تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :اطلاعیه: راه اندازی ZTX drop با مشارکت OpenSea

  • کد خبر : 2603135
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
لورس :اطلاعیه: راه اندازی ZTX drop با مشارکت OpenSea
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اطلاعیه: راه اندازی ZTX drop با مشارکت OpenSea به گزارش زوم ارز، ZTX، پلتفرم انقلابی ایجاد Web3 در دنیای مجازی پیشگام، رسماً راه اندازی NFT Drop “ZTX Genesis Home Mint” را در OpenSea اعلام کرد. .
این راه‌اندازی با همکاری OpenSea، پلتفرم جهانی پیشرو که به جمع‌آوری، ایجاد و مبادله دارایی‌های دیجیتال زنجیره‌ای متقاطع و NFT اختصاص دارد ارائه می‌شود
خلاصه
اخبار NFT برای ZTX و OpenSea: عرضه بزرگ Genesis Home Mint ۴۰۰۰ NFT District Home: عبارات انحصاری در مناطق ZTX برخی اظهارات در مورد ضرابخانه خانگی ZTX Genesis اخبار NFT برای ZTX و OpenSea: عرضه بزرگ Genesis Home Mint همانطور که در بالا پیش بینی شد، ZTX، پلتفرم خلاقانه ایجاد Web3 در دنیای مجازی پیشرفته، رسماً راه اندازی ZTX Genesis Home Mint را اعلام کرد.
این در همکاری نزدیک با OpenSea، پلتفرم جهانی پیشرو برای جمع‌آوری، ایجاد و مبادله دارایی‌های دیجیتالی زنجیره‌ای متقابل و NFT است.
این راه اندازی برای ۳۰ اوت در Arbitrum برنامه ریزی شده است.
شایان ذکر است که Genesis Home Mint تغییری را نسبت به فروش زمین مجازی سنتی نشان می دهد زیرا زمین ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اطلاعیه: راه اندازی ZTX drop با مشارکت OpenSea

به گزارش زوم ارز، ZTX، پلتفرم انقلابی ایجاد Web3 در دنیای مجازی پیشگام، رسماً راه اندازی NFT Drop “ZTX Genesis Home Mint” را در OpenSea اعلام کرد. .

این راه‌اندازی با همکاری OpenSea، پلتفرم جهانی پیشرو که به جمع‌آوری، ایجاد و مبادله دارایی‌های دیجیتال زنجیره‌ای متقاطع و NFT اختصاص دارد ارائه می‌شود

خلاصه

  • اخبار NFT برای ZTX و OpenSea: عرضه بزرگ Genesis Home Mint
  • ۴۰۰۰ NFT District Home: عبارات انحصاری در مناطق ZTX
  • برخی اظهارات در مورد ضرابخانه خانگی ZTX Genesis

اخبار NFT برای ZTX و OpenSea: عرضه بزرگ Genesis Home Mint

همانطور که در بالا پیش بینی شد، ZTX، پلتفرم خلاقانه ایجاد Web3 در دنیای مجازی پیشرفته، رسماً راه اندازی ZTX Genesis Home Mint را اعلام کرد.

بخوانید  همه چیز درباره ترانزیت

این در همکاری نزدیک با OpenSea، پلتفرم جهانی پیشرو برای جمع‌آوری، ایجاد و مبادله دارایی‌های دیجیتالی زنجیره‌ای متقابل و NFT است.

این راه اندازی برای ۳۰ اوت در Arbitrum برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است که Genesis Home Mint تغییری را نسبت به فروش زمین مجازی سنتی نشان می دهد زیرا زمین برای همه کاربران رایگان خواهد بود و به عنوان پایگاهی برای خانه ها در ZTX عمل خواهد کرد.

این ابتکار به حامیان اولیه و شرکت‌کنندگان با ۴۰۰۰ NFT از خانه‌های منحصربه‌فرد ارائه‌شده به صورت سه‌بعدی، مملو از ابزارهای داخل بازی، ارائه بهبودهایی در فعالیت‌های اقتصادی، تولید منابع، و دسترسی اولویت‌دار به ارتقاهای هیجان‌انگیز پاداش می‌دهد. ویژگی ها.

علاوه بر این، این جوایز برای قدردانی از حامیان و سفیران اولیه جامعه ZTX طراحی شده اند که به غنی سازی اکوسیستم با محتوای خلاقانه کمک کرده اند.

مجموعه‌های دیجیتالی که به نام Genisys Homes شناخته می‌شوند، فرصت‌های مداومی را در اختیار سازندگان قرار می‌دهند تا با طرفداران یا جامعه خود درگیر شوند و با آن‌ها تعامل داشته باشند و به آنها امکان می‌دهد جوایز زنجیره‌ای برای کارهای خلاقانه‌شان جمع‌آوری کنند.

بخوانید  اتریوم چیست؟ آموزش خرید و کیف پول ها

۴۰۰۰ NFT District Home: عبارات انحصاری در مناطق ZTX

از طریق Genesis Home Mint، در مجموع ۴۰۰۰ نسخه محدود NFT District Homes تولید خواهد شد که به طور مساوی در چهار منطقه کلیدی ZTX تقسیم می شوند: مد، بازی، امور مالی و هنر.

صاحبان خانه این فرصت را خواهند داشت تا به تجربیات و محتوای منتخب که نزدیک به هویت منطقه ای که خانه آنها به آن وابسته است، دسترسی اولیه یا انحصاری داشته باشند.

خانه‌ها نه تنها عملکرد عملی را در برنامه ارائه می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند اتاق‌ها را سفارشی کنند، آثار هنری و محتوا را نمایش دهند و جلسات را میزبانی کنند، بلکه به عنوان اشتراک نیز عمل خواهند کرد.

این اشتراک‌ها حقوق حاکمیتی را برای خزانه‌های جامعه چهار ناحیه ZTX فراهم می‌کنند. هر منطقه کمک های مالی و ابتکارات مستقلی را برای حمایت و پاداش دادن به سازندگان متنوع در اکوسیستم دنبال خواهد کرد.

برخی اظهارات در مورد ZTX Genesis Home Mint

در مورد ZTX Genesis Home Mint، کریس جانگ، یکی از مدیران اجرایی ZTX، موارد زیر را در مورد آن بیان کرد:

“ما برای ارائه اولین ضرابخانه اکوسیستم خود هیجان زده هستیم. مزایای بسیاری که از طریق این Genesis Homes برای جامعه و سازندگان ارائه می‌شود، بازتاب تعهد ما به پاداش دادن به کاربران و سازندگان وفادار است.

این را حامیان اولیه ما از دست نداده اند، کسانی که نیروهای پشت فروش پیش فروش ما بوده اند که قبلاً با موفقیت به فروش رسیده اند.

ما با هدف ارائه ابزارهای زیرساختی لازم برای افزایش مقیاس و ارائه تجربیات سه بعدی متنوع به سازندگان ادامه خواهیم داد تا شریکی طولانی مدت برای بسیاری از سازندگان در فضای وب ۳ باشیم. ”

الیور مارونی، که شرکت Gaming Partnerships را در OpenSea رهبری می‌کند، گفت:

“ما از شراکت با ZTX برای زنده کردن اولین نعناع آنها هیجان زده هستیم. ما بر این باوریم که بازی‌های فوق‌العاده‌ای که توسط NFT‌ها ارائه می‌شوند نه تنها کاربران جدید را به فناوری بلاک چین می‌رسانند، بلکه به توسعه صنعت بازی نیز کمک می‌کنند. ZTX فضا را به جلو می برد.”

منبع: en.cryptonomist.ch

بخوانید  لیست 22 ارز دیجیتال جدید بیت پین + معرفی  ایردراپ 3 اتریومی Bitpin
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها