تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :اسطوره فوتبال رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری رمزنگاری مورد بررسی قرار گرفت

  • کد خبر : 2603519
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
لورس :اسطوره فوتبال رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری رمزنگاری مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اسطوره فوتبال رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری رمزنگاری مورد بررسی قرار گرفت به گزارش زوم ارز، گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات برزیل تحقیقاتی را علیه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال – رونالدو د آسیس موریرا (که بیشتر با نام رونالدینیو شناخته می‌شود) – به دلیل اتهاماتی مبنی بر اینکه ممکن است در کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال شرکت داشته باشد، آغاز کرده‌اند.
این ورزشکار برای شهادت در این مورد احضار شد اما بدون ارائه توضیحاتی در مورد غیبت خود در دادگاه حاضر نشد.
انتظار می‌رود هفته آینده در دادگاه حاضر شود طبق پوشش اخیر، ستاره سابق باشگاه های بارسلونا، آث میلان و تیم ملی فوتبال برزیل مظنون به مشارکت در یک کلاهبرداری منتسب به یک شرکت مشکوک به نام “۱۸kRonaldinho” است. این طرح سودهای سخاوتمندانه اما کاذب ۲ درصد در روز را برای کسانی که حداقل ۳۰ دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده بودند، ارائه می کرد. رونالدینیو به عنوان سفیر شرکتی ظاهر شد که در روزهای اولیه تأسیس ساعت و جواهرات می فروخت.
برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۵ برای روشن کردن نقش بالقوه خود در شرکت به دادگاه مراجعه نکرد…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اسطوره فوتبال رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری رمزنگاری مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش زوم ارز، گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات برزیل تحقیقاتی را علیه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال – رونالدو د آسیس موریرا (که بیشتر با نام رونالدینیو شناخته می‌شود) – به دلیل اتهاماتی مبنی بر اینکه ممکن است در کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال شرکت داشته باشد، آغاز کرده‌اند.

این ورزشکار برای شهادت در این مورد احضار شد اما بدون ارائه توضیحاتی در مورد غیبت خود در دادگاه حاضر نشد.

انتظار می‌رود هفته آینده در دادگاه حاضر شود

طبق پوشش اخیر، ستاره سابق باشگاه های بارسلونا، آث میلان و تیم ملی فوتبال برزیل مظنون به مشارکت در یک کلاهبرداری منتسب به یک شرکت مشکوک به نام “۱۸kRonaldinho” است. این طرح سودهای سخاوتمندانه اما کاذب ۲ درصد در روز را برای کسانی که حداقل ۳۰ دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده بودند، ارائه می کرد. رونالدینیو به عنوان سفیر شرکتی ظاهر شد که در روزهای اولیه تأسیس ساعت و جواهرات می فروخت.

بخوانید  لیست کیف پول دوج کوین؛ بهترین و امن‌ترین ولت‌های Dogecoin

برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۵ برای روشن کردن نقش بالقوه خود در شرکت به دادگاه مراجعه نکرد. جالب اینجاست که او این فرصت را داشت که حتی در صورت حضور در مقابل قضات نیز سکوت کند.

اسطوره فوتبال رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری رمزنگاری مورد بررسی قرار گرفت (گزارش)

اورئو لیدیو موریرا ریبیرو – معاون فدرال ریودوژانیرو – گفت مقامات رونالدینیو را احضار کرده اند تا در ۳۰ اوت به دادگاه تعیین شده بیاید. او هشدار داد. که در صورت غیبت دیگر، ماموران انتظامی می توانند او را با «استفاده از زور» منتقل کنند.

وکلای این ورزشکار اصرار داشتند که موکل آنها در واقع قربانی این کلاهبرداری است و ادعا کردند که افراد خاطی از تصویر و نام او به طور غیرقانونی برای کلاهبرداری افراد بیشتری استفاده کرده اند.

سرمایه گذاران سقوط کرده که این پرونده را کشف کردند، خواستار بازپس گیری ۳۰۰ میلیون ریال (تقریباً ۶۱ میلیون دلار) برای خسارات معنوی و مادی شدند که کلاهبرداری احتمالی برای آنها هزینه داشته است.

بخوانید  میلیونر شدن با دوج کوین

رونالدینیو از قبل در Crypto Bandwagon است

در حالی که پرونده فوق هنوز مشخص نشده است، لازم به ذکر است که این برزیلی بیش از یک سال پیش (به روش قانونی) به اکوسیستم کریپتو پیوست.

اودر فوریه سال گذشته با شرکت تابعه گراف بلاکچین، New World Inc. شریک شد تا سفیر سازمان شود و تجربیات NFT را به طرفداران متعدد خود معرفی کند. رونالدینیو که به خاطر لبخند همیشگی خود در حین بازی فوتبال و نگرش محترمانه نسبت به رقبا در زمین شهرت دارد، هواداران زیادی دارد. تعداد فالوورهای او در اینستاگرام تقریباً ۷۵ میلیون نفر است.

این ورزشکار چند ماه بعد قرارداد دیگری امضا کرد، همکاری با صرافی غیرمتمرکز P00LS برای راه اندازی توکن خود به نام RON./ p>

منبع: cryptopotato.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها