تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

لورس :استکس، پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 2597270
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :استکس، پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تداو روند صعودی بیت کوین و اتریوم استکس، پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال کدخبر: ۵۵۸۰۹۲ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ – ۱۶:۳۰ اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز تقریبا متعادل است. تعداد نمادهای مثبت و منفی یکسان است و قیمت ها افزایش یا افت هیجانی نداشته اند. به گزارش اقتصادنیوز ، بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز مثبت است. بیت کوین با رشد کمتر از یک درصدی، امروز در حدود ۲۳۴۰۰ دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی همچنان افت ۵ درصدی در بیت کوین مشاهده می شود اما در مقیاس ماهانه رشد ۲ درصدی ثبت شده است. ارزش معاملات بیت کوین امروز ۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۴۵۲ میلیارد دلار است.
در شرایطی که مدت زیادی از ورشکستگی صرافی FTX می گذرد اما همچنان فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند آسیب وارد شده از این محل به بازار ارزهای دیجیتال، تمام نشده است. اخیرا مدیرعامل و بنیان گذار شرکت آوا لبز اعلام کرده که سقوط صرافی FTX لطمه بزرگی به اعتبار صنعت نوپای ارزهای دیجیتال و اعتماد مردم به این بازار زده است.
او گفته به دلیل ورشکستگی FTX، حسن نیتی که در طول سال ها تلاش سخت فعالان بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده بود ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تداو روند صعودی بیت کوین و اتریوم استکس، پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال کدخبر: ۵۵۸۰۹۲ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ – ۱۶:۳۰ اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز تقریبا متعادل است. تعداد نمادهای مثبت و منفی یکسان است و قیمت ها افزایش یا افت هیجانی نداشته اند. استکس، پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصادنیوز ، بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز مثبت است. بیت کوین با رشد کمتر از یک درصدی، امروز در حدود ۲۳۴۰۰ دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی همچنان افت ۵ درصدی در بیت کوین مشاهده می شود اما در مقیاس ماهانه رشد ۲ درصدی ثبت شده است. ارزش معاملات بیت کوین امروز ۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۴۵۲ میلیارد دلار است.

در شرایطی که مدت زیادی از ورشکستگی صرافی FTX می گذرد اما همچنان فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند آسیب وارد شده از این محل به بازار ارزهای دیجیتال، تمام نشده است. اخیرا مدیرعامل و بنیان گذار شرکت آوا لبز اعلام کرده که سقوط صرافی FTX لطمه بزرگی به اعتبار صنعت نوپای ارزهای دیجیتال و اعتماد مردم به این بازار زده است.

بخوانید  مزایا و معایب بیت کوین چیست؟

او گفته به دلیل ورشکستگی FTX، حسن نیتی که در طول سال ها تلاش سخت فعالان بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده بود نابود شده است. این صحبت ها در شرایطی مطرح می شود که همان زمان ورشکستگی صرافی FTX هم افراد زیادی اعلام کردند این رویداد، بازار ارزهای دیجیتال را با چالشی طولانی مدت مواجه می کند.

رشد ۲ درصدی اتریوم

اتریوم امروز وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد. این آلت کوین با رشد ۲ درصدی هم اکنون در حدود قیمت ۱۶۴۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم منفی ۴ درصد و بازده ماهانه آن مثبت ۳ درصد است.

طی شبانه روز گذشته ۶ میلیارد دلار معامله در اتریوم انجام شده و ارزش بازار آن نیز ۲۰۰ میلیارد دلار است. در حال حاضر اتریوم یکی از مثبت ترین نمادها در فهرست ۵۰ نماد برتر بازار محسوب می شود.

استکس، پدیده جدید بازار

در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تقریبا تعداد نمادهای مثبت و منفی برابر است. اتفاقا هیچ کدام از آن ها هم نوسان هیجانی نداشته اند به جز یک مورد.

بخوانید  از سر گرفته شدن واریز و برداشت ۱۱ ارز دیجیتال از فردا توسط کوینکس!/جزئیات

تنها آلت کوینی که امروز معاملات پرهیجانی داشته، استکس است که با رشد ۲۵ درصدی خودنمایی می کند. این نماد که به واسطه رشدهای پی در پی اخیر خود توانسته وارد فهرست ۵۰ ارز برتر بازار شود، در یک هفته گذشته ۵۸ درصد رشد کرده و در بازه زمانی یک ماهه هم ۲۲۰ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

اتریوم و وی چین دیگر آلت کوین هایی هستند که امروز بازده بیشتری نسبت به بقیه نمادها داده اند اما رشد ۲ درصدی آن ها در مقابل رشد ۲۵ درصدی استکس، بسیار کوچک است. مابقی آلت کوین های مثبت، امروز رشدی کمتر از ۲ درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، هدرا و کوانت با افت ۳ درصدی منفی ترین نمادهای روز هستند. مابقی نمادهای منفی هم افتی کمتر از ۳ درصد را ثبت کرده اند.

ارزش معاملات تغییر خاصی نداشت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد ۶ دهم درصدی به ۱٫۰۷ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۴ درصد رشد کرده و طی شبانه روز گذشته ۳۶ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

بخوانید  نقدینگی بازار دارایی‌های دیجیتال به پایین‌ترین سطح از سال 2020 رسید

ارزش معاملات دیفای ۴ میلیارد دلار، معادل ۱۱ درصد کل ارزش معاملات بوده و در استیبل کوین ها هم ۳۲ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

همچنین بخوانید

  • بازگشت بیت کوین به کانال ۲۳هزار دلاری
  • ریزش در بازار رمزارز/ بیت کوین دوباره صعود می کند؟
  • سقوط بیت کوین به کانال ۲۲هزار دلاری
  • افت ۲ درصدی بیت کوین/ کانال ۲۴۰۰۰ دلار از دست نرفت
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597270

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها