تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :استیبل کوین پی پال

  • کد خبر : 2603807
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
لورس :استیبل کوین پی پال
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل کوین جدید پی پال چیست و چگونه کار می کند؟ PayPal USD برای افرادی طراحی شد که می خواهند از نوسانات سایر ارزهای دیجیتال جلوگیری کنند. برای آشنایی بیشتر با استیبل کوین جدید پی پال و کاربردهای آن با ما در سایت ارز دیجیتال همراه باشید.
استیبل کوین پی پال پی پال در حال عرضه استیبل کوین خود به نام PayPal USD (PYUSD) است. طبق اعلامیه، هدف اصلی استیبل کوین پی پال، بدون اصطکاک کردن پرداخت های مجازی، به ویژه در اکوسیستم های بلاک چین خواهد بود. PayPal USD که تنها برای مشتریان دارای شرایط پی پال در ایالات متحده در دسترس است، دارای چند ویژگی است. از جمله قابل مبادله با ارز فیات در پلتفرم پی پال از طریق یک فرآیند تبدیل ساده می باشد.
در اصل، PayPal USD یک استیبل کوین است که ارزش آن برابر با ارزش دارایی ثابت آن یعنی دلار آمریکا است. پی پال عنوان کرد که PYUSD به طور کامل توسط سپرده های USD، خزانه های کوتاه مدت ایالات متحده و معادل های نقدی مشابه پشتیبانی می شود.
این تضمین می‌ کند که مکانیسم پیوند PYUSD ارزش دلار را حفظ می‌ کند. حتی زمانی که سایر ارزهای دیجیتال و بازار گسترده‌ تر نوسان دارند. ذ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل کوین جدید پی پال چیست و چگونه کار می کند؟ PayPal USD برای افرادی طراحی شد که می خواهند از نوسانات سایر ارزهای دیجیتال جلوگیری کنند. برای آشنایی بیشتر با استیبل کوین جدید پی پال و کاربردهای آن با ما در سایت ارز دیجیتال همراه باشید.

استیبل کوین پی پال

پی پال در حال عرضه استیبل کوین خود به نام PayPal USD (PYUSD) است. طبق اعلامیه، هدف اصلی استیبل کوین پی پال، بدون اصطکاک کردن پرداخت های مجازی، به ویژه در اکوسیستم های بلاک چین خواهد بود. PayPal USD که تنها برای مشتریان دارای شرایط پی پال در ایالات متحده در دسترس است، دارای چند ویژگی است. از جمله قابل مبادله با ارز فیات در پلتفرم پی پال از طریق یک فرآیند تبدیل ساده می باشد.

بخوانید  چرا آلتکوین‌ها درحال ریزش هستند؟ | سیگنال صعودی برای بیت کوین

در اصل، PayPal USD یک استیبل کوین است که ارزش آن برابر با ارزش دارایی ثابت آن یعنی دلار آمریکا است. پی پال عنوان کرد که PYUSD به طور کامل توسط سپرده های USD، خزانه های کوتاه مدت ایالات متحده و معادل های نقدی مشابه پشتیبانی می شود.

این تضمین می‌ کند که مکانیسم پیوند PYUSD ارزش دلار را حفظ می‌ کند. حتی زمانی که سایر ارزهای دیجیتال و بازار گسترده‌ تر نوسان دارند. ذخایر به عنوان تضمینی برای کاربران است که می توانند استیبل کوین های خود را برای دارایی های زیربنایی بازخرید کنند.

کاربردهای استیبل کوین پی پال

برای کسانی که مایل به دریافت PYUSD هستند، پی پال می گوید که استیبل کوین را می توان از طریق اپلیکیشن شرکت یا در وب سایت رسمی آن خرید و فروش کرد. کاربران این ارز دیجیتال می توانند برای خریدهای آنلاین با استفاده از PYUSD در فروشگاه های آنلاینی که از تراکنش های PayPal USD پشتیبانی می کنند، پرداخت کنند.

بخوانید  گام مهم سولانا برای پرداخت‌های رمزارزی! آیا باید منتظر افزایش قیمت بود؟
استیبل کوین پی پال
استیبل کوین پی پال

مشتریان PayPal در ایالات متحده می توانند از این ارز دیجیتال برای خرید ارزهای دیجیتال دیگری که پی پال پشتیبانی می کند، مانند بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتر (ETH) و لایت کوین (LTC) استفاده کنند.

برای کاربرانی که مایل به ارسال وجوه PYUSD به سایر کاربران PayPal هستند، هیچ کارمزدی وجود ندارد. با این حال، هنگام تبدیل بین PYUSD و سایر ارزهای دیجیتال و هنگام انجام خرید و برداشت آنلاین، هزینه‌ های قابل اعمالی وجود دارد. این شرکت می‌ گوید که هزینه‌ ها هنگام معامله ارز رمزنگاری در پلتفرم یا چک کردن، به کاربران اعلام می‌ شود.

چرا پی پال از ارز دیجیتال خود رونمایی می کند؟

شرکت پی پال می‌ گوید که PYUSD می‌ تواند از انتقال سریع وجوه برای مقاصد مختلف مانند حواله پشتیبانی کند. پی پال همچنین نشان داد که ارز دیجیتال جدید با محیط های Web3 سازگار خواهد بود و در نهایت در Venmo در دسترس است.

بخوانید  تحلیل بازار ارز دیجیتال قبل و بعد از هاوینگ بیت کوین، رشد یا سقوط؟
استیبل کوین پی پال
استیبل کوین پی پال

حرکت به سمت پشتیبانی از Web3 برای پی پال یک حرکت کاربردی است. چون Web3 به طور وسیع تحت عنوان نسل بعدی اینترنت مورد استقبال قرار می گیرد. با ساخت چارچوب های Web3 بر روی فناوری بلاک چین، ارزهای دیجیتال نقش مهمی در تسهیل تراکنش ها در این اکوسیستم ها ایفا می کنند.

در محیط های Web3، کاربران کنترل بیشتری بر روی اطلاعات، تعاملات و هویت دیجیتال خود دارند. ارزهای رمزنگاری به شکل دادن به مدل تراکنش مردم و پشتیبانی از پلتفرم‌ ها و سازندگان آنلاین کمک می کنند.

آنها این کار را با فعال کردن تراکنش‌ های همتا به همتای امن و مستقیم در Web3 انجام می‌ دهند و در نتیجه نیاز به واسطه‌ هایی مانند بانک‌ ها یا پردازشگرهای پرداخت را از بین می‌ برند. این به تراکنش‌ های سریع‌ تر، کارآمدتر و مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر و درآمد بالاتر برای سازندگان تبدیل می‌ شود.

PayPal USD توسط برنامه های Web3 پشتیبانی می شود

PayPal USD یک توکن ERC-20 است. این نشان می‌ دهد که در آینده برای جامعه رو به رشد توسعه‌ دهندگان خارجی در دسترس است و در آینده توسط بسیاری از برنامه‌ های Web3 پشتیبانی می‌ شود، به‌ ویژه برنامه‌ هایی که بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد شدند.

بخوانید  مهم‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال

ساخت استیبل کوین جدید برای پی پال یک گام مهم و یک پیشرفت برای این شرکت می باشد. این به این دلیل است که این شرکت در سال‌ های اخیر به تدریج عرضه‌ های ارزهای دیجیتال خود را گسترش داده است.

در حال حاضر، PayPal USD توسط Paxos Trust Company، یک شرکت زیرساختی تحت نظارت بلاک چین که تحت نظارت اداره خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) است، صادر و مدیریت می شود، به این معنی که PayPal USD یک محصول تحت نظارت است.

Paxos قبلا بایننس USD (BUSD) را منتشر کرد اما به دلیل فشار کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و NYDFS پس از اینکه ادعا شد که استیبل کوین یک اوراق بهادار ثبت نشده است، متوقف شد.

در ژوئن ۲۰۲۲، PayPal توسط NYDFS مجوز BitLicense اعطا شد. BitLicense مجوزی است که به کسب‌ و کارها اجازه می‌ دهد در فعالیت‌ های مرتبط با ارزهای دیجیتال در ایالت نیویورک شرکت کنند.

بخوانید  COTI در آستانه ایجاد یک پیشرفت بزرگ است

Paxos از ماه سپتامبر انتشار یک گزارش ذخیره ماهانه برای PYUSD را آغاز خواهد کرد. این گزارش قسمت های تشکیل دهنده ذخایر استیبل کوین را توضیح می دهد. این راستی‌ آزمایی توسط یک شرکت حسابداری بی‌ طرف و غیر مرتبط با طرف‌ های درگیر مطابق با استانداردهای تعریف‌ شده توسط مؤسسه حسابداران رسمی آمریکا اجرا می‌ شود.

The post استیبل کوین پی پال appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603807

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها