تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :استیبل‌کوین USDR دی‌‌‌‌‌‌‌پگ شد

  • کد خبر : 2624260
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
لورس :استیبل‌کوین USDR دی‌‌‌‌‌‌‌پگ شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل‌کوین USDR دی‌‌‌‌‌‌‌پگ شد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : هفته گذشته استیبل‌کوین USDR پگ دلاری خود را از دست داد و در عرض چند ساعت به ۰.۵۱دلار سقوط کرد. به گفته تیم توسعه این پروژه، دی‌‌‌‌‌‌‌پگ‌شدن USDR به‌دنبال هجوم کاربران برای بازخرید و تخلیه کامل استیبل‌کوین دای (DAI) از خزانه رخ‌داده‌است. به نقل از کوین‌تلگراف، USDR استیبل‌کوینی در بستر شبکه پالیگان است که توسط پروتکل تنجبل (Tangible) صادر (مینت) می‌شود و پشتوانه‌‌‌‌‌‌‌ای ترکیبی از ارزهای دیجیتال و املاک دارد. تنجبل یک پروتکل دیفای است که با هدف توکنایز‌کردن املاک و سایر دارایی‌های دنیای‌واقعی فعالیت می‌کند. در واکنش به دی‌‌‌‌‌‌‌پگ‌شدن USDR، تیم توسعه پروتکل تنجبل اعلام کرد در بازه زمانی کوتاهی تمام استیبل‌کوین‌‌‌‌‌‌‌های DAI نقدشونده از خزانه این پروژه خارج‌شده و این اتفاق به ریزش سریع مارکت کپ USDR منجر شده‌است. پروتکل تنجبل در این رابطه گفت: همزمان با نبود استیبل‌کوین دای کافی برای بازخرید USDR، فشار فروش وحشتناکی به‌وجود آمد که به دی‌‌‌‌‌‌‌پگ‌شدن منجر شد. به دنبال فروش سنگین USDR، قیمت این استیبل‌کوین به‌شدت کاهش یافت و..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل‌کوین USDR دی‌‌‌‌‌‌‌پگ شد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : هفته گذشته استیبل‌کوین USDR پگ دلاری خود را از دست داد و در عرض چند ساعت به ۰.۵۱دلار سقوط کرد. به گفته تیم توسعه این پروژه، دی‌‌‌‌‌‌‌پگ‌شدن USDR به‌دنبال هجوم کاربران برای بازخرید و تخلیه کامل استیبل‌کوین دای (DAI) از خزانه رخ‌داده‌است. به نقل از کوین‌تلگراف، USDR استیبل‌کوینی در بستر شبکه پالیگان است که توسط پروتکل تنجبل (Tangible) صادر (مینت) می‌شود و پشتوانه‌‌‌‌‌‌‌ای ترکیبی از ارزهای دیجیتال و املاک دارد.

تنجبل یک پروتکل دیفای است که با هدف توکنایز‌کردن املاک و سایر دارایی‌های دنیای‌واقعی فعالیت می‌کند. در واکنش به دی‌‌‌‌‌‌‌پگ‌شدن USDR، تیم توسعه پروتکل تنجبل اعلام کرد در بازه زمانی کوتاهی تمام استیبل‌کوین‌‌‌‌‌‌‌های DAI نقدشونده از خزانه این پروژه خارج‌شده و این اتفاق به ریزش سریع مارکت کپ USDR منجر شده‌است. پروتکل تنجبل در این رابطه گفت: همزمان با نبود استیبل‌کوین دای کافی برای بازخرید USDR، فشار فروش وحشتناکی به‌وجود آمد که به دی‌‌‌‌‌‌‌پگ‌شدن منجر شد. به دنبال فروش سنگین USDR، قیمت این استیبل‌کوین به‌شدت کاهش یافت و به ۰.۵۰۴۰دلار رسید. البته کمی بعد قیمت کمی بهبود یافت و به حدود ۰.۵۳دلار افزایش یافت. به‌رغم ریزش نیمی از قیمت USDR، تیم توسعه این پروژه وعده داد راه‌‌‌‌‌‌‌حلی برای این مشکل ارائه دهد.

به گفته این تیم، مشکل فعلی تنها مرتبط با نقدینگی است که به‌طور موقت فرآیند بازخرید را با چالش مواجه کرده‌است: این یک مشکل نقدینگی است. املاک و دارایی‌های پشتوانه USDR همچنان وجود دارند و برای پشتیبانی از بازخریدها استفاده خواهند شد. علاوه بر این، وب‌سایت رسمی پروتکل تنجبل اعلام کرده است ارزش دارایی‌های پشتوانه این استیبل‌کوین، بیشتر از مارکت کپ آن است. ۱۴.۷۴درصد از پشتوانه‌‌‌‌‌‌‌های USDR را توکن TNGBL تشکیل می‌دهد و بر اساس ادعای تیم توسعه، ۸۵.۲۶‌درصد باقی‌مانده توسط املاک و یک صندوق بیمه پشتیبانی می‌شود.

استیبل‌کوین‌‌‌‌‌‌‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ثابت و معمولا‌ برابر با یک‌دلار دارند، با این حال، گاهی اوقات در شرایطی خاص ممکن است دی‌‌‌‌‌‌‌پگ شوند و به زیر یک‌دلار سقوط کنند. پیش از این نیز یواس‌‌‌‌‌‌‌دی کوین (USDC) استیبل‌کوین دلاری شرکت سرکل در ماه مارس به‌دنبال ورشکستگی تعدادی از بانک‌های آمریکا پگ دلاری خود را از دست داد و به ۰.۸۸۵دلار سقوط کرد اما در ادامه دوباره به یک‌دلار رسید، بااین‌حال ممکن است برخی از استیبل‌کوین‌‌‌‌‌‌‌ها مثل استیبل‌کوین الگوریتمی ترا هیچ‌وقت موفق نشوند پگ دلاری خودشان را به‌دست بیاورند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها