوه ای ایمن را، بیان کرد. او همچنین اذعان کرد که این هک به عنوان یک زنگ خطر امنیتی برای کوینکس (CoinEx) عمل کرده و قول داده است که در آینده منابع بیشتری را برای تقویت زیرساخت های امنیتی اختصاص دهد.

از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک

صنعت کریپتو مدت‌‌هاست که از طریق حملات غیرقانونی متعدد با تهدیدات سایبری نسبات به موسسات مالی فعال در این حوزه، روبرو بوده است. در سال‌های اخیر، متاسفانه صرافی‌‌های مختلفی از هر جایگاه و موقعیتی، مورد هدف این حملات قرار گرفته‌‌اند. بسیاری از صرافی های رقیب هم در فرآیند بازگشت به روال عادی کوینکس کمک میکنند.

چیزی که در این هک دیده میشود، شفافیت و عملکرد مناسب تیم صرافی کوینکس برای برگشت به روال عادی صرافی است. در هر صورت سؤالات مهمی در مورد بازه‌ی زمانی دقیق برای فعال سازی مجدد خدمات برداشت و اجرای کامل فرآیند ارتقای امنیتی در برابر حملات آینده باقی مانده است. میهن سیگنال پیوسته به نظارت بر به‌روزرسانی‌ ها در مورد رخداد پیش آمده برای کوینکس ادامه می ‌دهد و اطلاعات دقیق و به روز را در اسرع وقت در اختیار کاربران گرامی قرار خواهیم داد.

بخوانید  لیست‌شدن دو رمز ارز جدید در صرافی پینگی

نظرتان را درباره‌ی مقاله «از سرگرفتن برداشت های صرافی کوینکس به حالت عادی و شناسایی دلایل اولیه‌ی هک» با ما درمیان بگذارید.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اریترون

اریترون

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kiosk

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوینکس

دارد نیاز دارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اشتراک گذاری: ۱ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۱ آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر مهدی عباس زاده ۱۲ سال از فعالیتم در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ میگذره و اخیرا به دنیای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال علاقه مند شدم. مطالب مشابه بلاک چین لایه ۲ کوین بیس رکورد زد! هجوم هکرها به یک صرافی دیگر؛ ۲.۷ میلیون دلاری هک شد! صرافی ورشکسته FTX هولدینگ کریپتو خود را می فروشد تعلیق حساب های کوینکس موقتی است، کوینکس تضمین جبران ۱۰۰٪ خسارت را داد! دارایی صرافی کوینکس هک شده است! این بار هکرها به صرافی کوینکس حمله کردند! شارژ رایگان با ثبت نام با ثبت نام و تکمیل احراز هویت در جشنواره کیوسک، بیست هزار تومان بیت کوین هدیه بگیرید! دریافت جایزه

بخوانید  در هفته‌ خونین بازار رمزارزها، ترون همه را غافلگیر کرد!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2614368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها